kuinka olla sika

se on nyt vaan pakko

kuinka käyttäytyä aika sikamaisesti naista kohden.
olen rakastunut. mutta olen sellainen jes sir tyyppiä ollut tässä jutussa. siihen pakko tehdä loppu.
nainen on epävarma suhteesta. joko suhde tulee tai erotaan. ei ole vaihtoehtoja sen enempää. pelkkää kaveria kun ei ihan heti pysty ite ainakaan olla.
tänään en mene hakemaan naista ja kavereita ja viemään kotiin.
Miten kerron sen hänelle niin että ymmärtäisi mun haluavan olla mies eikä nyssy joka tekee mitä käsketään. Jos nainen haluaa mun kanssa aikaa viettää niin tulkoot bussilla. en rupea häntä kuskailemaan joka paikkaan.

harva ymmärtää pointin tässä, mutta tää on nyt pakko. olen tehnyt kaikkeni suhteen eteen. ongelmana on se että vain minä olen uhrauksia tehnyt. en tiedä seurustelenko. silti viestejä tulee naiselta jonka kanssa olen seksiä harrastanut yli puol vuotta. ja jonka vaimokseni tahtoisin. Miten käyttäytyä hieman sikamaisesti.

6

635

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Spere

Eli sikamaisuudella tarkoittanet nyt enemmänkin itsevarmaa miesmäisyyttä, jossa naista ei toki sovinistisikamaisesti kohdella, mutta ei olla nöyrääkään poikaa.

Sun pitää asennoitua oikein. Älä missään tapauksessa ole suoranaisesti ilkeä. Aina, jos esim heität jotain kommenttia ilkikurisesti, niin pidä huolta, että nainen ymmärtää sen huumorina. Älä kuitenkaan koskaan äläkä missään laske leikkiä naisen ulkoisista ominaisuuksista.

Olette tunteneet jo sen verran kauan, että pick up artistien temput eivät enää tehoa. Kaiva mieluummin esiin itsestäsi se miehinen ytimesi - millainen juuri sinä olet miehenä. Anna sen näkyä.

Älä siis uhraudu. Tee vain harvoin noita kuskaamisia ja voit heittää läpällä, että "paljokos maksat"?

Näytä, että sulla on tärkeetä tekemistä, jolloin et ehdi nähdä naista. Näette silloin, kun SINÄ päätät ja naiselle saa sopia se. Nainen varmaan odottaa, että sinä otat ohjat suhteessanne käsiin juuri noin. Kieltäydy silloin tällöin seksistä. Se ottaa koville, tiedän, mutta saa naisen ajattelemaan, että mikäs hänessä on vikana, pitääkö hänen naisena yrittää kovemmin tai sitoutua? Jätä myös joskus vastaamatta viesteihin tai vastaa vaan lyhyesti. Se luo salaperäisyyden tunteen, mikä vetoaa useimpiin naisiin.

Tässä on vain muutama esimerkki. Keksi lisää itse ja sovella periaatteita.

Ennen pitkää sinun tulee sitten ottaa asiat puheeksi. Fiksut naiset arvostavat miestä, joka osaa puhua asioista. Jos nainen ei ole sellainen, en usko, että sinun kannattaa tuhlata häneen aikaasi. Tiedän, että haluaisit hänestä vaimon ja olet ihastunut, mutta usko minua: Tämä maa on täynnä naisia, jotka arvostaisivat sinua tuollaisena mukavana miehenä. Ne ovat yleensä jo muutaman suhteen läpikäyneitä pettyneitä naisia. Kannattaa myös valita terve yksilö, ei neurootikkoa. Et sitäpaitsi voi esittää kusipäätä loputtomiin.

• Spere

Asennoitumiseen kuuluu myös motivoitua sillä, että ajattelet mielessäsi naisen hiljalleen sulavan sinulle pala palalta joka kerta, kun teet tietoisesti näitä itsevarmoja eleitä. Omasta kokemuksesta tiedän, että joskus ei meinaa huomatakaan niitä tilaisuuksia, joissa olisi mahdollisuus toimia oikein. "Vanha luonto" tahtoo olla väkisinkin liian kiltti :). Silloin pitää vaan pysähtyä ja kaivaa jostain esille vakuuttavan kuuloinen letkautus.

• Kekkanen
    • määää

Tajuan sun pointin. Silti - älä ryhdy siaksi (sillä sun on elettävä itsesi kanssa eli sian) vaan löydä oma vahva itsesi.

Mielestäni sika on sellainen, joka es on epäluotettava eli pettää tai jättää asiansa hoitamatta. Käyttää liikaa alkoa ym. Ei ole kivaa kumppanille ja ennen kaikkea sillä pilaa oman elämänsä.

Mutta alati myötäilevän jes-miehen voit heittää romukoppaan. Kaiva sisämmästäsi itselle merkityksellisiä asioita. Jos siellä ei ole sellaisia, niin ala etsiä ja rakentaa. Ala elää hyvää ja rikasta elämää - sellaista, joka on hyvää vaikka naista ei olisikaan.

Jossakin vaiheessa sinulla on nainen (joka myös on viksu ja viisas). Parisuhteessa on sopeuduttava ja tehtävä kompromisseja, mutta sitä omaa sisintään ja tahtoaan ja tarpeitaan ei saa unohtaa tai antaa toisen polkea mitättömäksi.

En tiedä onko tästä mitään apua nykyhetkeen tai ylipäätään, mutta mieti silti näitä. Jos haluat suhdetta sen naisen kanssa, mistä kirjoitit, niin pidä yllä omaa tahtoa ja tarpeita myös. Ei tarvitse etsimällä etsiä ristiriitoja, niitä tulee. Joskus myötäilet ja sovittelet, mutta kun on sinulle tärkeä asia tai meno, niin pidä siitä kiinni. Vaikka nainen joutuisikin luopumaan tai suuttuisi.

Ole vahva ja tahtova mies- älä surkea ja säälittävä sika. (anteeksi oikeat possut - arvostan sikoja, mutta "sika" mieheen liitettynä on surullinen tapaus)

• alkuperäinen kirjottaja

no kävikin sitten niin että hain naisen mutta laitoin hänet ajamaan autolla. Tuli luokseni. pistin hänet hieromaan mua. sanoi kyllä että tykkäs tommosesta äijämäisestä olosta. Pitäis vissii kaljaa kittailla ja telkkaa kattella naisen kans. Ite kyl tahtoisin niin paljon muuta.

silti jostain kumman syystä annoin auton naiselle aamupäiväksi käyttöön. Tuota tarkoitan jes sir. tyypillä. Laitan kyllä bensakulut hänen maksettavakseen. Tulee kohta takaisin jolloin keitän hänelle kahvit, kun aikaa ei ole tarpeeksi. Heitän hänet opiskelemaan ja itse menen kauppoihin pyörimään.

Nainen on tainnut tulla riippuvainen autooni. Täälläpäin kyllä bussit maksaa aika paljon. ja liikkuminen on lisääntynyt kun matkaa hänen kämpilleen on 6km. mut jos kämpiltäni hänet haen niin se tekee jo 12km. Bensarahaa hän maksaa kyllä. mutta se laatuajan vähentyminen on se isompi juttu. Ei minusta ole laatuaikaa autossa istuskella kun pitää ajamiseenkin keskittyä.

jos esim nainen sanois. nyt mulla on 4h aikaa niin kuitenkin lähden häntä hakemaan jostain luokseni. Kämpilläni ollaan lähes aina, koska hän asuu solussa. Jotenkin pitäis saada se niin ettei nainen autostani olisi riippuvainen. Tai ainakaan niin että mun tarttis koko ajan kuskailla. ennemmin annan auton tilanteen mukaan käyttöön.

no jos tää nyt selkenis että millä tavalla haluisin hieman enempi äijämäisesti käyttäytyä. on tossa muutamia neuvoja ollut kyllä. tuo linkki avarsi kans. eli pitäisi jättää viesteihin vastaamatta, mutta sitten kun kysyy niin pitäis olla jonkinlainen alibi tai semmoinen tärkeä meno vaikka ei ookaan.

• Sullahan on leveragee
        alkuperäinen kirjottaja kirjoitti:

no kävikin sitten niin että hain naisen mutta laitoin hänet ajamaan autolla. Tuli luokseni. pistin hänet hieromaan mua. sanoi kyllä että tykkäs tommosesta äijämäisestä olosta. Pitäis vissii kaljaa kittailla ja telkkaa kattella naisen kans. Ite kyl tahtoisin niin paljon muuta.

silti jostain kumman syystä annoin auton naiselle aamupäiväksi käyttöön. Tuota tarkoitan jes sir. tyypillä. Laitan kyllä bensakulut hänen maksettavakseen. Tulee kohta takaisin jolloin keitän hänelle kahvit, kun aikaa ei ole tarpeeksi. Heitän hänet opiskelemaan ja itse menen kauppoihin pyörimään.

Nainen on tainnut tulla riippuvainen autooni. Täälläpäin kyllä bussit maksaa aika paljon. ja liikkuminen on lisääntynyt kun matkaa hänen kämpilleen on 6km. mut jos kämpiltäni hänet haen niin se tekee jo 12km. Bensarahaa hän maksaa kyllä. mutta se laatuajan vähentyminen on se isompi juttu. Ei minusta ole laatuaikaa autossa istuskella kun pitää ajamiseenkin keskittyä.

jos esim nainen sanois. nyt mulla on 4h aikaa niin kuitenkin lähden häntä hakemaan jostain luokseni. Kämpilläni ollaan lähes aina, koska hän asuu solussa. Jotenkin pitäis saada se niin ettei nainen autostani olisi riippuvainen. Tai ainakaan niin että mun tarttis koko ajan kuskailla. ennemmin annan auton tilanteen mukaan käyttöön.

no jos tää nyt selkenis että millä tavalla haluisin hieman enempi äijämäisesti käyttäytyä. on tossa muutamia neuvoja ollut kyllä. tuo linkki avarsi kans. eli pitäisi jättää viesteihin vastaamatta, mutta sitten kun kysyy niin pitäis olla jonkinlainen alibi tai semmoinen tärkeä meno vaikka ei ookaan.

"Tulee kohta takaisin jolloin keitän hänelle kahvit, kun aikaa ei ole tarpeeksi."

Jos haluat vähän äijäillä niin voit "unohtaa" että sun piti keittää kahvit. ;)

"Nainen on tainnut tulla riippuvainen autooni. "

Noniin, tuossahan sulla onkin vipuvartta jota käyttää. Älä ole aina tavoitettavissa tai kuskaamassa. Tällöin nainen joutuu kulkemaan bussilla tai pyörällä, jolloin mielessä käy kuinka kivaa ja kätevää on kun olet paikalla.

Täydellnen tekosyy luistaa kuskin hommista on juoda pari kaljaa. Mikäpä sen mukavampaa kuin kaksi viileätä olutta ja täydellinen syy jättää menemättä rattiin!

"Jotenkin pitäis saada se niin ettei nainen autostani olisi riippuvainen. Tai ainakaan niin että mun tarttis koko ajan kuskailla. ennemmin annan auton tilanteen mukaan käyttöön. "

Mitä jos tapaisitte harvemmin? Miksi ylipäätänsä kuskailet naistas eestaas? Kyllä minä sanoisin että hakea voin mutta takaisin vien vasta huomenna, eli yö vietetään täällä mun kämpillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      180
      13608
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5493
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4940
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      154
      3726
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2853
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1801
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      372
      1697
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe