Liian vaativa

olen minä (N31)

Taidanpa olla kranttu -juuri sellainen, joita atm:t (idioottitermi) täällä parjaavat. En nimittäin etsi mitään "tavallista, mukavaa, rehellistä ja huumorintajuista", vaan jotain persoonallista. Muuhun en osaa tyytyä ja siksi kai vietän loppuelämäni yksin.

Vain minun täytyisi pitää toista mahtavana tyyppinä, muiden mielipiteillä ei ole juurikaan väliä. Eikä ulkonäölle ole tiukkoja kriteerejä, vaikka pitää hänen toki silmää miellyttää. Missä siis ovat itsenäiset ja persoonalliset miehet? Ehkä hieman boheemit ja särmikkäät, mutta kuitenkin ystävälliset. Yhden tällaisen tunsin kerran, mutta on kait niitä muitakin? :O

31

1771

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • weide

sellainen ehkä on jossain, mutta löytyykö ikinä? toinen kysymys! jos ei sitä ihan täysin mieleistä löydy, niin pitääkö tosiaan elää yksinään elämänsä ja poistua lapsettomana? mieli kun voi muuttua vielä vanhemmalla iällä!

• toinen kranttu

Mitenhän lienet ajatellut tuon asian? Jos ei mieleistä löydy niin sitäkö olisi otettava sitten joku ihan tuosta vaan ettei "jää ilman"? Ei kuule, kyllä se mieleinen on oltava jotta viitsii nyhjätä toisen kylkeä!

• weide
        toinen kranttu kirjoitti:

Mitenhän lienet ajatellut tuon asian? Jos ei mieleistä löydy niin sitäkö olisi otettava sitten joku ihan tuosta vaan ettei "jää ilman"? Ei kuule, kyllä se mieleinen on oltava jotta viitsii nyhjätä toisen kylkeä!

ei tietenkään ketä tahansa, on sitä meikäläisenkin perään pari naista haikaillut, mutta kun ei ollut riittävästi "vetoa", niin eihän siitä väkisinkään mitään tule. toisaalta taas, jos leikitään vähän ajatusleikkiä eli mulla ei olisi lapsia ja jokseenkin tämä ajatusmaailma, niin kyllä varmaan etsisin kaikin tavoin ja joka paikasta, ehkä vähän epätoivoisenakin, että löytyisi "joku". 37-v.

• seppukumestari

Missäs ovat positiivisella tavalla persoonalliset naiset? Naisten persoonallisuus on yleensä sitä, että nainen on kettumaisempi ja ärsyttävämpi kuin tavallinen nainen.

• Siinä "liian vaativassa" mitään haittaa sinällään ole, mutta silloin pitää vain tehdä itselleen selväksi että aika suurella todennäköisyydellä tosiaan ollaan yksin ja pitkään.

Eli tosiaan pohtia itse oletko mielummin vähän epätäydellisemmän kaverin kanssa vai yksin. Taitaa tää "yksin" kyllä olla nykyään naisille se yleisin vaihtoehto. :)

• olet..

kranttu niin miten sulla ei sit muka ole ulkonäkökriteerejä? Kyllä sellaisiakin täytyy olla jos on kranttu. Tuo sun tekstis vaikuttaa ihan hölynpölyltä.

• ymmärtää

että monille miehille tuo "boheemius" on keino iskeä naisia ja esittää ns. "vapaata sielua" vaikka ovat oikeasti tylsääkin tylsempiä taviksia.

Parhaillaan tämä näkyy yrityksessä runoilla, rämpyttää kitaraa tai sitten vaikka yrittävät olla "graafikkoja" (parhaimmat tuotokset ovat jotain 5-vuotiaan tasolla XD)

tällaisia wannabe-hemmoja on lukemattomia ja naiset ovat ihan lääpällään vaikka miehet vetävät vain tuota roolia lähinnä naisten vuoksi.

Sitten joku riipus kaulaan, korvakoru ja nahkarotsi asenne niin kaltaisesi naiset ovat ihan lääpällään kun tyyppi on niiiiiin persooonallinen.

Ihan suoraa kusetusta.

Olen itse hieman "boheemi" ja särmikäskin mutta koska en näytä sellaiselta ulospäin niin eihän ketään voi kiinnostaa.

• ------

"Olen itse hieman "boheemi" ja särmikäskin mutta koska en näytä sellaiselta ulospäin niin eihän ketään voi kiinnostaa"

Mitähän mahdat tarkoittaa tuolla "boheemiudella" ja särmikkyydellä? Ja millainen ulkoinen olemuksesi on?

Kysyn siksi, että kuulun juuri niihin naisiin, jotka pitävät noista ominaisuuksista ja haluavat niiden myös näkyvän miehen ulkoisessa habituksessa. Ja jollain lailla minua hämmentää se, jos miehen ulkoinen olemus ja sisäinen olemus ovat ristiriidassa keskenään. Yhtäältä kyseessä voivat olla juuri tuollaiset feikkaajat, jotka mainitsit (teeskentelyn huomaan kyllä aika nopeasti). Mutta toisaalta omasta näkökulmastani olet samanlainen siinä mielessä, että näytät muulta mitä olet.

Eli siis, miksi et anna luonteesi näkyä ulospäin? Miksi naamioidut joksikin mitä et ole?

• --mies--

on vaikeampaa kuin persoonallisten miesten löytäminen. Naiset ovat ainakin minun mielestäni
      enemmän massaihmisiä kuin miehet. Naisissa harvemmin tapaa näitä persoonallisia oman polun kulkijoita. Suurinta osaa ohjaavat naistenlehdet ja muut trendisetterit.

Itselläni on ihan sama "ongelma" kuin sinulla. En ole löytänyt tarpeeksi persoonallista naista, joka ei vain toistele oppimiaan hokemia vaan ajattelee itse. Olen mieluummin yksin, kuin ihmisen kanssa joka ei tunnu olevan itsenäinen persoona lainkaan. Ulkonäkö on minulle sivuseikka.

• mo27

Tää on kyllä täysin totta. Kaikenmaailman kuka petti ketä missäkin tv-sarjassa puhumattakaan tästä paskan tosi-tv:stä niin näistä kyllä kaikki tiedetään mutta siihen se tietoisuus jääkin. Ei voi olla persoonallista naista koska naisilla ei ole persoonaa koska ne toimii lauman yhteisen mielen mukaan.

• löytää miestä...

Ja höpö höpö... minä olen persoonallinen...siksi esim yksi mies jätti mut kun sanoi, että tarvitsee tavallisemman naisen... Minun on tosi vaikea löytää miestä...monet sanovat, että olen niin taiteellisen oloinen ja erikoinen jne...yksin saan sit olla...ja kaipa minä jollain lailla erikoinen olenkin...ja ihan tyytyväinen itseeni.

• .-.-.-

nainen on sinun mielestäsi persoonallinen nainen? Siis ihan konkreettisesti. Tuo kun lienee todella suhteellinen ja liukuva käsite.

• joka ajattelee itse eikä
        .-.-.- kirjoitti:

nainen on sinun mielestäsi persoonallinen nainen? Siis ihan konkreettisesti. Tuo kun lienee todella suhteellinen ja liukuva käsite.

vain mene virran mukana. Persoonallinen nainen on se joka ei mieti mitä muut ajattelevat, vaan miettii mikä on juuri hänelle itselleen hyvä ja oikein.

• jöpötin
        .-.-.- kirjoitti:

Persoonallinen nainen ei luokittele miehiä tylsäksi massaksi tai boheemeiksi joita on vaikea löytää.

Persoonallinen nainen elää joskus yksin ja sillä on joku oma juttu.

Suhteesta toiseen hyppivä blondi on niin klisee että ei voikaan olla persoonallinen.

Persoonallinen nainen voi olla kunnollinen, urheileva yms. eli ei tarvitse olla tekotaiteellinen boheemi juoppo.

Raitis, itsenäinen, urheileva, ehkä muusikko, maalari, ei välttämättä taiteilija kuitenkaan. Miksei kirjaston tätikin, tai onko sillä mitään väliä.

Persoonallisuus ei näy naisessa välttämättä ulospäin.

Toisaalta persoonalliset naiset saattavat olla aika rasittavia. Pitäiskö ottaa sittenkin se perus blondi.

• arvelinkin
        joka ajattelee itse eikä kirjoitti:

vain mene virran mukana. Persoonallinen nainen on se joka ei mieti mitä muut ajattelevat, vaan miettii mikä on juuri hänelle itselleen hyvä ja oikein.

ja oletettavasti moin ajattelee juuri näin. Eli periaatteessa tarkoitat vain naista, jolla on hyvä itsetunto ja vahva minäkuva. Eli nainen, jonka ei oikesti tarvitse poiketa massasta. Itselleni taas persoonallinen tarkoittaa tuon lisäksi jotain massasta/valtavirrasta aidosti poikkeavaa. Ihmistä, jonka mielipiteet, ajatukset, arvot, valinnat, pukeutuminen jne...ovat muuta kuin mikä on yleinen ja vallitseva normi.

• pohtia:

Jos ikää on sinulla yli 30-vuotta, niin mitä SINÄ pystyt omalta osaltasi antamaan sille miehelle?

Yli 3-kymppinen mies haluaa parisuhteelta jo paljon muutakin kuin seksiä.

Miten sinä erotut eduksesi, oletko luonteeltasi persoonallinen? Mihin mies sinussa rakastuisi?

• Komppaan..

Tuo oli kyl hyvä pointti >>>>>>

"Mihin mies sinussa rakastuisi?"

• kaikista

että naisille riittää kun on kaunis. Eli naisella on tarjottava vain se naisellinen kauneus, ei muuta. Miehen taas pitää olla kaikkea maan ja taivaan väliltä...

• riitä
        kaikista kirjoitti:

että naisille riittää kun on kaunis. Eli naisella on tarjottava vain se naisellinen kauneus, ei muuta. Miehen taas pitää olla kaikkea maan ja taivaan väliltä...

kaikille miehille. Ja kertoo sitä paitsi naisesta paljon, jos hänelle riittää mies, jolle riittää vain se, että nainen on kaunis.

Itselleni ei ikinä riittäisi tuollainen mies.

• ajattelen...

Minulla on tismalleen samat ajatukset. Ei se täydellinen ulkonäkö vaan persoonallisuus. Ei mitään tavallista ja mukavaa...vaan persoonallista...Senpä vuoksi minäkin olen yksin, kun suurin osa miehistä on niin tylsän tavallisia. Minäkin tiedän yhden, mutta ei enää asu Suomessa, joten se siitä...

• naurattaa....

"suurin osa miehistä on niin tylsän tavallisia"

ja naisetko muka ei ole? Minusta tuntuu, että monien naisten mielestä miehen pitää olla jännittävällä tavalla kiinnostava, vaikka nainen itse olisi juuri sitä massaa, mitä mahtuu 13 tusinaan.

• miksi sitten

meidän miesten pitäisi tyytyä TOLLASEEN TAVALLISEEN, TYLSÄÄN NIRSOON ÄMMÄÄN?

• ed.
        miksi sitten kirjoitti:

meidän miesten pitäisi tyytyä TOLLASEEN TAVALLISEEN, TYLSÄÄN NIRSOON ÄMMÄÄN?

Ei tarttekaan...en minä ketään pakota olemaan kanssani...sinulla on ihan valinnan vapaus valita kenet tahansa...

• ei niin
        ed. kirjoitti:

Ei tarttekaan...en minä ketään pakota olemaan kanssani...sinulla on ihan valinnan vapaus valita kenet tahansa...

En ikinä voisikaan olla sinunlaisesi kanssa, sinunlaisesi, jolle pitää koko ajan olla jotain erikoista ja persoonallista. Ei saa tehdä mitään tavallista. Kusellakin täytyy varmaan käydä käsillä seisoen?

• ------
        naurattaa.... kirjoitti:

"suurin osa miehistä on niin tylsän tavallisia"

ja naisetko muka ei ole? Minusta tuntuu, että monien naisten mielestä miehen pitää olla jännittävällä tavalla kiinnostava, vaikka nainen itse olisi juuri sitä massaa, mitä mahtuu 13 tusinaan.

Suurin osa IHMISISTÄ on niin tylsän tavallisia. Mutta koska minä en ole tylsän tavallinen nainen, en halua myöskään tylsän tavallista miestä. It's that simple.

• seuraavanlainen:

Väität etsiväsi. Mitä tekisit jos eteesi tulisi "etsimäsi" mies? Aivan. Et mitään, koska naiset eivät koskaan tee mitään.

En kaipaa passiivisia nirsoja.

• ja vielä lisäksi

Juuri nuo kaipaamasi persoonalliset ja itsenäiset mutta ystävälliset miehet eivät tavallisten tylsimysten tapaan kierrä iskemässä naisia, joten juuri heidänlaisensa saadaksesi nimenomaan sinun olisi tehtävä jotain. Sana "itsenäinen", jota käytit, on kaikkein paljastavin, sillä itsenäinen mies ei välttämättä hae naista elämäänsä ollenkaan, jolloin naisen erityisesti on itse oltava aktiivinen, jos sellaisen miehen haluaa itselleen saada. Jos odotat ja edellytät aloitteellisuutta vain mieheltä, saat vain tavallisia miehiä.

• ......
        ja vielä lisäksi kirjoitti:

Juuri nuo kaipaamasi persoonalliset ja itsenäiset mutta ystävälliset miehet eivät tavallisten tylsimysten tapaan kierrä iskemässä naisia, joten juuri heidänlaisensa saadaksesi nimenomaan sinun olisi tehtävä jotain. Sana "itsenäinen", jota käytit, on kaikkein paljastavin, sillä itsenäinen mies ei välttämättä hae naista elämäänsä ollenkaan, jolloin naisen erityisesti on itse oltava aktiivinen, jos sellaisen miehen haluaa itselleen saada. Jos odotat ja edellytät aloitteellisuutta vain mieheltä, saat vain tavallisia miehiä.

Pitää ehkä paikkansa, että persoonalliset ja itsenäiset miehet eivät "kierrä iskemässä naisia", mutta taastusti voivat tehdä aloitteen, jos törmäävät aidosti mielenkiintoiseen naiseen!
        Itsenäinenhän ei tarkoita sitä, että ihminen olisi estynyt erakko.

• niinpää

Sulla on oikea asenne, Itsellä samanlaisia ajatuksia. Mies olen...

Toisalta suurin osa naisista etsii persoonallisia miehiä, joka taas on epä-persoonallista ;).

Persoonalliset naiset on harvassa...

• ap.

Etsiikö tosiaan suurin osa naisista persoonallisia miehiä?! Minun ystäväpiirissä kun on pariuduttu heti, kun paperilla sopiva on tullut kohdalle. Sielujen sympatia ei ole minulle asti näkynyt... Toisaalta, eihän sen kuulu muille näkyäkään ja ystäväni ovat kyllä onnellisia suhteissaan.

Toivoisin, että osaisin "tyytyä" ihan kivaan, mutta koska niin ei ole, yritän hyväksyä itseni tällaisena.

Ehkä jonain päivänä huomaan odottaneeni liian kauan sielunkumppania.

• eikä oman
        ap. kirjoitti:

Etsiikö tosiaan suurin osa naisista persoonallisia miehiä?! Minun ystäväpiirissä kun on pariuduttu heti, kun paperilla sopiva on tullut kohdalle. Sielujen sympatia ei ole minulle asti näkynyt... Toisaalta, eihän sen kuulu muille näkyäkään ja ystäväni ovat kyllä onnellisia suhteissaan.

Toivoisin, että osaisin "tyytyä" ihan kivaan, mutta koska niin ei ole, yritän hyväksyä itseni tällaisena.

Ehkä jonain päivänä huomaan odottaneeni liian kauan sielunkumppania.

kokemukseni mukaan. Suurin osa tuntemistani naisista ei etsi persoonallista miestä. Siksi he ihmettelevät minua, kun minä sellaista etsin.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      126
      8897
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      145
      5374
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3825
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      131
      3585
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2634
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1906
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      358
      1562
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1557
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      71
      1410
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1376
    Aihe