Geeleissä eroa?

tjejen

Kun noita geelejä nyt on ainakin muutamaa eri merkkiä, niin onko kokemusta tai tietoa, eroaako ne oikeasti jotenkin toisistaan? Toisten sanotaan olevan joustavampia ja hoitavampia kun toisten, mutta onko ne todellisuudessa kaikki samaa ainetta? Onko kenelläkään esim. tuosta bio sculpture -geelistä kokemusta? Kiitos vastauksista!

4

696

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nailmaker

on niissä eroja todella paljon!olen tehnyt kynsiä valehtelematta 6 eri merkillä,ja jokaisessa on omat puolensa niin hyvät kuin huonotkin.Osa geelistä on kovempia osa pehmeämpiä.Biosculpturen geelit on aika pehmeät,ja ne ei pysy kovinkaan hyvin kynnellä,irtoaa helposti plus niiden poistossa liotetaan kynsiä jotta geeli irtoo ja itse en lähtis kenenkään kynsiä liottelee missään vahvoissa ainessa,sehän imeytyy kynteen ja kynsinauhatkin ärtyy.
      ja mun mielestä mikään geeli ei ole ns.hoitava,onhan niit pehmeämpiä ja kovempia geelejä,mutta ei ne geelit itsessään mitään hoitavia ole.Suojaavia kyllä.
      LCN on aika hyvä,samoin Kinetics geelit on hyviä,myös Abalico on varmaan yksi parhaimmista.

• Bio..

sana sitte pikkasen hämää..jo se et ne poistetaan asetooniin sormet upottamalla kertoo et siin ei oo mitää bioo.. Geeli kun geeli on aina "samaa" ainetta siinä mieles terveellisyyteen niis ei oo mitään eroo.. Haittaa geeleistä ei oo mut jos on helposti allergisoituva niin kannattaa käyttää sellasta geeliä mikä sellasille sopii (joillakin merkeillä löytyy)..
        Itse oon kans kokeillu muutamaa merkkiä (esim.lcn:ää) ja oon kans nyt ettimäs itelleni kolmatta hyvää mutta vähän edullisempaa merkkiä. Kertokaa vaan kaikki tänne kokemuksianne (ammattilaiset) mikä teidän kokeilemistanne merkeistä on paras ja miksi..?
        Eniten hyvää oon kuullu CND:stä/Brisasta, En Voguesta, Professionailsista..jos ootte tehny näillä niin miten hyvä hinta/laatusuhde näillä on?

• keskustelija3
        Bio.. kirjoitti:

sana sitte pikkasen hämää..jo se et ne poistetaan asetooniin sormet upottamalla kertoo et siin ei oo mitää bioo.. Geeli kun geeli on aina "samaa" ainetta siinä mieles terveellisyyteen niis ei oo mitään eroo.. Haittaa geeleistä ei oo mut jos on helposti allergisoituva niin kannattaa käyttää sellasta geeliä mikä sellasille sopii (joillakin merkeillä löytyy)..
        Itse oon kans kokeillu muutamaa merkkiä (esim.lcn:ää) ja oon kans nyt ettimäs itelleni kolmatta hyvää mutta vähän edullisempaa merkkiä. Kertokaa vaan kaikki tänne kokemuksianne (ammattilaiset) mikä teidän kokeilemistanne merkeistä on paras ja miksi..?
        Eniten hyvää oon kuullu CND:stä/Brisasta, En Voguesta, Professionailsista..jos ootte tehny näillä niin miten hyvä hinta/laatusuhde näillä on?

Täällähän yhteisesti päätettiin että halpisgeelit = huonoja geelejä kaikin tavoin; teko, pysyvyys, imago. Asiakkaatkin haluaa vain niitä kalliita aineita.

Mitä kalliimpi tuote = sitä parempi, jopa Suomen ellei maailman paras.

Eli etsit vain sen kalliimman ja rupeet tekee sillä!

• Ja ihan
        keskustelija3 kirjoitti:

Täällähän yhteisesti päätettiin että halpisgeelit = huonoja geelejä kaikin tavoin; teko, pysyvyys, imago. Asiakkaatkin haluaa vain niitä kalliita aineita.

Mitä kalliimpi tuote = sitä parempi, jopa Suomen ellei maailman paras.

Eli etsit vain sen kalliimman ja rupeet tekee sillä!

ei mene noin kuitenkaan.

Koska sitten sekä kalliissa että hieman vähemmän kalliissa geeleissä on myös eroja.

Nämä ovat ammattiasioita, joten maallikolle ei sano mitään, kun puhutaan kovista ja pehmeistä geeleistä. Ensimmäinen vastaaja jo hyvin kertoikin, että Bio sculpturet esimerkiksi on niitä pehmeitä. Ne voidaan poistaa ns. soak-off -menetelmällä, kun kovemmat viilataan aina (lisäksi ellei kokonaan).

Pehmeät ovat ehkä vähemmän kestäviä kovassa kohelluksessa, joten siksi ajatellaan usein että ne olisivat jotenkin huonompia. Samalla periaatteella voisi väittää geelien olevan huonompia kuin akryylit, koska ne ovat joustavampia ja pehmeämpiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      169
      12723
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      152
      5446
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4750
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3689
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2778
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      120
      1945
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      110
      1696
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      365
      1634
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      107
      1533
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1471
    Aihe