Seuraavassa on lueteltu pienin yksityiskohdin varusteltuja miehiä ja naisia. Valitse mieleisesi kumppani.
MIES
a) puku, solmio, lakeerikengät
b) farkut, t-paita, kaulakoru
c) college-/salihousut, hihaton toppi, lenkkarit
d) farkut, villapusero, kävelykengät
e) reisitaskuhousut, rento paita, tennarit
f) silmälasit, bisnesmiehen salkku
g) rastat, jointti suussa
h) mustat pitkät hiukset, mustat vaatteet, meikkiä
NAINEN
a) silmälasit, nuttura, jakkupuku
b) tuulipuku, lenkkarit, ponnari
c) tekoblondi tukka, pissis-look muotivaatteet, korkokengät
d) rennot vaatteet, tennarit, "poikatyyli"
e) farkut, toppi, koruja
f) suorat housut, paitapusero, muotilaukku
g) rastat, jointti suussa
h) mustat pitkät hiukset, mustat vaatteet, meikkiä
erilainen gallup
15
659
Vastaukset
- kysymys.
Valitaan yksi vaihtoehdoista, niinhän?
- vain yksi!
...
- numero,
b).
- no,,,
Valintani on vaihtoehto "a". Pääasia, että osaa pukeutua myös farkkuihin, villapuseroihin, kävelykenkiin, reisitaskuhousuihin, rentoon paitaan jne.
- nainen-
Mies: ehdottomasti H)kunnon gootti rokki meininki! tai 2.G),3.E),4.B). Muut ei käy. Itse yleensä: H)tai sitten enemmän rokkari/G). myös E),D).
- vänksy
on kirjain b). Tuo kaulakoru ratkaisi.. muuten oisin voinut valita e) miehenkin.
- sit tämä:
NAINEN
a) silmälasit, nuttura, jakkupuku
(vaikka tuo nuttura nyt vähä onkin paksua, hiukset kuuluu olla auki ja niin niitä nykyään naisilla paljon näkeekin, onneksi. Ja niin pitää onneksi munkin nainen auki...ja korkokengät kopsuu...)- MichikoXX
jos jätetään jakku (siis se takki) päältä pois, tuosta saisi aika seksikkään lookin. Silmälasit ja nuttura viittaavat jonkinlaiseen lady Dominaan ;-) Pitäisikö se aseistaa karttakepillä tms?
- valitsee
vaihtoehto b):n
.. hyvänä kakkosena herra d.
Olen tästä aikaisemminkin tällä maininnut, että mulle saa lähettää tämmösen ja pikapostissa...kiitos. :D
http://www.wallpaperbase.com/wallpapers/celebsm/ericbana/eric_bana_1.jpg
...Murrr!Kaikki käy :) Se ihminen kokonaisuutena on tärkein, ei ne vaatteet tai pukeutumistyyli.
Mut jos joku pitää valita niin
d) farkut, villapusero, kävelykengät.tuo b ja d, kesä- ja talviasussaan. Joten otetaan ny se sitten. Olisit saanut tehdä vaikeammat vaihtoehdot, että olis jotain mietittävääkin:P Oikeastaan melkein mikään ei ole poissuljettu.
- Papeete1
B:n. E:n kuulostais kyllä ihan yhtä hyvältä..
- MichikoXX
MIES
Ihanne: vaihtoehto h (jos lähtee yksin liikenteeseen, tällaisia tarttuu kainaloon)
Puoliso: farkut ja kauluspaita, ei löydy listasta.
NAINEN:
Eihän tässä ole parasta vaihtoehtoa! Miten olisi "tyylikäs ja naisellinen, käyttää yleensä hameita ja mekkoja"? Jos hameita ei ole saatavilla, otetaan vaikka vaihtoehto e. Goottityylisten naisten kanssa on ollut vakavampiakin suhteita. Pidän myös hipeistä ja reivaajista, metalliporukat ovat liian synkeitä. - Me again
aloittaja jo osallistunut? Miksi osallistuisin, jos aloittaja ei vastaa omiin kysymyksiinsä?!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706504
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283078- 612967
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341320
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431211