Miten ymmärrät sanan intohimo? Millainen on intohimoinen ihminen?
Kerrotko myös sukupuolesi, mikäli se ei nimimerkistä käy ilmi.
Määrittele intohimo
8
412
Vastaukset
- isomiesmanse
palava halu saada jotain, tehdä jotain tai tuntea jotain....jotain mitä ilman ei voi olla
tunnetaanko me? Sukulaisia kenties?
Intohimo on yhdistelmä intoa ja himoa. Tarvetta, halua ja kykyä syventyä, uppoutua, heittäytyä johonkin asiaan, tekemiseen tai ihmiseen.- tämän naisen
mielestä.
- isomiesmanse
se polttaa sielusi..ja sisältä ulos vai ulkoa sisään?
- se...
isomiesmanse kirjoitti:
se polttaa sielusi..ja sisältä ulos vai ulkoa sisään?
intohimo ihan välttämättä ole pelkästään sitä sisään-ulos-juttua, hyvä isomies. ;p
Sanoisin näin, että välttämättä et näkisi mun intohimoani, ellet sitten osaisi katsoa sieluuni. Ei kai sillä ole suuntaa... en ole osannut ajatella sille suuntaa. - isomiesmanse
se... kirjoitti:
intohimo ihan välttämättä ole pelkästään sitä sisään-ulos-juttua, hyvä isomies. ;p
Sanoisin näin, että välttämättä et näkisi mun intohimoani, ellet sitten osaisi katsoa sieluuni. Ei kai sillä ole suuntaa... en ole osannut ajatella sille suuntaa.sillä sisään ulos..jutulla mitään sellaista
vaan korventaako palava intihimo kehon ulkoa sisään vai sisältä ulos..eli tuleeko intohimosi ajatuksista vai siitä että näet toisen joka aiheuttaa palon sisääsi? - että...
isomiesmanse kirjoitti:
sillä sisään ulos..jutulla mitään sellaista
vaan korventaako palava intihimo kehon ulkoa sisään vai sisältä ulos..eli tuleeko intohimosi ajatuksista vai siitä että näet toisen joka aiheuttaa palon sisääsi?mun intohimoni on sisäsyntyistä, vaikka sen sytyttäjä olisikin jossain ulkopuolella. Tai jos ymmärrän kysymyksesi konkreettisesti, niin voi intohimon alkulähteet olla ajatuksissa tai tunteissa tai jossain toisessa. Miten vaan. Milloin vaan.
- persona-non-grata
ja kiihkon tilalle astumista:) ... sitä, että haluaa jotain kokonaisvaltaisesti joka solullaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1726832
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353883- 673145
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341429
- 1431197