Tietääkö kukaan Mustangin 2005 mallin autoveroa jos tuon auton ruotsista ?
Tullin sivuilta katoin mutta en löytänyt.
Ford Mustang 2005
16
2048
Vastaukset
- Lippalakki Jarno
Verot on pienet 10-12 tuhatta euroa. Itse autonhan saa melkein ilmaiseksi Ruotsista.
- 1mustang1
Entä tiedätkö jotain sivua mistä voisin katsoa kyseistä autoa.
@ vaan muut
useimmissa ruotsin mustangeissa on jo tehty tarvittavat muutokset autoon.
- vaan muut
toimenpiteet.. maksaa vielä lisää.
Tämän hetkisten säännösten mukaan pitää vaihtaa kaikki valot ja kaikki lasit yms..
Toivottavasti yksittäishyväksyntä tuo jotain järkeä asiaan. Epäilen sitäkin, kun ELV:kin kanssa tapellessa meni noin monta vuotta.
Verot 4.6 GT 2005 malliin lienee 14-15t euroa.
Sitä pienempi moottorista ei kannata tuoda.- Kiinnostaako
Oikeastaan mitään ei tarvitse vaihtaa....voin toimitaa tuollaisen 2005-06 auton Haminaan tai Kotkaan rahteineen 18000 euroon Hinta on käteisellä Tax Free hinta värin saat valita autot on huollettuja ja uuttavastaavia Vaihdossa en ota mitään autoa.Tosi ostajille voin laitaa kuvia toimitus aika 3-4 viikkoa.
- 1mustang1
Kiinnostaako kirjoitti:
Oikeastaan mitään ei tarvitse vaihtaa....voin toimitaa tuollaisen 2005-06 auton Haminaan tai Kotkaan rahteineen 18000 euroon Hinta on käteisellä Tax Free hinta värin saat valita autot on huollettuja ja uuttavastaavia Vaihdossa en ota mitään autoa.Tosi ostajille voin laitaa kuvia toimitus aika 3-4 viikkoa.
Mutta miksi ei mitään laseja tai valoja tarvi vaihtaa ?
onko vielä osa-maksu mahdollisuutta ? - salli mun nauraa
1mustang1 kirjoitti:
Mutta miksi ei mitään laseja tai valoja tarvi vaihtaa ?
onko vielä osa-maksu mahdollisuutta ?buhahhaa...
Tietääkö kukaan Mustangin 2005 mallin autoveroa jos tuon auton ruotsista ?...............
Ai osamaksulla Ruotsista,Jenkeistä ja kuitenkin
tuot auton Suomeen...
Pliis,mistä näitä JERKKEJÄ siunaantuu?! - 1mustang1
salli mun nauraa kirjoitti:
buhahhaa...
Tietääkö kukaan Mustangin 2005 mallin autoveroa jos tuon auton ruotsista ?...............
tuot auton Suomeen...
Pliis,mistä näitä JERKKEJÄ siunaantuu?!Ajattelin että tämä kyseinen henkilö ketä kysyi että kiinnostaa jos hän tuo auton ruotsista omistaa jonkunlaisen tuontifirman,ja useimmalla tuontifirmalla ON osamaksu mahdollisuus.
Sama periaate melkein on kun kävelet deltalle ja kysyt autoa niin tottakai auto on tuotu ulkomailta... - Dotz
buhahhaa...
tuot auton Suomeen...
Pliis,mistä näitä JERKKEJÄ siunaantuu?!Pikkukakkosten pariin. Kyllä tuontifirmoilla on osamaksu systeemi,ja on aina leasing mutta itse en sitä kannata...mielummin vaikka ge-money lainaa. Itseäkin kiinnostaa miksi mitään ei tarvitse vaihtaa mussessa ?
- joku skriivaa näin
Dotz kirjoitti:
Pikkukakkosten pariin. Kyllä tuontifirmoilla on osamaksu systeemi,ja on aina leasing mutta itse en sitä kannata...mielummin vaikka ge-money lainaa. Itseäkin kiinnostaa miksi mitään ei tarvitse vaihtaa mussessa ?
mutta kuten ole jo kirjoittanut liikenneministeriö valmistelee uutta systeemiä, ettei enään tarvitse, ollaan viisaampia huhti-toukokuussa, silloin tiedetään mitä ei tarvitse tehdä, ainakin lasit ja valot kelpaavat DOT-merkityt.
--------------------------------------------- - Kottka-Hamina-Rauma
buhahhaa...
tuot auton Suomeen...
Pliis,mistä näitä JERKKEJÄ siunaantuu?!Ensinnäkin en omista mitään firmaa mutta autoista tiedän pikkasen enempi kuin sinä.Velkaa antaa pankki en minä.Myöskään en hoida veroja Suomessa ainoastaan toimitan auton laivarahtina jonka maksan itse n 1000-1200 euroa "vakuutuksineen".Autot on perusteellisesti tarkastettuja ja huoltohisroria ja edelliset omistussuhteet samoin tarkastettu.Jos sinua kiinnostaa selvitä veron määrä ja laske riittääkö maksuvalmius olkoon se sitten pankki tai jokin muu mahdollinen rahoitusfirma tai vaikkapa oma ISÄSI.
- Harley03
joku skriivaa näin kirjoitti:
mutta kuten ole jo kirjoittanut liikenneministeriö valmistelee uutta systeemiä, ettei enään tarvitse, ollaan viisaampia huhti-toukokuussa, silloin tiedetään mitä ei tarvitse tehdä, ainakin lasit ja valot kelpaavat DOT-merkityt.
---------------------------------------------Taitaa olla niin että Suomen valtio hävisi tämänkin jutun kun oli Espanjan kanssa EU tuomioistuimessa.Yksittäiset kansalaiset saavat tuoda toisessa EU maassa jo rekisterissä olevan amerikkalaisen auton,ilman että AKE vaatii vilkkujen,lasien ym järjetöntä vaihtamista.Itse odotan kanssa,että saisi ostettua Virosta tai Ruotsista uuden Mustangin.Nyt niiden hinnat ovat aivan tolkuttomia, verrattuna alkuperä maahan.Miten voi n.20 000 euron auto maksaa Suomessa 45 000-60 000 euroa.Ei ole ihme, että suomalaisten ostovoima on Portugalin ja Kreikan tasolla.
- haista paska
Kottka-Hamina-Rauma kirjoitti:
Ensinnäkin en omista mitään firmaa mutta autoista tiedän pikkasen enempi kuin sinä.Velkaa antaa pankki en minä.Myöskään en hoida veroja Suomessa ainoastaan toimitan auton laivarahtina jonka maksan itse n 1000-1200 euroa "vakuutuksineen".Autot on perusteellisesti tarkastettuja ja huoltohisroria ja edelliset omistussuhteet samoin tarkastettu.Jos sinua kiinnostaa selvitä veron määrä ja laske riittääkö maksuvalmius olkoon se sitten pankki tai jokin muu mahdollinen rahoitusfirma tai vaikkapa oma ISÄSI.
Sitä EY-tyyppihyväksymätöntä et täällä saa millään vitulla kilpiin ilman suuria uhrauksia.
Turpa tukkoon! - haista paska
Harley03 kirjoitti:
Taitaa olla niin että Suomen valtio hävisi tämänkin jutun kun oli Espanjan kanssa EU tuomioistuimessa.Yksittäiset kansalaiset saavat tuoda toisessa EU maassa jo rekisterissä olevan amerikkalaisen auton,ilman että AKE vaatii vilkkujen,lasien ym järjetöntä vaihtamista.Itse odotan kanssa,että saisi ostettua Virosta tai Ruotsista uuden Mustangin.Nyt niiden hinnat ovat aivan tolkuttomia, verrattuna alkuperä maahan.Miten voi n.20 000 euron auto maksaa Suomessa 45 000-60 000 euroa.Ei ole ihme, että suomalaisten ostovoima on Portugalin ja Kreikan tasolla.
persaukisten vikinää autojen hinnosta on tässäkin maassa saanut kuunnella kymmeniä vuosia.
Eikä se lopu koskaan. - Hyviä neuvoja
haista paska kirjoitti:
Sitä EY-tyyppihyväksymätöntä et täällä saa millään vitulla kilpiin ilman suuria uhrauksia.
Turpa tukkoon!Soita Teemu setälle kun selviät,
- Setä odotaa soittoasi
haista paska kirjoitti:
Turpa tukkoon!Joko ostit Mustsgin vai ostitko kaksi.
- 6681639
Setä odotaa soittoasi kirjoitti:
Joko ostit Mustsgin vai ostitko kaksi.
Kasvaa jo aikuiseksi ?
Luulisi jo että pallit ovat pudonneet...noh kaikki aikanaan..kaikki aikanaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873978Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 131865
- 6824
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740