miehen maha

turhamainenko?

Olenko ihan kauhea.... olen tavannut aivan ihanan miehen jonka seurassa viihdyn ja tunnen oloni hyväksi. Meillä on paljon samoja kiinnostuksen kohteita ja samat tulevaisuuden suunnitelmat. Mutta... mua häiritsee hänen 15 kiloa liikaa oleva kroppa.. enkä tästä syystä tunne hänen kovinkaan voimakasta vetoa. Voiko suhde onnistua? onko kellään samanlaisia kokemuksia? meneekö turhamainen käytökseni ajan kanssa ohi...? tykkään olla hänen lähellään ja suudella mutta kun ekaa kertaa näin hänet ilman paitaa... auts!

44

2917

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turhamaista

Oot vissiin aika nuori, jos ulkonäölliset seikat ovat noin tärkeitä? Tosi turhamaiselta vaikuttaa, sori.

• hyvin pinnallinen

mutta kaipa kaikilla on siihen oikeus.

Et ainakaan ole rakastunut, sen huomaa.

Jätä se mies rauhaan ja anna hänen etsiä itselleen arvoisensa kumppani, joka hyväksyy hänet sellaisena kuin hän on.

Olepa sitten varovainen, jos löydät siedettävän, ihqun makuusi hyväkroppaisen, koska et voi ikinä tietää jos hän vaikka lihoo jossain elämänsä vaiheessa!! Kauheetaaaaaa!!! OMG! Tai pahempaa! SINÄ LIHOT! IIIIIIIK! Sitten sut jätetään ja se on sulle oikein, ihan samanlainen olet itsekin.

Sittenpä sinua ketuttaa jos tämä möhömaha löytää vielä paljon kauniimman ja hyväkroppaisemman naisen kuin sinä. Luultavasti löytää, ainakin mieleltään kauniimman, ja muuhan ei merkkaa. Sitäpaitsi mistä sinä tiedät onko sinun ruumis hänestä hyvä? Vaikka olisitkin omasta mielestäsi niiin iiihana, hänellä voi olla ihan toisenlaiset mieltymykset. Tuskin hän kuitenkaan suhdetta sen takia lopettaisi, kuten kukaan muukaan aikuinen ja täysjärkinen.

T: Kaunis ja timmi, maailman kuumimman, ihanimman ja parhaimman rakastajan nainen (ps. hänellä on ihana, miehekäs masu)

• Sulle on vastailtu aika ilkeästi, mutta minkä sitä ihminen turhamaisuudelleen mahtaa. Seksi on tärkeä osa parisuhdetta, joten siksi olis tärkeää tuntisit mieheen vetoa. Toisaalta, jos niin haluat, opit varmaan ajan kanssa hyväksymään miehen sellaisena kuin hän on...

Vaikea tilanne, koska en keksi tapaa jolla voisi loukkaamatta pyytää toista laihduttamaan :/ Sun täytyy vaan miettiä, pystytkö hyväksymään hänet ylipainoisena. Olethan sä turhamainen ja vaativa, mut en nyt sen takia tuomitsis sua kamalaksi ihmiseksi. Ainakin itse edellytän mieheltä kunnostaan huolehtimista.

• Ei maha mittää

Kannattaisiko parisuhdetta perustaessa katsoa sitä miehen tai naisen mahaa nyt sitten vähän tarkemmin, jos se mahan koko on elämisen ehto ja tehdä niitä "viisaita" päätöksiä silloin eikä vinkua jälkikäteen?

Kylllääää....mahan koko on helvetin tärkeäää;)

Ei haittaa väkivaltaisuus ei alkoholi ei huumeet ei mikään muu kuin MAHA :)=

Jatkakaa samaanmalliin;)

• ...

kyllä pitää myös tuntea vetoa toiseen, muuten seksistä ei tule mitään eikä parisuhde enää ole parishude ilman seksiä! Suosittelisin että etsisit itsellesi sellaisen kumppanin joka vastaa kaikkia toiveita, ei väkisin kannata yrittää mitään. Ja ei sua varmaan haittaisi suo maha jos olisit itsekin samanlainen, ymmärrän jos itse huolehdit itsestäsi esim. urheilemalla pidän huolta kropastasi, niin tuskin haluat nähdä vierelläsi laiskan pömppömahan, eikä siinä ole mitään turhamaista. Jos ihminen muuten miellyttää niin olkaa vaikka kavereita. Parisuhteessa pitää rakastaa toista sellaisena kuin se on ja jos et siihen pysty ei sussa ole mitään vikaa, mutta ei tuollaisesta suhteesta tule mitään (tiedän ihan kokemuksesta, itseltäni meni seksihalut kun mies oli lihonut yli 10kg)

• Sama pätee naisiin
        ... kirjoitti:

kyllä pitää myös tuntea vetoa toiseen, muuten seksistä ei tule mitään eikä parisuhde enää ole parishude ilman seksiä! Suosittelisin että etsisit itsellesi sellaisen kumppanin joka vastaa kaikkia toiveita, ei väkisin kannata yrittää mitään. Ja ei sua varmaan haittaisi suo maha jos olisit itsekin samanlainen, ymmärrän jos itse huolehdit itsestäsi esim. urheilemalla pidän huolta kropastasi, niin tuskin haluat nähdä vierelläsi laiskan pömppömahan, eikä siinä ole mitään turhamaista. Jos ihminen muuten miellyttää niin olkaa vaikka kavereita. Parisuhteessa pitää rakastaa toista sellaisena kuin se on ja jos et siihen pysty ei sussa ole mitään vikaa, mutta ei tuollaisesta suhteesta tule mitään (tiedän ihan kokemuksesta, itseltäni meni seksihalut kun mies oli lihonut yli 10kg)

En voi sietää naisen vatsamakkaroita tai pieniä a-b cupin rintoja rinnat pitää olla vähintään c mielellään d-cup.

Pillu pitää olla karvaton ja häpyhuulet eivät saa olla "repäleisen näköisiä" vaan täysin virheettömät.

Klitoriksen pitää olla iso, joka takaa herkemmät orgasmit yhdynnässä eikä tarvitse kokopäivää räplätä naista kiihottaakseen.

Perse pitää olla kiinteä ja mielellään sellainen todella kapea eikä mikään plösö ja leveä.

No siinähän noita kriteereitä nyt aluksi toki niitä voidaan vielä lisätä, jos ei neideille riitä ;)

• ....
        Sama pätee naisiin kirjoitti:

En voi sietää naisen vatsamakkaroita tai pieniä a-b cupin rintoja rinnat pitää olla vähintään c mielellään d-cup.

Pillu pitää olla karvaton ja häpyhuulet eivät saa olla "repäleisen näköisiä" vaan täysin virheettömät.

Klitoriksen pitää olla iso, joka takaa herkemmät orgasmit yhdynnässä eikä tarvitse kokopäivää räplätä naista kiihottaakseen.

Perse pitää olla kiinteä ja mielellään sellainen todella kapea eikä mikään plösö ja leveä.

No siinähän noita kriteereitä nyt aluksi toki niitä voidaan vielä lisätä, jos ei neideille riitä ;)

tietyille asioille kun ei voi mitään, kuten tissien koko (jos olisit fiksumpi tajuaisit),mutta jokainen voi huolehtia siitä ettei maha/perse pääse leviämään.

• Pikkutissi...
        .... kirjoitti:

tietyille asioille kun ei voi mitään, kuten tissien koko (jos olisit fiksumpi tajuaisit),mutta jokainen voi huolehtia siitä ettei maha/perse pääse leviämään.

....se on ikävää

• ....
        Pikkutissi... kirjoitti:

....se on ikävää

vai mitä tos rupesit luettelee kaikkea mahdollista, vaikka joku puhui vaan miehen mahasta? Ja mielestäni b-kuppi ei ole pieni vaan normaalikokoinen. Tietenkin jos on tissifetissi on sitten asia erikseen. Fiksut miehet näkee naisessa muutakin kun tissit, mutta läski tuskin miellytä ketään, fetisseistä taas puhumattakaan.

• Mutta..
        .... kirjoitti:

vai mitä tos rupesit luettelee kaikkea mahdollista, vaikka joku puhui vaan miehen mahasta? Ja mielestäni b-kuppi ei ole pieni vaan normaalikokoinen. Tietenkin jos on tissifetissi on sitten asia erikseen. Fiksut miehet näkee naisessa muutakin kun tissit, mutta läski tuskin miellytä ketään, fetisseistä taas puhumattakaan.

B-cup on silti pieni:( c tai isompi on sitä jtn :)

• ...
        Mutta.. kirjoitti:

B-cup on silti pieni:( c tai isompi on sitä jtn :)

itse tykkään ja se on pääasia. Suomessa on muutenkin liikaa läskejä, joten tuntuu naurettavalta et joku valittaa b-kupin tisseistä :)

• Ymmärrätkö?
        ... kirjoitti:

itse tykkään ja se on pääasia. Suomessa on muutenkin liikaa läskejä, joten tuntuu naurettavalta et joku valittaa b-kupin tisseistä :)

Isot ja täyteläiset...

• ...
        Ymmärrätkö? kirjoitti:

Isot ja täyteläiset...

must niissä ei ole mitään kaunista, mutta jokaisella on oikeus mielipiteeseensä.

• ....
        ... kirjoitti:

must niissä ei ole mitään kaunista, mutta jokaisella on oikeus mielipiteeseensä.

Isot rinnat ovat kauniita esim. d-cup

• Kello 16.00 ja siitä eteenpäin
        ... kirjoitti:

Mitä sait aikaiseksi voin sanoa et mitään....

Silti sinua vituttaa edelleen isorintaiset naiset c/d cup joita kaikki miehet ihailevat :)

• ...
        Kello 16.00 ja siitä eteenpäin kirjoitti:

Mitä sait aikaiseksi voin sanoa et mitään....

Silti sinua vituttaa edelleen isorintaiset naiset c/d cup joita kaikki miehet ihailevat :)

että mua vituttaa isorintaiset naiset, sanoin vaan että mielestäni d-kuppi ei ole kaunista katseltavaa, c-kupista en puhunut mitään ja jos haluat niin tietää niin se on mielestäni hyvä koko, muttei siitä isompi, ja ei kaikki miehet todellakaan ihaile mitään d ja siitä isompia utareita :) Ja itse olet ilmeisesti se kaljamaha kun noin otti päähän tuon aloittajan mielipide?

• Oikein hyvä koko
        ... kirjoitti:

että mua vituttaa isorintaiset naiset, sanoin vaan että mielestäni d-kuppi ei ole kaunista katseltavaa, c-kupista en puhunut mitään ja jos haluat niin tietää niin se on mielestäni hyvä koko, muttei siitä isompi, ja ei kaikki miehet todellakaan ihaile mitään d ja siitä isompia utareita :) Ja itse olet ilmeisesti se kaljamaha kun noin otti päähän tuon aloittajan mielipide?

pienempi on säälittävä :(

• ...
        Oikein hyvä koko kirjoitti:

pienempi on säälittävä :(

ei ole säälittävämpää kuin kaljamaha, joten laihduta niin et ole niin katkera :P

• Rusina..
        ... kirjoitti:

ei ole säälittävämpää kuin kaljamaha, joten laihduta niin et ole niin katkera :P

...pieniä

• ajatusmaailma
        ... kirjoitti:

Maailmassa on mielestäni miljoonitain säälittävämpiä asioita kuin kaljamaha :D

Salli mun nauraa typerääkin typerämmälle kommentilles. Hahhahhahhhhhaaaahhha...

• ...
        Rusina.. kirjoitti:

...pieniä

kauanko meinaat jatkaa tota? Saatko jtn tyydytystä tosta? Kaljamahas ei siitä mihinkään häviä.

• ....
        ajatusmaailma kirjoitti:

Maailmassa on mielestäni miljoonitain säälittävämpiä asioita kuin kaljamaha :D

Salli mun nauraa typerääkin typerämmälle kommentilles. Hahhahhahhhhhaaaahhha...

nyt kyse oli nimenomaan miesten ja naisten ulkonäöstä, jos et oo huomannut? Ja mielestä se että ihminen on päästänyt itsensä lihoamaan norsuksi, on nimenomaan säälittävää. Tissien koolle nyt ei voi mitään, niin kuin ei miehen peniksen koolle, varsinkin kun sen koolla on todellakin väliä ;)

• alunperin
        .... kirjoitti:

nyt kyse oli nimenomaan miesten ja naisten ulkonäöstä, jos et oo huomannut? Ja mielestä se että ihminen on päästänyt itsensä lihoamaan norsuksi, on nimenomaan säälittävää. Tissien koolle nyt ei voi mitään, niin kuin ei miehen peniksen koolle, varsinkin kun sen koolla on todellakin väliä ;)

kyse ollut pelkästä yhden äijän ulkonäöstä ja yhden naisen mieltymyksistä..? Ootko itte pikkusen tyhmä?

Minä en kylläkään nimittäisi norsuksi ihmistä, jolla on kaljamaha. Niissä mahoissakin kokoeroja löytyy, ja suhteuseroja muuhun kroppaan nähden. En voi käsittää logiikkaa, jonka mukaan kaikki ihmiset joilla on kaljamaha, tai muuten makkaroita vyötäröllä, ovat säälittäviä. Tuomitset heti puolet suomalaisista.

Minua kyllä ylipäätään vituttaa tämä ulkonäkökeskeisyys. Säälittävintä se on.

• pienet
        ... kirjoitti:

kauanko meinaat jatkaa tota? Saatko jtn tyydytystä tosta? Kaljamahas ei siitä mihinkään häviä.

Rinnat

• Esko vuan
        Sama pätee naisiin kirjoitti:

Päivänparhaat naurut tuli ei voi mitn

Tuosta viestistä voi moni nainen ottaa opikseen ja miettiä siis oikeasti miettiä mikä on oikeasti tärkeää ja mikä ei ja kannattaako tiristä joka asiasta.

• ...
        alunperin kirjoitti:

kyse ollut pelkästä yhden äijän ulkonäöstä ja yhden naisen mieltymyksistä..? Ootko itte pikkusen tyhmä?

Minä en kylläkään nimittäisi norsuksi ihmistä, jolla on kaljamaha. Niissä mahoissakin kokoeroja löytyy, ja suhteuseroja muuhun kroppaan nähden. En voi käsittää logiikkaa, jonka mukaan kaikki ihmiset joilla on kaljamaha, tai muuten makkaroita vyötäröllä, ovat säälittäviä. Tuomitset heti puolet suomalaisista.

kyllä oli kyse miehen kaljamahasta, mutta te miehet rupesitte haukkumaan naisen ominaisuuksia aloittaen rinnoista klitorikseen, mä en siitä puhunut sanaakaan. Ja ei oo mun vika että se puolet suomalaisista on ylipainoisia?
        Kyllä se ulkonäkökeskeisyys on perseestä, se on totta, ja alkuperäistä lähinnä neuvoin etsimään sellainen kumppani joka miellyttää myös seksuaalisesti, koska ei sitä seksiä voi väkisin harrastaa jos ei tunne vetoa ihmiseen. Ja sille ei voi mitään jos sitä vetoa ei tunne, ei sitä voi oppia tuntemaan, se vaan tulee oikean ihmisen kanssa ja se ihminen ei välttämättä vastaa omia kauneusihanteita.

• Eki69
        alunperin kirjoitti:

Naisenlogiikkaa se :)

Noin 40 viestiä ja suurinosa pelkkää jankutusta eli sama kuin huutas tuuleen ja ihmettelis et mihin se huuto hävis.

• Sama pätee naisiin kirjoitti:

Saat kaikin mokomin etsiä itsellesi tuollaista naista, aivan kuten aloittajakin saa etsiä kunnostaan huolehtivaa miestä.

• miehenäkin

inhoan kaljamahaa tai "vyölaukkua".Eikä se yleensä iän mukana pienene....Joten sulla on vaan 2 vaihtoehtoa!Opit siteämään tai saat miehesi hankkiutumaan siitä eroon.

• vaan tulevaisuus ?

Onko se vähemmän, jos mies siirtyy terveellisempään ruokavalioon ja alkaa liikkua enemmän? Onko se enemmän, jos vietätte aikaa kylki kyljessä ja hemmottelet häntä makealla ja rasvaisella ruualla, ja tarjoilet olutta? Onko se silloin 30 kiloa vain 45 kiloa? Millainen perimä miehellä on? Onko suvussa ylipainoa?

Entä sinä itse? Kymmenen vuoden kuluttua 15 kg, vai enemmän? Luuletko pysyväsi nykyisissä mitoissa?

• kokenut tottavie

Niin, seksi on tärkeä, siis mielestäni tärkein asia, että parisuhde pysyy vuodesta toiseen. Esteettiset asiat on yhtä tärkeitä kuin esim. hygienia, huomioonottaminen, ja se molemminpuolinen halukkuus. Jos jossakin klikkaa, siitä tulee aikojen kuluessa jonkinmoinen ongelma, joten harkitse, ennenkuin sitoudut. Halu pitää olla alusta asti, myöhemmin sitä mistään vetäise!

• En halua plösö naista
        kokenut tottavie kirjoitti:

Niin, seksi on tärkeä, siis mielestäni tärkein asia, että parisuhde pysyy vuodesta toiseen. Esteettiset asiat on yhtä tärkeitä kuin esim. hygienia, huomioonottaminen, ja se molemminpuolinen halukkuus. Jos jossakin klikkaa, siitä tulee aikojen kuluessa jonkinmoinen ongelma, joten harkitse, ennenkuin sitoudut. Halu pitää olla alusta asti, myöhemmin sitä mistään vetäise!

Läskin naisen mahamakkarat ovat kuvottavia ja ei kyllä sen jälkeen enää tee seksiä mieli.

Onneksi on laihoja noin 45-50kg painoisia naisia, joiden kanssa voi harrastaa seksiä intohimoisesti

• ....
        En halua plösö naista kirjoitti:

Läskin naisen mahamakkarat ovat kuvottavia ja ei kyllä sen jälkeen enää tee seksiä mieli.

Onneksi on laihoja noin 45-50kg painoisia naisia, joiden kanssa voi harrastaa seksiä intohimoisesti

kukaan ei täällä väittänytkään että nainen saa olla läski mutta mies ei. Oikeasti miehet rauhoittukaa. Nyt oli kyse miehestä, mutta jotkut näköjään heti vetää herneet nenään, kun vähänkin arvostelee miesten ulkonäköä, naisia kun saa haukkua mielin määrin mutta jos joku kehtaa sanoa että joku mies on ällöttävä läski niin huhhuh...

• Elixiriä
        .... kirjoitti:

kukaan ei täällä väittänytkään että nainen saa olla läski mutta mies ei. Oikeasti miehet rauhoittukaa. Nyt oli kyse miehestä, mutta jotkut näköjään heti vetää herneet nenään, kun vähänkin arvostelee miesten ulkonäköä, naisia kun saa haukkua mielin määrin mutta jos joku kehtaa sanoa että joku mies on ällöttävä läski niin huhhuh...

Vatsamakkarasi häviävät pikkuhiljaa...

• ...
        Elixiriä kirjoitti:

Vatsamakkarasi häviävät pikkuhiljaa...

painan sen 46kiloa, mitä täällä joku mies hehkutti, että voin syödä mitä vaan lihomatta :P

• .....
        ... kirjoitti:

painan sen 46kiloa, mitä täällä joku mies hehkutti, että voin syödä mitä vaan lihomatta :P

Noin 40kg on sopiva paino :)

• kuolisin
        ..... kirjoitti:

Noin 40kg on sopiva paino :)

Mä oon 186 cm pitkä nainen ja jos painaisin 40 kiloa, oisin teholla. et se siitä.

• Ikävä
        kuolisin kirjoitti:

Mä oon 186 cm pitkä nainen ja jos painaisin 40 kiloa, oisin teholla. et se siitä.

Kyllä ja pieni rintainen :(

• huvittaa

Huvittaa todellakin...itselläni on juuri päinvastoin. Äijämaha vasta onkin seksikäs. Toisaalta, jos mies on oikea, mahalla ei kai niin väliä...?.

En itsekään ole koskaan sietänyt finnejä, mutta mieheni aikuisiän aknesta en ole ollut moksiskaan. Sillä kun jalat menee alta, se ei kysy enää pintaa, niin se vaan ON!

• juuri on.

Amen.

• Tulemmmee siihen l,opputulo...
        juuri on. kirjoitti:

Amen.

Pilu on parempi kuin suihku.

• ja joku ei...

Itse seurustelen miehen kanssa, jolla on mielettömän sexy karvamaha. Olen sanonut hänelle, että mikäli hän laihtuu yhtään kiloa, annan hänelle kenkää... :-)))

• oma....

rakkaani on myös just passeli mulle mahoineen kaikkineen. En osaa kuvitellakaan häntä minään kuivan kesän oravana - on osa hänen persoonaansa, että on pitkä, roteva ja vatsakas :-)

• Kepa.

No onhan sulla itselläsikin aikamoinen pömppis, eikä mies siitä käy kirjoittelemassa jossain suomi24 nettipalstalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      64
      4231
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      67
      4181
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      107
      2900
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      55
      2782
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1992
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1989
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1669
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      109
      1343
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1271
    Aihe