Oletko varamies?

Hyvä.Mies.

Itseltäni on mennyt täysin luottamus nuoriin (20-30v) naisiin.

Äskettäin kävi kaverille niin että 24v tyttö esitti hänelle tyttöystävää, vaikka seurusteli toisen kanssa. Homma paljastui aika pian mutta tyttö ehti hyötyä kaverista rahallisesti aika paljon ja tottakai siinä meni myös tunteet hukkaan.

Itse olen törmännyt lähinnä vain ja ainoastaan naisiin, jotka pitää meikäläistä jonkin sortin varamiehenä. Koko ajan vilkuillaan mistä löytyisi vielä hiukan paremman näköinen, vielä hiukan sosiaalisempi, vielä hiukan varakkaampi. Perkele.

Alkaa vahvasti tuntua siltä, että naiset etsii jotain macho idoleja joita on nähneet tv-sarjoissa. Kun katselen seurustelevia miehiä, aika harva niistä on oman naisensa seurassa täysin oma itsensä. Pitää koko ajan esittää jotain ihannemiestyyppiä jotta toinen pysyy tyytyväisenä. Ällöttävää.

Jokainen tietysti rakentakoon kulissinsa itse, mutta missä on ne naiset jotka vielä ymmärtää tavallista elämää? Ne jotka osaa rakastaa pyyteettömästi ja tyytyy siihen mitä elämä on. Helvetti. Ei missään!

8

621

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkaa

hyödyntää toisen rahavaroja pitäisi hälytyskellot alkaa soida. Niin paljon on ihmisiå, jotka vain ajattelee itseään. Vastuuntuntoinen ihminen ei ainakaan suhteen alussa ala toisesta taloudellisesti hyötymään - se on mielestäni perussääntö. Myöhempi raha-asioiden hoitokin on sopimusasia. Varsinkaan suhteen alussa ei pitäisi olla liian sinisilmäinen, koska toisen tarkoitusperistä ei voi olla varma. "Rakastumisen" ei pidä antaa sumentaa tervettä järkeä!
      Ja kyllä niitä "normaaleitakin" ihmisiä on olemassa, että ei pidä niiden retkujen antaa viedä uskoa kaikkiin ihmisiin, mutta siis silmät on AINA oltava auki uuden ihmissuhteen kanssa.

• arvo-ton

Kaipa kyse on siitä, että nykyään kunnon ihmisen kuuluu arvostaa kulisseja - elää kulissielämää. Kuten kyllästymiseen asti on kuultu, jokainen on oman onnensa seppä. Joku pitää olla, ettei luulla homoksi/lesboksi tai mielisairaaksi, mutta samalla syrjäsilmällä voi etsiä aina näyttävämpää, rikkaampaa ja arvostetumpaa kumppania. Sellaista, jonka avulla saa enemmän arvostusta ja komeampia kulisseja osakseen.

• Tuollainen toiminta

on moraalin tuolla puolen. Roskaväellä ei ole mitään arvoja. Parempi olla yksin kuin tuollaisten kanssa.

Roskaväkeä on se itsekäs massa, jolla ei hatustakaan tietoa sellaisista asioista kuin moraali ja yhteisvastuu. Toimitaan kuin elettäisiin jossain viidakossa, jossa on käynnissä kaikkien sota kaikkia vastaan.

• muita roskaihmisiksi?

Luuketko olevasi parempi kuin muut? On ihan urpon oma vika, jos antaa naisen viedä rahansa.

• white trash woman
        muita roskaihmisiksi? kirjoitti:

Luuketko olevasi parempi kuin muut? On ihan urpon oma vika, jos antaa naisen viedä rahansa.

Kannattaa aluksi mennä reissulle Viroon. Sitten jonnekin kauemmaksi. Kas kummaa naisetkin käyttäytyy kuin ihmiset, eikä kuten ylimieliset pas**aiset.

• suomimiehen rahoista
        white trash woman kirjoitti:

Kannattaa aluksi mennä reissulle Viroon. Sitten jonnekin kauemmaksi. Kas kummaa naisetkin käyttäytyy kuin ihmiset, eikä kuten ylimieliset pas**aiset.

kyse vaan aidoista tunteista?

Voi jumalauta, te miehet olette joskus tyhmiä!!!

• oli minulla

Minäkin tapailin jonkin aikaa nuorta naista. Meillä oli yhteisiä ystäviä, mutta heille ei saanut sanoa meistä mitään. Puhui toista, teki toista. Aikaa ei löytynyt minulle, muille miehille kyllä. Silti vakuutti, että jos seurustelisi jonkun kanssa niin se joku olisin minä. Mutta tästäkin huolimatta hänen viikonloput kului bileissä, baareissa ja miespuolisten kavereiden luona. Minä olin aina viimeisenä mielessä, kun hän tarvitsi apua tai seuraa. Valehtelikin minulle, sain tietää sattumalta toisesta lähteestä. Kertoili minulle, kuinka hyvännäköisiä ja mielenkiintoisia miehiä taas tapasi viikonloppuna yms. tällaista paskaa.

Olen aivan varma, että hän piti minua vain hyvänä varamiehenä etsien koko ajan parempaa, vanhempaa, paremmannäköistä, rikkaampaa, sosiaalisempaa jne. Ei tietenkään myöntänyt, mutta teot kertovat enemmän kuin sanat.
      Rahallisesti hyväksi hän ei minua kuitenkaan käyttänyt.

Silti minä hölmö kuuntelin, koska pidin hänestä aivan suunnattomasti. Hänen käytöksensä ei siis ollut alkuun tuollaista. Ja kahdenkesken hän oli todella mukava. Fiksu nainen muuten, mutta tuo käytös minua kohtaan oli ikävää. Ehkä hän tajusi, että saisi paljon paremman miehen... Kunnes minä suutuin ja laitoin välit poikki.

Olen tapauksen johdosta TODELLA masentunut, odotin niin paljon parempaa ratkaisua meidän suhteen. Kyseessä ei ole hirveän vanha tapaus. Silti yksikään nainen ei tunnu niin ihanalta kuin hän oli silloin kun ensimmäisiä kertoja tavattiin. Nyt toivon, etten olisi ikinä tavannutkaan koko naista, elämäni voisi olla hyvällä mallilla tällä hetkellä. En kuitenkaan syytä naista omasta tilanteestani, ongelmahan on minun pääkoppani. :(

• Valittettavasti COSMO-

paskan ja kaiken maailman Sex and Cityjen pilaamat nuoret naiset ovat juuri tuollaisia. Lisäksi nämä IDIOOTIT eivät näe toiminnassaan mitään väärää. Niin alkeellisella moraalisella tasolla he ovat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4990
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1570
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1119
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1053
    5. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      987
    6. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      75
      950
    7. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      8
      927
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      852
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      56
      751
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      713
    Aihe