Tyttöni väittää ettei ole pettäjä. Hän petti minua, mutta silti väittää ettei ole pettäjä. Kyllä se perkele on pettäjä silloin jos kerrankin pettää. Ja ei, ei hän luonteeltaan vaikuta pettäjältä, eikä itsekään pidä itseään pettäjänä mutta PETTÄJÄ se perkele on jos on toisen kulliin luiskahtanu. OLET PETTÄJÄ! Onnea saksan kirjoituksiin rakas
Tyttöni väittää ettei ole pettäjä.
10
967
Vastaukset
- on varsin
simppeli ratkaisu jos kerran likka on pettäny niin viskaa kartanolle koko eukko. Jos on kerran pettänyt niin tekee sen myös uudestaan.
- miksi edes mietit
Kynnysmattoko olet? Jos nainen pettää (saksan kirjoitukset, eli nuori flikka ja moneen kertaan vielä ehtii pettää), se kuule on yhtä iso juttu kun mies pettäisi. Voi toki olla hyvä tyttö, miksipäs ei, mutta et sinä petturin kanssa tahdo olla ja omaa arvoasi niin alas ladata, että kännipanoon uskot ja vahinkoon. Kuule harkittu juttu ja ollut monesti lähellä, että minäkin kehotan kartanolle heittämään ja ajattele niin, että ei täältä naiset lopu. Viikko on pieni aika siihen IT laskuun, minkä olet kokenut ja mitä kaikkea vielä koet, kuule ei ole helppo petetyn elämä että pian uusille vesille kun nuoria vielä ootte. Kokemusta on!
- jepander
horatsu ei edes miellä pettäneensä, kun on uittanut vierasta jormaa jalkovälissään, ei hänen ajatuksenjuoksunsa muutenkaan kovin kaksiselta vaikuta. Vaikka saksan selvittäisikin, ei kyllä selvitä jalkojaan ristiin kenenkään edessä, joka sattuu tötterön puutteessa olemaan.
Heitä hittoon mokoma horo. - Näpeille tulee
niin aina. Ainahan pettäjä noin sanoo kiinni jäätyään. Se on luonnollinen reaktio, haetaan syitä kaikista muista omalle käytökselleen. Pettäminen on yleensä aina ollut kertaluontoinen hairahdus, eikä tule toistumaan. Paskapuhetta. Pettäjä pettää jatkossakin, on ilmeisesti pettänyt jo aiemminkin. Pettäminen ei lopu, kiinnijääminen vaan vähenee. Parisuhteen alamäki tulee siinä vaiheessa kun pettäjä antaa itselleen henkisesti, tekosyidensä varjolla, luvan pettää. Kerran kun on petetty, jääty kiinni, kaduttu, huomattu hetken mielipahan jälkeen että hengissä ollaan on taas helpompi astua kynnyksen toiselle puolen. Virheistä opitaan tässäkin, pettämisetä tule taidokkampaa.
Olet nuori kaveri etkä todennäköisesti halua elää epätietoisuuden kehässä sen suhteen mitä tyttösi puuhaa selkäsi takana. Anna tennaria perseelle ja osoita luottamuksen avaimesi jollekkin joka sitä osaa oikein käyttää. Tuo tyttö on jo luottonsa näyttänyt. Anna sen kahlata omassa suossaan kohti uusia pettämisiä. - Nimetön 81
Pihalle vaan tuonlaiset naiset. Älä hyvänen aika ala katselemaan, se on tytöllekin opetus. Tunnet siirtyväsi seuraavaan vaiheeseen elämässäsi jätön jälkeen ja paska olo helpottuu. Jaksamisia kaverille ja jatka sitä treeniä, se helpottaa. Nimimerkillä kokemusta on :D
- syystä...
tää virsi kuulostaa niin tutulta... Mutta sanoitus on pikkasen erilainen kuin ennen... Anyway: oletko mies vai hiiri?! Helvettiäkö tuollaista akkamaista kinaa jatkat, maailman on vosuja täynnä, mene ja hae parempi! Tai jos tyttö on tosiaan "taivas maan päällä", niin lopeta toi typerä vatulointi ja vinkuminen ja ala elää sen pikku-petturin kanssa unelmaasi todeksi!
- Kröhinää
Nimimerkkisi veroinen jos olisit ja sen sun donnas sua rakastais et täälä parveilisi ja kitisisi. Todennäköisesti oot joku hormooneita naposteleva bodybildingukko olemattomalla itsetunnola varustettuna. Se kännipano on vaan tekosyy sille, että tyttösi haluaa vierasta kullia. Mene itseesi ja mieti mikä mättää, rakkautenne ei ole balanssissa siinä vaiheessa kun vieras syli alkaa tuntua edes mahdolliselta vaihtoehdolta. Kokemuksen myötä, astu uusiin seikkailuihin. Se sun nykyinen taivaas on aika pilvinen tapaus.
- ei ole täydellinen
huomenta joo tosta pettämisestä ei see niin mene että jos kerran pettää pettää aina...itse petin suhteen alussa mutta nyt en tekisi sitä enään koskaan .ei tulisi mielenkään se on alhaisin teko mitä toiselle voi tehdä...satuttaa toista ja tuottaa tuskaa hetken kännipanon takia ei ei ei....pettäminen on valinta ja kännipanot voi välttää tarkkailemalla omaa juomistaan....minulla on maailman ihanin mies ja en halua menettää häntä enään...aikuistunut nainen joka on huomannut että ihmisillä ei leikitä
- NööNöö
ei ole täydellinen kirjoitti:
huomenta joo tosta pettämisestä ei see niin mene että jos kerran pettää pettää aina...itse petin suhteen alussa mutta nyt en tekisi sitä enään koskaan .ei tulisi mielenkään se on alhaisin teko mitä toiselle voi tehdä...satuttaa toista ja tuottaa tuskaa hetken kännipanon takia ei ei ei....pettäminen on valinta ja kännipanot voi välttää tarkkailemalla omaa juomistaan....minulla on maailman ihanin mies ja en halua menettää häntä enään...aikuistunut nainen joka on huomannut että ihmisillä ei leikitä
edellisen kanssa. Olen pettänyt suhteen kestettyä puoli vuotta hirveässä kännissä. Suutelin herran kanssa ravintolassa ja hän tuli kanssani kotiin, valehtelin kännissä miesystävälleni silmät ja suut täyteen ja hypin alushoususillani kämpässä kun hän tuli paikalle. Seksiä ei harrastettu ja mies oli täysissä pukeissa. Heräsin seuraavana aamuna sairaalasta koska olin yrittänyt mm. itsemurhaa hyppäämällä ikkunasta. Sairaalaan mut oli viety poliisisaattueessa. Lopetin juomisen siihen päivään. En ole ottanut pisaraakaan puoleen vuoteen. Miesystäväni halusi jatkaa kanssani. Käytännössä hän kuitenkin eroaa minusta kerran kuussa. Jankuttaa että hänen olisi pitänyt jättää minut silloin eikä ymmärrä miksi ei tehnyt sitä jne. Kuitenkin haluaa seurustella kanssani. Pitää mua täysin vastuullisena teoistani sekavuudestani huolimatta kyseisenä yönä. Sanoisin että harkitse asiaa kunnolla ja yritä selvittää onko tyttö tosissaan kanssasi. Toisaalta jos päätät jatkaa, yritä olla mukana rakentamassa luottamusta.
Ja kaikille jotka epäilevät alkoholin vaikutusta käyttäytymisessä kerron, että joistakin se tekee vain täysin erilaisen ihmisen.
- saamari....
JOS NOIN PALJON VÄLITÄT TYTÖSTÄ, JA VIIHDYT HÄNEN KANSSAAN, YNNÄ MUUTA. KOETA ANTAA ANTEEKSI. KUKA TIETÄÄ MITÄ TEISTÄ VIELÄ VOI TULLA. JA LUOTTAMUS TULEE AJAN MYÖTÄ JOS TODELLA TOISEN KANSSA HALUAA OLLA...ÄLKÄÄ VIELÄ LUOVUTTAKO...ITSE LUOVUTIN LIIAN AIKASIN KUN KUMPPANI KERRAN PETTI...RAKASTIN HÄNTÄ JA NYT MYÖHEMMIN OLISIN VALMIS ANTAMAAN MITÄ VAIN UUDESTA ALUSTA JA ANTAMAAN ANTEEKSI..mutta nyt liian myöhäistä sillä laitoin hänet ulos heti kuultuani pettämisestä...enkä ihmettele jos hän ei tahdo vuoden jälkeen enää palata yhteen kun en koskaan vastannut hänen soittoihinsa tai muuta... koettakaa ihmiset antaa anteeksi toisillenne. se on mitä suurin ja voimakkain asia tässä maailmassa! ja saa pelkästään hyvää aikaiseksi.....itse tein liian myöhään sen. ja kadun kun olin katkera ja vihainen pitkän aikaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837