Jos te naiset kysytte mieheltänne minkä näköinen on teidän miehen mielestä hänen ihannenaisensa ja mies luettelee jotain ominaisuuksia mitä ehkä teillä ei olisikaan niin suututteko te tästä?
Jos teidän mies vaikka sanoo, että sellainen tumma latino nainen ja te olettekin vaalea ihan perus suomalaiselta näyttävä.
Onko siis parempi että mies sanoo "juuri sinä olet täydellinen" vaikka ei pakosti olisikaan sitä mieltä? Eli periaatteessa valehdella teille.
Oikeastaan kysymys on siinä, että pystyttekö te hyväksymään sen että ette pakosti olisi 100% se unelma nainen ulkoisesti mitä miehenne on ihaillut vaikka hän rakastaisikin teitä enemmän kuin mitään muuta. Jos te olette sisäisesti se paras mitä miehenne voi pyytää niin onko silti ehdottoman tärkeää että olisitte myös ulkoisesti se unelma vai pystyttekö hyväksymään sen että ette voi olla 100% joka asiassa täydellinen.
Ajattelin tilannetta myös omalta kantiltani niin tulin siihen tilanteeseen, että täysin uudessa suhteessa se saisi varmasti miettimään, mutta jos puhuttaisiin jo pidemmästä suhteesta missä toisen tuntee jo niin hyvin että tietää olevansa se paras vaihtoehto niin mulle ei pakosti tuottasi vaikeuksia hyväksyä etten täytä ulkoisesti kaikkia tämän naisen unelmia.
Jonkunlaisena realismina ainakin itse pitäisin sitä että en voisi olettaa olevani täydellinen.
Suuttuuko nainen?
27
1256
Vastaukset
- ei pysty ymmärtämään
Totta helvetissä ne suuttuu! Ehkä typerin kysymys mitä olen ikinä kuullut, hämmästyttävää kyllä että poikkeuksellisesti miehen suusta?
- Amar
Naisena minusta ei kannata kysellä moisia, jos ei kestä vastauksia. Tosin en ole koskaan muutenkaan tajunnut näitä naurettavia "olenko mielestäsi lihava" -tyyppisiä emotionaalisia ansakuoppakysymyksiä.
Tiedän, että varmasti on olemassa lukuisia piirteitä tai asioita, joista mieheni erityisesti pitää, mutta joita minulla ei ole tai jotka ovat muilla parempia. Silti tiedän myös sen, että oma yhdistelmäni luonnetta ja ulkonäköä on juuri se, jonka mies on tällä hetkellä valinnut. Eli jos suhde on kohdallaan ja kummallakin terve itsetunto sekä molemminpuoleinen kunnioitus olemassa, en minä näe syytä suuttua. Tietenkin voi todeta pitävänsä vaikkapa pitkiä hiuksia ihanan naisellisina, mutta lisätä siilitukkaiselle kumppanilleen keskustelun sopivassa vaiheessa, että on aina rakastanut erityisesti tämän kauniita silmiä.
Ei minulla ainakaan ole olemassa yhtä ainutta "täydellisen" miehen kuvaa. On vain olemassa joukko piirteitä, joita pidän esimerkiksi seksikkäänä tai joista pidän miehessä. Osa niistä kumppanilla on, osa ei. Sellaista se vain on. En usko täydellisyyden olemassaolevuuteen tällaissa asioissa."Eli jos suhde on kohdallaan ja kummallakin terve itsetunto sekä molemminpuoleinen kunnioitus olemassa, en minä näe syytä suuttua."
Tässä oli juuri se pointtini.
Inhoan itse juuri noita kysymyksiä, mutta niitä varmasti on edessä (jos onni on myötä) niin mietin, että kestääkö nainen sen jos esim. hänellä on lyhyet hiukset ja hän kysyy millaisista hiuksista pidän ja sanon että olen aina pitänyt pitkistä vai onko mun vain parempi valehdella sovun säilyttämiseksi.
Tossa joku jo kysyi että miksi ihmeessä mies olisi hänen kanssaa jos hän ei olisi tämän miehen unelma ulkoisesti niin siihen voin itse ainakin sanoa että pystyisin olemaan naisen kanssa joka on henkisesti ja moraalisesti samalla viivalla vaikka ei ulkoisesti olisikaan se unelmien prinsessa.- lyhyet ja pitkät hiukset
beefcake kirjoitti:
"Eli jos suhde on kohdallaan ja kummallakin terve itsetunto sekä molemminpuoleinen kunnioitus olemassa, en minä näe syytä suuttua."
Inhoan itse juuri noita kysymyksiä, mutta niitä varmasti on edessä (jos onni on myötä) niin mietin, että kestääkö nainen sen jos esim. hänellä on lyhyet hiukset ja hän kysyy millaisista hiuksista pidän ja sanon että olen aina pitänyt pitkistä vai onko mun vain parempi valehdella sovun säilyttämiseksi.
Tossa joku jo kysyi että miksi ihmeessä mies olisi hänen kanssaa jos hän ei olisi tämän miehen unelma ulkoisesti niin siihen voin itse ainakin sanoa että pystyisin olemaan naisen kanssa joka on henkisesti ja moraalisesti samalla viivalla vaikka ei ulkoisesti olisikaan se unelmien prinsessa.Ulkonäköä voi muuttaa. Eikä kannata odottaa kysymystä vaan sanoa itse naiselle että muokkaa sinusta ihan vapaasti vaan sen näköisen kuin haluaa. Minua ei miehenä ainakaan kiinnosta oma ulkonäköni pätkääkään, joten naiseni saa muuttaa minut minkä näköiseksi tykkää. Seuraavassa vaiheessa sitten muutetaan nainen vastaamaan minun mieltymyksiäni. Ja vaihtelu virkistää, välillä pitkähiuksinen blondi, välillä lyhyt brunette, joskus ehkä puolipitkä punapää. Pukeutumistakin voi joskus kokeilla vaihtaa. Näin ollaan saavutettu mitä haluttiin naisen tunteita loukkaamatta. Saa taputtaa.
- mielestäni
beefcake kirjoitti:
"Eli jos suhde on kohdallaan ja kummallakin terve itsetunto sekä molemminpuoleinen kunnioitus olemassa, en minä näe syytä suuttua."
Tossa joku jo kysyi että miksi ihmeessä mies olisi hänen kanssaa jos hän ei olisi tämän miehen unelma ulkoisesti niin siihen voin itse ainakin sanoa että pystyisin olemaan naisen kanssa joka on henkisesti ja moraalisesti samalla viivalla vaikka ei ulkoisesti olisikaan se unelmien prinsessa.Jos puhutaan pidemmästä ja jo vakiintuneesta suhteesta, joka kaikin puolin toimii, tuollaisia kysymyksiä ei tehdä eikä pohdita. Ne on selvitetty ja kysytty jo ajat sitten, suhteen alkuvaiheessa, jos silloinkaan ihan suoraan.
Itse en ole yhdeltäkään poikaystävältä kysynyt, millainen hänen unelmanaisensa on, eikä kukaan ole muistaakseni kysynyt millainen minun unelmamieheni on. Toiseen tutustuessa tietysti saa tietää mistä toinen tykkää, mistä ei, mitä haluaa ja mitä ei... ja omasta itsestään voi toki kysyä ja saada palautetta jne...siis kaikkea mikä nyt on ihmissuhteissa luonnollista.
Ja jos nyt vaikka konkreettinen esimerkki noista hiuksista. En ole ikinä kysynyt mieheltä: Millaisista hiuksista tykkäät naisella? Enkä ole tainnut edes kysyä, tykkääkö mies minun tukastani/kampauksestani. Sen sijaan olen kyllä reagoinut palautteeseen. Jos esim. mies sanoo, että pitää hiuksistani enemmän auki (minulla on tapana pitää hiuksiani aika paljon eri tavoin kiinni), niin olen voinut pitää niitä enemmän auki ainakin hänen seurassaan...tai jotain vastaavaa...
Sitten vielä tuosta ulkonäöstä yleisemmin. Vaikka ihmisen sisin on ulkoista olemusta olennaisempi niin...jos mies olisi kanssani vain tai lähes ainoastaan siksi, että
olen henkisesti ja moraalisesti samalla viivalla kuin hän, eli toisin sanoen ei pitäisi kovinkaan paljon ulkonäöstäni, en haluaisi olla hänen kanssaan. Minulle on tärkeää, että mies tykkää MYÖS ulkonäöstäni ja pitää minua fyysisesti/seksuaalisesti viehättävänä.
No joo, tästä tulikin pitkä kirjoitus... Oikeastaan pointtini oli se, että kysymys on mielestäni jotenkin keinotekoinen. - Anilliinin puna
mielestäni kirjoitti:
Jos puhutaan pidemmästä ja jo vakiintuneesta suhteesta, joka kaikin puolin toimii, tuollaisia kysymyksiä ei tehdä eikä pohdita. Ne on selvitetty ja kysytty jo ajat sitten, suhteen alkuvaiheessa, jos silloinkaan ihan suoraan.
Itse en ole yhdeltäkään poikaystävältä kysynyt, millainen hänen unelmanaisensa on, eikä kukaan ole muistaakseni kysynyt millainen minun unelmamieheni on. Toiseen tutustuessa tietysti saa tietää mistä toinen tykkää, mistä ei, mitä haluaa ja mitä ei... ja omasta itsestään voi toki kysyä ja saada palautetta jne...siis kaikkea mikä nyt on ihmissuhteissa luonnollista.
Ja jos nyt vaikka konkreettinen esimerkki noista hiuksista. En ole ikinä kysynyt mieheltä: Millaisista hiuksista tykkäät naisella? Enkä ole tainnut edes kysyä, tykkääkö mies minun tukastani/kampauksestani. Sen sijaan olen kyllä reagoinut palautteeseen. Jos esim. mies sanoo, että pitää hiuksistani enemmän auki (minulla on tapana pitää hiuksiani aika paljon eri tavoin kiinni), niin olen voinut pitää niitä enemmän auki ainakin hänen seurassaan...tai jotain vastaavaa...
Sitten vielä tuosta ulkonäöstä yleisemmin. Vaikka ihmisen sisin on ulkoista olemusta olennaisempi niin...jos mies olisi kanssani vain tai lähes ainoastaan siksi, että
olen henkisesti ja moraalisesti samalla viivalla kuin hän, eli toisin sanoen ei pitäisi kovinkaan paljon ulkonäöstäni, en haluaisi olla hänen kanssaan. Minulle on tärkeää, että mies tykkää MYÖS ulkonäöstäni ja pitää minua fyysisesti/seksuaalisesti viehättävänä.
No joo, tästä tulikin pitkä kirjoitus... Oikeastaan pointtini oli se, että kysymys on mielestäni jotenkin keinotekoinen.Pidätkö vihreästä vai punaisesta? En suutu, jos pidät gredeliiinistä? En suutu, sillä pidän myös kerman valkoisesta ja ultramariinin sinisestä. Ja jos sinistä on terrakottan vieressä paljon ja terrakottaa vähän, tai sopivasti näyttää tosi kauniilta. Eri valossa värit näyttävät erilaisilta. Paikkaa vaihtamalla ne näyttävät taas erilaisilta. Viime aikoina olen alkanut pitää juuri kerman valkoisesta. Minkä värin sinä sait? Olet aina sen värinen. Aina kun näen kerman valkoista pidän siitä. Niin se maku vaan muuttuu... Aina en pitänyt kerman valkoisesta. Sille et mitään voi, sille perusvärille, mutta pidän siitä, vaikket itse pitäisi. Gredeliinistä voit pitää sen eksoottiselta kuulostavan nimen takia tai siksi, että se on suomalaiselle eksoottinen. Ei silti pidä suuttua.
- ajattelen minä
beefcake kirjoitti:
Tossa joku jo kysyi että miksi ihmeessä mies olisi hänen kanssaa jos hän ei olisi tämän miehen unelma ulkoisesti niin siihen voin itse ainakin sanoa että pystyisin olemaan naisen kanssa joka on henkisesti ja moraalisesti samalla viivalla vaikka ei ulkoisesti olisikaan se unelmien prinsessa.Jossakin vaiheessa elämää ajattelee ulkonäkö asioita kokoajan, mutta ajnkanssa olis hyvä, että tulisi muutakin ajateltavaa.
Mielestäni voi kohtuudella olla rehellinen, esim. tuossa hiusasiassa, mutta on jollainlailla turhanaikasita alkaa luetella toiselle ihanne naisiaan ja miehiään.
Se ei niinkään ole itsetuntoasia vaan elämän sisältö asia. Jos jäädään mähkimään tuolle tasolle suhteessa niin ei hyvä.
Jos kuitenkin rakastaa toista ei kannata varsinkaan toista muistuttaa niistä asioista joita tämä ei voi muutaa.
Siitä ei ole mitään hyötyä.
Tuo hiusjuttu on kuitenkin pieni asia ja sellainen ei niin arka kuitenkaan.
- suuttuisinko
mutta ainakin loukkaantuisin, jos ero minun ja ihanteen välillä olisi huomattava. Ei minun tarvitse olla mieheni täydellinen unelma, mutta jos olen suurin piirtein sen vastakohta, niin miettisin miksi mies minun kanssani ylipäätään on!
Esimerkiksi olen tumma ja pienikokoinen. Jos mieheni sanoisi ihanteensa olevan pitkäsäärinen platinanvaalea blondi, niin totta hemmetissä ottaisin itseeni. Ja sama jos hän sanoisi unelmansa olevan hillitön bilettäjä, minä kun tykkään käydä vain silloin tällöin baarissa.
Mutta tarvitseeko tätä nyt edes kysyä? - Walkyyria__
No, jos mieheni unelmanainen olisi jotain aivan muuta kuin minä (esim. minä pieni, pyöreä ja vaalea ja mies kertoo ihailevansa pitkiä, langanlaihoja tummaihoisia) niin tietysti se vähän loukkaisi.
Sen sijaan jos mies nyt sanoo, että hän pitää enemmän pitkä- kuin lyhythiuksisista, vaikka minulla ne lyhyet hiukset onkin, niin ei siinä mitään. Kyllä sen kestää.
Ja tietysti mitä kauemmin on seurustellut ja mitä enemmän miestä tuntee ja tähän luottaa, niin sitä enemmän tietysti myös kestää palautetta.
Jos viikon seurustelun jälkeen mies töksäyttää, että minun pitäisi olla 10kg laihempi, 20cm pidempi, nenäni pienempi ja silmäni siniset ruskean sijaan niin kyllä siinä taitaisi suhde vähän jäädä."Ja tietysti mitä kauemmin on seurustellut ja mitä enemmän miestä tuntee ja tähän luottaa, niin sitä enemmän tietysti myös kestää palautetta."
Joo eihän kukaan nyt ensimmäisillä treffeillä sano, että unelmoi täysin eri näköisestä ihmisestä, mutta tosiaan pidemmässä suhteessa luulisi että realismia löytyy jo sen verran että pystyy kestämään tuollaisenkin tiedon. :)
Muutenkin olen aika positiivisesti yllättänyt näistä vastauksista, sillä aika usein saa kuulla tilanteita missä nainen on kysynyt mieheltään jotain ulkonäöstään ja jos mies vastaa "väärällä" tavalla (eli siis ei niin että juuri se nainen olisi se paras) niin alkaa järkyttävä tappelu.
Muutenkin tämä asia ainakin itseäni on mietittänyt siltä kantilta, että jos kysyisin naisen miesihannetta ulkoisesti ja hän sanoisi asioita mitä mä en täytä niin olisin ehkä jopa tyytyväinen, koska silloin tietäisin että jokin sisäinen asia on minussa paljon parempaa kuin muilla koska on minut valinnu.
Jos taas nainen sanoisi että olen ulkoisesti kaikkea sitä mitä hän on aina haaveillut niin miettisin kyllä haluaako hän olla mun kanssa vai pelkästään mun ulkokuoren kanssa.
- ghghg
ITE et varmaan pahaistusikaan jos tyttös sanos sulle pitävänsä jostain joka on täysin sinun vastakohtasi. Ei tuossa ole kysymys mistään sukupuolien välisistä eroista. Ei ne miehetkään ota tuollaisia asioita kevyesti.
- Lubinjajala
Ihannenaisen pitää olla sivuhahmo.Oheistanssija, jossa on pressiuosikki - viittaus. Melkein kaunis, mutta Chanelle.
Älä oikeesti sano tänään mitään.Mä olin vähän off-shure. - -JT
Sattumoisin tiedan, etta miekkoseni tykkaa punapaista ja itsella on tallainen perus suomalainen maantien varinen tukka. Ei se minua mitenkaan suututa tai loukkaa. Han on jopa joskus ehdottanut ennen kampaajalle menoa, etta jos varjaisin tukkani punaiseksi, josta olen toistaiseksi kieltaytynyt :)
Riippuuhan se tietenkin ko. ominaisuudestakin ja siita kuinka tarkeaa se sitten kellekin on. Jos mieheni ihannoisi jattilaismeloneja ja omat b-c kokoiset eivat kelpaisi niin sitten asia voisi olla erilailla. Tosin siina vaiheessa emme muutenkaan sopisi toisillemme.
Tiedan siis, etta en ole 100% unelmanainen, en miehelleni, enka muutenkaan, en ulkoisesti, enka sisaisesti, mutta ihan hyvin tama elama tuntuu kulkevan tallakin tapaa. - gjhmnghjh
Kysytkö ihan tosissasi? Enemmistö maailman ihmisistä ei ulkonäkönsä puolesta ole täydellisiä, jos katsoo ihmistä yhtä kriittisesti samalla lailla kuin voisi katsoa maitokannua, maisemaa tai rakennusta. Kenellä on kauniit kasvot, mutta rumat sääret, tai hyvät pakarat, mutta muuten epäsuhta jne. Maisemat on yleensä kaikin puolin sopusuhtaisia, jos ei ihminen ole päässyt pilaamaan niitä. Maitokannuista, rakennuksista löytyy sitten kaikenlaisia enemmän tai vähemmän onnistuneita versioita.
Mutta kun katsoo ihmistä, liittyy siihen joku mystinen, inhimillinen puoli, minkä takia katsoo sitä ikään kuin läpi sormien ja alta kaiken arvostelukyvyn. Ihmisten ulkonäköä on vaikea (turhaa ja typerää) arvioida. Pitäisi varmaan katsoa alastonta ihmistä, ilman häiriötekijöitä, jos haluaa tarkkaan katsoa ja arvioida. Vaatteilla ja asusteilla voi niin paljon vaikuttaa näkyvään olemukseen. Useimmista ihmisistä löytyy sopusuhtaisuutta ja sellaisia piirteitä, jotka miellyttävät toista ihmistä. Ja sitten jos tuntee toisen, menee pakka ihan sekaisin: Subjektiivisuus ottaa vallan ja miellyttäviä piirteitä löytyy joka paikasta.
Minusta on aika selvää, että jos katsoo pelkästään ulkonäköä, niin ei se oma tai suomalaisen näköinen välttämättä ole se maailman kaunein tai täydellisin. Jos on vähääkään katsonut peiliin, pitäisi se tajuta. Useimmiten sieltä katsoo tavallisen näköinen pallinaama, jota ei millään konstilla saa täydelliseksi. Ja kun ikää tulee lisää, käyt tilanne aina vaan epätoivoisemmaksi. Ei siinä kenenkään sanomiset hetkauta, jos on rehellinen itselleen peilin edessä. Toki mieltä voi lämmittää kaikenlaiset sanomiset, mutta itse ainakin luotan parhaiten omaan arvostelukykyyni. - kretuliinipöpö
En suutu, jos mies kestää itse sen, kun kerron millainen on minun ihanne mieheni. Ellei kestä, voi pitää mölyt mahassaan.
- MichikoXX
Koska olen bisse, voimme katsella kauniita naisia mieheni kanssa yhdessä :-) En katso, että myönteisten asioiden puhuminen toisista ihmisistä olisi minulta mitenkään pois.
Tiedän, että mieheni ihannenaisella on lyhyet hiukset. Minun ihannenaisellani onkin pitkät hiukset ja sellaisena oma lettini kanssa pysyy. Minussa on sitten muita ulkoisia ominaisuuksia, joita mies pitää viehättävinä (ja hän myöntää, etteivät lyhyet hiukset sopisi minulle). - en.......
Ex-mieheni oli esteetikko ja saattoi näyttää esim. lehden kuvasta, että tällainen on hänestä ihannenainen. En suuttunut, koska olen realisti, enkä suhtaudu tunnepitoisesti tällaiseen. Olen itse hyvännäköinen myös, mutta sillä ei tällaisessa ole mitään merkitystä.
Kysymyksesi pisti kyllä miettimään, nimittäin, minusta on syytä jättää tällainen kysymys kysymättä parisuhteessa; siinä kaivaa verta nenästään. Suurin osa ihmisistä loukkaantuu. Aivan sama jos kysyisi: Ketä ajattelet, kun rakastelet kanssani? - en suutu
Omasta puolestani voin kertoa, ettei suututtaisi yhtään. Ei mun mieheni ole mun kanssani sen takia, miltä mä näytän, vaan millainen mä olen. Ulkönäköasiat on ihan eri sarjassa, siinä vähemmän tärkeässä.
Juttu olisi ihan toinen, jos mieheni kaikkien näiden yhteisten vuosien jälkeen kertoisi ihannenaisensa olevan ruuanlaittoa ja siivousta rakastava kodinhengetär, joka haluaa kolme lasta ja kiiltävän kodin. Silloin voisi ottaa aivoon, että hän on näinkin pitkään suostunut kärsimään mua, joka en ole edellä kuvatun kaltainen :) - Tiedän kyllä
kuinka pinnallisia miehet ovat ja tiedän kyllä senkin ettei mieheni edes saisi ihannenaistaan. Ette te miehetkään niin upeita ole mitä te luulette. Aina naisia kritisoidaan kovalla kädellä, varsinkin ulkoisesti, mutta totuushan on se että media on muovannut vallitsevan kauneusihanteen, ajan kanssa se muuttuu. Ei kaikkia tarvitse miellyttää. Itseään pitää rakastaa vaikka peiliinkin tulee osata katsoa.
- ööööööskja
En halua edes tietää mikä mahdollisesti on mieheni unelma nainen. Minulla on elämässäni liikaa tressiä ja muita kiinnostuksen kohteita, että jaksaisin alkaa kilvoittelemaan tai olemaan täydellinen.
Minulla on sellainen mielikuva tullut mieheni sanomisista, että hänellä useampi eri naistyyppi joka on mielestään kaunis.
Ehkä häiritsisi jos hänellä olisi joku fiksaatio johonkin tiettyyn naistyyppiin ja tietäisin, että en ole sellainen.
Tiedän hiukan täyttäväni joitakin asioita. Pitää naisita jotka eivät ole ihan laihoja ja joilla ei ole iiisoja tissejä. Tykkää sellaisesta vanhaaikaisesta fikuurista jossa lantion kaari korostuu.
No oma miehenikään ei ole mikään täydellisyys, mutta en tuon ulkonäön suhteen täydellisyyttä hae.
Se on varmaan tärkeää, että joku piirre on jotain sellaista toisen ulkonäössä että pitää hienona. - tuollaista
Ja mies luettelisi täysin päinvastaisia piirteitä kuin itselläni on, niin kyllä olisin pikkuisen hämilläni. Muutamat poikkeavuudet taas on ihan ymmärrettäviä. Tiesin esim että ex piti suuremmista rinnoista kuin itselläni on, mut ei se mua pahemmin häirinnyt. Sen sijaan ärsytti, kun kerran soitin hänelle, eikä hän tiennyt, että linja oli auki ja kuulin kaiken, mitä hän ja hänen kaverinsa puhuivat autossa matkalla kotiin. Arvatkaa sata kertaa, mistä he puhuivat? Kuuntelin ihan piruuttani puhelua niin kauan kunnes se meni poikki.
- tökki
Mun ex-poikakaveri paljasti humalassa pitävänsä pienistä tisseistä. Arvaa halusinko seurustella sen kanssa tuon möläytyksen jälkeen, kun mulla on ISOT tissit ja oon aina ajatellut että tissit on mun paras puoli?! Sen takia se mies on EX. :´(
- jarona
Mulle on tärkeintä että mua rakastetaan. Pitäisin miestäni kyllä tyhmänä jos hän olisi mut valinnut vaikka pitäisi täysin erinäköisistä naisista. Toisaalta hän olisi ehkä epätoivoinen. Kaikki käy. Mutta se että en olisi täysin hänen unelmansa ei haittaisi yhtään. Kuka on täydellinen?
Toisaalta jos joku on tarkasti luetteloinut mikä on hänen unelma kroppansa ym typerää niin olisi aika pinnallinen ja tyhmä mies. Mun mieheni on nuoresta asti ihastunut luonteeseen naisissa. Se on mun mielestä ihailtavaa. Mutta voiko joku luonteeltakaan olla täydellinen , niin se on eri asia. Ei mun mielestä voi. - Va-Nil-La
Mä en voi käsittää, miten joku voi olla niin naiivi, että ihan oikeasti luulee olevansa täydellinen jonkun silmissä... Miehet varsinkin ovat niin raadollisia ja näkee joka ikisen pikku virheen, että en käsitä millainen nainen oikeasti suuttuisi, jos mies sanoo totuuden. Päinvastoin, valehtelustahan tulisi suuttua.
Minua ei voisi kukaan mies pitää ulkoisesti viehättävänä ja minulle se on myös yksi syistä miksi en edes haluaisi ollenkaan suhteeseen. Vaikka ei kukaan ole täydellinen, niin kyllä mun mielestä jonkinlainen viehtymys ja se, että pitää toisen ulkonäöstä kuitenkin on sen verran tärkeää, ettei suhteessa ilman sitä olisi mitään järkeä. Ei siksi, että olisin loukkaantunut siitä, ettei mies totuudenmukaisesti pidä ulkonäöstäni, vaan siksi, etten usko sellaisella suhteella olevan tulevaisuutta. - -----
Varmaan surisi aina ettei voi olla se täydellinen, toisen mielestä. Mutta jos tietää omat arvonsa ja kokee täydelliseksi, siitä on hyvä lähteä "myymään idea" ... =D
- Muttamuttamutta
Mä en edes lähtisi kyselemään tuollaisia. Kyllä mä ihan oletan, että mies, joka sanoo mun olevan elämänsä tärkein ihminen ja rakastavansa mua, pitää mua myös itselleen sopivimpana naisena. Saahan sitä aina haaveilla 180 senttisistä latinomalleista, mutta moniko sellaisen oikeasti saa ja koska luonne on ulkonäköä tärkeämpi, niin ehkä kannattaa sittenkin valita se hyväluontoinen ihminen, jolla on mukiin menevä ulkonäkö.
- kapistelija
..ja ajattelin heti, että varmasti suuttuu. Sen jälkeen luin viestin ja olen edelleenkin sitä mieltä. Eihän ne sitä myönnä ja varmasti julkisesti saattavat väittää toista, mutta kun moisen keskustelun jälkeen on viikon mykkäkoulu ja "kaikki hyvin", voi vetää omat johtopäätöksensä. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996003
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262085Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764