kuinka paljon/kk

tanja.p

kuinka paljon painonne on pudonnut kuukaudessa? minun on tippunut vain 2,5 kiloa ja se on ihan uskomattoman vähän, en vain ole pystynyt parempaan. ihan vaan vertailun vuoksi ja uteliaisuudesta kiinnosta teidän muiden painon pudotus/kuukausi. olisi kiva jos vastailisitte. tsemppiä kilojen karkotukseen kaikille!! ja muutenkin hauskaa kevättä!

8

885

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla on lähtenyt 3kk:n aikana 4kg.
      En ole itse kovin tyytyväinen tähän saldoon, mutta parempi se on kuin ei mitään. Maltti on valttia! :)

• senie

Minulla tippunut reilu kuukaudessa 7kg. Mutta suurinosa lähtenyt nesteitä..
      Eniten harmittaa se, ettei tuo painonpudotus juuri näy missään.
      Mutta edelleen jatketaan, olisi tarkoitus kesään mennessä vielä 5-8kg pudottaa.
      Tsemppiä myös sinulle! Kyllä se siitä kun jaksaa vaan lähteä liikkeelle ja katsoa mitä suuhun pistää! :)

• lähteny

11 kg neljässä viikossa, mutta se nyt ei ollu eeds laihdutuskuuri vaan ihan tahattomasti läht vaikean elämäntilanteen vuoksi.

• yhtään sure

sinulla on juuri sopiva tahti pysyvää painon pudotusta ajatellen!

Jatka samaan malliin, äläkä välitä muitten pudotuksista! Painon tippumiseen kun vaikuttaa monet syyt, mm. aloituspaino. Seuraavan kk jälkeen olet laihtunut sitten jo yht. yli viisi kiloa!

• Tohtoritar

EI ole mitään järkeä vertailla painon putoamista. Mitä enemmän on alussa painoa, sitä nopeammin sitä myös lähtee. Sukupuolella, iällä sekä muutamalla muulla tekijällä on myös vaikutsta laskunopeuteen.

Nyrkkisääntönä on, että sellaiset 0.5-1 kilo/vko on jo erittäin hyvä tahti ja sinullahan tuo toteutuu. Paino ei myöskään aina putoa tasaiseen tahtiin, joten kannattaa katsoa painonpudotusta pidemmällä aikavälillä.

• ostin vaa´an

ja murheissani tuijottelin lukemia. Ne kun pienenevät tosi hintsusti.
        Teen aina iltaisin pienen "kiinteytysjumpan" ja taijii liikkeitä, töihin ostin sellaiset nilkkapainot (2 kg/koipi). Kävelen työssäni runsaasti, joten ajattelin hyödyntää sitäkin. Päivän päätteeksi aluksi olin tosi poikki.
        Mielestäni kulutin nauttimani energian moneen kertaan. Mutta vaaka napitti sellaissta 25 - 100 g / pv alaspäin, jos sitäkään.
        Olin jo luopua toivosta ja aikeissa palata sohvan nurkkaan natustamaan chipsejä, mutta satuin löytämään ompelulaatikostani vanhan kunnon mittanauhan!
        Aloitin mittaukset, ja kuukaudessa olen saanut pohkeisiin 1,5 cm lisää, vatsanympärys on kaventunut 4 cm, uuma 6 cm, reidet 4 cm. Takamukseen on tullut 1,5 cm lisää, mutta pepun muoto on muuttunut.
        Olisikohan tässä käynyt nyt niin, että läski alkaa hiljalleen muuttua lihakseksi, ja eikös lihas paina enemmän kuin ihra?
        En tiedä, mutta vaaka saa olla aika rauhassa nurkassaan. minä käytän mittanauhaa!

• tanja.p
        ostin vaa´an kirjoitti:

ja murheissani tuijottelin lukemia. Ne kun pienenevät tosi hintsusti.
        Teen aina iltaisin pienen "kiinteytysjumpan" ja taijii liikkeitä, töihin ostin sellaiset nilkkapainot (2 kg/koipi). Kävelen työssäni runsaasti, joten ajattelin hyödyntää sitäkin. Päivän päätteeksi aluksi olin tosi poikki.
        Mielestäni kulutin nauttimani energian moneen kertaan. Mutta vaaka napitti sellaissta 25 - 100 g / pv alaspäin, jos sitäkään.
        Olin jo luopua toivosta ja aikeissa palata sohvan nurkkaan natustamaan chipsejä, mutta satuin löytämään ompelulaatikostani vanhan kunnon mittanauhan!
        Aloitin mittaukset, ja kuukaudessa olen saanut pohkeisiin 1,5 cm lisää, vatsanympärys on kaventunut 4 cm, uuma 6 cm, reidet 4 cm. Takamukseen on tullut 1,5 cm lisää, mutta pepun muoto on muuttunut.
        Olisikohan tässä käynyt nyt niin, että läski alkaa hiljalleen muuttua lihakseksi, ja eikös lihas paina enemmän kuin ihra?
        En tiedä, mutta vaaka saa olla aika rauhassa nurkassaan. minä käytän mittanauhaa!

kiitos kun vastailitte, urakkani jatkuu :) tsemppiä kaikille :)

• Pieni pyöreä

lähti 6 kiloa suunnilleen kolmessa kuukaudessa eli 2 kiloa per kuukausi. Vauhti ei ollut noin tasainen, vaan tuli harppauksia ja jumituksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5030
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1590
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1189
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1119
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1093
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      862
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      769
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      733
    Aihe