Jos pitkäaikaiselta ja rakkaalta kumppaniltasi paljastuisi joku seksuaalinen perversio iljettävyys luokkaa tuhat.
Pystyisitkö pitämään häntä enää haluttavana ja haluaisitko ylenpäänsä edes olla tietoinen mikäli hänellä jotain sellaista olisi.
Mitäs tekisit
15
354
Vastaukset
- vänksy
keskusteltaisiin.
Tekisin ratkaisuni sen perusteella, hallitseeko kyseinen perversio mieheni elämää ja jos, niin kuinka paljon.
Yleisesti ottaen pidän itseäni melko suvaitsevana. Tosin paljon mulla on vielä elämää kokematta ja näkemättä..- almasty
On sulla elämätöntä elämää en uskoisi aika viisaaltahan sä vaikutat.
tieto lisää tuskaa
- Ygg
vähän mikä. Tosin jos se on tuo luokkaa tuhat niin ongelmia tulisi varmasti. En usko että näissä asioissa ihminen voi kovinkaan paljoa itselleen, ja toisaalta voiko sitä edes toinen vaatia. Mielikuvat ja sitä kautta käsitys toisesta vaihtuisi täysin, ja jos kerran ällötyskerroin on luokkaa tuhat, niin luultavasti edessä olisi ylipääsemätön ongelma.
Olen suhteellisen avoin ideoille ja keskustelulle näissä asioissa, mutta löytyy kyllä useampikin sellainen juttu jota en hyväksy. - puhuttaisiin
ja pitäisi selvittää että voiko hän elää ilman tätä inhottavuutta..mitä se sitten ikinä oliskaan.
Riippuu niin että mitä se olisi.
Ja kyllä aika varmasti pystyisin miestä vielä pitämään haluttavana ja rakastaisin varmasti olisi se sitten mitä vaan.
Ja tottakai haluaisin tietää,enemmänkin olisin ylpeä kullastani jos hän luottaisi minuun niin paljon että haluaisi kertoa omituisimmatkin salaisuutensa. mitään ongelmaa ole. En haluaisi, että minua sotketaan asiaan, eli kumppanin ei tarvitsis ottaa minua mihinkään kakkaleikkiin mukaan...
- no....
En usko, että koskaan edes alkaisin seurustella sellaisen kanssa/ole sellaisen kanssa koskaan seurustellut.
Jos ihmisellä olisi jokin merkittävä ja kuvottava perversio, uskon, että se näkyisi jo alkujaankin ja päällepäinkin ihmisestä siten, etten edes kiinnostuisi hänestä. Ja jos joku nyt esim. joitakin seksuaalisuuden marginaalisempia alakategorioita harrastuksenaan toteuttaa, niin sellaiset tyypit tuskin yleensä haluavat mieltymyksiään erityisesti kätkeä, vaan usein luultavimmin tietoisesti hakevatkin kanssaan samantyyppistä seuraa, joten sellaiset on sikälikin helppoa kiertää.
Onhan niitä stooreja tietysti ollut, joissa esimerkiksi aviovaimolle on vasta vuosien jälkeen tullut täydellisenä yllätyksenä, että mies joitakin seksuaalisia erikoisuuksia/perversioita harrastaisi, mutta lienee harvinaisempaa.
Mä olen aika hyvä ihmistuntija ja kyllä hälytyskelloni soivat, jos ihmisessä on musta turhan erikoisia ulottuvuuksia. Jos joku jonkinlaisen pervon kanssa tietämättään ihan kimppaankin päätyy ja suhteen aloittaa, niin eipä ole tainnut sellainen suhde alkujaankaan perustua ainakaan vuorovaikutukselle kovin paljoa...- sun kanssas
Mitenköhän sun mielestä pervohalut näkyvät ihmisestä ulospäin?
- no....
sun kanssas kirjoitti:
Mitenköhän sun mielestä pervohalut näkyvät ihmisestä ulospäin?
No. Uskon, että ne ( ainakin suurin osa) näkyvät pitkien ja tarpeeksi syvällisten kasvokkaiskontaktissa tapahtuvien keskusteluiden & ylipäätään tutustumisen kautta. En alkaisi suhteeseen ihmisen kanssa, joka ei luonteeltaan miellytä mua ja johon en ole tarpeeksi hyvin tutustunut tietääkseni, että mikä ihminen oikein on heiniään...Yhteen matsaavat tai matsaamattomat kemiat ovat aika usein vaistottavissa ihmisestä.
Jos joku omaisi kuvottavia perversioita, olen melko varma, että sellaiset tulisivat pinnan alta ainakin jollakin tavalla ihmisestä esille viimeistään siinä vaiheessa, kun keskustelussa sivuttaisiin seksuaalisuuden alueita laajemmin. Ja melkoisen varma olen siitäkin, että esimerkiksi luonnetyypiltään vaikkapa lapsiin- tai eläimiinsekautujat etc. seksuaalirikolliset tms. vastenmieliset ihmistyypit eivät kykene mielipiteissään pidemmän päälle kätkemään mieltymyksiään, jos on tarpeeksi tarkka havainnoitsijapuoli vastassa. On nimittäin niin, että esimerkiksi jo pelkän huumorinkin varjolla ihmiset tuovat esille myös vaikkapa seksuaalisia mieltymyksiään - ja usein sitä osin itse edes tiedostamatta.
Eivät perversiot tietysti aina varmasti suoraan ihmisen lärvistä paista, mutta kyllä aivan(!) varmasti seksuaalisesti kieroutuneiden ihmisten ulkoisessakin olemuksessa on usein jotakin sellaista, joka saa tarkkavaistoisemmat kavahtamaan. Ja ylipäätään joitakin salassa pitämiään seksuaalisia perversioita harjoittava saattaisi olla esimerkiksi hyvin sulkeutunut, mitä seksuaalisuutta koskeviin aiheisiin tulee, jos on jotakin salattavaa, jos on kyse uusista ihmisistä...Seksuaalisuutensa kanssa sinut oleva taas kykenee puhumaan myös seksuaalisista mieltymyksistään luonnollisena asiana, olen varma.
Uskon, etteivät seksuaalisesti kuvottavia vastenmielisiä perversioita kantavat ihmiset muussa ulkoisessa sosiaalisessa elämässäänkään pysty niitä ominaisuuksiaan kätkemään. - almasty
no.... kirjoitti:
No. Uskon, että ne ( ainakin suurin osa) näkyvät pitkien ja tarpeeksi syvällisten kasvokkaiskontaktissa tapahtuvien keskusteluiden & ylipäätään tutustumisen kautta. En alkaisi suhteeseen ihmisen kanssa, joka ei luonteeltaan miellytä mua ja johon en ole tarpeeksi hyvin tutustunut tietääkseni, että mikä ihminen oikein on heiniään...Yhteen matsaavat tai matsaamattomat kemiat ovat aika usein vaistottavissa ihmisestä.
Jos joku omaisi kuvottavia perversioita, olen melko varma, että sellaiset tulisivat pinnan alta ainakin jollakin tavalla ihmisestä esille viimeistään siinä vaiheessa, kun keskustelussa sivuttaisiin seksuaalisuuden alueita laajemmin. Ja melkoisen varma olen siitäkin, että esimerkiksi luonnetyypiltään vaikkapa lapsiin- tai eläimiinsekautujat etc. seksuaalirikolliset tms. vastenmieliset ihmistyypit eivät kykene mielipiteissään pidemmän päälle kätkemään mieltymyksiään, jos on tarpeeksi tarkka havainnoitsijapuoli vastassa. On nimittäin niin, että esimerkiksi jo pelkän huumorinkin varjolla ihmiset tuovat esille myös vaikkapa seksuaalisia mieltymyksiään - ja usein sitä osin itse edes tiedostamatta.
Eivät perversiot tietysti aina varmasti suoraan ihmisen lärvistä paista, mutta kyllä aivan(!) varmasti seksuaalisesti kieroutuneiden ihmisten ulkoisessakin olemuksessa on usein jotakin sellaista, joka saa tarkkavaistoisemmat kavahtamaan. Ja ylipäätään joitakin salassa pitämiään seksuaalisia perversioita harjoittava saattaisi olla esimerkiksi hyvin sulkeutunut, mitä seksuaalisuutta koskeviin aiheisiin tulee, jos on jotakin salattavaa, jos on kyse uusista ihmisistä...Seksuaalisuutensa kanssa sinut oleva taas kykenee puhumaan myös seksuaalisista mieltymyksistään luonnollisena asiana, olen varma.
Uskon, etteivät seksuaalisesti kuvottavia vastenmielisiä perversioita kantavat ihmiset muussa ulkoisessa sosiaalisessa elämässäänkään pysty niitä ominaisuuksiaan kätkemään.Useimmitenhan olen lukenut esimerkiksi pedofiliaa käsittelevistä artikkeleista ettei kyseisenlaisella henkilöllä ole selvästi erottuvaa profiilia.
- no....
almasty kirjoitti:
Useimmitenhan olen lukenut esimerkiksi pedofiliaa käsittelevistä artikkeleista ettei kyseisenlaisella henkilöllä ole selvästi erottuvaa profiilia.
Ehkäpä siten, mutta eikö ole hieman tarpeetontakin vetää analyyttisia/ tiedettä mukailevia ääriesimerkkejä/ luonneanalyyseja tähän saumaan? Aloituksessasihan kun nyt kuitenkin oli kyse käsittääkseni lähinnä siitä, että mitä kirjoittajat tekisivät _omalla kohdallaan_ sellaisessa tilanteessa, jos pitkäaikaiselta kumppanilta myöhemmin suhteessa paljastuisi jokin hyvin vastenmielinen perversio, eikö niin? Ja itse vastasin siihen sitä ajatustani mukaillen, etten koskaan edes alkaisi seurustella sellaisen kanssa, joten (näin ollen) ei aloituksessasi mainitsemasi kaltainen tilanne omalla kohdallani olisi edes mahdollinen.
Kaikki tähänastiset omat & historiaani kuuluvat seurustelusuhteeni, mitä nyt muistelen, ovat alkaneet pidemmän etukäteisen tutustumisen kautta. Mun henkilökohtaisesti pitää tuntea ihminen aika hyvin, ennen kuin edes suhteeseen alan. En siis ole koskaan ollut esim. sitä ihmistyyppiä, joka pelkän kahden viikon tuttavuuden jälkeen roudaa mööpelit samaan yhteiseen asuntoon ja alkaa elää "suhde-elämää" puolituntemattoman kanssa, joskaan tulevaisuudesta vielä ken tietää...Myös keskustelu on mulle tärkeää, eli en ottaisi ihmistä, jota en kokisi myös henkisesti läheiseksi itselleni - kaikin puolin!
Aivan varmasti ja tottakai(!) on olemassa ihmisiä, jotka harjoittavat vastenmielisiä perversioita siten, ettei muulla ympäristöllä ole niistä kerrassaan mitään vihiä. En mä nyt naivi ole. Jollei asia siten olisi, olisivat kaikki maailman pedofiilit etc. pervertikot jo takuulla nalkissa.
Omalla kohdallani en kuitenkaan usko, että koskaan ajautuisin suhteeseen ihmisen kanssa, jolta myöhemmin paljastuisi joitakin perversioita, joista alunperin olisin ollut onnellisen tietämätön. Onneksi ihmissuhteissa henkilökemiat sanelevat mulle sen verran.
- varastossa
niin monipuolinen valikoima perversioita että lähinnä on tuottanut tuskaa löytää kumppani joka jakaisi edes osan niistä kanssani. Onneksi on nyt löytynytkin.
kaikki kumppanini ovat olleet niistä tietoisia eikä kukaan ole sen vuoksi jättänyt, vaikka totta on että ajan mittaan se on haitannut muuten hyvää suhdetta että ei seksin saralla kaikki ole mennyt yksiin. Mikään suhde ei ole siihen kaatunut kummankaan puolelta. - Qpaksi
Ei tuollainen haittaisi, jos se ei vaikuttaisi hänen tuottamiensa seksipalvelujen laatuun. Jos hän sen sijaan toteuttaisi tuollaista perversioita palvelusessioissa, niin hankkisin palvelut muualta =)
- menee.,.,.
kaikki lailliset perversiot läpi, vaikka en nyt lakikirjan kanssa niitä olekaan luokitellut. Pedofiili ja ruumiisiin sekaantuja saisivat lähtöpassit, samoin ihminen joka tahtoisi puolin tai toisin oikeaa väkivaltaa. Tiedän etten kestäisi noita ja tiedän että kaikki muu olisi suunnilleen ok.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h82768Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062621Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182317Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141463- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948