mikä miehiä vaivaa?

ei ymmärrä

Sain taas kuulla kuinka olin antanut ymmärtää ja halunnut pitää miehen mielenkiintoa yllä. Mut ku en ole halunnut kyseiseltä mieheltä mitään, enkä muiltakaan. Miksi niin luulette???

6

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NevilleR

taas se klassikko "pahan heitit". Kerropa vähän lisää taustoja.
      /Nev

• ei ymmärrä

en ole mielestäni mitenkään ikinä hänelle flirtannutkaan. Nyt hän on suuttunut kun en olekaan kiinnostunut vaikka olen antanut hänen niin ymmärtää. Olen kuulemma keimaillut ja näyttänyt paljasta pintaa. En kyllä edes ole. Rasittavaa.

• sellaiset kamut
        ei ymmärrä kirjoitti:

en ole mielestäni mitenkään ikinä hänelle flirtannutkaan. Nyt hän on suuttunut kun en olekaan kiinnostunut vaikka olen antanut hänen niin ymmärtää. Olen kuulemma keimaillut ja näyttänyt paljasta pintaa. En kyllä edes ole. Rasittavaa.

pellolle. Muuten kyllä naisetkin voivat käyttäytyä samalla tavalla ja usein suuttuvat todella verisesti ja kieltäytyvät uskomasta totuutta. Ongelman tuntevat sellaiset ihmiset, joissa on sitä jotakin. ;)

• ongelma:

olet liian kaunis

• menoa

Sait kuulla "taas".. Tuo jo kertoo että jotakin toiminnassasi on pielessä kun useasti tapahtuu sama ei-toivottu lopputulos. Itseasiassa lähipiirissäni on yksi nainen joka valittelee samaa. Kun olen niitä juttuja kuunnellut niin ei voi kyllä syyttää muuta kuin naista itseään. Ja kun joskus olen asiasta oman mielipiteeni sanonut niin on myöntänytkin että näinhän se on. Tämä kyseinen nainen ei ole edes mitenkään erityisen haluttava ja uskonkin että kyse on vaan tarpeesta pönkittää omaa itsetuntoaan ja muutenkin, onhan se tietysti kivempaa kun on jotain säpinää niinsanotusti, vaikka ei oikeasti mitään niiltä haluaisikaan.

• en myös

ymmärrä...tilanne toisinpäin...

Mennyt tapaus

Ennen tapaamisia mies leikki esileikkejä lähettämällä lemmekkäitä viestejä skaalalla roisi-romanttinen ja soitteli. Vastasin viesteihin samaan tapaan. Syntyi kuva siitä, että hän on kiinnostunut. Tapaamisessa oli uskomattoman suloinen ja iloinen, jopa ujo ja herkkä kiihkeyden ohella. Minä myös. Syntyi kuva siitä, että hän välittää. Tapaamisen jälkeen - zip - luukut kiinni ja omituinen höpöttäjä -vaihde päälle...siis se, että itse olisin ollut valmis ja ehkä vielä enemmän kaivannut saada jatkaa samaa kivaa yhteydenpitolinjaa, tulkittiinkin liiaksi päällekäyvyydeksi. Tapaamisen jälkeen kuolemanhiljaisuus ja viestintää erittäin harvakseltaan. Syntyi vaikutelma siitä, ettei mitään koskaan oikeastaan ollutkaan. Jos ymmärsin sopeutua, oli luvassa uusi tähdenlentomainen nousukausi joidenkin viikkojen kuluttua. Syntyi vaikutelma siitä, että miehellä oli jonkin sortin kuukautiskierto.

Väsyin, en jaksanut dempata mielenkiintoani ja mies haihtui.

Miten mä olen ainakin törmännyt siihen, että miehet vaikuttavat paljon häilyvämmiltä kuin naiset, joiden häilyväisyys on muka vakio?

Toinen tapaus:

Toissapäivänä miesystäväni suuttui minulle ja sanoi, ettei halua seurustella kanssani, koska emme eläminemme sovi yhteen. Sanoin, että niin varmaan sitten on ja olin myös sitä mieltä, koska hankalaahan minun on yksin ajatella, että sovimme loistavasti yhteen. En sanonut juuri mitään muuta. Kuuntelin ja katselin vain kuinka toisen mesoaminen vähitellen tasaantui. Sitten minulla olikin taas sylissäni kullanmuru, jonka mielestä olen aivan ihana ja joka sanoo, ettei voi olla olematta kanssani. Mietin vain, että kukonhahmoisia taitavat nuo joillain katoilla pyörivät tuuliviiritkin olla...

Niiden kivojen, mutta ei-miehenä-kiinnostavien miesten kohdalla olen ollut ehkä tarpeettomankin jyrkkä, selvyyden vuoksi. Olen välillä julistanut, että vaikka juttelen ja naurankin iloisesti, en halua tästä kaveruutta kummempaa. Tuntuu kornilta hokea tällaista aina aika ajoin, ikäänkuin kuvittelisin olevani uskomattoman vastustamaton. Silti se on toiminut paremmin kuin se, että syntyy väärinkäsityksiä. Sillä tavalla olen saanut muutamia miespuolisia ystäviä, jotka ovat olleet silkkoja pelkkiä kavereita alusta saakka (vaikka itse olisivat ehkä muuta halunneet). Onpa minulla miespuolinen kaveri, jonka minä olisin toivonut olevan jotain muutakin, mutta hän ei tuntenut samoin. Meillä on kivaa yhdessä, mutta kyllä välillä kaihertaa kuulla hänen seurusteluedesottamuksistaan. Plääh.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5285
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      51
      1790
    3. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      136
      1707
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1619
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1355
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1240
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      26
      1219
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1077
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1028
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      877
    Aihe