mitä mies haluaa...

......

Ollaan tapailtu n.4kk ja mies käyttäytyy omituisesti välillä, ei vastaa kun soitan/lähetän viestiä, sitten selittää että puhelin ollut äänettömänä/ei pystynyt vastamaan jostain syystä, mutta ei silti voi soittaa takaisin. Miehellä lukee netissä profiileissa sinkku, ei olla puhuttu siitä mitä me ollaan mutta se näköjään pitää itseään sinkkuna. Kun ollaan yhdessä niin meillä on aina tosi hauskaa ja ihanaa yhdessä ja ymmärrämme toisiamme hyvin, tuntuu että ollaan luotu toisillemme. Kun olen kysynyt että mitä se musta haluaa niin haluaa kuulemma suhteen, mutta muuten ei siltä vaikuta. Oon ihan pihalla kaikesta, en halua muuten vaan tapailla kuukausia turhaan ilman mitään päämäärää. Miehestä en saa mitään selvää. Kun otan itse etäisyyttä mies suuttuu ja ihmettelee mikä on, vaikka itse saa olla niin etäinen kun huvittaa. Onkohan tottunut siihen että oon ollut heti alusta alkaen sen kimpussa koko ajan ja nyt on sitä mieltä että en katoa enää minnekään niin ei tarvi panostaa meidän "suhteeseen"? On koko ajan sellainen olo että mä oon kiinnostunut ja mies ei, mutta miks silti haluaa tapailla mua, sanoi alussa että haluaa edetä rauhallisesti..

27

1713

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuhlata aikaansa

Kaikenmaailman moniongelmaisten ihmisten kanssa seurusteluun. Selkeästi sitä ei kuitenkaan huvita se seurustelu, ja saattaa pyörittää jotain muutakin samalla, kuulostaa niin tutulta meinaan. Voisko olla pelimiehiä?

• ......

oon joskus tapaillut pelimiehiä ja tuo mies on kyllä ollut täysin erilainen, eli en usko että on pelimiehiä. Mies erosi pitkästä suhteesta ennen kun tutustuttiin niin voiko se vaikuttaa tähän, sanoi kyllä että ei sillä ole väliä milloin erosi ja että on päässyt sen yli. Oonkohan itse liian vaativa/ahdisteleva? Mutta mielestäni 4kk jälkeen pitäisi jo tietää mitä haluaa...

• pitää
        ...... kirjoitti:

oon joskus tapaillut pelimiehiä ja tuo mies on kyllä ollut täysin erilainen, eli en usko että on pelimiehiä. Mies erosi pitkästä suhteesta ennen kun tutustuttiin niin voiko se vaikuttaa tähän, sanoi kyllä että ei sillä ole väliä milloin erosi ja että on päässyt sen yli. Oonkohan itse liian vaativa/ahdisteleva? Mutta mielestäni 4kk jälkeen pitäisi jo tietää mitä haluaa...

Kenkää vain mokomalle! Pitää sinua lämpimänä etsien samalla koko ajan "parempaa" tilalle. Kun sellainen löytyy, heittää sinut menemään ilman sen kummempia tunnontuskia. Miksi sinun pitäisi tyytyä olemaan lämppäri jollekin toiselle?

• mut vaikuttaa siltä että mies etsii koko ajan jotakin "parempaa" ja tapailee sua seksin vuoksi tai ajankuluksi :/ Kannattaa varmaan kysyä suoraan, onko hän kiinnostunut ja näkeekö hän teillä tulevaisuutta!

• .....

niin mä itsekin ajattelen..:/ ja olen kyllä kysynyt moneen kertaan ja se vaan vastaa että haluaa olla mun kanssa vakavasti. Toisaalta kun en itse ota yhteyttä niin se ottaa ja ihmettelee missä oon yms, niin luulis välittävän edes vähän? Tätä on oikeastaan kestänyt melkein alusta alkaen, paitsi alussa mies oli se aloitteen tekijä, niin onkohan käynyt niin että on kyllästynyt muhun, mutta miksi tosiaan jatkaa tätä, paremman puutteessa näköjään.

• beenthere^^
        ..... kirjoitti:

niin mä itsekin ajattelen..:/ ja olen kyllä kysynyt moneen kertaan ja se vaan vastaa että haluaa olla mun kanssa vakavasti. Toisaalta kun en itse ota yhteyttä niin se ottaa ja ihmettelee missä oon yms, niin luulis välittävän edes vähän? Tätä on oikeastaan kestänyt melkein alusta alkaen, paitsi alussa mies oli se aloitteen tekijä, niin onkohan käynyt niin että on kyllästynyt muhun, mutta miksi tosiaan jatkaa tätä, paremman puutteessa näköjään.

koukutti sut aluksi ja nyt pitää sut kuvioissa niin kauan ku suostut tohon.

• .....
        beenthere^^ kirjoitti:

koukutti sut aluksi ja nyt pitää sut kuvioissa niin kauan ku suostut tohon.

no onko tässä nyt enää mitään mitä voin tehdä suhteen pelastamiseksi? Voinko olemalla etäinen saada miehen tajuamaan mitä se on menettämässä? Ainakin sitä aion nyt koittaa aluksi...

• ...
        ..... kirjoitti:

no onko tässä nyt enää mitään mitä voin tehdä suhteen pelastamiseksi? Voinko olemalla etäinen saada miehen tajuamaan mitä se on menettämässä? Ainakin sitä aion nyt koittaa aluksi...

tämä mies pitää sinua vain sen aikaa kun löytää paremman, en usko että hän jää perääsi paljon itkemään vaikka muuttuisit etäisemmäksi. Tietenkin hän kysyy että mikä on, koska käyttäydyt erilailla kuin normaalisti. Se ei tarkoita että hän huomaa mitä on menettämässä.

• takia sinun nyt
        ..... kirjoitti:

Pitäisi mitään tehdä? et varmasti tuollaisen tuuliviirin kanssa halua seurustella? Jos se ei kerran ymmärrä sun päälle, niin ei sun kannata mitään sirkustemppuja alkaa harrastamaan sen takia. Pellet kannattaa unohtaa.

• ....
        ... kirjoitti:

tämä mies pitää sinua vain sen aikaa kun löytää paremman, en usko että hän jää perääsi paljon itkemään vaikka muuttuisit etäisemmäksi. Tietenkin hän kysyy että mikä on, koska käyttäydyt erilailla kuin normaalisti. Se ei tarkoita että hän huomaa mitä on menettämässä.

niinpä, taidat olla oikeassa, no ehkä se on sitten mun vika kun olin liian innokas alussa, ei voi enää mitään :/

• ....
        takia sinun nyt kirjoitti:

Pitäisi mitään tehdä? et varmasti tuollaisen tuuliviirin kanssa halua seurustella? Jos se ei kerran ymmärrä sun päälle, niin ei sun kannata mitään sirkustemppuja alkaa harrastamaan sen takia. Pellet kannattaa unohtaa.

en halua menettää sitä ja toivon että tästä sitten tulisikin jotain? Kaikki kenelle oon kertonut tästä niin oli sitä mieltä että ollaan tapailtu liian lyhyen ajan ja en ymmärrä miestä ja haluan liikaa liian aikaisin. Vaan yksi ystävä on mun kanssa samaa mieltä ja käskee jättämään se...

• silläkään nyt
        .... kirjoitti:

niinpä, taidat olla oikeassa, no ehkä se on sitten mun vika kun olin liian innokas alussa, ei voi enää mitään :/

on mitään merkitystä olitko innokas vai et, alussa tai lopussa. En usko että vaikka mitä olisit tehnyt toisin niin tilanteesi olisi nyt mitenkään erillainen. Katsos tuollaisia kummalisia tapauksia vaan on olemassa, eikä niiden käytökseen useinkaan löydy mitään järjellistä syytä.

• ......
        silläkään nyt kirjoitti:

on mitään merkitystä olitko innokas vai et, alussa tai lopussa. En usko että vaikka mitä olisit tehnyt toisin niin tilanteesi olisi nyt mitenkään erillainen. Katsos tuollaisia kummalisia tapauksia vaan on olemassa, eikä niiden käytökseen useinkaan löydy mitään järjellistä syytä.

ja olin kuitenkin oma itseni heti alusta alkaen, miks pitäis esittää jotain muuta, harmittaa vaan kun muuten mies on vaikuttanut ihan unelmalta, paitsi tuo yhteydenpito, ei sitten olekaan niin hyvä miltä vaikutti :/

• Mies.
        ..... kirjoitti:

Mies laittaa paljon viestejä ja soittelee niin se on tyrkky

Mies ei laita viestejä eikä soita niin se ei halua seurustella....joo o

Tee näin tai noin niin aina teet väärinpäin

Jatkakaa olkaa hyvä :)

• olikin kyse
        Mies. kirjoitti:

Mies laittaa paljon viestejä ja soittelee niin se on tyrkky

Mies ei laita viestejä eikä soita niin se ei halua seurustella....joo o

Tee näin tai noin niin aina teet väärinpäin

Jatkakaa olkaa hyvä :)

Siitä että mies ei vastaa naisen yhteydenottoihin, ja käytös muutenkin muuttunut.

• Nietu probleem
        olikin kyse kirjoitti:

Siitä että mies ei vastaa naisen yhteydenottoihin, ja käytös muutenkin muuttunut.

Toinen nainen kierossa eli sinä olet nyt "kakkonen"

• olen minä...

Moikka.
      Lukasin ton sun jutun ja tuli ensimmäisenä mieleen että ollaankohan tavattu sama mies. Mä oon tuntenu tyypin vaan jo pian vuoden päivät. Alussa oli aivan unelmaa, kuten arvata saattaa. Minä olin täydellinen, erilainen, ihana, kaunis ja vaikka mitä nainen nyt ikinäkin tahtooo kuulla :) silloin hän kertoi että haluaa edetä hitaasti, koska edellisessä suhteessa nainen oli käyttänyt häntä hyväksi. Kuitenkin hän halusi tavata minua lähes joka päivä ja tehdä kaikkea yhdessä. Jossain vaiheessa tämä kuitenkin hiipui..saattoi johtua myös siitä että molemmilla oli kiireistä töiden sekä sitovien harrastusten vuoksi. Nyt olemme tapailleet aina välillä, eli joskus muutaman kerran viikossa tai sitten on ollut pitempiä välejä. Olen yrittänyt kuitenkin kysyä häneltä mitä hän minusta haluaa, koska itse halusisin oikean parisuhteen. Hän ei vastaa mitään. Tai joskus kun en itse laita mitään muutamaan päivään, hän kyselee missä olen ollut. Tämä mies poisti profiilinsa jossain vaiheessa täältä, mutta en tiedä onko vaan vaihtanut nimimerkkiä. Olen sanonut hänelle ihan suoraa, että välitän hänestä, koska en pidä siitä että minulle jätetään asioita kertomatta tai valehdellaan niin en myöskään tee sitä muille. Jotain todella hassua tässä tyypissä on. Epäilen aika vahvasti että hänellä on muitakin kierroksessa, mutta toisaalta saatan olla väärässä ja hieman luulosairas, koska edellinen mieheni petti minua. Nyt oikeastaan tänään tein viimein päätöksen, kun hän ei taas vastannut viesteihini, että saa olla ihan rauhassa. Se on vaan kovin vaikeaa, koska vuoden olen jo häntä kuitenkin tapaillut, ja tietenkin välitän hänestä, miksi sitä kiistämään.
      En siis osaa sinua neuvoa, mutta osaan jakaa tuon tunteen kanssasi, ei ole kivaa miettiä asioita joihin tuskin koskaan saat vastausta. Tsemppiä vaan. :)

• .....

huhhuh, kuullostaa aika hurjalta, mielestäni jo 2-3kk kuluttua pitäs jo päättää seurustellaanko vai erotaanko, tapailu kun ei ole seurustelua ja jos noin kauan on jatkunut niin vaikuttaa jo hyväksi käytöltä :/ Itse päätin että ehkä pari kk jaksan vielä tuota katsoa, en vaan enää jaksaa "roikkua" miehessä vaan se saa nyt tehdä töitä meidän "suhteen" eteen, jos edes tekee jotain. Puoli vuottakin jos tulee niin on jo pitkä aika. Siinä ajassa jo pitäisi olla rakkaudesta kyse jos edelleen ollaan yhdessä, onkohan se sanonut rakastavansa sua? Tää mies sanoi et tykkää musta vaan silloin kun itse sanon, en kyl enää aio puhua sille tunteistani, enkä usko että tunteeni säilyy jos tämä jatkuu samanlaisena...

• ........
        ..... kirjoitti:

huhhuh, kuullostaa aika hurjalta, mielestäni jo 2-3kk kuluttua pitäs jo päättää seurustellaanko vai erotaanko, tapailu kun ei ole seurustelua ja jos noin kauan on jatkunut niin vaikuttaa jo hyväksi käytöltä :/ Itse päätin että ehkä pari kk jaksan vielä tuota katsoa, en vaan enää jaksaa "roikkua" miehessä vaan se saa nyt tehdä töitä meidän "suhteen" eteen, jos edes tekee jotain. Puoli vuottakin jos tulee niin on jo pitkä aika. Siinä ajassa jo pitäisi olla rakkaudesta kyse jos edelleen ollaan yhdessä, onkohan se sanonut rakastavansa sua? Tää mies sanoi et tykkää musta vaan silloin kun itse sanon, en kyl enää aio puhua sille tunteistani, enkä usko että tunteeni säilyy jos tämä jatkuu samanlaisena...

piti sanoa että jos vuoden päivät ollaan jo yhdessä niin pitäisi olla rakkaudesta kyse, ei puoli vuotta vielä välttämättä :) En voisi kuvitellakaan että seurustelisin jonkun kanssa vuoden ilman että rakastaisin.

• ehkäpä..
        ........ kirjoitti:

piti sanoa että jos vuoden päivät ollaan jo yhdessä niin pitäisi olla rakkaudesta kyse, ei puoli vuotta vielä välttämättä :) En voisi kuvitellakaan että seurustelisin jonkun kanssa vuoden ilman että rakastaisin.

niin noh, ei ole kuultu rakkauden tunnustuksia, alussa olin kyllä aina kulta ja rakas. Ei varmaan yllätä sinänsä. Sanoo että ei pidä puhumisesta, vaan näyttää/tekee mielummin. Niin, no en nyt oikein voi sanoa että on hyväksikäyttöä, itse olen ollut tässä mukana, omasta vapaasta tahdosta ja tiennyt tilanteen koko ajan. Jossain vaiheessa en itsekään niin välittänyt että mihin tämä johtaa. Mutta reilu kuukausi sitten ymmärsin että tahdon ehkä oikeanlaisen parisuhteen, ja olen sen ja perheen ansainnut. Jotain kummaa siinä tyypissä vaan on, erilaista. Hän osaa olla kyllä kiltti ja kultanen, silloin kun näemme. Mutta, kai se joskus on vaan annettava periksi, pelkään että hän antaa sen tapahtua, mutta samalla toivon sitä, että pääsisin tästä oravanpyörästä eroon. Huomaan että puolustelen tätä tyyppiä koko ajan esim tässä ja ystävilleni, jotka alkavat olemaan aika kyllästyneitä tuohon leikkiin. Taisin ihan vähän rakastua, se oli ehkä se suurin virheeni. Ehkä sen neuvon osaan antaa, että älä anna toisen satuttaa, tai pitää tällaista leikkiä kanssasi. Katoa vaikka hetkeksi ja sano että tietää varmaankin mistä etsiä, sitten kun on valmis ottamaan elämän tosissaan. :)

• Lekurisii.
        ehkäpä.. kirjoitti:

niin noh, ei ole kuultu rakkauden tunnustuksia, alussa olin kyllä aina kulta ja rakas. Ei varmaan yllätä sinänsä. Sanoo että ei pidä puhumisesta, vaan näyttää/tekee mielummin. Niin, no en nyt oikein voi sanoa että on hyväksikäyttöä, itse olen ollut tässä mukana, omasta vapaasta tahdosta ja tiennyt tilanteen koko ajan. Jossain vaiheessa en itsekään niin välittänyt että mihin tämä johtaa. Mutta reilu kuukausi sitten ymmärsin että tahdon ehkä oikeanlaisen parisuhteen, ja olen sen ja perheen ansainnut. Jotain kummaa siinä tyypissä vaan on, erilaista. Hän osaa olla kyllä kiltti ja kultanen, silloin kun näemme. Mutta, kai se joskus on vaan annettava periksi, pelkään että hän antaa sen tapahtua, mutta samalla toivon sitä, että pääsisin tästä oravanpyörästä eroon. Huomaan että puolustelen tätä tyyppiä koko ajan esim tässä ja ystävilleni, jotka alkavat olemaan aika kyllästyneitä tuohon leikkiin. Taisin ihan vähän rakastua, se oli ehkä se suurin virheeni. Ehkä sen neuvon osaan antaa, että älä anna toisen satuttaa, tai pitää tällaista leikkiä kanssasi. Katoa vaikka hetkeksi ja sano että tietää varmaankin mistä etsiä, sitten kun on valmis ottamaan elämän tosissaan. :)

Xanoria tai muuta vastaavaa tenoxikin kelpaa eli lievään masennukseen kannattaa hakeutua hoitoon pikaisesti.

• ......
        ehkäpä.. kirjoitti:

no tää mies ei kyllä puhu mitään, joten ei taida olla tunteitakaan.. Ehkä sun mies kyllästyi jos oli kuitenkin alussa erilainen? Tää kun on ollut koko ajan omituinen. Kun sanon sille päin naamaa kaiken niin kieltää ja ihmettelee mistä oon sellaista keksinyt.

• kai...
        ...... kirjoitti:

no tää mies ei kyllä puhu mitään, joten ei taida olla tunteitakaan.. Ehkä sun mies kyllästyi jos oli kuitenkin alussa erilainen? Tää kun on ollut koko ajan omituinen. Kun sanon sille päin naamaa kaiken niin kieltää ja ihmettelee mistä oon sellaista keksinyt.

Hassua, miksi nuo miehet ei osaa puhua. Tai mikä nykypäivänä on niin vaikeaa, ettei pystytä sanomaan pitävänsä tai että toinen on tärkeä. Tai miksi on myös näitä jotka on ilkeitä ja ihan tietävät sen..

Jos se sun kaveris on ollu koko ajan omituinen, niin mä suosittelen oleen aika varovainen. Tää on kuitenki tosissaan joskus yrittäny puhua mun kanssa, mutta ei vaan osaa. Mun tyyppi ei oo oikein koskaan kunnolla seurustellu, laittanu aikansa aina työhön ja harrastuksiin, joten ei se oikeestaan ees tiedä, miten tässä pitäs toimia. Ikää kuitenkin alkaa oleen jo ihan hyvin. Kyllä se siis oikeestaan kai yrittäny on jotain, mutta mä en vaan riittäny. Tai mä en kestäny enää sitä tunnetta, etten riitä vaikka tekisin mitä. Mun mielestä on hyvä puhua suoraa ja sanoa asiat päin naamaa, tai ole itse toiselle sellainen kun haluaisit hänen olevan sinulle. Se on aika hyvä nyrkkisääntö. Rehellisyys kannattaa.

• esimerkki
        kai... kirjoitti:

Hassua, miksi nuo miehet ei osaa puhua. Tai mikä nykypäivänä on niin vaikeaa, ettei pystytä sanomaan pitävänsä tai että toinen on tärkeä. Tai miksi on myös näitä jotka on ilkeitä ja ihan tietävät sen..

Jos se sun kaveris on ollu koko ajan omituinen, niin mä suosittelen oleen aika varovainen. Tää on kuitenki tosissaan joskus yrittäny puhua mun kanssa, mutta ei vaan osaa. Mun tyyppi ei oo oikein koskaan kunnolla seurustellu, laittanu aikansa aina työhön ja harrastuksiin, joten ei se oikeestaan ees tiedä, miten tässä pitäs toimia. Ikää kuitenkin alkaa oleen jo ihan hyvin. Kyllä se siis oikeestaan kai yrittäny on jotain, mutta mä en vaan riittäny. Tai mä en kestäny enää sitä tunnetta, etten riitä vaikka tekisin mitä. Mun mielestä on hyvä puhua suoraa ja sanoa asiat päin naamaa, tai ole itse toiselle sellainen kun haluaisit hänen olevan sinulle. Se on aika hyvä nyrkkisääntö. Rehellisyys kannattaa.

niin mut entäs toistepäin.
        tuo mies on aika hyvin saanut sun mielenkiinnon heräämään kun on noin mystinen ja salaperäinen.
        entäs jos se onkin toistepäin. että mies ei olekaan mystinen ja vastailee aina puhelimeen.
        miten herättää mielenkiinto naiseen.?

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=708&posting=22000000042708598

• ........
        esimerkki kirjoitti:

niin mut entäs toistepäin.
        tuo mies on aika hyvin saanut sun mielenkiinnon heräämään kun on noin mystinen ja salaperäinen.
        entäs jos se onkin toistepäin. että mies ei olekaan mystinen ja vastailee aina puhelimeen.
        miten herättää mielenkiinto naiseen.?

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=708&posting=22000000042708598

siinä että ei vastaa puhelimeen ei ole mitään salaperäistä, törkeää se on, ja kun ei edes soita takaisin, niin kertoo mielestäni siitä että on muuta tärkeämpääkin tekemistä, saa sit keskittyä siihen, mihin se naista edes tarvitsee.

• niin salaperäistä enää
        ........ kirjoitti:

siinä että ei vastaa puhelimeen ei ole mitään salaperäistä, törkeää se on, ja kun ei edes soita takaisin, niin kertoo mielestäni siitä että on muuta tärkeämpääkin tekemistä, saa sit keskittyä siihen, mihin se naista edes tarvitsee.

samaa mieltä, tossa että ei kyllä enää herätä mielenkiintoa..ottaen huomioon tän lähes vuoden tuntemisen ja tapailun..tai sitte jossain vaiheessa vois vastata ees jotain kysymyksiin. Kyllä nyt jo luulis olevan jonkinlainen mielikuva musta ja siitä mitä haluaa. Tiedän että yksi iso syy vastaamattomuuteen on se järkyttävä kiire mikä sillä herralla on koko ajan..mutta, ehkä sitten menetän sen elämäni miehen, loputtomiin ei vaan kukaan tälläistä jaksa. Ja mielestäni oon kyllä aika sinnikkäästi yrittäny enkä antanu heti periksi. Nyt alkaa lähinnä olemaan sellanen roikkuja olo, vaikken sellanen olekaan. Äääh, välillä miehet osaa kyllä olla aika uskomattomia. :)

• ...........
        niin salaperäistä enää kirjoitti:

samaa mieltä, tossa että ei kyllä enää herätä mielenkiintoa..ottaen huomioon tän lähes vuoden tuntemisen ja tapailun..tai sitte jossain vaiheessa vois vastata ees jotain kysymyksiin. Kyllä nyt jo luulis olevan jonkinlainen mielikuva musta ja siitä mitä haluaa. Tiedän että yksi iso syy vastaamattomuuteen on se järkyttävä kiire mikä sillä herralla on koko ajan..mutta, ehkä sitten menetän sen elämäni miehen, loputtomiin ei vaan kukaan tälläistä jaksa. Ja mielestäni oon kyllä aika sinnikkäästi yrittäny enkä antanu heti periksi. Nyt alkaa lähinnä olemaan sellanen roikkuja olo, vaikken sellanen olekaan. Äääh, välillä miehet osaa kyllä olla aika uskomattomia. :)

No mutta ei kenelläkään voi olla niin kiire että ei voi uhrata 20sekuntia vastatakseen viestiin. Itse kyllä pystyin jopa asiakaspalvelutehtävissä vastata välillä viesteihin, joten vaikea uskoa ettei miehellä ole aikaa vastata toimistohommissa. Ja kerran oli kuulemma niin kiire lähteä töissä syömään ettei ehtinyt vastata ja sitten vaan unohti, just. Nyt kun oon ollut etäinen (en esittänyt vaan meni oikeasti hermot jä päätin olla ottamatta yhteyttä) niin heti mies on kimpussa ja ihmettelee että enkö halua enää nähdä. Saa nyt siitäkin selvää! Mut joo vuotta en kyllä tuollaista katsele! Mies ei edes kutsu mua mitenkään muuten kun etunimellä, taidan olla vaan joku kaveri.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2752
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2591
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2307
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      48
      1889
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1453
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1073
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      65
      960
    Aihe