Tota bluegrassiakin pitäisi alkaa koputella ja opetalla - mistäs kannattais aloittaa, Monroen bändin ja Ralph Stanleyn olen jo oppinut - mikäs olis se sinusta paras yhtye tai sooloartisti.?
Onks Alison Krauss bluegrassia?
Entäs Ricky Skaggs?
Mikä on paras bluegrass-bändi?
4
358
Vastaukset
- blue blue
Mun mielestä parhaita yhtyeitä on ne, joissa on hiukan menty Monroen korkeimmista nasaaleista maanpinnalle ... vaikka sähköisestikin:
1) JIM & JESSE
2) OSBORNE BROTHERS
3) LESTER FLATT (ikääntyneenä erityisesti). - clawhammer
Bluegrassiin tutustuminen on riemullista löytämistä, tittelin alta löytyy useita eri alalajeja, mutta ensimmäinen jakohan on se, etsitkö instrumentaalisia taitureita vai laulavia lahjakkuuksia ... maallista makeaa vai ylevää gospelia?
Minun suosittelemiani nimiä olisivat jo mainittujen lisäksi The Johnson Mountain Boys, Hylo Brown, Doyle Lawson, Jimmy Martin, Country Gentlemen, Seldon Scene, Charlie Moore, Bill Harrell, Mac Wiseman, Don Reno & Red Smiley, Carl Story, Del McCoury, Joe Val ... siinä ensimmäiset 'kotiläksyt'. - lauri1111
Doc Watson,John Hartford,Stanley Brothers,The Stonemans.
- kreoli
Minun #1 on Larry Sparks.
Peter Rowan esittää muitakin tyylejä, mutta noteeraa kuitenkin. Kävi Kaustisillakin.
Bluegrass Cardinals teki hyviä albumeja.
Viulisteista Kenny Baker ja Vassar Clements (kun sille päälle sattuu).
Eri soittimilla tietysti omat listauksensa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.693254Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6885- 84879
- 34810