Kerron omasta Body contour ultraääni rasvanpostista kokemuksia. KOlmen hoitokerran setti maksoi n. 1500 €. Ideana on, että ultraääni hajottaa valitulta alueelta rasvasoluja ja hoitokohta hoikistuu. Periaatteessa näin on mahdollista tapahtua, mutta minulle hoito ei tuottanut mitään tuloksia. Harmittaa vähän tuo rahanmeno. Olisikin liian hyvä ollakseen totta, että läski lähtisi noin helposti.
BodyContour rasvanpoisto
10
6008
Vastaukset
- että noin kävi
vaikka tuskin lohduttaa!!aika kallis,meillä saa vastaavan hoidon 180€ ja tulos on suunnilleen sama,eli mitään et näe,ainoastaan aineenvaihdunta alkaa paranemaan!!hoidossamme tällä hetkellä useita asiakkaita ja erittäin tyytyväisiä!!Johtunee siitä,että meidän ultrahoidot on yhdistetty stimulaatiohoitoon ja tuolla mainitsemallasi rahamäärällä saa 25 HOITOTUNTIA!!!!Todelliset tulokset alkavat näkyä riippuen hoidettavasta alueesta vasta noiden kolmen hoitokerran jälkeen.
- Kokona1suus
Rasvanpoistosta ultraäänellä hyötynevät eniten henkilöt, joiden rasvaprosentti on jo ennestään alhainen.
Kannattaa ajatella sitä yhtenä hyvänä työkaluna muiden joukossa, taistelussa ylimääräistä rasvaa vastaan.
http://halvathinnat.blogspot.com/ - -$-
Kokona1suus kirjoitti:
Rasvanpoistosta ultraäänellä hyötynevät eniten henkilöt, joiden rasvaprosentti on jo ennestään alhainen.
Kannattaa ajatella sitä yhtenä hyvänä työkaluna muiden joukossa, taistelussa ylimääräistä rasvaa vastaan.
http://halvathinnat.blogspot.com/OstosTV tasoista mainostusta. Ostakaa oikeata mainostilaa.
- Nimetön
ihan hyvän rasvanpoiston esim. KL:ssa Hesassa. Imetään rasvasolut ja huuhdellaan, ne ei jää sinne elävöimään..se on harmi kun menettää noin ison summan ja ei saa tulosta. KL:ssä Hilkka Peltoniemi on niin ihana et jos ei ole tyytyväinen itse, suorittaa pelastusoperaation..
Nokka pystyyn...koita saada takas osa rahoistas..edes..kuluttaja-asimieheen viitaten...- suoralainattua palautetta
Lukekaa huviksenne, mitä esim. Klinikka 22 ja KL nettisivuillan aiheesta kirjoittaa, mun mielestä sieltä saa ihan liian kannustavan kuvan tästä! Ei siellä ole sanaakaan siitä, että isolla osalla ei tapahdu mitään muutosta. Sitten kun menee ja sanoo että homma meni persiilleen niin vastataan että se on ihan normaalia ja tekniikka on vaan niin epävarma. Olis voinut saada sillä viistonnisella jotain hyödyllistäkin.
- Riikka-Liisa
suoralainattua palautetta kirjoitti:
Lukekaa huviksenne, mitä esim. Klinikka 22 ja KL nettisivuillan aiheesta kirjoittaa, mun mielestä sieltä saa ihan liian kannustavan kuvan tästä! Ei siellä ole sanaakaan siitä, että isolla osalla ei tapahdu mitään muutosta. Sitten kun menee ja sanoo että homma meni persiilleen niin vastataan että se on ihan normaalia ja tekniikka on vaan niin epävarma. Olis voinut saada sillä viistonnisella jotain hyödyllistäkin.
Hei, minulla on hoidoista paremmat kokemukset, tosin ei ultra contourista, vaan kavitaatiohoidosta. Käsittääkseni perustekniikka sama, mutta tehokkaammat laitteet. He antavat hoidolle myös tulostakuun, eli rasvamäärä mitataan hoidon alussa ja hoidon jälkeen. Mikäli tulosta ei ole syntynyt, saa potilas rahat takaisin. Mittaukset voi suorittaa myös omavalintaisella, ulkopuolisella lääkärillä. Tottakai myös mittanauha tai hameen ympärys on mukava mittari, itsellä hävisi kahdella hoitokerralla 5 senttiä vyötäröltä. Sivuilla www.kavitaatiohoito.fi on lisätietoa, sekä tuloksia toimittajille tehdyistä hoidoista.
- 7t7t7t7t7t
CityDeal tarjoaa samaa nyt 90 euroa / 2 kertaa.Onko lisä mielipiteitä/kokemuksia?
- Ei toimi
Pakko sanoa itsekin tuosta UltraContourista (Bodyguidessa). Ei näkynyt missään! Toki vähentäessäni ruokailuja ja siten nautittua energiamäärää "tuloksia" tuli. Peffasta ei rasvaa kyllä tuolla kyseisellä menetelmällä lähtenyt.:O
Kolme hoitokertaa itsellänikin takana ja rahaa meni kutakuinkin tuon 1500 e verran.
Kavitaatiosta (kävin Lauttasaaressa) on hyviä kokemuksia, samoten on tuttavillanikin. - läskit veke
liikunnalla ja terveellisellä ruokavaliolla ne läskit tehokkaimmin lähtee.. ja lähtevät myös tasaisesti, ei tarvitse pelätä ettei tulosta saakaan tai kyhmyröitä.
rahat oli säästettynä myös BodyContouriin mutta keskusteltuani ystävän kanssa totesin että en saa pysyvää lopputulosta kuiteskaan jos en muuta ruokavaliota ja liiku. meni rahat personal traineriin ja elämänlaatu muuttui. aluksi oli kamalaa en kiellä, mutta kaduta ei yhtään!- lovehandles
No joo liikunta ja ruokavalio on tietysti kaiken A ja O , mutta rasvaimut on tarkoitettu kohtiin joihin rasva kerääntyy eikä lähde.Esim. minä saisin laihduttaa lähes keskitysleirikuntoon ennnkuin kahvat lähtisivät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734456- 332531
- 402364
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211825Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401712Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 821563
- 1511387
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231257Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155