Hei!
Mulla on leuka jotenkin liian takana ja ylipurentaa 6-7 mm. Hammaslääkäri miettii nyt et saadaanko sitä oiottua kun hampaat niin ahtaasti vai pitääkö tehdä leuansiirtoleikkaus. Ikää mulla 22.
Tuli vaan mieleen et:
1) mulla on aina ollu vaikea niellä pillereitä
2) ja toiseks, tuntuu, ettei kieli mahdu suuhun :D
Voiko näillä olla joku yhteys siihen et on ylipurentaa? Syväpurentaa tais olla myös.
Siis jos nielen jotain tablettia, niin joskus se yksinkertaisesti jumittuu kurkkuun ja iskee kauhea paniikki. Ja en myöskään pysty nielemään suuria määriä nestettä yhdellä kulauksella vaikka olen kuinka yrittänyt harjoitella. Ja kielestä hammaslääkäri sanoi että se on pitkä :D (ei nyt varmaan mikään Kissin Gene Simmons mut kumminki ;) )
ylipurennastako johtuu?
mietiskelijä....
0
250
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954