... paradoksaalista todellisuutta ihmissuhteiden muodostamisen arjesta!
Ensin toki kaiken päättelyn pohjaksi todella yleinen "malli" siitä, mitä ehtoja, vaatimuksia ja edellytyksiä suomalainen nainen asettaa miehelle seurustelun aloittamiseen liittyen.
Se Oikea (kriteerinä tositarkoitus)
Olen povekas 44 vuotias nainen Tampereelta. Etsin 38-47 v. vapaata savutonta 18-26 cm kalun omaava miestä. Toivon et sul seikkaillut jo takanapäin ja haluat aloitta seurustelun...jos vain ja kun flaksi niin kuin kävisi ja kemiat toimisi välillämme. Olen todella kyllästynyt yksinäisyyteen ja yksinäisiin öihin. Haluaisin sinut elämääni, mies. Ota rohkeasti yhteyttä ja kerro itsestäsi, tutustutaan ja ehkä rakastutaankin!
(Tämän kaltainen ilmoitus on nykyään varsin yleinen Deitti -palstoilla!)
Tästä edellisestä ilmoituksesta näkyy mielestäni hyvin se tosiasia, "missä elimessä" suomalainen nainen ehdoitta haluaa miehen (seurustelukumppaninsa) "aivojen" sijaitsevan.
Kun vielä käytännön todellisuuden kautta, eli naisten tekojen valossa pohditaan käsitettä "kemioiden kohtaaminen" (Naisten minulle kertoman mukaan ensi-treffeillä syntyvä pakonomainen tarve saada treffikumppani sänkyyn.) Jos edellä kuvattua "hurmoksellista tilaa" ei nainen ensi-treffeillä koe, tietää nainen varmasti, ettei edes seurustelu kyseisen miehen kanssa ole mahdollinen, todellisesta parisuhteesta nyt puhumattakaan! Kaikki tämän kappaleen mietteet ovat suoraan naisten minulle kertomia ajatuksia, eli näin tiettyä "faktaa".
Näiden kaikkien kokemusten lisäksi kun miehen tulee omata "huippu-urheilijan vartalon", olla menestynyt (varakas ja avokätinen) sekä ehdoitta olla täysin omaa tahtoa vailla oleva naisten moninaisista tarpeista huolehtiva "palvelija",
Voinee vain miettiä mikä yhteys tuolla kaikella on siihen, että joka ainut kuukausi Suomessa kuolee 3 naista perheväkivallan seurauksena (Luku on 1,5 -kertainen Euroopan Unionin keskitasoon nähden valtioiden asukaslukuun suhteutettuna)?
Edelliseen lukuun voi tietenkin vaikuttaa myös lisäksi naisten moninainen halu "sylkeä kasvoille" ja pitää aidosti pilkkanaan miesten heille osoittamaa kunnioitusta, rehellisyyttä, oikeudenmukaisuutta, uskollisuutta parisuhteissa (vrt. deitti -palstoilla varattujen naisten seikkailu- ja seksinhaku -ilmoituksiin) ja miesten rakkailleen osoittamaa läheisyyttä.
Viimeksi viikolla kuuntelin linja-autossa, kun 2 takanani istuvaa naista hyvin kovaäänisesti ja hyvin loukkaavin sanoin "nauraen pilkkasivat" miestensä heille tekoina osoittamaa hellyyttä.
Mikä on siis se päämäärä, johon te naiset em. teoilla ja toimilla pyritte? Mietin tätä siksi, koska mielestäni myös mies ansaitsee tulla kohdelluksi tuntevana ihmisenä, moninaisista vioistaan huolimatta!
PS. Niille vain viestiksi, jotka yrittävät tehdä minusta kusipäistä naisten vihaajaa edellisen keskustelunavaukseni luettuaan, voin vain sanoa että tutustukaa ensin ennen kuin ”tuomitsette”!
Sinkuille ...
5
538
Vastaukset
- eipäkyllä
"Olen läski 44 vuotias nainen Tampereelta. Etsin 38-47 v. vapaata savutonta 18-26 cm kalun omaava miestä, kun olen oman värkkini väljäksi rassannut. Toivon et sul seikkaillut jo takanapäin ja haluat aloitta seurustelun, eli olet epätoivoinen...jos vain ja kun flaksi niin kuin kävisi ja kemiat toimisi välillämme, eli jos olet komea ja sulla on rahaa ja olet kiva. Olen todella kyllästynyt yksinäisyyteen ja yksinäisiin öihin, eli en saa miestä tai sitten olen maksullinen. Haluaisin sinut elämääni, mies, jos sulla on rahaa ja oot kiva ja komee. Ota rohkeasti yhteyttä ja kerro itsestäsi, puhelu 1.99min, tutustutaan ja ehkä rakastutaankin!(niin varmaan)"
- eivoiymmärtää
pisti tosiaan ihmetyttämään tuo bussissa kuulemasi keskustelu. siis eikös naiset ole yleensä niitä jotka kaipaa sitä läheisyyttä ja hellyyttä ja mitä kaikkea.. ja sitten kun sitä niille osoittaa, niin mies onkin säälittävä pehmo??? siis mitä vittua. mitä pitäisi sitten tehdä? vai onko kuitenkin niin, että naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä...
ei, en ole naisten vihaaja. päinvastoin viihdyn naisten (tai no tyttöjä ne taitaa vielä tässä iässä olla) seurassa, muutenkin kuin sänkypuuhissa.. ja kohtelen kunnioittavasti, olematta mikään säälittävä pehmo. mutta edellämainitun kaltaiset naiset aiheuttaa lähinnä inhon reaktioita...- Ei tuollaista voi
yleistää jos kaksi naista puhuu bussissa!! Onhan niitä miehiäkin joka lähtöön, ihme jos ei olisi naisiakin. Keinot on vaan keksittävä löytämään ne omanlaisensa.
Uskon kyllä että sekä miesten että naisten profiileissa löytyy enimmäkseen outouksia. Luulen että "normaalit" ihmiset poistavat profiilinsa melko pian, ja nämä vähän omituiset jäävät roikkumaan vuosiksi jopa.
- .......
eli: Onko noilla palstoilla oikeasti naisia, jotka vaativat tiettyä kalun kokoa? Siis oikeasti? Vai oliko toi pelkkä provo? Näin naisena tuntuu todella uskomattomalta, mutta kun en noilla deittiplastoilla käy, niin en todellakaan tiedä, millaisia tyyppejä siellä liikkuu...
Minulla on ollut deitti-ilmoitus noin vuoden verran Suomi24 Treffeissä, enkä ole siellä tutustunut kuin yhteen selväjärkiseen mieheen. Päivittäin saan noin 1-2 viestiä, joissa 99,99 prosenttisesti ehdotetaan seksiä. Muissa viesteissä lukee "Hyvät tissit" tai muuta vastaavaa. Huvittavinta on, että olen profiilissani pyytänyt ystävällisesti siirtymään eteenpäin, jos pitää seksiä vongata, mutta tämä tieto ei jostain syystä mene perille, tai sitten miehet eivät välitä siitä että nainen sanoo ei, vaan pitää aina kokeilla onneaan.
Kyllä miehet ihan yhtälailla vertailevat naisia ja keskustelevat panemisesta ja naureskelevat naisille siinä missä naiset miehille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016299
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814859Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1013122Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302952Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262175Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191566Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371131Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921130Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311046- 48824