Lauantaina 21.3.2009 varastettiin Lahdesta Audi Q7 kello 0.30 autotallista. Auto on kooltaan suuri citymaasturi ja väriltään hopean harmaa. Jos olet nähnyt auton liikkuvan lahdessa launatai yönä vastaatko viestiin
Varastetty Auodi Q7
harmistunut
4
1950
Vastaukset
- etsivä
Eikö ollut rekisterissä?
- Jebulizy
Voiko muka tuollaista autoa varastaa ilman avaimia? Tuskin. Ei ainakaan ihan tavan liimahaistelijalta onnistu.
- kuullut?
Oletan että auto on ostettu ulkomailta.
Tiedetään Ruotsista tapauksia, että ulkolainen myyjä on jättänyt yhden avaimen itselleen. Kun sitten ostajan osoitekin on valmiiksi tiedossa, auto haetaan takaisin omilla avaimillaan.
Et taida autoasi enää nähdä. Tämä ei ollut teinien puuhastelua. - Voi itku
Luulen et Audisi on jo aika pieni. Tai ainaskin eri värinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446