Takamine

molloko

Hei, haluaisin tietää teidän mielipiteenne tästä kitarasta: TAKAMINE EG440SC!

Tältä palstalta ei varmasti löydy tyhmempää tai surkeampaa kitaristia kuin minä, joten pyydän anteeksi jos jotakin ärsyttää aivoton kysymykseni.

Haluan, että haukutte ja kehutte kitaraa jos osaatte. Minä olen tyhmä ja siksi haluan kuulla teidän PAREMPIEN mielipiteen soittimesta.

Please, älkää vastatko inhottavasti tai ylimielisesti vain, koska teitä huvittaa.

Suuret kiitokset jos aijotte vastata minulle! :}

4

3018

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tai ihottavasti...

      mutta hieman "kritisoisin" tätä "Mitä mieltä olette tästä kitarasta" -tulvaa.

      On pikkaisen hakuammuntaa kysellä kaikenmaailman kitaroista, että onko hyvä vai eikö ole

      A.)Siksi...ettei kukaan palstaa lukeva ole todennäköisesti juuri tuota mallia kokeillut.

      B.)...jos onkin yksi tai jopa kaksi kokeillut, niin kyseessä on yksilöllinen mielipide. Voi olla vaikka kaksi ammattilaista ja kummankin mielipide heittää laidasta laitaan yksilöllisten eroavaisuuksien tähden. Varsinkin noissa ns. halpiskitaroissa.

      Takamine on merkkinä kärkinimiä, kun puhutaan noista kalliimman hintaluokan akustisista.
      Halvemmissa tahtoo yleensä käydä niin, ettei merkistä huolimatta erotuta edukseen muihin saman hintaluokan vehkeisiin verrattaessa. Sen oon huomannu. Joten ei kannata ihan ilman ennakkoluuloja ostaa kitaraa merkin mukaan.

      Olen tätä toitottanutkin usein, että suomessa hinta peilaa aika hyvin laatua. Saman hintaluokan vehkeillä ei laadullisesti ole yleensä paljoakaan eroa vaan kyse on sitten lähinnä mieltymyksellisista jutuista. Siis että mikä kitara istuu juuri sinun käteesi. Mun mielestä sitä asiaa ei toinen voi kertoa...valitettavasti.

      Eli mun mielestä kannattaa vaan mennä itse kokeilemaan vaikka ois miten aloittelija! Kyllä sen aika kokematonkin huomaa, mikä tuntuu itsestään parhaalta ja sillon kannattaa tosissaan unohtaa, mitä siellä lavassa lukee.

      • Molloko

        ... todella paljon hyvästä vastauksesta. Olet oikeassa.
        Saisinko kysyä sinulta vielä, että kuinka tärkeää on kokopuinen kansi tällaiselle huonolle soittajalle kuin minä? :}

        kiitos.


      • takammainen
        Molloko kirjoitti:

        ... todella paljon hyvästä vastauksesta. Olet oikeassa.
        Saisinko kysyä sinulta vielä, että kuinka tärkeää on kokopuinen kansi tällaiselle huonolle soittajalle kuin minä? :}

        kiitos.

        Itse ostan kitaran siitä lähtökohdasta mikä soi parhaiten ja sopii käteeni. Yleensä kokopuinen soi paremmin kuin laminoitu kansi. Matta soi kirkkammin. Kallein ei ole aina sopivin. Mikä sinulle riittää ja missä soitat? Vain sinä osaat vastata siihen.


    • possuolematon

      Hei tietääkö kukaan että mistä suomesta saa takamine np-65:sen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe