palstalta?
Varattu nainen, mitä
9
390
Vastaukset
- nainenpa nainen
Olen parisuhteessa, kyllä. Olen yksinäinen suhteessa. Mies on paljon poissa. Hän ei myöskään ole vähääkään mustasukkainen. Tietää, että keskustelen keskustelupalstoilla. Joo, meillä ei mene kovin hyvin. Mies ei arvosta eikä kehu juuri koskaan. Itse kehun, yritän vielä parantaa suhdetta, miestä ei kiinnosta. Seksuaalisesti olemme eri aaltopituudella, mutta niin varmaan monet. Emme ole eroamassa, on lapsi jne.
En etsi täältä muuta kuin keskusteluseuraa. En viestitteli privaatisti mitään rakkaudentunnustuksia. Ei ole seuranhakuilmoituksia. Jos tätä palstaa ei olisi, olisin tullut hulluksi.
Tuomitkaa vain. Olen paha ihminen.- disadora
rehellinen kirjoitus. Itse en ole varattu mutta jos olisin niin en mä näkis tällaista hommaa mitenkään pahana kun on vain keskustelemassa ihmisten kanssa.
- kysyjä.
syrjähyppy tuolloin olisi houkutteleva vaihtoehto?
- nainenpa nainen
kysyjä. kirjoitti:
syrjähyppy tuolloin olisi houkutteleva vaihtoehto?
vaikka huvittavaa (?) kyllä minulle on annettu oikein lupa siihen. Mies on selvin sanoin sanonut: jos/kun petät, älä kerro minulle, en tahdo tietää. Mies on järkiliiton kannalla. On kaikin puolin järkevää olla minun kanssani. Lapsen lisäksi myös muita painavia syitä, mm. miehen krooninen sairaus. Mies on täysin työorientautunut. Vaikka hän on helposti kiihtyvä, hän ei minusta kiihdy (paitsi jos teen jonkun pikkuasian väärin, esim. täytän tiskikoneen väärällä tavalla tms.). Ainoa, josta hän olisi varmaankin mustasukkainen, on että naisin jotakin hänen työkaveriaan. Siitäkään ei ole pelkoa. Ihailijoita mulla on ja tulee varmaan olemaan. Mutta pettäminen ei kuulu maailmankuvaan. Unille en tosin mahda mitään. Enkä unelmille. Tässä sitä elellään päivä kerrallaan.
- täällä olevasi
nainenpa nainen kirjoitti:
vaikka huvittavaa (?) kyllä minulle on annettu oikein lupa siihen. Mies on selvin sanoin sanonut: jos/kun petät, älä kerro minulle, en tahdo tietää. Mies on järkiliiton kannalla. On kaikin puolin järkevää olla minun kanssani. Lapsen lisäksi myös muita painavia syitä, mm. miehen krooninen sairaus. Mies on täysin työorientautunut. Vaikka hän on helposti kiihtyvä, hän ei minusta kiihdy (paitsi jos teen jonkun pikkuasian väärin, esim. täytän tiskikoneen väärällä tavalla tms.). Ainoa, josta hän olisi varmaankin mustasukkainen, on että naisin jotakin hänen työkaveriaan. Siitäkään ei ole pelkoa. Ihailijoita mulla on ja tulee varmaan olemaan. Mutta pettäminen ei kuulu maailmankuvaan. Unille en tosin mahda mitään. Enkä unelmille. Tässä sitä elellään päivä kerrallaan.
varattu?
- nainenpa nainen
täällä olevasi kirjoitti:
varattu?
En ole myöskään väittänyt olevani sinkku. Mua ei kiinnosta puhua täällä mitään synkästä parisuhteestani. Jos mainostan olevani suhteessa, siitä ruvetaan kyselemään jne. Mulle tämä palsta on kevennystä, huvia, mielenkiintoisia keskusteluja.
- MichikoXX
Olen kaukosuhteessa, asun yksin suurimman osan ajasta. Suurin osa vanhoista kavereista on muuttanut muualle. Voisin tietty hankkia huonekasveja ja jutella niille, hiilidioksidi on kukille hyväksi.
- niitäkin
naisia, jotka ovat varattuja, mutta luopumassa siitä elämäntilanteesta. – Silloin on elämässä niin paljon järjesteltäviä asioita, riitoja, huolenaiheita ja odotusta, että on tietyllä tavalla helpottavaa pyöriä täällä lukemassa, kuinka kaikki vois olla vieläkin huonommin... - Ja tietenkin etsiä naurua ja iloa elämään. – Silloin olisi tietysti mukavaa, jos aloitukset olisivat sopivassa suhteessa kepeitä kyselyitä tai vakavampia pohdintoja. Kirjoittajien ranking-listat tai mollaamiset nyt eivät kohota kenenkään lukijan mielialaa.
Aina ei tarvitse osallistua edes keskusteluun, kunhan lueskelee niitä ja saa välillä hersyvät naurut jonkun älynväläyksestä. – Se on ihan parasta :D
Sitten kun on illan täällä pyörinyt, niin saattaa saada jopa hetkeksi unen päästä kiinni ennen kuin täytyy herätä uuteen päivään. – Olisko se sitten vain pakoa arjesta ja mahdollisesti keskusteluseuran hakemista, jos ei ole sellaista ystävää jonka kanssa voisi keskustella koska vaan, tai jos ei halua rasittaa ystäviään omilla murheillaan tai pysty niistä puhumaan. - jarona
kun kaipaan hetken rentoutumista kahvikuppikädessä kun lapset ovat kylässä tai nukkumassa. Eipä sen ihmeempää tai mitään tarkoitusta josta joku voisi olla mustis.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865352
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784714Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113017Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv872948Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232514Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251966- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328