Varattu nainen, mitä

etsit tältä

palstalta?

9

390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainenpa nainen

Olen parisuhteessa, kyllä. Olen yksinäinen suhteessa. Mies on paljon poissa. Hän ei myöskään ole vähääkään mustasukkainen. Tietää, että keskustelen keskustelupalstoilla. Joo, meillä ei mene kovin hyvin. Mies ei arvosta eikä kehu juuri koskaan. Itse kehun, yritän vielä parantaa suhdetta, miestä ei kiinnosta. Seksuaalisesti olemme eri aaltopituudella, mutta niin varmaan monet. Emme ole eroamassa, on lapsi jne.
      En etsi täältä muuta kuin keskusteluseuraa. En viestitteli privaatisti mitään rakkaudentunnustuksia. Ei ole seuranhakuilmoituksia. Jos tätä palstaa ei olisi, olisin tullut hulluksi.

Tuomitkaa vain. Olen paha ihminen.

• disadora

rehellinen kirjoitus. Itse en ole varattu mutta jos olisin niin en mä näkis tällaista hommaa mitenkään pahana kun on vain keskustelemassa ihmisten kanssa.

• kysyjä.

syrjähyppy tuolloin olisi houkutteleva vaihtoehto?

• nainenpa nainen
        kysyjä. kirjoitti:

syrjähyppy tuolloin olisi houkutteleva vaihtoehto?

vaikka huvittavaa (?) kyllä minulle on annettu oikein lupa siihen. Mies on selvin sanoin sanonut: jos/kun petät, älä kerro minulle, en tahdo tietää. Mies on järkiliiton kannalla. On kaikin puolin järkevää olla minun kanssani. Lapsen lisäksi myös muita painavia syitä, mm. miehen krooninen sairaus. Mies on täysin työorientautunut. Vaikka hän on helposti kiihtyvä, hän ei minusta kiihdy (paitsi jos teen jonkun pikkuasian väärin, esim. täytän tiskikoneen väärällä tavalla tms.). Ainoa, josta hän olisi varmaankin mustasukkainen, on että naisin jotakin hänen työkaveriaan. Siitäkään ei ole pelkoa. Ihailijoita mulla on ja tulee varmaan olemaan. Mutta pettäminen ei kuulu maailmankuvaan. Unille en tosin mahda mitään. Enkä unelmille. Tässä sitä elellään päivä kerrallaan.

• täällä olevasi
        nainenpa nainen kirjoitti:

vaikka huvittavaa (?) kyllä minulle on annettu oikein lupa siihen. Mies on selvin sanoin sanonut: jos/kun petät, älä kerro minulle, en tahdo tietää. Mies on järkiliiton kannalla. On kaikin puolin järkevää olla minun kanssani. Lapsen lisäksi myös muita painavia syitä, mm. miehen krooninen sairaus. Mies on täysin työorientautunut. Vaikka hän on helposti kiihtyvä, hän ei minusta kiihdy (paitsi jos teen jonkun pikkuasian väärin, esim. täytän tiskikoneen väärällä tavalla tms.). Ainoa, josta hän olisi varmaankin mustasukkainen, on että naisin jotakin hänen työkaveriaan. Siitäkään ei ole pelkoa. Ihailijoita mulla on ja tulee varmaan olemaan. Mutta pettäminen ei kuulu maailmankuvaan. Unille en tosin mahda mitään. Enkä unelmille. Tässä sitä elellään päivä kerrallaan.

varattu?

• nainenpa nainen
        täällä olevasi kirjoitti:

varattu?

En ole myöskään väittänyt olevani sinkku. Mua ei kiinnosta puhua täällä mitään synkästä parisuhteestani. Jos mainostan olevani suhteessa, siitä ruvetaan kyselemään jne. Mulle tämä palsta on kevennystä, huvia, mielenkiintoisia keskusteluja.

• MichikoXX

Olen kaukosuhteessa, asun yksin suurimman osan ajasta. Suurin osa vanhoista kavereista on muuttanut muualle. Voisin tietty hankkia huonekasveja ja jutella niille, hiilidioksidi on kukille hyväksi.

• niitäkin

naisia, jotka ovat varattuja, mutta luopumassa siitä elämäntilanteesta. – Silloin on elämässä niin paljon järjesteltäviä asioita, riitoja, huolenaiheita ja odotusta, että on tietyllä tavalla helpottavaa pyöriä täällä lukemassa, kuinka kaikki vois olla vieläkin huonommin... - Ja tietenkin etsiä naurua ja iloa elämään. – Silloin olisi tietysti mukavaa, jos aloitukset olisivat sopivassa suhteessa kepeitä kyselyitä tai vakavampia pohdintoja. Kirjoittajien ranking-listat tai mollaamiset nyt eivät kohota kenenkään lukijan mielialaa.

Aina ei tarvitse osallistua edes keskusteluun, kunhan lueskelee niitä ja saa välillä hersyvät naurut jonkun älynväläyksestä. – Se on ihan parasta :D

Sitten kun on illan täällä pyörinyt, niin saattaa saada jopa hetkeksi unen päästä kiinni ennen kuin täytyy herätä uuteen päivään. – Olisko se sitten vain pakoa arjesta ja mahdollisesti keskusteluseuran hakemista, jos ei ole sellaista ystävää jonka kanssa voisi keskustella koska vaan, tai jos ei halua rasittaa ystäviään omilla murheillaan tai pysty niistä puhumaan.

• jarona

kun kaipaan hetken rentoutumista kahvikuppikädessä kun lapset ovat kylässä tai nukkumassa. Eipä sen ihmeempää tai mitään tarkoitusta josta joku voisi olla mustis.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      86
      5352
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      78
      4714
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3017
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      87
      2948
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2514
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1966
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe