Apua, näytän aivan

liian nuorelta!

Moni teistä varmaan nauraa, mutta minulle tämä on todellinen ONGELMA.

Olen 26-vuotias, mutta näytän aivan liian nuorelta. Näytän kevyesti max. 23-vuotiaalta, pahimmillaan jopa n. 10 vuotta nuoremmalta, kuin mitä olen. Henkinen ikäni on kuitenkin vähintään 26-vuotta.

Erityisen kiusallisen tilanteesta tekee se, että olen sinkku ja etsin mitäs muutakaan kuin sitä oikeaa. Se oikea saisi olla n.25-35 vuotias, mutta kuka 25-35-vuotias mies huolii rinnalleen naisen, joka näyttää max. 23-vuotiaalta? Kaikki haluavat n. 25-vuotiaan tai vanhemman näköisen. Kukaan hakemani ikäinen mies ei ainakaan kehtaisi julkisesti tunnustaa seurustelevansa kanssani, vaan suhtautuisi minuun julkisilla paikoilla kuin pikkusiskoon tms.

17

2042

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuorennäköinen mies

Sori nyt, mutta naurettava ongelma sulla!

Ei miehiä haittaa, että nainen näyttää nuorelta. Itse olen kolmekymppinen, ja useimmat tuntemani kolmekymppiset miehet ottaisivat todella mielellään 20v näköisen naisen, oli naisen oikea ikä sitten kakskyt tai kolkyt vuotta.

Miehelle ikäistään nuorempi ulkonäkö sen sijaan on aito ongelma. Näytän arvioijasta riippuen suunnilleen kaksikymppiseltä. No, nuoret tytöt sitten onkin ainoita, jotka minusta kiinnostuvat, eikä siinä mitään, nuoret 17-22v tytöt ovat erittäin seksikkäitä. Mutta arvaapa tykkääkö ne, kun mies paljastuukin kolmekymppiseksi?

• selvästi on

Aika parantaa. Odota siihen saakka, että olet 28-vuotias ja näytät kaksvitoselta. Kolmikymppisenä varmaan näytätkin jo suunnilleen ikäiseltäsi.

• .......

olen samaa mieltä, että aika parantaa. Tosin voi olla, että näytät vielä kymmenien vuosien päästäkin ikäistäsi nuoremmalta. Mutta tuskin se on sinulle silloin enää ongelma.

Minuakin on aina luultu 5-10 vuotta nuoremmaksi. 20-30 - vuotiaaksi asti se ärsytti, mutta ei enää sen jälkeen. Nyt olen 40 v. ja minua luullaan toistuvasti vähän päälle kolmekymppiseksi. Ei ole todellakaan ongelma....

• ap.
        ....... kirjoitti:

olen samaa mieltä, että aika parantaa. Tosin voi olla, että näytät vielä kymmenien vuosien päästäkin ikäistäsi nuoremmalta. Mutta tuskin se on sinulle silloin enää ongelma.

Minuakin on aina luultu 5-10 vuotta nuoremmaksi. 20-30 - vuotiaaksi asti se ärsytti, mutta ei enää sen jälkeen. Nyt olen 40 v. ja minua luullaan toistuvasti vähän päälle kolmekymppiseksi. Ei ole todellakaan ongelma....

Muuten voisinkin vallan hyvin olla sinkkuna pari vuotta ja ruveta etsimään sitä oikeaani sitten, kun näytän paria vuotta vanhemmalta. Ainoa vaan, että hedelmällisyyteni heikkenee kaiken aikaa ja haluaisin saada omia lapsia mielellään ilman lapsettomuushoitoja.

Olen myös konkreettisesti saanut kokea, kuinka esim. eräs 36-vuotias mies joka väitti rakastavansa minua, ei antanut minun halata, eikä muutenkaan lähennellä julkisella paikalla, koska olin häntä reilut 10 vuotta nuorempi ja myös näytin häntä vähintään 10 vuotta nuoremmalta. Kaupungilla en saanut koskeakaan häneen, mutta heti kun tultiin kotiin, niin halaaminen ym. lähentely oli sallittua, koska ei ollut ketään näkemässä.

• .......
        ap. kirjoitti:

Muuten voisinkin vallan hyvin olla sinkkuna pari vuotta ja ruveta etsimään sitä oikeaani sitten, kun näytän paria vuotta vanhemmalta. Ainoa vaan, että hedelmällisyyteni heikkenee kaiken aikaa ja haluaisin saada omia lapsia mielellään ilman lapsettomuushoitoja.

Olen myös konkreettisesti saanut kokea, kuinka esim. eräs 36-vuotias mies joka väitti rakastavansa minua, ei antanut minun halata, eikä muutenkaan lähennellä julkisella paikalla, koska olin häntä reilut 10 vuotta nuorempi ja myös näytin häntä vähintään 10 vuotta nuoremmalta. Kaupungilla en saanut koskeakaan häneen, mutta heti kun tultiin kotiin, niin halaaminen ym. lähentely oli sallittua, koska ei ollut ketään näkemässä.

yksinkertainen: Kun löydät sen oikean, ulkonäkösi ei ole ongelma. Jos se on ongelma, mies ei ole se oikea.

• .........
        ....... kirjoitti:

yksinkertainen: Kun löydät sen oikean, ulkonäkösi ei ole ongelma. Jos se on ongelma, mies ei ole se oikea.

Ns. oikeita asioita ei voi pakottaa tai saada väkisin tapahtumaan. Ne tapahtuvat kun aika on kypsä ja ihmiset valmiita. Palaset vain loksahtavat kohdalleen.

Sitä paitsi, sinulla on hedelmällistä ikää vielä vaikka kuinka paljon jäljellä. Sinulla ei todellakaan ole kiire. Ehkä ongelmasi onkin aivan muualla kuin tuossa nuorekkaassa ulkonäössä.

• kuin miehelle

Eihän nuorelta näyttäminen oo naiselle mikään ongelma.. Miehet etsii yleensä muutenkin itseään hieman nuorempaa akkaa ja kivahan se on, jos vaikuttaa siltä, että nainen on vielä kymmenenkin vuoden päästä nuorekas.

Eri asia sitten miespuolisille. Itse olen 19-vuotias, mutta näytän pari vuotta nuoremmalta. Todella ikävä juttu esimerkiksi baareissa, joissa jengi on 18-23 vuotiaita. Olen ihan hyvännäköinen, mutta tytöiltä saa kuullu ainoastaan sanaa "söpö", hohhoijaa... Yksi asia mikä myös häiritsee on se, että olen oikeasti huomannut tälläisen asian noissa naispuolen edustajissa: Jos onnistuu pääsemään tilanteeseen, jossa ollaan oman ikäsen tytön kanssa kahdestaan, niin ei tunnu häiritsevän yhtään vaikka näytän vuoden pari häntä nuoremmalta, mutta heti kun paikalle ilmestyy tytön kaveri niin alkaa homma häiritsemään. Tuntuu, että olisi ihan mieletön kilpailu ja vertailu nuorten naisten keskuudessa, ihan siis kaverien ja ystävienkin kesken. Melko outoo...

• miax

Eikös se ole oikein tutkittu juttu, että kaikenikäiset miehet pitävät 20-22v (näköisiä) naisia kaikkein viehättävimpinä?

• mymmyliini

Mä olen 31 1/2-vuotias, multa on kysytty 3 viimeisellä alko-reissulla paperit kun olen ostanut viiniä. Samoin baareihin kysytään vielä joskus paperit. Uudet tuttavuudet eivät usko ikääni kun kysyvät, luulevat että olen 23-24-vuotias, maksimissaan. Kun olin 29-vuotias, kysyttiin minulta että olenko tämän kevään ylioppilaita? Kun olin 26, sain yöbusseissa yms vielä lastenlipun, eli menin 16-17-vuotiaasta.

Lapsenkasvoisuus on ilmeisesti geeneissä. Omaakin äitiäni luultiin 19-vuotiaaksi kun hän oli 33. Nykyään hän on lähemmäs 60-vuotias ja menisi alle 40-vuotiaasta koska hyvänsä

• tyyliäsi

Vastauksena kysymykseesi, kuinka moni 25-35-vuotias mies haluaisi rinnalleen naisen, joka näyttää max 23-vuotiaalta: Lähes jokainen. Ongelmasi on olematon, ellet etsi jotain 40-50-vuotiasta miestä. Silloinkin suurin ongelma olisi se, etteivät sen ikäiset katsoisi sinua saavansa.

Jos asia vielä vaivaa, muuta tyyliäsi aikuisempaan suuntaan. Vaikka Jenni Haukio on selvästi vanhempi, hänestä voi ottaa oppia.

Itseäni kuviteltiin kaksikymppisenä 12-vuotiaaksi ja papereita sain näyttää joka paikassa selvästi yli kolmekymppiseksi (jopa silloin, jos ikäraja oli 16 eikä korkeampi). Nyt pian nelikymppisenä papereita ei enää kysellä, mutta ehkä johtuu vain siitä, että mukanani on aina lapsia ;)

Mieheni on selvästi minua vanhempi. Kun aloimme kulkea yhdessä, häntä luultiin selvästti nuoremmaksi kuin on.

• Sellainen 20v.

Niin johan ikäero korostuu. Olen itse 25v.

• vielä nuorempi

kuin miltä näytät! Haloo, mikä ero on 26-vuotiaalla tai 23-vuotiaalla?????

• ero voi olla suurikin..

riippuu toki ihmisestä, mutta moni kehittyy psyykkisesti hyvin paljon juurikin tuossa iässä.

• hihihiiiiiii

mä olen nyt 29 ja mua on luultu jopa 16-18vuotiaaks mutta mua se ei haittaa,kun saa huomiota sellasilt 20-23v nuorilta komistuksilta,en edes haluais seurustella kolmekymppisten kanssa,nykyinen on 22v

• ajw

Joo mulla on sama vika mutta olen 29v mies...

En tiedostanu tätä kun vasta vuosi sitten...

- 14 vuotiaana ostin tupakkaa 14-17 vuotiaille kioskilta. Olin ainoa jolta ei kysytty papereita koska minulla ei ollut mitään merkkejä murtsi iestä ihossa ja olin pidempi kuin muut.

- 16 vuotiaana hain alkosta viinaa 16-19 vuotialle kavereille. Sillon vaihdoin pukeutumista jotta homma toimi. (Kävelykengät, isän mauton ruutu villapaita ja siisti takki.)

- 17-18 vuotiaana tapahtui jotain hassua ja minulta ruvettiin kyseleen papereita kantabaarissa, kioskilla ja alkossa. (Jonkin verran akne arpea ihossa ja pukeutuminen ilmeisesti kadottivat pari vuotta.)

- 19-21 vuotiaana jouduin näyttämään paperit suhteellisen usein. Sen lisäksi tytöt jotka kiinnostuivat olivat pääasiassa 16-17 vuotiaita. Minun kanssa saman ikäiset ja paria vuotta vanhemmat tuntuivat jotenkin äitimäisiltä ja osa heistä olikin jo äitejä. (Pari kertaa minulta kysyttiin minun "isosiskosta" kun olin kaverin kanssa baarissa.)

- 22-23 vuotiaana aloitin seurustelemaan 19v tytön kanssa. Minun silmääni hän näytti normaalilta mutta 5 vuoden seurustelun jälkeen häneltä kysyttiin vieläkin papereita kaupassa. Myös minulta kysyttiin papereita jos pukeuduin esim. lenkkareihin, verkkareihin ja repun selkään. Eli 27 vuotiaana minulta kysyttin paperit kun ostin tupakkaa. Myyjä tokasi "ooppas hyvin säilyny". Pariin kertaan jouduin näyttämään paperit tyttöystäväni seurassa kun ostimme alkoholia kaupasta.

28 vuotiaana en vieläkään tajunnut sitä vaan oletin että vain tyttöystäväni näyttää nuorelta. (Erosin siittä työtöstä ja hän rupesi seurustelemaan 19v pojan kanssa. Hän näytti ehkä 20 vuotiaalta ja poika näytti minun mielestäni 26 vuotiaalta.) No lähdimpä toiselle paikkakunnalle töihin ja sitten rupesi tapahtumaan kummallisia:

1: Alkossa kysyttiin paperit minulta vaikka olin vain kuskina muulle työporukalle. (Myyjä epäili että he antavat minulle viinaa.) Myyjä naureskeli että ennätys on 29 vuotias joten ei mennyt minun 28v vielä sinne...

2. Kylpylässä viehkeen näköinen (arvioisin ehkä 35 vuotias) nainen kyseli että en ole täältäpäin ja minkäs ikänen olen. Menin vähän hämilleen kun luulin että hän iskee minua. Kerroin ikäni ja sit hän tokasi että en pääse alennetulla maksulla sitten (alle 19v 2/3 hintaan).

3. Festivaaleilla humalassa hakeuduin naisten seuraan ja kiinnostuneita löytyi pari. Kysäsin ikää ja vastaus oli 18v ja 19v. He arvioivat minut max 21v.

4. Muut työntekijät jatkuvasti huolehtivat etten unohdu mihinkään keskustaan yksin koska olen nuorin ja oletettavasti en selviä sieltä pois. Lisäksi viittasivat usein että olen syntynyt aikaan jolloin internet oli olemassa ja en tiedä edes mikä on mustavalkoinen televisio.

5. Baarissa vanhempi nainen (35v kahden lapsen äiti) tarjoitui opettamaan minulle seksistä. Suostuttelipa vielä pehmeästi etten vain säikähtäisi ja kertoi että lapset ovat hoidossa tänä yönä. (Mietin et tahtookohan se musta miestä itelleen vai mikä tässä on pelin nimi.)

Rupesi jo sen verran häiritsemään että postasin yhdelle foorumille kuvan ja pyysin arvioimaan ikääni. Matalin arvio oli 19v, korkein 23v ja keskiarvo 22v.

Seuraavaksi katselin nuo deittipalstan kuvat läpitte oman ikäisistä naisista. Osa niistä jotka ovat 27-32 vuotiaita näyttävän jopa 15 vuotta vanhemmilta kuin minä. (Kiva ravintolassa kun tarjoilia lyö laskun "äitille" eikä "pojalle". Ei varmaan tartte julkisille treffeille mennä sen jälkeen.) Laittelin sieltä ikää alaspäin ja painelin hakua kunnes tuli saman ikäisen näköisiä. Sinne 22-24v ikäluokkaan tuntui menevän ja niistäkin vain osaan.

Sillai kun mää tän tajuan niin on elettävä semipedon olon kanssa tai löydettävä toinen babyface.

• joopa joo

" Sillai kun mää tän tajuan niin on elettävä semipedon olon kanssa tai löydettävä toinen babyface. "

Eihän tuon pitäisi edes olla ongelma. Nuorelta näyttävän ulkonäön luulisi auttavan saamaan nuoria naisia. Hankit vaan itseäsi reilusti nuoremman tyttöystävän. Ja ongelma on ratkaistu.

• nuorekas nainen

Olen kolmekymppinen nainen ja näytän noin kaksikymppiseltä. Ja tätä olen kuullut kaikilta, eri-ikäisiltä miehiltä ja naisilta. Tytötellään, todella ärsyttävää. Ikää ihmetellään, " luulin sinua kyllä paljon nuoremmaksi. " No minkäs sille voin, että olen perinyt hyvät geenit enkä ole rupsahtanut kuten muut ikäiseni. No viisikymppisenä tästä nuorekkuudesta alkaa jo olla etua. :)

Se ongelma tosin tässä sinkkuillessa, että ikäiseni miehet eivät katsele, vaan yleensä parikymppiset miehet kiinnostuvat ja he tuntuvat aivan liian nuorilta. Henkinen ikäni kuitenkin on ihan siellä kolmessakympissä. Elikkäs toinen babyface-mies hakusessa täälläkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      140
      10166
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5393
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      40
      4040
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3602
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2654
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1906
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      359
      1572
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1567
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      73
      1428
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1386
    Aihe