miksi en saa

sut mielestäni millään W.

olen jo lopettanu kirjoitella sulle enkä meinaa enä ikinä kirjoittaa tai lähettää viestejä sulle, vaikka mul on vielä sun nro ja kaikki tiedot, tää tuntuu todella vaikealta mutta nyt on pakko pitää vähän aikaa taukoa:( mutta olet kyllä aina mielessäni ja ajatuksessani rakas W. kai sä tiedät kuka mä oon... olet mun iki oma mussu:-)
you know I allways LOVE U:-D

4

896

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä..

olet se prinsessa.. Älä vaan lopeta, kun en oikeasti ole niitä viestejä saanut...Soita mulle, jos edes puhelu tulisi perille T:sus

• ed.

Et kai vaan yritä lähettää millään iphonella, tai muulla ihme vehkeellä, minä en sellaisiin luottaisi. Mulla on ikävä sinua...soita

• se mies kenelle kirjoitin

koska hän tasan tarkkaan tietää kuka mä olen ja missä ollaan molemmat töissä!! ja hänen ensimmäinen nimenmerkki alkaa W: llä ja mun ekanimimerkki alkaa B: lla, selviskö nyt kenestä on kyse, ja hän tietää senkin että mä kutsun häntä aina mussulla, koska se on mun mussu vaikka en saisi koskaan sitä miestä omakseni harmi:( soita itse mulle jos sulla on vielä mun nro:) kyllä mä vastaan mielellääni sua aina..
        i miss uuuuuuuuuuu honey. terv: (B)

• ed.
        se mies kenelle kirjoitin kirjoitti:

koska hän tasan tarkkaan tietää kuka mä olen ja missä ollaan molemmat töissä!! ja hänen ensimmäinen nimenmerkki alkaa W: llä ja mun ekanimimerkki alkaa B: lla, selviskö nyt kenestä on kyse, ja hän tietää senkin että mä kutsun häntä aina mussulla, koska se on mun mussu vaikka en saisi koskaan sitä miestä omakseni harmi:( soita itse mulle jos sulla on vielä mun nro:) kyllä mä vastaan mielellääni sua aina..
        i miss uuuuuuuuuuu honey. terv: (B)

sekoilin taas:) On vaan niin hirveä ikävä, että mielikuvitus laukkaa ihan miten sattuu:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      140
      10166
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5393
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      40
      4040
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3602
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2654
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1906
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      359
      1572
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1567
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      73
      1428
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1386
    Aihe