Ei tässä parempaa tekemistä tosin olisi. Olen vain laiska. Korvanikin lienevät umpimetallia. Jalkani särkevät. Ei haittaa. Ei kitaraa soiteta jaloilla. Käsiäkin särkee, muttei aina. Sormetkin liikkuvat hitaammin kuin ajatus. Hiukset harvenee, mutta voin hommata peruukin.
No, ei vitsitytä enää ties kuinka monen jälkeen.
Pitää laskea vähän rimaa. Jos haluaisi olla hömppäkitaristi, ei siis humppa, niin riittääkö liukuvat leukaperät ja huono huumorintaju?
Se minulla tule mieleen jope kuanansuusta. Huonoa huonompi kitaransoitto ja tylsää tylsemmätkin jutut.
Minulla ja jopella on suuri ero. Minä sentään osaan hymyillä nätisti. Ihan tosi sievästi. Yhteistä meissä on huono kitaransoitto.Jopella ehkä tarkoituksellisesti, minulla vain osaamattomuudesta.
Tullakseni hyväksi soittaksi ... Ei kai tarvitse
4
261
Vastaukset
- jos,
hyväksi kitaristiksi haluaa niin siihen tarvitaan paljon harjoitusta. Itte täl hetkel ainakin tunti päivässä
- aina jotakin...
"Pitää laskea vähän rimaa. Jos haluaisi olla hömppäkitaristi, ei siis humppa, niin riittääkö liukuvat leukaperät ja huono huumorintaju?"
Riittävät mainiosti! Olen kuullut monia surkeita kitaristeja, jotka eivät edes pälätä kappaleiden välissä. Leipä voi olla aika kapeata, mutta jos leipäraha tulee muualta, asialla ei ole merkitystä.
Shadows-yhtyeen soolokitaristi Hank Marvin sanoi vuonna 1961 harjoittelevansa neljä tuntia päivässä, mikä ei hänen mielestään kuitenkaan ollut riittävästi. Ihan kaikilla ei ole edes mahdollisuutta kuluttaa näin paljon aikaa soittamiseen. - jutut oppii
päivässä! Siis suunilleen näin soittaa päivän treenauksella:
http://www.youtube.com/watch?v=c46fr2EZOhQ&feature=related
Huomioi tuossa kaverin ilmeet, tuonkin energian vois käyttää vaikka laulamiseen! Tuossa videossa ei jäkojakaan hyödynnetä mitenkään, trubaduurinakin olisi hyvä jos jaloilla soittaa rumpusettiä tai sitten urkujalkiolla bassoja.
Kyllä se siitä...... :)- hampaatkin
Äänestä en sano muuta kun, että ihmiset tunnistaa minut toki äänestä. On se sen verran ohkanen ja omituinen että olen saanut kuulla monen sanovan, että tunnistin äänestä.
Että unohdetaan se laulaminen. Hymyilen kuitenkin sievästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343982Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232297Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401439
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37910Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8807J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756