Kirjoittelin pitkään yhden miehen kanssa mutta omasta tilanteestani johtuen emme voineet aloittaa mitään suhdetta. Tapasimme kaksi kertaa. Molemminpuolinen täydellinen ihastus.
Hän ilmaisi selvästi, että ajattelee minua jatkuvasti ja miettii tulevaisuutta. Tein virheen siinä, että en ilmaissut hänelle riittävän selvästi omia tunteitani johtuen tilanteestani. Hän kertoi kaivanneensa sitä.
Joku aika sitten hän ilmoitti tavanneensa toisen naisen mutta tunteet minua kohtaan ovat ennallaan. Hän ei uskonut päätöksentekooni.
Oma tilanteeni on nyt selkiytynyt ja mies tietää tämän. Hänen uusi suhteensa loppui myös muutamassa viikossa.
Olen huono lukemaan rivien välistä. Neuvokaa nyt minua; otanko reilusti häneen yhteyttä ja kysyn haluaako hän tavata minut vai odotanko hänen yhteydenottoaan ? (jota ei ehkä tule, koska sanoin että yritän unohtaa hänet). Vai tarkoittaako tämä miehen logiikalla, että juttu on ohi. !!!!!
ollako vai eikö olla
3
379
Vastaukset
- yhteyttä
ota yhteyttä vaan ja rehellisesti tunteet ja asiat esiin niin ei tarvi
kummankaan arvailla ja lukea rivien vällistä eikä tule väärin käsityksiä. - tiina 14v
Jos minulta kysytään, niin mielestäni sinun tulisi olla avarakatseisempi ja hyväksyä asiat sellaisinaan kuin ne ovat. Miehen logiikka kun on sellainen, että ei tarkoittaa kyllä ja kyllä eitä. Voisit vaikkapa lähteä lomailemaan ja jäsentämään ajatuksianne. Oletko muuten miettinyt sellaistakin vaihtoehtoa, että mies haluaa tehdä sinut mustasukkaiseksi toisella naisella. Minkä ikäinen olet?
"On maailmassa monta, ihmeellistä asiaa. Se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa." Näin kirjoitti Marjatta Pokela tunnettu lastenlaulujen säveltäjä-sanoittaja-laulaja. otat häneen yhteyttä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455070Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763