facebookissa. En ole koskaan halunnut nähdä, miltä hän näyttää, kuva tuli eteeni erään tuttavan kaverikuvissa. Tuntui ikävältä nähdä kuva, mua alkoi oksettaa. Siis tämä pettäminen, kaikki, että sitä ihmistä, joka iloisen näköisenä oli kuvassa, tietämättömänä miehensä puuhista, petetään hänen selkänsä takana. Ei heillä mene hyvin, mutta silti...
Näin sattumalta
10
1057
Vastaukset
- Joonas 73
että tuli iljettävä olo kun huoraa parisuhteessa olevan kanssa? Voi että, pitänee mennä lääkäriin jos noin oksettaa omat touhut. Uskotko tosiaan siihen huoripukkisi satuun, että heillä menee huonosti? Se petetty on ainoa teistä jolla menee huonosti kun ei vielä tiedä kummoisenko niljakkeen kanssa on ja mitä selkänsä takana touhutaan. Tykinruuaksi joutaisitte, salapanosi ja sinä.
Joukkueemme toivoo parempia provokaatioita.- tekee Joonaksen
mielestä provokaation..? Ovatko pettäjät mielestäsi täysin vailla omaatuntoa, ehkä jotkut paatuneet tapapettäjät, mutta kovin on mustavalkoinen näkemys asiosta Joonaksella. Tykinruuaksi joutaa sitten iso joukko suomalaisia, eivät edes murhaajat joudu tykinruuaksi, mutta ilmeisesti pettäminen on vähemmän sallittua kuin murha.
- Popera
tekee Joonaksen kirjoitti:
mielestä provokaation..? Ovatko pettäjät mielestäsi täysin vailla omaatuntoa, ehkä jotkut paatuneet tapapettäjät, mutta kovin on mustavalkoinen näkemys asiosta Joonaksella. Tykinruuaksi joutaa sitten iso joukko suomalaisia, eivät edes murhaajat joudu tykinruuaksi, mutta ilmeisesti pettäminen on vähemmän sallittua kuin murha.
tapauksissa pettäminen on kuin murha, henkiselle puolelle ainakin. Melkoisen ontuvaa verrata pettämistä murhaan, tai ehkei sittenkään. Eikös murhan yhtenä tunnusmerkkinä ole nimenomaan teon suunnitelmallisuus, kuten pettämisessäkin. Vai meneekö se silleen, että kaverin vehje nyt vaan lipsahti sinne pesään?
Aika erikoista ap:n jutussa on tuo omantunnon ja pahan olon herääminen kesken salapanojen, kuitenkin kun koko ajan on tiedetty mitä puuhailaan? Miksi siis katua omaa hetken hurmaa tavoittelevia tekoja?
- akkaa sääli..
hän on syyllinen siihen, että ukko on lähtenyt vieraisiin..mitä on pihdannut pillua!
- kaikki...
on suhteellista... Ja sääli sairautta.
Maailma on pieni ja salarakkaani avokki on entinen koulukaverini. Se aina herttaisesti hymyilevä Elovena-tyttö... Tai siltä näyttää. Mies ei koskaan ole sanallakaan avokkia moittinut, mutta osittain omakohtaisesta kokemuksesta tiedän naisen olevan vittumainen bitch - ei aiheuta tosiaankaan minkäänlaisia tunnon tuskia!- olet vain kateellinen
Voi, voi koetko olevasi jotenkin rumempi ja huonompi kuin tämä ykkönen. Koet ettet pysty loppupeleissä kilpailemaan hänen kanssaan miehestä. Varmasti onkin totta että kaunis ja hymyilevä ykkönen on se ykkönen miehen sydämessä. Sinä olet katkera kun mies ei koskaan moiti häntä. Haluisit että mies kertoisi sinulle
että sinä olet kauniimpi, haluttavampi ja sinun kanssasi hän haluaisi jakaa myös arjen ilot ja surut. Sinä itse olet vittumainen bitch. Hyväksy kohtalosi ja ymmärrä että olet aina vain se kakkosvaihtoehto. Herttainen eloveena tyttö hymyilee sinulle lopun elämääsi. - oikein...
olet vain kateellinen kirjoitti:
Voi, voi koetko olevasi jotenkin rumempi ja huonompi kuin tämä ykkönen. Koet ettet pysty loppupeleissä kilpailemaan hänen kanssaan miehestä. Varmasti onkin totta että kaunis ja hymyilevä ykkönen on se ykkönen miehen sydämessä. Sinä olet katkera kun mies ei koskaan moiti häntä. Haluisit että mies kertoisi sinulle
että sinä olet kauniimpi, haluttavampi ja sinun kanssasi hän haluaisi jakaa myös arjen ilot ja surut. Sinä itse olet vittumainen bitch. Hyväksy kohtalosi ja ymmärrä että olet aina vain se kakkosvaihtoehto. Herttainen eloveena tyttö hymyilee sinulle lopun elämääsi.kateellinen olen kyllä: siitä, että se nainen ehti ennen minua. Miksi hänen kanssaan pitäisi kilpailla? Ei salarakaskaan tunne tarvetta kilpailla minun mieheni kanssa. Kumpikaan meistä ei pode huonommuutta vrt virallinen siippa. Minä olen hyvin erilainen kuin hänen avokkinsa, hän on erilainen kuin mieheni.
Tuosta moittimisesta... Olisi tapojen puuttumista moittia sitä ihmistä, jonka kanssa on päättänyt elämänsä jakaa. Epäkunnioittavaa ja moukkamaista. En minäkään hänelle miestäni hauku. Kohtaloni hyväksyn: salarakkaani viettää aikaansa kanssani vapaaehtoisesti, ei velvollisuudesta. En ole hänelle "patja", vaan ihminen, jonka kanssa jakaa ajatuksia. - tottakaan...
oikein... kirjoitti:
kateellinen olen kyllä: siitä, että se nainen ehti ennen minua. Miksi hänen kanssaan pitäisi kilpailla? Ei salarakaskaan tunne tarvetta kilpailla minun mieheni kanssa. Kumpikaan meistä ei pode huonommuutta vrt virallinen siippa. Minä olen hyvin erilainen kuin hänen avokkinsa, hän on erilainen kuin mieheni.
Tuosta moittimisesta... Olisi tapojen puuttumista moittia sitä ihmistä, jonka kanssa on päättänyt elämänsä jakaa. Epäkunnioittavaa ja moukkamaista. En minäkään hänelle miestäni hauku. Kohtaloni hyväksyn: salarakkaani viettää aikaansa kanssani vapaaehtoisesti, ei velvollisuudesta. En ole hänelle "patja", vaan ihminen, jonka kanssa jakaa ajatuksia.tuo koko juttu..?
Jos on totta niin olet kyllä säälittävä ihminen. Et uskalla kertoa huoraamistasi miehellesi. Surkeana häviäjänä valehtelet hänelle, ettei hänkin lemppaisi sinua. Olet kuule ämmä pian miehellesikin kakkonen tai et edes sitä. - sama,
tottakaan... kirjoitti:
tuo koko juttu..?
Jos on totta niin olet kyllä säälittävä ihminen. Et uskalla kertoa huoraamistasi miehellesi. Surkeana häviäjänä valehtelet hänelle, ettei hänkin lemppaisi sinua. Olet kuule ämmä pian miehellesikin kakkonen tai et edes sitä.mitä sinäkin uskot. Totuus on aina tarua ihmeellisempää, sanotaan.
- näin miehen
vaimon valokuvan, hän näytti todella kauniilta. Kauniit kasvonpiirteet ja erityisen kauniit, hieman vinot silmät. Mies on komea, joten olin kyllä kuvitellutkin vaimon kauniiksi. Kauniitakin petetään näköjään...ei ole ulkoasusta kiinni. Mies sanoo minua kauniiksi, mutta olen mielestäni nätti, en kaunotar.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1268897
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1455374Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333825Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313585Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352634Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3581562Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981557Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?711410Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376