näin sekaisin ja ihastunut Sinuun? Et saa tuhota tätä sen toisen kanssa tai jos haluat sen tehdä, niin sano se HETI minulle, etten jatka kuvittelua ja saan surra tämän jutun pois... Tästä tulisi todella ihanaa...jos voisin luottaa Sinuun, mies!
Miten
9
967
Vastaukset
- puhut?
tää tuntui vähän tutulta, en kai ole minä se ihminen johon olet ihastunut??:-D älä sure jos vaan sitä haluat kyllä minä olen vielä sinun, enkä lähde minnekään:-))
- en nyt täällä
voi nimiä alkaa kertoilemaan...mutta ihan olen ihastunut :)
- sen kaverin ekan nimimerkki
en nyt täällä kirjoitti:
voi nimiä alkaa kertoilemaan...mutta ihan olen ihastunut :)
kohta selviä olenko se minä vai en heheheeh:)
niin minäkin olen ihastunut hullun lailla:) - mahtoi se
sen kaverin ekan nimimerkki kirjoitti:
kohta selviä olenko se minä vai en heheheeh:)
niin minäkin olen ihastunut hullun lailla:)Sinun kokema viestini tuttuus tulla...kerropas se ;)
- sen vaan tiedän
mahtoi se kirjoitti:
Sinun kokema viestini tuttuus tulla...kerropas se ;)
wttä joku on työpaikassa ihastunut minuun ja minä häneen, mutta meillä ei ole tarpeeksi rohkeutta sanoo sen suoraan toisillemme!! ehkä olenkin väärässä en tiiä!!:-)) millä kirjaimella sun nimi alkaa? sano jonkun näköisen vinkin ees:)
- ja Sinun on
mahtoi se kirjoitti:
Sinun kokema viestini tuttuus tulla...kerropas se ;)
vaikea tietää, kumpi meistä tämän kirjoittaja on...mutta minun kanssani Sinulla on jo yksi kokemus ;)
- oletkaan
ja Sinun on kirjoitti:
vaikea tietää, kumpi meistä tämän kirjoittaja on...mutta minun kanssani Sinulla on jo yksi kokemus ;)
Hän...mutta tämä, mitä olen kokenut on jotain aivan ihanaa....
- elikkä se on tämä
ja Sinun on kirjoitti:
juuri se tässä kun kirjoitellaan eikä kumpikaan meistä tiedä toisesta pätkäkään:-D mutta kaikki on mahdollista voi olla että olet ihan eri mies kuin se mitä mä ajattelen:-) missä oot töissä ja mikä ikäinen oot?? ehkä meistä vois tulla vielä jotain joskus hehehe:-) elämää on täynnä yllätyksiä eiks niin:-D minä olen se tumma ja kaunotar aikuinen nainen:) onksmä sitten keheen oot ihastunut:-)) hups
- napsahti
elikkä se on tämä kirjoitti:
juuri se tässä kun kirjoitellaan eikä kumpikaan meistä tiedä toisesta pätkäkään:-D mutta kaikki on mahdollista voi olla että olet ihan eri mies kuin se mitä mä ajattelen:-) missä oot töissä ja mikä ikäinen oot?? ehkä meistä vois tulla vielä jotain joskus hehehe:-) elämää on täynnä yllätyksiä eiks niin:-D minä olen se tumma ja kaunotar aikuinen nainen:) onksmä sitten keheen oot ihastunut:-)) hups
kohdalleen :D hehehee...usko!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948