mikä tekee tai näkee et nainen on ihastunut/ihastumassa vai pelaako hän omaa peliään,apua kaipaava
naisille
4
1252
Vastaukset
- huomaa
Ihastumisen huomaa siitä että toinen hakeutuu seuraasi, nauraa jutuillesi, katsoo silmiin, ehkä sekoaa välillä sanoissa, punastuu.. kyllä sen huomaa!
- alkaa huomata
esim. Nainen voi alkaa arkailla ja jännittää miestä, jos joutuu tekemisiin hänen kanssaan
Nainen alkaa "salaa vilkuilemaan" kohdettaan
Nainen tekee tikusta asiaa, jotta pääsisi juttelemaan...
Nainen voi juosta karkuun ja pyrkii karttamaan, kun pelkää, että salaisuus paljastuu.. on siis epävarma miehen tunteista..
Nainen voi tahtomattaankin jotenkin hakea apua, turvaa tältä kohteeltaan, koska on niin herkässä ja avuttomassakin tilassaan..
Nainen voi myös piikitellä ja kiusoitella miestä tavallista enemmän
Naisen katseet sen vaan ajoittain paljastaa ja kertoo, mitä naisen sisällä liikkuu.. sisällä voidaan käydä rajua taistelua..
Siinä ainakin oli jotain, mitä mieleeni tuli ja ihan omasta kokemuksesta kirjoitin. Riippuu myös paljon naisen persoonasta, miten asiat, ihastumiset alkaa kokemaan. Mielestäni hyvin samanlaisia piirteitä löytyy kun mies on ihastumassa. Tosin mies alkaa usein vimmatusti naista piirittämään. - Nainen tässä
Määrätty flirtti kertoo sen.
Katseet ovat tärkeitä.
Sanoissa sekoaminen.
Itse kyllä kun huomaan että toinen on hieman ujompi, niin mä pystyn olemaan aika rohkea ja voin flirttailla aika paljonkin ja nimitellä häntä kullaksi yms. Lisäksi mun elkeet kertovat sen esim. erinlaiset koskettelut.
Jos et ole toisesta varma, niin tee testi, jos toinen vain leikkii, niin hän häkeltyy jos ei olekaan tosissaan. Minä olen joskus joutunut tohon tilanteeseen ja häkellyin että toinen oli ottanut tosissaan mun flirttailun ja pyrinkin oleman varovainen. - kuten minulla...
ihastumisen merkit voivat esimerkiksi olla seuraavia:
- ihastuksen kohteen läheisyyteen pyrkiminen
hinnalla millä hyvänsä
- hermostuneisuus -> siksi ajoittainen outo ja
hajamielinen käytös heh :)
- punastelu
- asioiden kyseleminen, "tikusta asiaa"
- jatkuva tuijotteleminen/katseen välttäminen,
jompi kumpi riippuu aika paljon tapauksesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080