Mikä piirre

naisessa

saa sinut haluamaan hänet seurustelumielessä.

MITÄ NAISESSA PITÄÄ OLLA, joka erottaa hänet muista niin, että haluat hänet omaksesi? ;)

Jonka vuoksi sinkkuiluaika saa väistyä.. miehet kertokaa näkökulmianne.

25

969

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • george watson

1. hyvä ulkonäkö
      2. neitsyys tallella
      3. naiselliset käytöstavat

• kaksi hmm

pitääkö neitsyys olla tallella, että voisit aloittaa seurustelun ja haluta hänet omaksi?

• kertokaas ;)

minäkin odottelen mielenkiinnolla:)

• Ygg

eli se että eroaa todellakin siitä muusta porukasta. Arvomaailman on hyvä kohdata, samoin kiinnostuksien olisi hyvä olla ainakin suurilta linjoilta samaa luokkaa. Musiikista pitäisi pitää ja aina joskus keikoilla käydä. Ei olisi television tai roskalehtien juorujen orja, lukisi edes kerran viikkoon hesaria ja omaisi perustiedot yhteiskunnan viimeaikaisista tapahtumista.

Fyysiseltä puolelta silmälasit ja r-vika on ylitse muiden, säännöllistä liikuntaa olisi myös hyvä harrastaa.

• että silmälaseja

ei saisi missään nimessä olla eikä r-vikaa? Vai miten tuo pitäisi ymmärtää.

• Ygg
        että silmälaseja kirjoitti:

ei saisi missään nimessä olla eikä r-vikaa? Vai miten tuo pitäisi ymmärtää.

tarkoitettu ymmärrettäviksi toivottavina piirteinä eli "ylitse muiden".

• minä taas
        Ygg kirjoitti:

tarkoitettu ymmärrettäviksi toivottavina piirteinä eli "ylitse muiden".

luulin, että miehet ei tykkäis silmälasipäisistä naisista. Haluatko kertoa, mikä siinä sitten vetää puoleensa, onko nainen jotenkin älykkäämmän näköinen vai mitä?

Ite taas sen vuoksi käyttänyt piilareita, mutta vois harkita laseja, jos se kiehtoo

• Ygg
        minä taas kirjoitti:

luulin, että miehet ei tykkäis silmälasipäisistä naisista. Haluatko kertoa, mikä siinä sitten vetää puoleensa, onko nainen jotenkin älykkäämmän näköinen vai mitä?

Ite taas sen vuoksi käyttänyt piilareita, mutta vois harkita laseja, jos se kiehtoo

kannata sen mukaan valikoida mistä miehet tykkää tai ei tykkää. Itse tykkään naisilla silmälaseista siksi että ne tuovat persoonallisuutta kasvonpiirteisiin ja korostavat silmiä. Kyllähän ne tietysti vähän älykön suuntaankin vihjaavat..

• mikäs siinä
        Ygg kirjoitti:

kannata sen mukaan valikoida mistä miehet tykkää tai ei tykkää. Itse tykkään naisilla silmälaseista siksi että ne tuovat persoonallisuutta kasvonpiirteisiin ja korostavat silmiä. Kyllähän ne tietysti vähän älykön suuntaankin vihjaavat..

r-viassa sitten tekee plussaa :)

• Ygg
        mikäs siinä kirjoitti:

r-viassa sitten tekee plussaa :)

taas siihen persoonallisuuteen ja muista erottautumiseen. Täytyy kyllä myöntää että tuo myös kuulostaa puheessa äärimmäisen södeltä.

• sitten jo
        Ygg kirjoitti:

taas siihen persoonallisuuteen ja muista erottautumiseen. Täytyy kyllä myöntää että tuo myös kuulostaa puheessa äärimmäisen södeltä.

löytänyt sellaisen? :)

• Ygg
        sitten jo kirjoitti:

löytänyt sellaisen? :)

varattuja kun tuppaavat olemaan. Muutkin näköjään ymmärtävät hyvän päälle.

• viel löytyy
        Ygg kirjoitti:

varattuja kun tuppaavat olemaan. Muutkin näköjään ymmärtävät hyvän päälle.

mä taas odotan sellasta kunnollista miestä, joka ymmärtää hyvän päällä. Tai minunlaisen päälle: musikaalisen, huumorintajuisen, hassun, iloisen, välillä vakavan syvällisen, mukavan, tanssitaitoisen tai -harrastuksen omaavan, suloisen, kiltin (välillä levottoman), rauhallisen, hieman ujon, suorasanaisen, välillä sanoja säästäväinen, neitsyt, sitä oikeaa odottava, silmälasit löytyy, piilaritkin, urheilee, kesästä nauttiva, sydämen kerran pahasti särkenyt, realistinen optimisti, hellittelyä kaipaava, näpsänkokoinen siro, vähän konservatiivinen miesten kanssa...

• MichikoXX

Ai niin, sinä olit se, joka piti r-vikaa seksikkäänä. Tutut ihmiset muuten tottuvat puhevikaan nopeasti eivätkä sitä huomaa. Joskus ryhdyin eräälle ihmiselle selittämääm: "Minulla kun on tämä puhevika..." niin kyseinen ihminen ei ensin tiennyt, mistä on kyse, vaikka olimme tunteneet monta vuotta.

Kerran tein miehelleni kuulotestin: soitin hänelle puhelimella, kerroin lukevani hänelle kahdesti satunnaisen pätkän tekstiä ja pyysin häntä kiinnittämään huomiota siihen kuulostavatko lukukerrat samalta. Jälkimmäisellä kerralla käytin lapsena puheterapiassa opittua ärrän muotoa, jota en tosielämässä koskaan käytä. Mies sanoi, että jälkimmäisessä puheessa oli jotain omituista, mutta hän ei osannut sanoa, mitä :-)

• Ygg
        viel löytyy kirjoitti:

mä taas odotan sellasta kunnollista miestä, joka ymmärtää hyvän päällä. Tai minunlaisen päälle: musikaalisen, huumorintajuisen, hassun, iloisen, välillä vakavan syvällisen, mukavan, tanssitaitoisen tai -harrastuksen omaavan, suloisen, kiltin (välillä levottoman), rauhallisen, hieman ujon, suorasanaisen, välillä sanoja säästäväinen, neitsyt, sitä oikeaa odottava, silmälasit löytyy, piilaritkin, urheilee, kesästä nauttiva, sydämen kerran pahasti särkenyt, realistinen optimisti, hellittelyä kaipaava, näpsänkokoinen siro, vähän konservatiivinen miesten kanssa...

tuollainen paketti varmasti löytää sellaisen joka osaa sitä sisältöäkin arvostaa:)

• Ygg
        MichikoXX kirjoitti:

Ai niin, sinä olit se, joka piti r-vikaa seksikkäänä. Tutut ihmiset muuten tottuvat puhevikaan nopeasti eivätkä sitä huomaa. Joskus ryhdyin eräälle ihmiselle selittämääm: "Minulla kun on tämä puhevika..." niin kyseinen ihminen ei ensin tiennyt, mistä on kyse, vaikka olimme tunteneet monta vuotta.

Kerran tein miehelleni kuulotestin: soitin hänelle puhelimella, kerroin lukevani hänelle kahdesti satunnaisen pätkän tekstiä ja pyysin häntä kiinnittämään huomiota siihen kuulostavatko lukukerrat samalta. Jälkimmäisellä kerralla käytin lapsena puheterapiassa opittua ärrän muotoa, jota en tosielämässä koskaan käytä. Mies sanoi, että jälkimmäisessä puheessa oli jotain omituista, mutta hän ei osannut sanoa, mitä :-)

minä olin just se irstailija.

Vaan vakavasti sanoen se tuntuu usein olevan paljon suurempi ongelma sille r-vikaiselle kuin kenellekään muulle. Enemmän se herättää huomiota jos sitä selvästi välttelee tai yrittää peitellä.

Eräällä irc-kanavalla aihetta sivuttiin ja siinä toinen keskustelija sanoi että niiden luokalla oli ollut r-vikainen tyttö. Olivat sitten äidinkielen tunnilla joutuneet pitämään puheen ~10-15min ja tämä sanoi sitä ettei tytön koko puheessa ollut yhtään ainoaa r-kirjainta. Varmaan kuluttanut enemmän aikaa oman puheensa tekemiseen kun koko luokka yhteensä.

Jotenkin uskomatonta miten paljon ihmiset voi kärsiä ja hävetä loppujen lopuksi noin uskomattoman pieniä asioita.

• rock kissa-

En kyllä omaa laseja ja r-vikaa:b,mut muuten.. Muita kriteerejä,mites näkö,pukeutuminen??

• rock kissa-
        Ygg kirjoitti:

korvissa vikaa jos se on söpöä?? Kamalaa kurnutustahan se on,(luulin aluks sitä vitsiks??)..

• MichikoXX
        Ygg kirjoitti:

Vaan vakavasti sanoen se tuntuu usein olevan paljon suurempi ongelma sille r-vikaiselle kuin kenellekään muulle. Enemmän se herättää huomiota jos sitä selvästi välttelee tai yrittää peitellä.

Eräällä irc-kanavalla aihetta sivuttiin ja siinä toinen keskustelija sanoi että niiden luokalla oli ollut r-vikainen tyttö. Olivat sitten äidinkielen tunnilla joutuneet pitämään puheen ~10-15min ja tämä sanoi sitä ettei tytön koko puheessa ollut yhtään ainoaa r-kirjainta. Varmaan kuluttanut enemmän aikaa oman puheensa tekemiseen kun koko luokka yhteensä.

Jotenkin uskomatonta miten paljon ihmiset voi kärsiä ja hävetä loppujen lopuksi noin uskomattoman pieniä asioita.

olen huomannut kirjoituksia ujouteen liittyen, siis joku teini-ikäinen ujostelee puhevikaansa. Silloin olen kommentoinut että häpeily on turhaa ja puhevikainen voi päästä pitämään puheita vaikka tasavallan presidenttinä. Itseäni pikkuvika ei ole koskaan estänyt puhumasta. Vieraista kielistä: englannissa ärrää ei edes lausuta, ranskassa kurkkuäänne on juuri ihanteellinen.

• Serpico

Löytyyhän meitä! Musta kans eksoottinen r on jotenkin vetävää - ja suhiseva ässä myös :) Siinä on jotain.

• koulukiusattu
        Ygg kirjoitti:

se on sellainen ongelma edes yhdelle luokassa olevalle että siitä pitää jatkuvasti kiusata ja nälviä. Yritä kuunnella jatkuvaa kiusaamista vuosi toisensa perään ja olla niin ettei se vaikuta millään tavalla. Se jättää syvät arvet jotka ei ehkä koskaan parane täysin. Ihmisestä tulee ujo ja sosiaalisesti rajoittunut koska hän ei uskalla ottaa kontaktia ihmisiin kiusaamisen pelossa. Uskomattoman pieni asia, ehkä sellaiselle joka ei ole omakohtaisesti kokenut millaista helvettiä noinkin pieneltä tuntuvasta asiasta voi joutua kokemaan.

• mitä on ja mitä ei ole.

Tietää mihin rahkeet riittää ja mihin ei. Näin aluksi.

• olla että on

saattaapi olla ettei ole. Oot hauska :)

• yritän niin
        olla että on kirjoitti:

saattaapi olla ettei ole. Oot hauska :)

kovasti olla vakava. Surkea siinäkin.

• matkalla.

Se on nimittäin helpoin tapa saada vastaus kyssäriisi.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5010
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1580
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1149
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1063
    5. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1019
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      75
      950
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      852
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      759
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      713
    Aihe