Tuore napalävistykseni on himean vino (ei kuitenkaan radikaalisti). Se häiritsee minua ja mietinkin pitäisi koko koru sitten ottaa kokonaan pois. Vinous ei ole säädyttömän silmiin pistävää mutta tarpeeksi vinossa että se minua haittaa.
Voiko navan lävistää uudelleen kun vanha lävistys on umpeutunut? Entä kun vinous on kohtuu pientä niin mietin, että "mahtuukO" siihen edes uutta lävistystä sillä uusi lävistys pitäisi tehdä melkein kiinni vanhaan. Entä voiko täysin samasta khota alävistää uudelleen ?Kun alempi reikä on mielestäni keskellä, mutta ylempi ei ole suorassa linjassa alemman reiän kanssa.
Vielä hassu kysymys, että onko "oikein" lävistetty kun se alempi timanttiosa menee hirveän "syvälle" napaan sisään, jolloin sei näy niin hyvin. Ärsyttävää kun tuntuu että kaikissa nettikuvissa koru on paljon paremmin esillä. (Koruni on sellainen normaali banaanikoru timantilla). Suihkutellessani sitä vedellä myös alemman pallon alle jää vettä jotka eivät lähde millään pois kun alempi pallo on tosiaan aika syvällä navassa, jos joku ymmärtää.
Auttakaa nyt joku, otanko/kannattaako koru ottaa pois saadakseni uuden paremman lävistyksen vai onk ose edes mahdollista?
Napakoru VINOSSA?
9
5625
Vastaukset
- ....,,
"pallo on tosiaan aika syvällä navassa"
Korun lävistävän osan pituus? Sinulla on ehkä liian lyhyt koru tai liian pitkä lävistys. Tavallisin pituus on 10 mm. Yleisesti saatavana on myös 8 ja 12 mm. Erikoispituuksia saa Teflonista ja Bioplastista.
Liian kireällä oleva koru voi ylläpitää tulehdusta lävistyksessä. 1 mm löysä olisi sopiva.- korukas
koru tuntuu että juuri ja juuri sne pituus riittää lävistykseen eli on vvarmaankin sitten aika tiukalla. Kävin laittamassa pitkään toimineessa asiallisessa lävistysliikkeessä, joten luulisi heidän kuitenkin osaavan asiansa. Koru on tällainen perus banaanikoru (jossa ylhäällä ja alhaalla timantti), suositeltiin tätä ensikoruksi. En tiedä onko lävistys tehty sitten "Liian syvälle" vai mikä on kun tuo alapallo tuntuu olevan syvemmällä navassa kuin mitä monissa kuvissa olen nähnyt.
Vastauksia siihen uudelleen lävistämiseen jos antaa vanhan umpeutua?:/
Ja tällä hetkellä ei ainakaan näy minkäänlaisia tulehdukasen merkkejä ja koru melkein huomaamaton..eli ei siis mitn kipuja yms. Tosin on vasta 3-4pv vanha lävistys.
- mulla ainaki
mullaki on koru 'syvällä' navassa. mutta kai se vielä asettuu paikoilleen, se on ihan normaalia jos koru on vinossa. ei kannata umpeuttaa jos ei ole muuta vaivaa kuin tuo. turhaa rääkkäystä vaan navalle:D
- Wrai
Mullakin on napakoru vähän vinossa. Mut eipä tuo paina. Kun ei sitä huomaa paitsi tarkasti tiiraamalla ja enpä minä anna kenenkään tarkasti napaani tiirailla ja itse sitä en näe kuin peilin kautta ;D Älä mene umpeuttamaan. Turhaa ja kallista touhua =)
- Samoja kokemuksia
Minulla on nyt reilu 2 viikkoa vanha lävistys, jonka laitatin ns. hyvässä, tunnetussa liikkeessä. Kotona totesin heti, että lävistys on hieman vinossa, ja minuakin harmitti tämä todella paljon. Ei siis minullakaan niin vinossa, että sitä varmastikaan kukaan muu olisi edes huomannut kuin minä itse. Nyt viime päivinä kuitenkin olen huomannut, ettei koru enää näytäkään yhtään vinolta. Uskoisin, että alun ärsytys ja turvotuskin voi vääntää korua hieman vinoon suuntaan. Minulla ainakin napa oli todella kipeä melkein viikon, ja vaikkei se ollut silminnähden turvoksissa, iho lävistyksen ympärillä tuntui kovalta ja todella aralta. Tämä on siis varmasti vaikuttanut asiaan! Kannattaa antaa sille vähän aikaa ja katsoa, jos se vielä asettuisi suoraksi. Näin siis ainakin omassa tapauksessani näköjään kävi. Ja jos nyt koru olisikin aivan mitättömästi vinossa, sitä ei todellakaan kukaan huomaa! Ja eihän ole mitään takuita, että uusi lävistys olisi sen suoremmassa kuin ensimmäinenkään. Se on kuitenkin aina "vapaalla kädellä tehty".
Ja myös minulla koru on melko syvällä navassa. Minullakin siis banaanikoru, jossa alhaalla "timantti". Olen ainakin itse ajatellut, että tämä on varmasti aika napakohtaista. Minulla nimittäin on melko pieni ja syvä napa, joten koru täyttää sen lähes kokonaan. Ja en siis itse näe korun alaosaa "ylhäältä päin katsottuna" ollenkaan, eli siis se on kirjaimellisesti navan sisällä. Mutta tämä taas ei ainakaan minua häiritse ollenkaan. Koru on todella kauniin näköinen ja peilistä sitä voi käydä ihailemassa. Olen todella tyytyväinen :)
Eli anna lävistykselle aikaa. Ota huomioon että paraneminen vie kuukausia, ja varmasti koru asettuu vielä tämän prosessin aikana. - klmnkn
itse otin napakorun 2 vuotta sitten ja huomasin heti, että se on vinossa. Annoin korun kuitenkin olla, ja puoli vuotta lävistyksen laitosta koru alkoi kasvamaan ulos ja päätin ottaa sen pois. Nyt muistona on vino suht koht iso arpi parin vuoden takaisen lävistyksestä.
Nyt tekisi mieli taas ottaa napakoru, mutta en tosiaa tiedä onko se taas sen arvoista.. - eeva__
mullakin vähän vinossa otin korun vasta tänään.mutta minulla on silleen että ylepi pallo suorassa ja alapallo enemmän vasemmalla. en kuitenjaan meinaa ottaa uutta koska sitä ei kauemmaksi huomaa. en tiedä toisesta kysymyksestä
- SOWHAT?
otin koruni pari päivää sitte, ja huomasin kotiin tultuani, että se on hieman vinossa. aluksi se harmitti melko paljon, mutta sitten tajusin että ei tuota muut varmaan edes huomaisikaan! ja koruhan menee todella monilla hieman vinoon! annan koruni olla, ja vaihdan siihen kesällä jonkun vielä hienomman
- joku_5
Ensimmäinen koru oli mulla vinossa ku otin sen. Pidin sitä 2vk ja ummetin koska vinous häiritsi. Tein toisen korun sitte 2 kuukauden kuluttua ja se meni onneks suoraan ku tein sen iha tunnetussa lävistysliikkeessä. Kyllä vanhan arven päälle voi tehä uuen mutta tosin sattuu paljon enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915906
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754