väkivaltainen nigerialainen

...

miehessäni on tullut esiin väkivaltaisia piirteitä usein riidan yhteydessä, ja aina hän on osannut kääntää asian toisinpäin että minä aloitin ja arsytin, kuulemma nautin siitä kun aina painan sitä nappia. olen keskustellut asiasta myös ystävieni kanssa heilläkin samoja kokemuksia. onko niillä siellä siinä kulttuurissa ihan normaalia että mies pistää vaimoaan lättyyn? en tiedä mitä tehdä? onko ne kaikki samanlaisia? kannattaisko vaan ottaa jalat alleen, mutta kun nyt on tuo vauvakin?

31

2555

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Juuri tuon vauvan takiakin kannattaisi ottaa jalat alleen jos et itsestäsi välitä. Kyllä tuo väkivalta tulee vaan pahenemaan ja voi kohdistua lapseenkin.
      Oma nigerialainen ex oli väkivaltainen minua kohtaan ja vaaransi vauvammekin terveyden. Sama meno on jatkunut hänen uudessa suhteessaan.
      Kyllä heillä suhtautuminen väkivaltaan naisia kohtaan ja esim. lasten fyysiseeen "kuritukseen" on erilaista kuin Suomessa.

• ,,,,,,,,,,,

niin varmasti se olisi parasta ja olen jo sitä harkinnut ja yrittänyt mutta. mutta ei toi näytä mitenkään lähtevä, en tiedä miten saisin sen ulos, ja uhkailee tekevänsä meille tai itsellensä jotain jos yritän sen jättää. vauvaan kohtaan ei kyllä ole mitään tuollaisia agressivisuuden merkkejä näkyvissä, enemmänkin vaikuttaa olevan jotenkin ylisuojelevainen

• ...
        ,,,,,,,,,,, kirjoitti:

niin varmasti se olisi parasta ja olen jo sitä harkinnut ja yrittänyt mutta. mutta ei toi näytä mitenkään lähtevä, en tiedä miten saisin sen ulos, ja uhkailee tekevänsä meille tai itsellensä jotain jos yritän sen jättää. vauvaan kohtaan ei kyllä ole mitään tuollaisia agressivisuuden merkkejä näkyvissä, enemmänkin vaikuttaa olevan jotenkin ylisuojelevainen

Joo tuo munkin ex höpötteli tekevänsä ittellensä jotain jos sen jätän. Pelkkää p-puhetta!

• sulle
        ... kirjoitti:

Joo tuo munkin ex höpötteli tekevänsä ittellensä jotain jos sen jätän. Pelkkää p-puhetta!

helppoa erota? mitn sen teit? jättikö se sut heti rauhaan?

• ...
        sulle kirjoitti:

helppoa erota? mitn sen teit? jättikö se sut heti rauhaan?

No helppoa ei todellakaan ole ollut. Rankka kiusaaminen kaikin käytettävissä olevin keinoin on jatkunut tähän päivään asti.
        Mutta elämäni on huomattavasti laadukkaampaa kuin jos olisin vielä miehen kanssa.

• ????
        ,,,,,,,,,,, kirjoitti:

miten ei ole vauvaa kohtaan aggressiivisuuden merkkejä jos kerta uhkailee tekevänsä TEILLE jotain jos sen jätät?

• elämä opettaa.
        ???? kirjoitti:

miten ei ole vauvaa kohtaan aggressiivisuuden merkkejä jos kerta uhkailee tekevänsä TEILLE jotain jos sen jätät?

Kun ihastuu ja rakastuu on pää täynnä kuvitelmia miten tulevaisuus tulee myös olemaan ihanaa. Ne on kuvitelmia, illuusioita.

Jos alat kimppaan eri kulttuurista tulleen kanssa pitää odottaa aika kauan ennen yhteen muuttoa tai lapsen saantia. Lapsiahan nyt tietenkin syntyy ja pitääkin syntyä maailmaan, mutta jos haluat perheeseen isän joka pysyy rinnallanne mieti pitkään kenet kelpuutat.

Jos sinulla on mahdollisuus vuokraa pieni asunto kaikessa hiljaisuudessa ja häivy sinne lapsineni jossain välissä. aseta hänelle ehdot järjestää teille hyvä elämä jos haluaa teidät takaisin. Odota mitä tapahtuu. Jos hän alkaa riehumaan on hän menettänyt pelin. Toisaalta annat hänelle viimeisen mahdollisuuden hoitaa osansa. Jos hän käyttäytyy hyvin, pystyy sopimaan lapsen tapaamisista kanssasi rauhallisesti, alkaa maksamaan vuokraa pitää kotia yllä jotta voisitte sinne palata, silloin voit vielä harkita jatkoa.

Minä tein näin, ja erohan siitä tuli. Oven takana käytiin riehumassa ja pyytämässä rahaa ja syyttelemässä. Ratkaisu oli helppo tehdä.

• Lagosin asukki välillä

Väkivaltaisuus on niin selkärangassa nigerialaisissa.Eli hyväksyttyä.Eikä vain naisia kohtaan,miehet on käsirysyssä mitä naurettavimmista asioista.

Olen sitä todistanut ihan Lagosissa päivittäin.
      Nainen ei ole mitään..monillekkaan eikä lapsetkaan,
      varsinainen uhous kulttuuri.Naisille useimmille riittää kun on mies vaikka itse olisi yksi vaimoista.Joko laillisesti tai avokkina vaan.
      Kyllä itsellänikin moni asia selkeni aivan uudella tavalla.Vaikka olemme olleet jo puoli vuosisataa
      yhdessä.
      Asun off ja on siellä kun jälkikasvu on täällä Suomessa vielä opiskellen ja työssä.
      Mieheltäni kysellään aika usein viisumia ts kutsukirjettä tai vaimo ehdokasta
      5000e/ tapaus Suomeen pääsemiseksi.Suomi on kovassa kurssissa siellä ja hyväuskoisuus on kiirinyt kauas ja sitä hyödynnetään aivan uskomattomilla tavoilla.Siinä on mielikuvitusta pelissä 1000% ainakin.Siis tuhat!!

Kannattaa ja sanon kannattaa olla tosi varovainen.

Jos olisin itsekkin tiennyt silloin -84 mitä nyt tiedän,niin ehkä olisin valinnut toisin.En kadu mutta asennetta se vaatii ja paljon muutakin...rakkautta molemmilta.

• ...

olisi vaan pitänyt kuunnella niitä monia varoituksia ystäviltäja omalta perheeltä. ihan jo pelkästään häpeän takia en haluaisi erota kun olen jokaiselle joutunut vakuuttelemaan koko ajan että hyvin menee ja rakastetaan toisiamme. ei se aina niin hirveää olekkaan on meillä suurin osa ajasta hyvää. mutta kuitenkin kun se tapahtuu aina uudestaan, sitten se luulee että voi jollain lahjoilla ja lepertelyllä kaiken pyyhkäistä pois, tunne on hirveä. kyllä minä häntä rakastan mutta joka kerta pieni osa omaa itsetuntoa murenee pois. enkä todellakaan usko että jos joku toista oikeasti rakastaa häntä voisi satuttaa ja kutsua pahoilla ja alentavilla nimillä

• sarah66

Mun mies (nigerialainen) on mokannut itsensä pahasti, alku oli yhtä juhlaa ja ihanuutta, olin kaunis ja vaikka mitä paskaa tuutin täydeltä...naimisiinkin mentiin ja mies jäi odottamaan oleskelulupaa Suomeen...mutta raukka ei tiedäkään että täällä on jo avioeropaperit vetämässä. Jos olisi "pelannut" pelinsä loppuun asti kunnolla olisin ehkä mennyt lankaan, mutta viime käynnilläni (toinen EU-maa jonne hänellä ei ole lupaa) näin totuuden...ei hän väkivaltainen ollut mutta muuten raivosi kaikesta ja osoitti ilmeisesti todellisen minänsä...siinähän jää paskakasaan...olen ottanut jo yhteyttä ko.maan ulkomaalaisvirastoon sekä Suomen maahanmuuttovirastoon että oleskeluluvat peruttaisiin, pieniä rikoksia ja petoksia kun alkoi löytymään...mutta kaikki oli muitten syytä, hänen ei koskaan!!!

• sarah66

Oikeesti sinun ei tarvii tuntea häpeää vaan pelasta lapsesi ja itsesi...sillä ei ole väliä mitä muut sanovat, sukulaiset ja ystävät. SINÄ päätät omasta elämästäsi, miten sen haluat elää, haluatko kuulla halventavia sanoja ym. sekä väkivaltaa...ei se ainakaan parane. Ole rohkea ja jätä mies.

• ex.
        sarah66 kirjoitti:

Mun mies (nigerialainen) on mokannut itsensä pahasti, alku oli yhtä juhlaa ja ihanuutta, olin kaunis ja vaikka mitä paskaa tuutin täydeltä...naimisiinkin mentiin ja mies jäi odottamaan oleskelulupaa Suomeen...mutta raukka ei tiedäkään että täällä on jo avioeropaperit vetämässä. Jos olisi "pelannut" pelinsä loppuun asti kunnolla olisin ehkä mennyt lankaan, mutta viime käynnilläni (toinen EU-maa jonne hänellä ei ole lupaa) näin totuuden...ei hän väkivaltainen ollut mutta muuten raivosi kaikesta ja osoitti ilmeisesti todellisen minänsä...siinähän jää paskakasaan...olen ottanut jo yhteyttä ko.maan ulkomaalaisvirastoon sekä Suomen maahanmuuttovirastoon että oleskeluluvat peruttaisiin, pieniä rikoksia ja petoksia kun alkoi löytymään...mutta kaikki oli muitten syytä, hänen ei koskaan!!!

miun ex pelasi pelinsä oikein. vaikka ilmoitin poliisille tappouhkauksista joita hän sateli, näytin tekstiviestit kaikille, jopa uville niin asialle ei tehty mitään. nyt lastensuojelu ihmettelee miten voi olla mahdollista... toivon että jonain kauniina päivänä nämä jatkuvat (kaksi vuotta jo erosta) tekstiviestit kantaa hedelmää kun poliisi löi viestit laimin. olemme tulleet siihen tulokseen että nigerialaiset ovat saaneet myös suomen poliisikin hallintaansa. mies sai kolmen vuoden oleskeluluvan kaikesta paskasta huolimatta. hyvä suomi, täällä kannattaa olla rikollinen ja uhkailla.

• ...
        ex. kirjoitti:

miun ex pelasi pelinsä oikein. vaikka ilmoitin poliisille tappouhkauksista joita hän sateli, näytin tekstiviestit kaikille, jopa uville niin asialle ei tehty mitään. nyt lastensuojelu ihmettelee miten voi olla mahdollista... toivon että jonain kauniina päivänä nämä jatkuvat (kaksi vuotta jo erosta) tekstiviestit kantaa hedelmää kun poliisi löi viestit laimin. olemme tulleet siihen tulokseen että nigerialaiset ovat saaneet myös suomen poliisikin hallintaansa. mies sai kolmen vuoden oleskeluluvan kaikesta paskasta huolimatta. hyvä suomi, täällä kannattaa olla rikollinen ja uhkailla.

Minunkin ex rällästää loppuelämänsä Suomessa. Vaikka poliisi tietää hänen tekosistaan ei Migri tee asialle yhtään mitään, antaa vaan uuden oleskeluluvan. Nyt mies on heittäytynyt vielä työttömäksi elelemään verovaroilla, joten kalliiksi on tämäkin yksilö jo käynyt Suomelle kun on työllistänyt poliisia, oikeuslaitosta , lakimiehiä ja sosiaaliviranomaisia.

• Taiska
        ex. kirjoitti:

Teillä on siis yhteisiä lapsia? Jos teillä on myös yhteishuoltajuus, sillä kyllä irtoaa oleskelulupia siihen saakka kun kuopuskin täyttää 18, silloin ei paina muutamat "pikkurikokset" kuten laiton uhkaus. Niin että hyvät suomileidit jos haluatte ulkkis-exän pois maasta, niin hankkikaa erotessa lasten yksinhuoltajuus itsellenne!

• eräs monesta
        Taiska kirjoitti:

Teillä on siis yhteisiä lapsia? Jos teillä on myös yhteishuoltajuus, sillä kyllä irtoaa oleskelulupia siihen saakka kun kuopuskin täyttää 18, silloin ei paina muutamat "pikkurikokset" kuten laiton uhkaus. Niin että hyvät suomileidit jos haluatte ulkkis-exän pois maasta, niin hankkikaa erotessa lasten yksinhuoltajuus itsellenne!

Yksinhuoltajuus onnistui kumman hyvin ihan vaan uuden muijan tultua raskaaksi jo ennen kuin meikä sai selville et ex petti! Onneks siitä pääs eroon ja on todella saanneet molemmat
        arvoisensa kumppanin!

• ...
        eräs monesta kirjoitti:

Yksinhuoltajuus onnistui kumman hyvin ihan vaan uuden muijan tultua raskaaksi jo ennen kuin meikä sai selville et ex petti! Onneks siitä pääs eroon ja on todella saanneet molemmat
        arvoisensa kumppanin!

Häh?

Luulin jo vahingossa kirjoittaneeni vastauksen. Niin samanlainen tarina sulla.

Mun ex pani horonsa raskaaksi muutama päivä sen jälkeen kun sain pettämisen selville ja heitin ukon pihalle. Oli ihan pakkorako sille kun oleskelulupa oli päättymässä just samaan aikaan kun avioeromme oli astumassa voimaan.
        Valitettavasti mä en ole tosta exän kiusaamisesta kuitenkaan päässyt eroon, vaikka mulla onkin yksinhuoltajuus eikä mies ole lapsen kanssa missään tekemisissä.
        Todellakin ovat molemmat löytäneet tasoistansa seuraa joten luulis et ex vois nyt sitten jättää mut lopullisesti historiaan ja antaa meidän elää rauhassa. Mutta sairas mikä sairas!

• N.exä

Itse ollen ollut naimisissa Nigerialaisen kanssa ja jätin hänet välittömästi, kun olin pekkä pelinappula!
      Jos ihminen alkaa väkivaltaiseksi ja uhkailemaan, niin ota hyvä ihminen jalat alle ja lähde. Mieti edes hiukan itseäsi ja saatikka lastasi!
      Haluatko elää suhteessa, jossa et tiedä, mitä milloinkin voi tapahtua. Katso oikeesti itseäsi peiliin ja herää!
      Jos olet niin sinisilmäinen ja ajattelet, että kyllä se siitä rauhoittuu, niin väärässä olet.
      Itse kokeneena erosta ja siitä, että todellakin JÄTIN hänet, en kadu enää päivääkään.
      Ajattelet varmasti sitä, kuinka ihana hän on ollut jne, mutta se viha siellä heidän veressä roiskuu niin, että et edes sitä tajuakkaan.
      Ota lapsesi ja tavarasi ja lähde. Älä mieti enempää, älkä sitä, että miten selviät. Täällä aina selvitään!

• ...
      • nigerialaisen ex

Kyllä pitivät kaikki nuo reunaehdot paikkansa minunkin ex-suhteessani nigerialaiseen mieheen. Onneksi suhde on ohi. Koskaan ei ole kukaan mies minua niin julmasti pettänyt, hyväksikäyttänyt ja murtanut luitani.

• huh huh sentään
        nigerialaisen ex kirjoitti:

Kyllä pitivät kaikki nuo reunaehdot paikkansa minunkin ex-suhteessani nigerialaiseen mieheen. Onneksi suhde on ohi. Koskaan ei ole kukaan mies minua niin julmasti pettänyt, hyväksikäyttänyt ja murtanut luitani.

Tosta tiedosta moni tyttö on varmaan hyvin kiitollinen.

• suhteesta

jossa väkivaltaa, oli se sitten henkistä tai fyysistä, ja oli osapuoli kotoisin mistä hyvänsä.
      Aina pitää itseään sen verran arvostaa ettei tuollaista suvaitse, leperteli toinen rakkaudesta ja muuttumisesta mitä vain. Joka lyö kerran, lyö toistekin.

• Kokenut.

Täältä tämä näkökohta; Jos haluat lapsellesi hyvän, onnellisen ja väkivallattoman lapsuuden, lähde niin nopeasti kuin mahdollista. Itse olen saanut kestää oman isäni väkivaltaista käyttäytymistä koko lapsuuteni, aina sai olla pelkäämässä koska läsähtää. Älä missään nimessä jää haikailemaan, lapsesi tulee vielä tarvitsemaan terapiaa ja pitkäaikaista kuraattorin kanssa juttelua jos jatkat tilannetta enää yhtään pidemmälle.

• Kokenut.
        Kokenut. kirjoitti:

Täältä tämä näkökohta; Jos haluat lapsellesi hyvän, onnellisen ja väkivallattoman lapsuuden, lähde niin nopeasti kuin mahdollista. Itse olen saanut kestää oman isäni väkivaltaista käyttäytymistä koko lapsuuteni, aina sai olla pelkäämässä koska läsähtää. Älä missään nimessä jää haikailemaan, lapsesi tulee vielä tarvitsemaan terapiaa ja pitkäaikaista kuraattorin kanssa juttelua jos jatkat tilannetta enää yhtään pidemmälle.

Isäni on Algerialainen.

• Doreén
        Kokenut. kirjoitti:

Isäni on Algerialainen.

Niin, lasta ei myöskään traumatisoi ainoastaan häneen itseensä kohdistuva väkivalta vaan lapseen koskee kovasti nähdä ja tuntea äidin hätä ja tuska. Pieni lapsi ei voi siinä mitenkään auttaa, joten kerää hän itse epävarmuutta ja pelkoa sisäänsä tapahtuneesta. Olin itse vuosia väkivaltaisessa suhteessa kaukaasialaisen miehen kanssa, enkä ole katunut päivääkään että lähdin viimein, että sain vielä voimia kasaan sen verran. Se lähtö oli alku uuden ihanan, pelottoman, rauhallisen elämän sekä oman itsearvostuksen kasvun alkuun. Nyt vasta näen asiat niinkuin ne olivat ja olen todella hämmästynyt, missä pilvessä oikein elin kun kuvittelin asioiden ja miehen muuttuvan. Toivon sinulle paljon rohkeutta tehdä päätökset joita tarvitaan, jotta voit elää elämää jonka ansaitset. Paljon aurinkoa ja voimia tiellesi!

• tyhmempi

Kerronpa tässä omasta miehestäni vaikka todellakin hävettää että siedän tällaista. Kun tapasin mieheni hän oli laittomasti suomessa, jäi kiinni ja palautettiin Nigeriaan. Hänen kaverinsa alkoivat soitella minulle heti samana iltana kun hän jäi kiinni, ja painostaa avioliittoon tämän miehen kanssa. Tämä painostus oli sellaista 'hän rakastaa sinua niiiin paljon, ja on tosi hyvä mies, kiltti ja kunnollinen, ja kuinka kamalat olot hänellä on Nigeriassa...ja minä tyhmä menin lankaan, mentiin Nigeriassa naimisiin ja mies pääsi Suomeen. Valehtlelin miehen vuoksi viranomaisille. Lapsi tietysti tehtiin heti, nyt on vuoden ikäinen, ja ensimmäisen kerran mies löi kun olin raskaana. Olisin voinut tehdä tuolloin vielä abortin, mutta uskoin hänen rakkauteensa. Henkinen väkivalta on meillä päivittäistä, fyysinen joka viikkoista. Mies sylkee päälleni ja keksii kaikenlaisia kidutuskeinoja minua satuttaakseen. Yleensä jälkiä ei jää, paitsi raapimisjälkiä ja mustelmia. Tukkapölly on yksi yleisin kurituskeino (kun esim kysyn minne hän menee). Olen hänen mielestään mielisairas, kaikkein kamalin ja hulluin nainen koko maailmassa, ja olen käyttänyt häntä hyväkseni saadakseni lapsen. Kukaan muu mies ei minua kuulemma huolisi, kaikkihan tietävät kuinka hullu olen. Olen pyytänyt miestä muuttamaan pois, ja eroamaan, mutta hän ei suostu. Tiedän naisia jotka ovat itse aina joutuneet lähtemään kodistaan lasten kanssa, nigerialaisen miehen jäädessä asuntoon. Olen hakenut kaupungin vuokra-asuntoa, mutta en ole saanut vaikka perusteluna on juuri tuo väkivaltainen mies. Olen vielä hoitovapaalla eikä minulla ole varaa kohtuuttomaan vuokraan. Enkä tiedä uskallanko itse hakea eroa, pelkään että mies vahingoittaa lastani joka on edellisestä suhteestani (kovasti uhkailee), itse olen jo tottunut pahoinpitelyyn. Kaikki meidän riidat hän saa aina käännettyä minun syykseni. Poliisit kävivät meillä kerran kun olimme riidelleet (joku soitti poliisit), ja silloin mieheni väitti ensin että olen tehnyt jotain itselleni, mutta myönsi sitten lyöneensä minua puhelimella, poliisit sanoivat että vaimoa ja lapsia ei saa lyödä, mutta eivät tehneet mitään koska mies oli tuolloin jo rauhoittunut. Kun riitelemme, mieheni takavarikoi puhelimet, repii tietokoneesta johdot pois, eikä päästä meitä poistumaan asunnosta. Rikosilmoituksiakin voisin tehdä, mutta pelkään että mieheni saa käännettyä asiat jotenkin minua vastaan. Lasten vuoksi suostun yleensä kaikkeen mihin mieheni haluaa, enkä kysele häneltä mitään. Kerran kieltäydyin harrastamasta seksiä mieheni kanssa (kun hän oli minua ensin haukkunut kouluttamattomaksi hulluksi koiraksi), raapaisin häntä estellessäni, ja hän uhkaili tekevänsä rikosilmoituksen pahoinpitelystä! Hartain toiveeni on että löytäisin todisteet siitä että mieheni on laiton maahanmuuttaja (hänellä on useita eri henkilöllisyyksiä), ja on muutenkin mukana laittomassa toiminnassa, ja pääsisin hänestä lopullisesti eroon. Hullu kai olen kun tällaista siedän...mutta sellainen tietää joka on itse kokenut saman.

• ............

Rakas ystävä, minua alkoi itkettää, kun luin kirjoituksesi. Sinun on ehdottomasti tehtävä rikosilmoitus ja mentävä sitten vaikka turvakotiin lapsiesi kanssa. Tilanteesi ei voi jatkua noin. Pelkään, että muuten saamme vielä lukea lehdistä, miten kauhealla tavalla kaikki päättyi.

Ehkä odotat ihmettä ja ehkä sellainen tapahtuukin, mutta sinun on silti tehtävä aloite ja päästävä pois tuosta hullunmyllystä. Kerro poliisille aivan kaikki, myös miehesi rikolliset puuhat.

Toivotan voimia.

• neuvoa, neuvoa...

Voit mennä turvakotiin lastesi kanssa ihan koska tahansa.
        Sun ei välttämättä tarvitse edes pakata. Saat sieltä viranomaisapua, jos/kun sun pitää käydä kämpilläsi hakemassa omia ja lastesi tavaroita.
        Hommaat uuden, salaisen puhelinnumeron.

Rahasta ei tarvitse näissä tapauksissa huolehtia. Kukaan ei potki sua turvakodista pihalle. Ne auttavat sut uuteen alkuun, etsivät sulle ja lapsille uuden kämpän jne. vaikka sulla ei ois senttiäkään tilillä.

Ja sitten pistät avioeron vireille. Jos se jätkä haluaa nähdä lastansa, niin sen sä voit hoitaa aina lastensuojeluviranomaisen kautta eli sun ei itse tartte ikinä enää edes puhua/tekstata/tavata koko tyyppiä.

Älä ole tyhmä. Se mies ei muutu ikinä, eikä ansaitse sua ja lapsia.
        Voimia!

• surullista

luettavaa.
        Turvakotiin ja äkkiä!!
        Mies kyllä saadaan kuriin kunhan sinä lähdet sieltä ensin pois. Ole rehellinen virkavallalle ja kerro miten asiat ovat, niin kyllä sinä ja lapsesi apua saa.
        Miehesi on sairas! Sairastut itse ja lapsesi, eivät voi voida psyykkisesti hyvin tuollaisessa perhe-elämässä.
        LÄHDE HETI POIS!!!! Ja paljon voimia sinulle.

• sarah66

Pääset tosiaan sinne turvakotiin HETI, maksavat sun taksimatkat ja olemisen siellä. Sieltä et lapsen kanssa kadulle joudu ennenkuin saat oman asunnon. Älä hyvä ihminen jää tuollaiseen suhteeseen...ennemmin tai myöhemmin menetät mielenterveytesi tuollaisen takia. Avioeron voit pistää vireille soittamalla käräjäoikeuteen ja pyytämään lähettää avioeropaperit. Ne täytät, ja homma lähtee siitä, voit palauttaa ne postitse. Eli hyvin yksinkertaista. Mulla itselläni oli lyhyempi suhde nigerialaisen kanssa...avioliittoa ehti kestää vain 5 kk kun huomasin mistä on kyse, vaikka sitä epäilinkin jo aikaisemmin, mutta "sokeana" en halunnut sitä uskoa. Maaliskuussa laitoin avioeropaperit vetämään ja mies on aivan raivoissaan. Tein kaikkeni, että hän ei saa oleskelulupaa Suomeen, kuten ei saanutkaan loppujen lopuksi. Sen lisäksi ilmoitin kaiken rikollisen toiminnan ja kaikki mitä tiesin ko. asioista poliisille sähköpostitse. Voit soittaa ulkomaalaispoliisille esim. Helsinkiin Malmille ja kysyä kenelle voit ilmoittaa miehesi toiminnoista. Mulle olivat todella kiitollisia ilmoituksestani, useampia on jäänyt mun ilmoittamilla tiedoilla kiinni. Mieheni on Interpolin etsintälistalla ympäri Eurooppaa kahden passin omaavana. Jos haluat kirjoitella mulle, voit kirjoittaa suoraan [email protected] olisi kiva vaihtaa ajatuksia ja autan sua jos sitä haluat. Voimia sulle. Onneksi pääsin omasta niksusta eroon ennenkuin ehti tulla Suomeen. Tiedän noi kavereitten puhumiset, nehän puhuu mitä tahansa, että kaveri pääsee Suomeen ja naimisiin ja näin avautuu oleskeluluvat ym. Valitettavasti kaikki on paskaa, kuten olet nähnyt. Jos miehesi tippaakaan kunnioittaa sua niin se ei tolla tavalla käyttäydy.

• fukkedi
        neuvoa, neuvoa... kirjoitti:

Voit mennä turvakotiin lastesi kanssa ihan koska tahansa.
        Sun ei välttämättä tarvitse edes pakata. Saat sieltä viranomaisapua, jos/kun sun pitää käydä kämpilläsi hakemassa omia ja lastesi tavaroita.
        Hommaat uuden, salaisen puhelinnumeron.

Rahasta ei tarvitse näissä tapauksissa huolehtia. Kukaan ei potki sua turvakodista pihalle. Ne auttavat sut uuteen alkuun, etsivät sulle ja lapsille uuden kämpän jne. vaikka sulla ei ois senttiäkään tilillä.

Ja sitten pistät avioeron vireille. Jos se jätkä haluaa nähdä lastansa, niin sen sä voit hoitaa aina lastensuojeluviranomaisen kautta eli sun ei itse tartte ikinä enää edes puhua/tekstata/tavata koko tyyppiä.

Älä ole tyhmä. Se mies ei muutu ikinä, eikä ansaitse sua ja lapsia.
        Voimia!

siitäs sait

• hänellä

oikeus hakata vaimoaan, jos siltä tuntuu. Tämä on kulttuurijuttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4862
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3523
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1548
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      40
      1413
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1312
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1108
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1027
    Aihe