mies vähättelee

jkshk

Meillä on tilanne se että talossa on alle vuoden vanha vauva ja 2,5-vuotias tyttö. Miehen mielestä mulla on kotona niin helppoa. Ei ymmärrä että väsyttää kun vauva herättää monta kertaa yössä ja tytölläkin on voimakas uhmaikä. Kodin olen pitänyt hyvässä järjestyksessä mutta miehen mielestä esim. hänen naispuoliset kollegansa ovat huomattavasti minua aikaansaavempia kun hoitavat työn ja lapset ja saavat muutenkin paljon enemmän aikaan elämässään kuin minä. Jos harrastan liikuntaa niin sitten kuuluu valitusta että hän on joutunut tekemään niin ja niin paljon ja jos en harrasta mitään niin olen laiska ja saamaton. Koko ajan se huutaa vanhemmalle lapselle ja samalla haukkuu mua jos joutuu itse tekemään jotain. Jos joskus haluan nukkua päiväunet olen taas laiska kun haluan vain nukkua.

6

1130

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että tottakai

kun ne hänen naispuoliset kollegansa pääsevät välillä töihin lepäämään.

"Hoitavat työn ja lapset" Katin hännät! Ei työssäkäyvä äiti hoida itse lapsiaan. Tarhassa tai perhepäivähoidossa ne ovat.

Ukkosi voisi jäädä vuodeksi hoitovapaalle ja sinä voisit mennä töihin sitten, kun vauva on ylivuotinen. Kyllä ääni muuttuu kellossa, kun ukkosi toteaa kuinka kovaa elämä on kahden noin peräikkäin syntyneen lapsen kanssa.

• karmee äijä

tee jotain ja äkkiä. äläkä ole mikään teen keittelijä. tsiisus.

• lasten kanssa

viikonlopuksi keskenään. Jos ei vähättely lopu siihen, niin ei voi todeta muuta kuin että miehellä on luonnevikaa, eli hän yrittää kohottaa omaa itsetuntoaan ja huonoa minäkuvaansa mollaamalla sinua ja/tai lapsia. Siinä voitkin sitten pohtia, että kannattaako sinulle ja lapsille elämä teitä maanrakoon junttaavan miehen kanssa paremmin kuin elämä kolmestaan rakastavassa ja kannustavassa perheessä.

• tuunari_mikko

Komppaan valitettavasti edellistä kirjoittajaa 100%, vaikka olen itsekkin mies..

Tollanen vähättelevä, toisia maan rakoon painava ihminen on usein vielä melko kykenemätön rakastamaan ja tuntemaan empatiaa.. Sellaiselle tärkeätä on olla vain "hyvä", jotain muuta parempi, vaikka kumppanista tuntuisi kuinka pahalta, niin se keskittyy vain omaan erinomaisuuteensa mollaamalla jne. Tollasen kumppani tuntee itsensä helposti yksinäiseksi. Osuiko?

Tommosen lapset on helposti kylmiä ja etäisiä, koska he eivät ole oppineet rakastamaan.. Valitettavasti..

• juuri tuollainen

Sen tunnistaa juuri siitä, että se vie viimeisetkin voimat ja sitä pärjäisi yksin paremmin.
      Mies ymmärtää vain jos on joutunut itse tekemään vastaavia töitä. oksettava ukko sinulla.

• minävaan..

mä saan tuosta tekstistä suoraan semmosen kuvan että mies haluaa eroa tai on muuten tyytymätön suhteeseen tai elämäntilanteeseen ja haluais elää vielä poikamiesaikaa(on vielä ite lapsi tms) voin olla väärässä mutta pitäs olla paikan päällä näkemässä ennen kuin ajattelen toisin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5060
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1594
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1239
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1179
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1123
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1007
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      875
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      779
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      753
    Aihe