raiskaukselta, jos ei olisi lakia ja järjestystä turvana?
Miten nainen
22
765
Vastaukset
http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/18727-”penisansa”-suojaa-raiskaukselta
- Huumori huumorina,
mutta kiinnostaa enemmän naisten vastaukset. Tuleeko yhtään rehellistä vastausta.
Huumori huumorina, kirjoitti:
mutta kiinnostaa enemmän naisten vastaukset. Tuleeko yhtään rehellistä vastausta.
et ainoastaan naisten mielipiteet kiinnostaa
- ollut selvästi
monte24 kirjoitti:
et ainoastaan naisten mielipiteet kiinnostaa
luettavissa kysymyksessä? Tai koetko olevas nainen?
- miten?
Poistaako lain ja järjestyksen turva vastuun omasta käytöksestä?
- MichikoXX
Vanhanaikaisia keinoja:
-suljetaan naiset sisälle (käytettiin antiikin Kreikassa ja joissakin nykyisissä arabimaissa)
-nainen on jonkun miehen (isän, veljen, aviomiehen) holhouksen alainen ja mies on aina mukana vartioimassa, kun nainen poistuu kotoaan
-Kiinassa ainakin Tang-dynastian aikana (600-luku) nainen sai tappaa raiskausta yrittävän miehen eikä häntä silloin henkirikoksesta rangaistu.
Nykyisin:
-vältän humalassa hillumista epämääräisissä paikoissa. Kamppailulajissa olen niin aloittelija, että en usko niistä taidoista olevan hyötyä, jos äkillisen hyökkäyksen kohteeksi joutuisin.
Huom. harva näistä keinoista toimisi tutun ihmisen ollessa raiskaaja. Tietääkseni nykyisin Suomessa voi haastaa vaikka aviopuolison oikeuteen raiskauksesta, aiemmin laki ei tällaista tapausta tuntenut. Muunkinlainen lähisuhdeväkivalta on noussut nykyaikana julkisuudessa esiin.- nainen voi
itse omin avuin suojautua raiskaukselta?
- nuo...
laki ja järjestys suojaa naista raiskaukselta?
- pelotteena
monelle. Rangaistuksen pelko saa monen harkitsemaan ennen kuin tekoihin ryhtyy.
- MichikoXX
pelotteena kirjoitti:
monelle. Rangaistuksen pelko saa monen harkitsemaan ennen kuin tekoihin ryhtyy.
Mutua uutisten perusteella: harkittuja väkivaltarikoksia on vähän, rikokset tehdään yleensä äkkipikaisesti. Rikolliset miettivät harvoin, jättävätkö he sormenjälkiä tai DNA:ta rikospaikalle. Raiskaaja jättää runsaasti DNA:ta jälkeensä siemennesteen muodossa, ellei käytä kondomia.
- että olisiko
MichikoXX kirjoitti:
Mutua uutisten perusteella: harkittuja väkivaltarikoksia on vähän, rikokset tehdään yleensä äkkipikaisesti. Rikolliset miettivät harvoin, jättävätkö he sormenjälkiä tai DNA:ta rikospaikalle. Raiskaaja jättää runsaasti DNA:ta jälkeensä siemennesteen muodossa, ellei käytä kondomia.
raiskauksia enemmän tai vähemmän rangaistuksen pelotteen puuttuessa?
- Ihannoit ja haaveilet
että olisiko kirjoitti:
raiskauksista. Sunlaisia varten suosittelen naisille et pitää sprelakkaa,ja teräaseita ainakin baaristapaluu reissuilla messissä.
- MichikoXX
että olisiko kirjoitti:
Tilanteita on niin erilaisia, kuten sotaan liittyvät raiskaukset. No, sodassa rikotaan lakia ja järjestystä muutenkin. Rangaistukset eivät ilmeisesti pelota niitä seksuaalirikollisia, jotka uusivat tekonsa.
- tulkinta.
Ihannoit ja haaveilet kirjoitti:
raiskauksista. Sunlaisia varten suosittelen naisille et pitää sprelakkaa,ja teräaseita ainakin baaristapaluu reissuilla messissä.
Aloituksen tarkoitus on kysellä naisten vastuusta omasta käytöksestä. Minä en ihannoi väkivaltaa. Olen nähnyt sitä ihan riittävästi ja nähnyt mitä se voi saada aikaan. Ei hyvä.
Onko tosiaan niin vaikea nähdä myös omat syynsä siihen, että miksi niin tapahtuu? - että moni
MichikoXX kirjoitti:
Tilanteita on niin erilaisia, kuten sotaan liittyvät raiskaukset. No, sodassa rikotaan lakia ja järjestystä muutenkin. Rangaistukset eivät ilmeisesti pelota niitä seksuaalirikollisia, jotka uusivat tekonsa.
naisen puutteessa oleva epätoivoinen ruikuttaja saattaisi turvautua epätoivoisiin(lue äärimmäisiin) keinoihin saada naista.
Sodissa on paljon epätoivoa ja epätoivoiset ihmiset turvautuvat epätoivoisiin tekoihin. Onko sellaisiin keinoihin turvautuvat ihmiset mitenkään erityisen pahoja tai jotain? - Ja et miehillä on oikeus
tulkinta. kirjoitti:
Aloituksen tarkoitus on kysellä naisten vastuusta omasta käytöksestä. Minä en ihannoi väkivaltaa. Olen nähnyt sitä ihan riittävästi ja nähnyt mitä se voi saada aikaan. Ei hyvä.
Onko tosiaan niin vaikea nähdä myös omat syynsä siihen, että miksi niin tapahtuu?panna ketä tahansa??,ja käyttää massaansa ja voimaansa naisen pahoinpiteleen??? Ehkä ymmärsin äskesen vähän väärin,mut mieti nyt mitä sanot.
- Ei se ole miehenkään vika.
Ja et miehillä on oikeus kirjoitti:
panna ketä tahansa??,ja käyttää massaansa ja voimaansa naisen pahoinpiteleen??? Ehkä ymmärsin äskesen vähän väärin,mut mieti nyt mitä sanot.
Luonto on näin päättänyt. Minun mielestä ihmisillä pitäisi olla oikeus päättää omasta kehosta, oli sitten kumpaa sukupuolta tahansa. Suurin osa ihmisistä on silti vielä eläimen tasolla, vaikka kovasti omaa ihmisyyttä markkinoivatkin. Ikävä kyllä. Sekin on karua todellisuutta.
- sekä teräaseilla.
Kyllä mä aina muutenkin kuljetan käsilaukussa linkkaria varmuudeks,kerran melkein raiskattiin mut juoksin pakoon.
- todellisuutta.
Ikävä kyllä. Suojeleva mies olis varmaan ollut paikallaan?
- Eli voit...
siis vain haaveilla siitä ...
- rapiskarpalo
kerran selvisin sillä kun sanoin: mulla on sit c-hepatiitti ja hiv, mut toivottavasti sulla on kortsuja? (ei mulla kyllä niitä ole, mutta enpä tullut raiskatuksi silläkään kertaa)
- kielletään
naiset. Jos ei olisi naisia, ei naisia raiskattaisi. Saako ajatus kannatusta?
Huumehöyryinen häiskä oli raiskata systerini kioskin edessä kesäisenä perjantaina klo 13 usean silminnäkijän edessä. Systerin syytä, mitäs oli menossa ostamaan tupakkia!
Kun nyt naisista ei päästä eroon, niin purkka (burkha) päälle joka ikiselle ja kellarin nurkkaan katumaan naiseksi syntymistä.
Kyllä ne laki ja järjestys merkitsevästi hillitsevät ihmisiä(?) toteuttamasta mielihalujaan. Ihan vain olemassaolollaan. Ovat vain turhan kesyjä nuo lait. Siksi tapauksiakin on niin paljon.
Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996043
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774