Hyvä mies :)

Onnekas kai olen

Surullisen paljon näillä palstoilla vaimot haukkuvat miehiään laiskoiksi ja inhottaviksi ja miehet vaimojaan lihaviksi ja ilkeiksi ämmiksi. Oonko ainut jolla on oikeesti ihana hyvä rakastava mies ja toimiva parisuhde?

Eihän meilläkään aina helppoo oo, välillä pännii toisen naama niin perkeleesti, mut se on ohi menevää ja mielestäni täysin tervettä ja normaalia. Sitten riidat sovitaan ja ollaan taas onnellisia yhdessä :)

Jos seksin tai muun asian saralla on ongelmia, niin niistä puhutaan. Aluks tosi vaivaantuneesti ja väkinäisesti, mut jos ei niitä asioita ota puheeks vaikka väkisin niin niistä kasvaa vaan isompia ongelmia, huomattu on. Helpompi kun tarttuu heti härkää sarvista ja keskustelee asiat halki!

Meillä ei myöskään keljuilla toiselle vaan me arvostetaan toisiamme, oikeasti. Kun mentiin naimisiin, äitini sanoi aika viisaasti: "Kunnioittakaa toisianne. Ja eläkää niin että te voitte kunnioittaa toisianne. Se on juuri niin vaikeaa miltä kuulostaakin, mutta kuka sanoi avioliiton olevan helppoa?"

(Ja tästä joutuu aina välillä iteensä muistuttamaan) Mut mie oon ottanu mieheni sellasena kun se on, ja hän miut tälläsenä kun oon. Pitää hyväksyy oma epätäydellisyytensä ja antaa sille puolisollekkin lupa olla ihan yhtä epätäydellinen. Kaikesta ei tarvii toisessa tykätä, mut silti pitäs muistaa ja osata kunnioittaa. Ja pitää muistaa myös ettei vaadi toiselta yhtään enempää kun on ite valmis antamaan.

Tuli niin onnellinen olo kun tajus että itellä on ainakin tällä hetkellä niin hyvin asiat että saa herätä uuteen aamuun aina hymyillen :) 6 viikon ikänen ihana tytär on vaan lähentäny meitä miehen kaa entisestään ja joka päivä rakastun mieheeni enemmän ja enemmän. Hän on hyvä mies, hyvä isä ja uskomaton ihminen kun minut on vaimokseen ottanut :D ja siitä suurin kunnioitukseni häntä kohtaan

2

539

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainoa:)

kyllä niitä hyviäkin miehiä mahtuu maailmaan!ja pidän itseäni onnekkaana, kun olen sellaisen saanut:)meillä kaksi lasta, joita hoidan kotona. Elämä ei todellakaan ole aina ruusuilla tanssimista, erimielisyyksiäkin tulee, mutta ne puhutaan ja selvitetään.Päivät on välillä hyvinkin rankkoja kahden pienen kanssa, yö valvomisineen ja kiukutteluineen, mutta tunnen että minua ja tekemisiäni arvostetaan ja kunnioitetaan ja se helpottaa kummasti jaksamista:)mukava kuulla että onnekkaita on muitakin:)

• lukea,

välillä onnellisiakin tarinoita!!! ja tuo puhuminen on kyllä kaiken a ja o! Koska eihän kukaan oikeasti ole ajatustenlukija, usein sitä vaan olettaa, että toisen pitäis tietää ja tajuta ilman, että asian sanoo ääneen. Niinhän ei vain usein asiat mene...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2481
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1845
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe