kuinka ihastunut olen?
Että kaikella keinolla olen yrittänyt sitä sinulle viestittää.
Minun järkeni sanoo, ettet halua niitä ymmärtää ja niihin tarttua, mutta toisaalta tunteet kertoo jotain muuta.
Kuluttavaa todella.
Kun vain sanoisit joskus : Tykkään sinusta!
Tajuatkohan
8
2043
Vastaukset
- en voi
sanoa semmoista joka ei pidä paikkaansa. Olen pahoillani. Voi hyvin!
- sinulle mies
Olen jo pysähtynyt ja rauhoittunut tunnemylläkän jälkeen. Puhutaan ja lähemmäs kiitos. Maanantaihin?
- olen rauhoittunut,
kai :) Nähdään kohta, olen kaivannut Sinua kovin...
- vielä rauhallinen.
olen rauhoittunut, kirjoitti:
kai :) Nähdään kohta, olen kaivannut Sinua kovin...
Tiedä vaan kuinka kauan.
- Viesteistä epävarma
Missäpäin sinä ihastunut mahdat olla? Tiedustelee sellainen joka ei uskalla ellei ole aivan varma viesteistä :)
- viestin kirjoittaja,
voisin tuon saman itsekin kirjoittaa. Juuri noin olen kokenut täällä Helsingissä.
- itsepäinen nainen
Sinusta :)
- Ritarillinen
Syrjähyppelyn tarkoituksena ei missään tapauksessa saa olla vakituisen kumppanin loukkaaminen. Suhteen salaaminen on siis moraalinen velvollisuutesi. Väsymätön valehtelusi on merkki siitä, että sinä yhä kunnioitat partnerisi tunteita. Välinpitämättömyys partneria kohtaan kannustaa häntä epäilyihin ja tietysti myös omiin syrjähyppyihin. Hälvennä hänen epäilyksiään järjestämällä hillittömiä mustasukkaisuuskohtauksia. Elämänkumppanisi saattaa todeta esimerkiksi aamiaispöydässä:
"mä rakastan raakaa porkkanaa"
Säntää silloin kiihtyneenä pystyyn, lyö nurkillä pöytään ja huuda:
"No tulihan se sieltä! Sinä rakastat raakaa porkkanaa!! Tämä on jo liikaa! Kas kun et vie sitä makuuhuoneeseen ja nai sitä!! Vie vaan, olemmehan me nuoria nykyaikaisia ihmisiä!"
Kun vielä jatkossa seuraat silmä kovana ja epäluuloinen ilme kasvoilla miehesi ostoksia vihannestiskillä, niin hän uskoo, ettei sinun rakkautesi ole täysin kuihtunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674331
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684261Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112937Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv602810Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212069Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1101358- 1821286