Saako ex:n kaveria "yrittää"?

jos on kiinnostunut

Lyhyesti sanottuna, olisin kiinnostunut eräästä exäni kaverista ja tässä mietin, että kannattaako edes yrittää alkaa iskemään sitä? En tiedä, minkä verran he ovat nykyään edes toistensa kanssa tekemisissä, jossain vaiheessa olivat enemmänkin,mutta eivät kuitenkaan mitään "sydänystäviä" koskaan ole olleet.
Ja kaiken lisäksi, en edes tiedä, että oisko tämä exäni kaveri musta kiinnostunut.. Tai jos olisikin, niin haluaisiko edes alkaa mun kanssa yhtään millekään, ei ehkä, kun jos ajattelisin tilannetta niin, että olisin hänen paikallaan.

17

1409

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfdgfdgfd

Monimutkainen asia. Mielestäni exän kavereihin ei saa koskea, mutta jos kyseessä on vain lähinnä sellainen "tuttu", jonka kanssa ei todellisuudessa olla hirveästi tekemisissä. Mutta jos kyseessä todella on hyvä kaveri, niin unohda suosiolla.

• täälläkin

toisesta roolista käsin vain. Ex-tapailukumppanini jopa pari kertaa itse sanoi, että kaverinsa olisi minulle sopivampi. Tuon exän kanssa en ole enää missään tekemisissä.

• ..aloittaja..

Ootko ajatellut tehdä tilanteelle jotain? Ootko muuten mies vai nainen?

• höhnomitänyt
        ..aloittaja.. kirjoitti:

mitä tekisi. Nainen.

• jos on kiinnostunut
        ..aloittaja.. kirjoitti:

Älä käytä toisten viestiketjuja häiriköintiin.

Huomatkaa eri nimimerkit - jos on kiinnostunut- on aloittajan nimimerkki!

• Free bird

näkisin, että tossa on ihan hyvä saumat. jos ei kerran enään kovin hengaile exäsi kanssa, niin sallittua. Sanon siksi, että itselläni ollut joskus vähän sama tilanne ja jälkeenpäin kaduin sitä niin pirusti, että juttu jäi puolitiehen omien luulojeni takia.
      välillä täytyy heittää ne "säännöt" nurkkaan ja toimia miltä tuntuu. jos onneen on mahdollisuus, niin miksi sitä kieltämään..
      mutta älä sorru liikaa epäilemään asioita!
      onnea kevääseen!

• aloittaja

Kiitos tsempistä, kyllä mä ajattelin edetä asiassa :) Toivottavasti vastaanotto on positiivinen..

• Maria-23v.

Olin muutama vuosi sitten suhteessa miehen kanssa,no tämän miehen hyvä kaveri oli/on edelleen erittäin hyvännäköinen komistus ja en voinut olla katsomatta häntä "sillä silmällä". Mutta kun olin suhteessa niin en tietenkään pettänyt kun sen verran uskollinen kuitenkin olen suhteessa jos seurustelen eli katsoa saa, mut ei koskea..jotenkin näinhän se menee.

Noh, sitten kun suhde kaatui niin eiköhän tämä hyvännäköinen komistus ottanut muutaman kk:en päästä yhteyttä, että lähtisinkö kahville.

Sitten ku homma lähti pyöriin ja oli ihanaa ja kaunista jonkin aikaa niin sitten eräänä kauniina tai ei niin kauniina päivänä meni poikki jostain ihmeen syystä, enkä vieläkään tiedä oikeestaan, että mistä. Nykyään ei olla missään tekemisissä vaikka asutaan vieläkin samassa kaupungissa ja on yhteisiä kavereita joiden kans ollaan omalta osalta tekemisissä, mut me kaks ei voida olla samassa paikassa yhtä aikaa... Nykyään seurustelen toisen miehen kanssa ja olen päättänyt, että vaikka on kuinka hyvännäkösiä kavereita tällä mun nykyisellä niin ei kannata edes katsella "Sillä Silmällä".

Eli kaiken tämän pitkän viestini jälkeen oon sitä mieltä, että ei kannata!!!

• pakko olla

Lappeenrantaan!!! eikö ookin!?? :P

• aloittaja

Ei ole.

• niin mistä
        aloittaja kirjoitti:

Ei ole.

mistäääääää..!!!11

• aloittaja
        niin mistä kirjoitti:

mistäääääää..!!!11

Mistä pitäisi olla? :)

• sivusta..
        aloittaja kirjoitti:

käviskö savon pääkaupunki? :)

• arvasin tämän :D
        aloittaja kirjoitti:

SE ON MIKKELI OOTKO TYYTYVÄINEN :D:D:DDDD
        sun vuoro kertoo jotain?

• aloittaja
        arvasin tämän :D kirjoitti:

SE ON MIKKELI OOTKO TYYTYVÄINEN :D:D:DDDD
        sun vuoro kertoo jotain?

Ei ole Mikkeli, eikä Savosta muutenkaan.

• yrittää jos

on sinkku ja kantti kestää seuraukset. saatat joutua naurunalaiseksi miesten silmissä jos eivät ole yhtä vapaamielisiä.

Parempi ehkä kuitenkin joutua naurunalaiseksi kuin esim. vuosikausia ihmetellä ja haikailla ihastuksen perään.

• sitten voi...

Joutua naurunalaiseks miesten silmissä kun kertoo ja silti vuosikausia ihmetellä sekä haikailla ihastuksen perään.

Terveisiä Lappeenrannasta :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      294
      4176
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      135
      2375
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2016
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1511
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      39
      998
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      133
      972
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      959
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      901
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      877
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      820
    Aihe