Naisten huumorintaju

spämmääjämies

Tykkään hauskoista ihmisistä ja minua on itseänikin väitetty sellaiseksi. Minua harmittaa, että löytyy niin vähän naisia, jotka pystyvät tuottamaan minua naurattavaa tai edes hymyilyttävää matskua. Naiskoomikoita on erittäin vähän verrattuna mieskoomikoihin.

Onko naisilla joku huumorintajuongelma? Eikö ole motivaatiota tuottaa mitään hauskaa tai eikö sitä vaan synny? Onko naisten huumori jotenkin erilaista kuin miesten? Naiset kyllä nauravat minun jutuilleni, mutta monesti he eivät itse edes yritä. Haluaisin löytää huumorintajuisen naisen, enkä pelkästään iloista varmuuden vuoksi kaikelle nauravaa peruspirkkoa.

37

4096

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kitketty.

Jo pienenä tyttönä minut kasvatettiin siihen, etten saa tuoda itseäni esiin.

Valitettavasti naisen tehtävä on nauraa miehen jutuille eikä olla hauska. Ihmiset paheksuvat esim. työpaikoilla, jos joku nainen hauskuttaa muita ihmisiä omilla jutuillaan. Usein sellaisesta naisesta puhutaan pahaa takana päin ja sanotaa että se kerjää huomioita, esittää yms. negatiivisuuksia. Hauskan naisen voi olla vaikea saada ammatillisesti pätevän mainetta, suhtautuminen on erilaista kuin hauskaan mieheen.

Tämä siis vastauksena kysymykseesi, ehkä nainen ei saa olla hauska. Se rooli on varattu miehille.

Erityisesti toiset naiset paheksuvat sellaista naista, joka on hauska.

Eli kyse on enemmänkin ympäristön vaatimuksista, naisen rooli on kuitenkin pysyä taustalla ja miellyttää miestä nauramalla miehen jutuille. Moni mies nimittäin pitää sellaisesta käytöksestä.

• ap.

Voi olla noin. Ikävää jos on. En ymmärrä miehiä, jotka eivät halua viihdyttävää naista. Ei se varmaan yleensä siitä erektion pehmeydestä kuitenkaan vitsailisi.

• edellinen.
        ap. kirjoitti:

Voi olla noin. Ikävää jos on. En ymmärrä miehiä, jotka eivät halua viihdyttävää naista. Ei se varmaan yleensä siitä erektion pehmeydestä kuitenkaan vitsailisi.

Eräs nuori älykkönainen oli hauska ja huumorintajuinen työpaikalla. Hänestä pitivät sekä miehet että naiset.

Hän oli vakavasti (kroonisesti) sairas ja käytti pyörätuolia. Hänen älykköhuumorinsa oli vertaansa vailla.

Ehkä ne muut naiset eivät sitten kokeneet, että tätä nuorta naista uhkana itselleen.

Niin, kyllä minustakin tuntuu, että miehet sietävät hauskoja naisia, mutta muut naiset eivät.

Tämä siis vain minun mielipiteeni.

• hauska nainen?
        edellinen. kirjoitti:

Eräs nuori älykkönainen oli hauska ja huumorintajuinen työpaikalla. Hänestä pitivät sekä miehet että naiset.

Hän oli vakavasti (kroonisesti) sairas ja käytti pyörätuolia. Hänen älykköhuumorinsa oli vertaansa vailla.

Ehkä ne muut naiset eivät sitten kokeneet, että tätä nuorta naista uhkana itselleen.

Niin, kyllä minustakin tuntuu, että miehet sietävät hauskoja naisia, mutta muut naiset eivät.

Tuo nainen sai ihan rauhassa olla hauska, koska istui pyörätuolissa, eikä ollut sen vuoksi "kilpailija" miesten huomion hakemisessa.

Mistä löytäisi miehen, joka osaa nauraa itselleen ja omille tekemisilleenkin eikä vain itsensä kertomille jutuille?

• minä minä minä
        hauska nainen? kirjoitti:

Tuo nainen sai ihan rauhassa olla hauska, koska istui pyörätuolissa, eikä ollut sen vuoksi "kilpailija" miesten huomion hakemisessa.

Mistä löytäisi miehen, joka osaa nauraa itselleen ja omille tekemisilleenkin eikä vain itsensä kertomille jutuille?

minä viittaan o/

• kokemukseni mukaan
        edellinen. kirjoitti:

Naiset hauskuuttavat keskenään toisiaan, mutta miesten tullessa mukaan, niin naisen rooli muuttuu. Eli kuten tuossa jo sanottiinkin, niin naisen rooli on nauraa miehen vitsailulle. Mälsä juttu. En ymmärrä mistä tulee väitteenne, että naiset eivät hyväksyisi hauskaa naista. Jonkun tutkimuksen mukaan, naiset nauravat yhtälailla miehen ja naisen vitsailuihin, mutta miehet lähinnä vain miehen vitsailuihin.

• kommentti.
        kokemukseni mukaan kirjoitti:

Naiset hauskuuttavat keskenään toisiaan, mutta miesten tullessa mukaan, niin naisen rooli muuttuu. Eli kuten tuossa jo sanottiinkin, niin naisen rooli on nauraa miehen vitsailulle. Mälsä juttu. En ymmärrä mistä tulee väitteenne, että naiset eivät hyväksyisi hauskaa naista. Jonkun tutkimuksen mukaan, naiset nauravat yhtälailla miehen ja naisen vitsailuihin, mutta miehet lähinnä vain miehen vitsailuihin.

Se, että naiset nauravat miesten aikana toisen naisen hauskoille jutuille ei tarkoita sitä että naiset oikeasti pitäsivät ko. hauskasta naisesta.

Usein taustalla on kuitenkin kateus joka sitten purkautuu muulla tavoilla. Ei miesten aikana.

Kyllähän miehetkin ovat usein kateellisia "naistennaurattajille" vaikka ulospäin ovatkin hyvää pataa ko. henkilön kanssa.

Kai moni sitten kadehtii sellaisia henkilöitä, jotka saavat muut nauramaan ja viihtymään.

• Hauska nainen?
        minä minä minä kirjoitti:

minä viittaan o/

Valoako tunnelin päässä(kö)? Ettäkö Suomestako löytyisikö mies, joka osaisi nauraa itselleenkö? Ihanko julkisestiko..?

• minä minä minä
        Hauska nainen? kirjoitti:

Valoako tunnelin päässä(kö)? Ettäkö Suomestako löytyisikö mies, joka osaisi nauraa itselleenkö? Ihanko julkisestiko..?

Kyllä on kuule usein tullut vedettyä tonttulakki päähän, useimmiten vieläpä bileissä tai klubilla joka on täynnä tuttuja, sukulaisia ja vähemmän tuttuja. Ei kait sellaisesta selviäisi hengissä jos ei osaisi nauraa itselleen.

• Jostain syystä kyllä naiset ovat hauskoja naisten keskuudessa, tai ainakin heidän omasta mielestään. Mutta miehet pystyvät olemaan hauskoja miesten ja naisten keskuudessa.
      En sitten tiedä johtuuko se siitä että naiset jännittävät miesten seurassa niin paljon, että eivät uskalla alkaa heittämään vitsiä vaan tosiaan tottuvat olemaan hiljaa siinä vieressä?

Mä olen pari hyvällä huumorintajulla ollutta naista tavannut. Toinen on reilu 50 nainen joka on kyllä todella hauska tapaus ja toinen on sitten jossain ~25v paikkeil oleva todella rempseä ja hauska tyyppi. Mutta tosiaan aika harvassa ovat nämä tapaukset.

Ehkä se tosiaan on toi kasvatus systeemi eli kaikki naiset koitetaan kasvattaa siihen samaan muottiin missä naisten tarkoitus on vain kikattaa miesten jutuille ilman että he itse ottaisivat ikinä siinä ryhmässä sitä "pääroolia". Onhan se totta että jotkut miehet ehkä pelkäävät tälläisä naisia tjsp.

• edellinen..

Voihan se olla, että naiset pelkäävät asettua kilpailemaan hauskan ihmisen roolista töissä tai yhtälailla kotona miesten kanssa. Onhan tuo hauskuttaminen tietyllä tavalla keino olla suosittu ihmisten keskuudessa. Kaikki pitävät hauskoista tarinankertojista.

Ainakaan nainen ei saisi olla hauskempi kuin (oma) mies. Ei saa kilpailla miesten kanssa!

Olen kyllä sitä mieltä, että kotikasvatuksella ja ympäristötekijöillä on suuri vaikutus.
        Naisen pitää olla säyseä, kiltti, mukautuva ja vaatimaton äitityyppinen, joka ihailee miestä.
        Moni mies haluaa sellaisen naisen.

• ap.
        edellinen.. kirjoitti:

Voihan se olla, että naiset pelkäävät asettua kilpailemaan hauskan ihmisen roolista töissä tai yhtälailla kotona miesten kanssa. Onhan tuo hauskuttaminen tietyllä tavalla keino olla suosittu ihmisten keskuudessa. Kaikki pitävät hauskoista tarinankertojista.

Ainakaan nainen ei saisi olla hauskempi kuin (oma) mies. Ei saa kilpailla miesten kanssa!

Olen kyllä sitä mieltä, että kotikasvatuksella ja ympäristötekijöillä on suuri vaikutus.
        Naisen pitää olla säyseä, kiltti, mukautuva ja vaatimaton äitityyppinen, joka ihailee miestä.
        Moni mies haluaa sellaisen naisen.

Ehdotan naisille seuraavaa mallia: päästäkää huumorinne vapaaksi kun olette kahden poikaystävänne kanssa.
        Kun olette isommassa seurassa, olkaa koko ajan vähän vähemmän hauska kuin poikaystävänne. Siten varmistatte ettei poikaystävänne koe olevansa liikaa kilpailutilanteessa "äijän" kanssa.

Töissä yrittäkää löytää se taso, millä hauskuus kannattaa pitää, että työtoverit eivät inhoa teitä mutta tuotte itseänne riittävästi esille menestyäksenne johtajavalinnoissa (jos se kiinnostaa).
        Win-win!

• tappaa luovuuden
        ap. kirjoitti:

Ehdotan naisille seuraavaa mallia: päästäkää huumorinne vapaaksi kun olette kahden poikaystävänne kanssa.
        Kun olette isommassa seurassa, olkaa koko ajan vähän vähemmän hauska kuin poikaystävänne. Siten varmistatte ettei poikaystävänne koe olevansa liikaa kilpailutilanteessa "äijän" kanssa.

Töissä yrittäkää löytää se taso, millä hauskuus kannattaa pitää, että työtoverit eivät inhoa teitä mutta tuotte itseänne riittävästi esille menestyäksenne johtajavalinnoissa (jos se kiinnostaa).
        Win-win!

Ja luovuudesta kumpuaa ilo.
        Mutta kohtuus kannattaa säilyttää.
        Itse olen antanut itselleni luvan olla huumorintajuinen ja heittää hauskoja juttuja.
        Mutta olen törmännyt siihen, että naisille ei sittenkään suoda samanlaista huumoria.
        Juttuja joita nauretaan miehillä ei hyväksytä naisilla. Mutta en jaksa välittää olen mikä olen.
        Onneksi mieheni tässä asiassa on mahtava tyyppi, ei tarvitse hänen takiaan teeskennellä.

• huumori nainen

Ja kun otat sen "pääroolin" saat kiukkua osaksesi.
        Itselleni kävi näin.
        Monet naiset kokevat siksi turvalliseksi olla tylsiä ja asiallisia.

• kuntoileva huumorinainen
        huumori nainen kirjoitti:

Ja kun otat sen "pääroolin" saat kiukkua osaksesi.
        Itselleni kävi näin.
        Monet naiset kokevat siksi turvalliseksi olla tylsiä ja asiallisia.

Niin ja tämän mielipiteen luettuani uskon, että tuossa liikunta jutussa saatoit sittenkin olla ihan vilpitön vaikka neuvosi menivätkin metsään.
        Hyviä jatkoja:)

• Kävi..

Niin, että ex-poikaystävä koki sen, että heitin hyviäkin läppiä porukassa, kilpailuksi hänen kanssaan... Hän ei voinut sietää sitä, jos kaikki pitivät minua hauskana ja huumorintajuisena persoonana vaan hänen piti saada olla se huomion keskipiste...

Ja kyllä se "huumorintaju" riippuu henkilöstä, on paljon eri tulkinnaisia huumorintajuja, toiset nauraa tietylle jutuille mikä tuntuu toisilta tosi tyhmiltä.

• ..............................

"Ja kyllä se "huumorintaju" riippuu henkilöstä, on paljon eri tulkinnaisia huumorintajuja, toiset nauraa tietylle jutuille mikä tuntuu toisilta tosi tyhmiltä."

Juuri näin. Huumorintajuttomia ihmisiä on todella vähän - jos ollenkaan. Ihmisillä on vain erilainen huumorintaju. Ja yleensä ihmiset viihtyvät niiden kanssa, jotka pitävät samankaltaisesta huumorista kuin itse pitää.

Omasta mielestäni esim. ihmisiet, jotka yrittävät jatkuvasti naurattaa muita vääntämällä vitsiä ja tarinaa toinen toisensa perään, ovat ärsyttäviä. Sen sijaan pidän tyypeistä, jotka osaavat esim. nauraa itselleen tai tajuavat hyvää tilannekomiikkaa. Eivätkä ne vitsitkään ole pahitteeksi, jos niitä heittää silloin tällöin (ja jos ne ovat hyviä...)

Miehinä ns. naistennaurattajat ovat rasittavin ja epäkiinnostavin miestyyppi.

• ei mitään ihmeitä

Hyvällä huumorintajulla varustettuja naisia on kyllä. Mutta käytännössä hyviä naisia ei ole montaa ja nekin vähät ovat varattuja. Pitääpi kuitenkin muistaa ettei hyvän huumorin naisia välttämättä kiinnosta miehessä huumorintaju ollenkaan.

• suattaapi olla tae ei suata

toisinkin päin, tai ainakaan h-taju ei ole ratkaiseva....

• on huumorintajua

Se on kato oltava hotti ja trendikäs ja tuoksuttava vaniljalta 24/7. Ei siinä ehdi yläkertaa treenaamaan.

• (N)

"löytyy niin vähän naisia, jotka pystyvät tuottamaan minua naurattavaa tai edes hymyilyttävää matskua"

sinulla on heikko tuo huumorintaju, spämmis. sinut tavanneet naiset keuhkoavat parhaillaan nettipalstoilla siitä miten ikävystyttävä onkaan spämmimies.

t. ei vitsejä kertova tylsimys, (N)

ps. eikä sinulla ole sitä paitsi varaa nirsoilla. otat sen naisen joka sinut kelpuuttaa ja sillä hyvä, olipa hauska tai ei.

• jotka eivät naurata

oikeasti oikein ketään. Naiset nauravat kohteliaisuuttaan. tiedän paljon miehiä jotka laukoo samoja vitsejä vuodesta toiseen...

• Mies1985

Niin. Naiset monesti laittavat miehelle kriteeriksi että "saa minut nauramaan" mutta miehet eivät naisille. Tämä on nyt helppo selittää tylsästi sillä että mies on se suorittaja kaikessa ja nainen paistattelija.

Naisilla on oma huumorinsa ja se nähdäkseni perustuu enemmän naisten välisiin suhteisiin ja siihen kuka on sanojana kuin nokkelaan sanailuun tai juttuihin.
      -
      Anniina: "Hihii,siellä oli hassua ja se mies oli outo,ja nainenki,ja lapsi!"
      Sanni: "Hihii,hihii".
      -
      Sanna:"Hihii,käyrä kikkeli"
      Anna:"Tsihihi".

Siis naisten välinen huumori on naisten suhteiden huoltamista kuten mäyrien turkin puhdistaminen.

Myös miesten välinen huumori on suhteiden huoltamista,sekä myöskin naisten viehättämistä.
      Miesten huumori vain sisältää enemmän toimintaa ja fyysisiä ja verbaalisia keksintöjä. Joskus miesten välinen huumori voi olla myös typerämpää kuin naisten kuten väkivaltaisten käytännön pilojen tapauksessa,vaikka kai naiset (tytöt) ovat jonkun verran kirimässä.
      -
      Hyvä esimerkki siitä miten naisella voi mennä vituiksi yrittäessä miehistä läpänheittoa on tv-sarja "Gilmoren tytöt" jossa sen nuoremman naisen äiti yrittää koko ajan olla olevinaan hauska.

Monesti minun mielestä naiskoomikot eivät ole objektiivisesti ajatellen huonompia,mutta eivät vain naurata. Ei kai ne yritä miehiä naurattaakkaan. Naiskoomikkoon on hankala samaistua, tietynlainen auktoriteetti puuttuu.

• todiste siitä

• Hymyilyttää.

Yritäpäs nyt vähän miehistyä, olet jo päälle parikymppinen. Ihmissuhdepalstoilla vinkuminen ja Gilmoren tyttöjen katseleminen ei ole isojen poikien touhua.

• Mies1980.
        Hymyilyttää. kirjoitti:

Yritäpäs nyt vähän miehistyä, olet jo päälle parikymppinen. Ihmissuhdepalstoilla vinkuminen ja Gilmoren tyttöjen katseleminen ei ole isojen poikien touhua.

Tuo mies1985:n osuva kuvaus naisten alikehittyneestä huumorintajusta oli tähän mennessä ainoa viesti, joka on saanut minut naurahtamaan tässä viimeisen parin tunnin aikana, kun olen lueskellut keskusteluja täällä suhteissa ja tunteissa.

Naisten läppä on just tuollaista "Pekalla oli käyrä kikkeli" "hihiihihihi" juttua.

Yleisesti ottaen hyvän huumorin tunnistaa siitä, että sille nauraa miehetkin, siis se osapuoli, joka itsekin heittää jotain läppää vähintään joskus.

• K240

Gilmoren tytöt oli hyvä huomio, itsekin joskus huomasin, että siinä äidin ja tyttären välinen sanailu on niin yliampuvaa ja hiotun nokkelaa, ettei se tunnu edes realistiselta puheelta.
        Yleensä minunkin mielestäni naisten huumori on jotenkin pliisua. Huumoriksi riitää se, että Ritva sanoi jonkun sanan väärin tai sillä oli ihan kauhean värinen kaulaliina päällä. Tsihihii.

• skjfksdjfslk
        K240 kirjoitti:

Gilmoren tytöt oli hyvä huomio, itsekin joskus huomasin, että siinä äidin ja tyttären välinen sanailu on niin yliampuvaa ja hiotun nokkelaa, ettei se tunnu edes realistiselta puheelta.
        Yleensä minunkin mielestäni naisten huumori on jotenkin pliisua. Huumoriksi riitää se, että Ritva sanoi jonkun sanan väärin tai sillä oli ihan kauhean värinen kaulaliina päällä. Tsihihii.

Huumoriksi tosiaan ainakin minulle usein riittää, että joku sanoo jotain kummallista tai jollain on jotain koomista päällä. Ei se tarkoita, etten ymmärtäisi monimutkaisemmankin huumorin päälle, vaan että löydän hauskuutta pienemmistäkin asioista.

Tämä vaikuttaisi minusta siis siltä, että miehillä on huonompi, siis kapea-alaisempi huumorintaju.

• ap.

Eli vetääkseni tilannetta yhteen:

- naiset harrastavat keskenään huumoria, jonka lajista ei ole päästy selvyyteen, mutta se saattaa olla erilaista kuin miesten
      - kun miehet tulevat paikalle, naiset ovat karvaiden kokemusten ja runttaavan kasvatuksen jälkeen päätelleet, että ei kannata yrittää vitsailla. Eikä ainakaan paljon.
      - naisten näkökulmasta miehet eivät vaikuta tykkäävän huumoria harrastavista naisista.
      - muut naiset eivät tykkää huumoria harrastavista naisista kun miehiä on paikalla, vaan kokevat heidät kilpailijoina
      - Minä joudun tyytymään sellaiseen naiseen, jolle kelpaan, mikä olikin selvää jo lähtötelineissä.

• moni muukin asia

Unohdat yhden asian: Huumorintaju myös periytyy. Ja kaksi samanlaisella huumorintajulla varustettua ihmistä voivat lähes tappaa toisensa nauruun.

Olen nainen, ja minulla on pari ystävää, joilla on samanlainen huumorintaju. Meinaamme kuolla nauruun toistemme seurassa. Huumorimme on lähinnä sarkasmia, jos lajin haluat tietää.

Ex-miehelläni oli samanlainen huumorintaju. Myös hänen seurassaan nauroin kippurassa. Myös minä nauratin häntä. Osaan olla aika itseironinen, se oli hänestä hauskaa.

Eli, olen samaa mieltä kanssasi siitä, että naisten huumori on ehkä omansalaista, mutta toisaalta saman huumorin omaavat nauravat makeasti yhdessä.

Sääli, jos jotkut naiset on kasvatettu lytäten. Sen ei pitäisi kuitenkaan poistaa huumoria, joka on synnynnäinen ominaisuus. Sen avulla moni ihminen on selvinnyt helvetillisistä tilanteista.

Hyvä ja mielenkiintoinen aloitus joka tapauksessa.

• tunnen yhden

erittäin hauskan naisen,jonka kanssa aika ei taatusti tule pitkäksi:)Hänen poikaystävänsäkin nauraa melkein itkut silmissä hänen jutuilleen:D

• ämmille

Mitä vikaa on peruspirkoissa, jotka hekottelevat kaikelle ja hymyilevät veikeästi väliin? Hehän varsin mukavasti suoltavat puujalkavitsejä itsekin. He tekevät tämän, koska heidät naisina on opetettu miellyttämään ympäristöään, erityisesti miehiä. Arvostaisit edes vähän!

• ap.

tuo tuli sanottua ehkä tarpeettoman negatiivisesti. Kyllä hekottelu ja hymyily vakavuuden ja patsastelun voittaa 6-0.

• Nimi Erkki

Naisilla on yhtä paljon huumorintajua kuin ampiaisilla.

Miksei naiset naura blondi-vitseille?

Koska ne on totta

• bidraldi

Tässä keskustelussa ei ole otettu sitäkään huomioon, että usein ne jutut, joita miehet kertovat keskenään saattavat liittyä myös naisen halventamiseen tai johonkin sellaiseen, jossa nainen voi tuntea itsensä ulkopuoliseksi.

Itse en hirveästi hekota rasistisille jutuille (täytyy olla tosi hauskasti kerrottu, ymmärrän kyllä nekin mutta toisesta näkökulmasta), enkä blondivitseillekään koska ne perustuvat tietylle oletukselle naisista. Minulla on kehuttu olevan hyvä huumorintaju ja saan miehet sekä naiset nauramaan (eivät siis vain hekottele mukana jollekin puujalka jutulle vaan ihan tilanteissa tai oman elämäni tapahtumissa on jo niin paljon komiikkaa).

Huumorista Vittuilua (esiintyy paljon su24, osa tosissaan ja osa ei) ymmärrän kuitenkin paremmin vain kaveri porukassa, eli ei naurata jos joku vieras tulisi haukkumaan, mutta kaverille voisi jo nauraa että kuse tunkkiis;D
      Monesti sekin että toinen ei ymmärrä jotakin tai ymmärtää ihan väärin voi olla hauskaa...tai sitten ei..
      kuten se kun toverillisesti lohkaisemani juttu naisten vessassa päätyi riidaksi.

Älykäs huumori viehättää mutta vähä-älyinen kohelluskin voi olla hauskaa. En sanoisi että naiset ovat huumorintajuttomia... miehistäkään harva nauraa tietyille sukupuolisille oletuksille kun ne esitetään karkeasti muka vitsinä.

Sinänsä ei minullekaan tule mieleen äkkiseltään ketään tunnettua suomalaista hauskaa koomikkonaista.
      miestenkin jutuissa on monesti parantamista:
      Alapäähuumori on toki varmaveto mutta yläpäähuumorilla saa kunnioitusta.
      Itse tykkään sanaleikeistä ja huumorista (esim vitsistä), joka sisältää kritiikkiä (satiirit, parodiat, arjenilmiöiden kuvaukset). Oma huumorikäsitteeni on niin laaja, että se käsittää sekä huonon huumorin ja älykköhuumorin ja jonninjoutavat jutut ja tietysti pieruhuumorin... onhan minullakin isoveli.

• Santtu

Kyllä repesin kunnon hohotukseen tuolle sun viimeselle kuvaukselle! :D "Varmuuden vuoksi kaikelle naurava peruspirkko" :)Tunnistampa itseni tästä. Tämmönen pirtee törkyturpa nyt nauraa vähä kaikelle! :D

Oma huumorintaju tuppaa olemaan laadultaan sarkastisen-kevyttä-vittuilu-huulenheittoa, joka vaatii kohtalaisen selvää nuppia seurakunnaltaan. Toisinaan taas huumori menee niin alapää voittoiseksi ja ronskiksi, että jopa raavas törkyturpanen merimies punastelee ku impi hääyönä. Edelleenki luultavasti itseironisin ja roskein asian minkä olen sanonut yleisessä seurassa on :"Mulla on vittu niinku hamsterilla. Ei yhtä pieni vaan yhtä matalalla." Tämä sen jälkeen ku näin elokuvan Kivenpyörittäjän kylä. Pojat repes ja legenda syntyi..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      3354
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      240
      1673
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      97
      1523
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1429
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1364
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1296
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1218
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1049
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      952
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      55
      882
    Aihe