Olen ihmetellyt et miksi ihmeessä te suomalaiset naiset ette pukeudu naisellisesti? Siis hameisiin ja mekkoihin. Suurin osa suomi muijista kulkee housut jalassa ja muutenkin hyvin maskuliinisissa vaatteissa. Mihin on naiseus kadonnut? Naiset miksi ette halua näyttää naisellisilta naisilta ja pukeutua esim. hulmuhelmaisiin mekkoihin ja näyttää naiselta? Ottakaa mallia vaikka Maria Lundista,siinä on todella naisellinen nainen ja ilo silmälle! Rohkeasti naiset korkosaappaat ja kunnon hulmuhelmainen hame päälle,ei mitään housuja...
SuomiNainen
10
806
Vastaukset
- Ei jaksa
Minun mielestäni miesten pitäisi pukeutua miehekkäästi, kuten keskiajalla tehtiin: ylle pikkuinen nuttu mielellään pitsikalvosimin ja jalkaan tiukasti vartalonmyötäiset housut ja pitkäkärkiset tossukat. Mikä ihme teitä SuomiMiehiä vaivaa - yhtään tuollaista todella tyylikästä miestä ei ole tänäkään talvena tullut vastaan. Mihin on mieheys kadonnut?
Nyt rohkeasti pukeutumaan vartaloa myötäileviin vaatekappaleisiin ja näyttämään miehiltä. Ottakaa mallia vaikka Robin Hoodista ja 1000 vuotta sitten hallinneista keskieurooppalaisista ylimyksistä, kyllä sitä kestää vähän epämukavuuttakin, jotta naisille riittää katsomista tylsässä kaupunkimaisemassa...- pekiii
Älähtää johon kalikka kalahtaa. Olen aloittajan kanssa samaa mieltä naisten pukeutumisesta. Ei ihme että suomalaiset miehet hakee venäläistä tai virolaista naista. Jotka tietävät jotain naisellisuudesta ja pukeutumisesta. Ja muuten emme me miehet todellakaan kaikki pukeudu kuin rentut. Itse olen 50v mies ja pukeudun melko tiukkoihin vaatteisiin eikä mulla paikat roiku ja maha siinä sivussa polvissa . Nuorten miesten pitäisi kanssa katsoa peiliin mitä mäkkäri ruoka saa aikaseks. Menkääpä suomalaiset naiset käymään tallinnassa tuulipukuininne niin näette ketkä erottuu katukuvassa. Terveisin muodikas mies
- ViisasMies
pekiii kirjoitti:
Älähtää johon kalikka kalahtaa. Olen aloittajan kanssa samaa mieltä naisten pukeutumisesta. Ei ihme että suomalaiset miehet hakee venäläistä tai virolaista naista. Jotka tietävät jotain naisellisuudesta ja pukeutumisesta. Ja muuten emme me miehet todellakaan kaikki pukeudu kuin rentut. Itse olen 50v mies ja pukeudun melko tiukkoihin vaatteisiin eikä mulla paikat roiku ja maha siinä sivussa polvissa . Nuorten miesten pitäisi kanssa katsoa peiliin mitä mäkkäri ruoka saa aikaseks. Menkääpä suomalaiset naiset käymään tallinnassa tuulipukuininne niin näette ketkä erottuu katukuvassa. Terveisin muodikas mies
Juurikin näin! Olen Pekin kanssa aivan samoilla linjoilla,ei tosiaan ole mikään uutinen et miehet käyvät virossa tai venäjällä katselemassa kauniita slaavi naisia. Ite olen 25v mies ja pukeudun tyylikkäästi cooleihin farkkuihin(ei mtn seppälästä ostettua)niin miksi suomalaiset naiset vaan lihovat ja kulkevat tyyliin että mitä nyt kaapista sattuu löytymään... Itse pidän kunnostani myös huolta,mut miksi yhä useampi suomalainen muija on levinny ja eikä jaksa harrastaa liikuntaa,et pysyis kroppa kunnossa ja sitä kautta vois pukeutua myös naisellisemmin?
- JasperHale
Päivän pelastus olet! :D Mäkin oon niin kyllästynyt tähän puhkikuluneeseen suomitytön mollaukseen etten edes jaksa tarttua tälläiseen provoon.
- Hopihopi
ViisasMies kirjoitti:
Juurikin näin! Olen Pekin kanssa aivan samoilla linjoilla,ei tosiaan ole mikään uutinen et miehet käyvät virossa tai venäjällä katselemassa kauniita slaavi naisia. Ite olen 25v mies ja pukeudun tyylikkäästi cooleihin farkkuihin(ei mtn seppälästä ostettua)niin miksi suomalaiset naiset vaan lihovat ja kulkevat tyyliin että mitä nyt kaapista sattuu löytymään... Itse pidän kunnostani myös huolta,mut miksi yhä useampi suomalainen muija on levinny ja eikä jaksa harrastaa liikuntaa,et pysyis kroppa kunnossa ja sitä kautta vois pukeutua myös naisellisemmin?
On se kamalaa, että suomalaiset naiset eivät piittaa sinusta ja tuosta edellisestä kirjoittajasta sen vertaa, että muuttaisivat pukeutumistaan teidän takianne. On hyvä, että niitä slaavittaria sentään on olemassa. Passit esille ja muille maille, valittajat!
- Herra47.
pekiii kirjoitti:
Eivät ne kaikki Itänaapurin naiset kovin tyylikkäitä ole. Etenkin 35 miehenkipeillä akoilla näkee pahoja ylilyöntejä, kun pukeudutaan pinkkeihin teinivaatteisiin, selluperseen paljastaviin minihameisiin ja naamassa on kilo pakkelia. Jos joku kiihottuu sellaisista haahkoista niin on henkisesti sairas.
Morsian haetaan Itänaapurista silloin kun suomalaiset akat eivät jostain syystä huoli, sitten sepitetään kaiken maailman tarinoita "rumista suominaisista". Itänaapurin tytölle kelpaa melkein kuka vain, kunhan toimeentulo on taattu. Heille se miehen (elättäjän) hommaaminen on äärimmäisen tärkeää ja monille se suomalainen ruma aivokääpiö on parempi vaihtoehto mieheksi kuin venäläinen sovinisti.
- Hohhoh.
Onkohan tuo taas joku provo... Voi olla että siellä teidän peräkylässä naiset pukeutuvat miehekkäästi. Itse olen kyllä nähnyt katukuvassa hameita ja mekkoja vaikka kuinka paljon, kesän lähestyessä niitä näkee vielä enemmän.
Jokainen pukeutuu itseään varten, ei kaltaisiasi rumia, naisia kyylääviä ällötyksiä miellyttääkseen. Yleensä te "suominaisten" arvostelijat olette juuri niitä, jotka muijan halutessaan joutuvat matkustamaan Pattayalle. Vinkkinä vielä että myös monella "suomimiehellä" olisi ulkonäössään ja tyylissään kohentamista, ja paljon. - provoilla
Aika huono paikka provoilla. Jos jollain palstalla käy hyvin pukeutuvat naiset, niin tällä.
Kannattais mennä ukiseen jonnekkin toiselle palstalle.
Enkä kyllä ole nähny Tallinnassakaan tähän aikaan vuodesta hulmuavia helmoja, vaikka niin 'naisellisia' ovatkin... - Koa
Yhtälailla herää kysymys: Miksi te miehet ette pukeudu hyvin? Yhtälailla näkee suomalaisia erittäin huonosti pukeutuneita miehiä, kuin naisiakin!
Toisekseen: elämme pohjoisella pallon puoliskolla missä on kylmä ja pitkä talvi!
Mietipä sitä!- Koa
Saattaa nyt hieman poiketa aiheesta, mutta bongasin tälläisen linkin:
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/845622?kardashian_kim
Pointtina on siis, että kaikki kuvat naisista ei ole todellisuudessa sitä miltä ne näyttävät.
Ja vaikka kyseisessä jutussa onkin kyse amerikkalaisesta naisesta, niin kyllä kuvia retusoidaan yhtälailla joka maassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996204
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv993082Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302902Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262145Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?911079Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311006- 48784