mitä tästä pitäis ajatella?

sekaisin...

tapasin töissä vuosi sitten miehen, josta kiinnostuin vaikka ei oltu koskaan edes juteltu, mutta hänessä oli jotain mikä vain kolahti. Nähtiin melkein päivittäin, mutta kumpikaan ei uskaltanut tehdä aloitetta, vaikka miehen käytöksestä päättelin, että hänkin saattaisi olla kiinnostunut minusta. Viime syksynä mies sitten uskalsi lähestyä minua ja sanoi olleensa kiinnostunut jo kauan. Sen jälkeen ollaan edelleen nähty töissä melkein päivittäin ja nykyään vaihdetaan yleensä muutama sana. Sen lisäksi ollaan muutaman kerran nähty vapaa-ajalla ja pussailtukin, mutta sen pidemmälle ei olla menty. Aluksi silloin n. puoli vuotta sitten mies piti tiiviisti yhteyttä päivittäin, mutta nyt toi yhteydenpito vaan vähenee koko ajan, töissä se kyllä tulee vielä juttelemaan niinkuin ennenkin.

Olen miettinyt jo jonkun aikaa, että tapaileeko hän mahdollisesti muitakin, koska ei nähtävästi halua ainakaan vielä alottaa mitään oikeeta suhdetta mun kanssa. Olen koittanut ottaa vähän etäisyyttä ja antaa miehen olla aktiivinen osapuoli yhteydenotoissa, lopputuloksena se, että tuntuu kuin koko ajan vaan etääntyisimme toisistamme enemmän. On alkanut tuntua, että mies on löytänyt jonkun kiinnostavamman kohteen ja haluaa musta vaan mahdollisesti seksiä. Se tässä ihmetyttää eniten, että mies vaikutti aluksi tosi ihastuneelta muhun ja onnelliselta kun pääsi lopultakin tutustumaan paremmin.

Mikä tässä nyt on alkanut mättämään? Olisin itse ollut valmis seurustelemaan hänen kanssaan jo jokin aika sitten, mutta nyt en enää tiedä, kun tuntuu ettei häntä oikeasti kiinnostakaan... Haluaisin selvyyden tähän asiaan, että pääsisin elämässä eteenpäin, koska tuntuu oudolta nähdä häntä enää missään, kun en tiedä mitä me hänen mielestään ollaan ja jos hän tapailee muita, niin mullakin olisi siihen oikeus, vaikka koko tämän ajan kun olen luullut, että tästä jutusta voisi jotain tulla, enkä ole muita miehiä tapaillut.

2

1205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön 81

Tekstistäsi jäi kuva, että pistät miehen tekemäänb aloitteet ja koko ajan "raahaamaan" suhdettanne eteenpäin (siis aloittamaan suhteen kanssasi yms). Ainakin itselläni mielenkiinto loppuu äkkiä laiseesi naiseen, jota pitää piirittää ja jolle sanoo olevansa aidosti kiinnostunut, mutta nainen ei ota kunnolla kantaa asiaan. Toiselle pitää näyttää myös olevansa todellakin kiinnostunut ja haluavansa muuta.

Kuka nyt jaksaa piirittää sellaista, josta ei ole edes varma mitä se haluaa? Viitaten sinuun.

• vain ei ole

kiinnostunut sinusta enää, tai hänellä on tosiaan joku muu, ihan vakisuhde.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe