Mikään

ei riitä

Asun mieheni talossa omien lasteni kanssa. Nyt mies halusi eron, mitään puhuttavaa ei kuulema ole ja asioille on turha tehdä mitään, kun mistään ei kuitenkaan tule mitään. Minulle ongelma on aina ollut ryyppääminen, siis miehen. Mies sanoi ettei minulle riitä mikään?
Neuvoja kaipaankin siihen kuinka asua exän kanssa saman katon alla niin kauan kun saan oman asunnon? Henkisesti olen aivan rikki. Teenkö myös miehelle henkisen helvetin kertomalla suoraan mitä ajattelen tällähetkellä vai onko parempi olla vain hiljaa niin kauan kun pois täältä pääsen? Tämä asumisjärjestely on tällä hetkellä ainut ja inhottavin vaihto ehto. Olen katkera. Tuntuu että menetin kaiken, menetimme kodin. Omastani luovuin aikoinaan miehen takia. Mies elää tällä hetkellä täysin vapaata elämää ja näyttää sen myös. Ihan kiusaallaan? Olisin halunnut tietää mikä minussa oli sellaista että ero tuli, mies vain kiersi asian. Vieläkö voin sitä vaatia? Olisin itse halunnut tehdä asiolle jotain, en erota. Rakastin sitä idioottia...

5

734

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reilu mies

soppasi olet keittänyt...helppo on vaatia ja valittaa.

• oikein nyt

olet onnellisessa asemassa jos pääset juovasta miehestä eroon noin helposti.
      Moni tuhlaa kokoelämänsä ja saa vain hukatun elämän. ja usein mies roikkuu kuin iiilimato ja tarvitaan kaiken maailman lähestymiskiellot sun muuta. katkeraahan tuo on,mutta ei kannata jäädä miettimään miestä vaan etsiä palikat joilla selviää jatkosta. Kannattaa luovuttaa eikä yrittää saada miestä selittämään.

• Nutturatäti

Ei kannata ruveta riitelemään eikä edes rakentavamminkaan asiaa setvimään, jos ja kun kerran mies on päätöksensä tehnyt. Etsit vaan sen uuden kämpän ja jatkat elämääsi. Kiusallista tietysti joutua vielä sen aikaa asumaan saman katon alla, mutta koeta kestää. Itsellesi käy vaan olo vielä tukalammaksi jos oikein alat ääneen purkaa pahaa oloasi ja saat sitten vihaista palautetta. Puhukaa vain käytännön asioista. Sitten kun sinulla on oma katto pään päällä voit avautua jos ihan välttämättä siltä tuntuu, mutta parempi jättää sekin tekemättä.

• enkä avaudu jatkossakaan

Minulla oli juuri äsken tuollainen tilanne silä erotuksella, että mies muutti pois.
        Minä asustelin alakerrassa ja mies yläkerrassa. Ei avauduttu puoli neikä toisin sinä aikana, molemmilla oli jääkaapssa omat sapuskat ja minä lupauduin pesasemaan hänen pyykkinsä samalla kuin omanikin. Siinä se kanssakäyminen sitten olikin.
        Nyt olen kolmisen viikkoa ollut yksin ja hoidellut käytönnön asioita pois päiväjärjestyksestä. En usko, että jälkeenpäinkään vaivaudun avautumaan mistään tunnepuoleen liittyvästä. Hoidan yksinäni nämä henkiset rujeet ja jatkan elämääni.

• tukea läheisistä

Ei siinä mitään jos itse nautit parisuhteesta ryyppäävän miehen kanssa, mutta koska olet äiti niin luulisi sinun ajattelevan edes lapsiasi sen verran ettet tuollaisen miehen perään haikaile ja halua lapsia altistaa tuollaiselle kasvuympäristölle...
      Missä se järki on tälläisissä suhteissa kun nainen vieläkin haluaa ripustautua, vaikka pullon viemä mies sanoo päin naamaa ettei kiinnosta tippaakaan? Ja minkä ihmeen takia tässäkin tapauksessa se on mies joka haluaa erota eikä nainen??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2752
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2591
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2307
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      48
      1889
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1453
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1073
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      65
      960
    Aihe