meinaan pyörä.
Eilen pääsi vihdoinkin korkkaa kuinka tuo pärrä pörisee, iha jees pikku-kundikin oli ihan haltioissaan ja kaiken kruunas kun pääs ukon kyytiin (sillä kun sellanen skidien istuin ja itse en uskaltais kyyditä vielä lasta) Sen verran akka sit kuitenkin olin et läksin omani ja ukon muksujen kanssa kotia ja jätin ukon huoltaa minunkin harrikkani...
Tänään sit vanhemmat muksut lähti viemään pienempiä hoplop:in leikkimään ja päästiin ajelee pidempi lenkki ja kyllä jytisi paremmin mitä eilen. (niin minähän en kyydissä istu vaan ajan omaa)
-Ei muuta kuin ihanaa kun kesä lähestyy ja sitä odotellessa: Nauttikaa keväästä ja hymy pois persiist` (niin minäkin teen) :>>
Jytisi vielkin paremmin
rapiskarpalo
5
382
Vastaukset
- sitä miehen logiikkaa
parhaimmillaan.
- rapiskarpalo
kun akka vie skidit nukkuu, niin äijä jää pyörien kimppuun :>>
MUT NYT OON SAATANA,AAAARRRHHHHHGGGGTTT!
TOISILLA ON HAUSKAA MIUL EI,VOI ÖHNÄ- rapiskarpalo
että jonain päivänä sullakin :>>
rapiskarpalo kirjoitti:
että jonain päivänä sullakin :>>
on vaan yhtä tuskaa tää kevät kun ihmiset alkaa pyöriänsä käynnistelemään ja niillä ajelee,tuskaa tuska tuskaa
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905459- 705026
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484146- 513840
- 413458
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo883116Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv692972- 402154
- 442081
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272078