Miksi

naiset aina

valittaa seurauksista eikä syistä?

16

837

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei teistä

miehistä ota selvää. Syissä ei ole mitään täyspäisen logiikkaa, niin ei niistä osaa valittaakaan.

• te.

ymmärtäisitte että syy on aina naisissa.

• disadora

Yrititkö viitata edelliseen aloitukseen vai mistä tämä "välähdys"?

• sekin,

aukaise se...missä oli syy?

• disadora
        sekin, kirjoitti:

aukaise se...missä oli syy?

mä aukaisin jo aiemmin.Jos sä olet viittä vaille psykologi nii kerropas itse syy.Ei siihen varmaan yksittäistä syytä ole, toki tahdon sen kuulla jos mielestäsi on.

• ethän sä
        disadora kirjoitti:

mä aukaisin jo aiemmin.Jos sä olet viittä vaille psykologi nii kerropas itse syy.Ei siihen varmaan yksittäistä syytä ole, toki tahdon sen kuulla jos mielestäsi on.

NAISENA syytä näe,ainoastaan seurausta jota koitat selitellä.

• disadora
        ethän sä kirjoitti:

NAISENA syytä näe,ainoastaan seurausta jota koitat selitellä.

itse sortunu samaan kuin ko. mies vai mistä moinen? Miksi sulla ei ole naamaa selittää syytä jos se on niin yksiselitteinen?

• se sua
        disadora kirjoitti:

itse sortunu samaan kuin ko. mies vai mistä moinen? Miksi sulla ei ole naamaa selittää syytä jos se on niin yksiselitteinen?

auta jos mä sen kerron.Kaiva vaan se syy sieltä syvältä,ja todista että olen väärässä.

• disadora
        se sua kirjoitti:

auta jos mä sen kerron.Kaiva vaan se syy sieltä syvältä,ja todista että olen väärässä.

jaksa kiinnostaa sun ongelma nyt. Puhu sille joka aloitti äskeisen keskustelun jos haluat asiaan kantaa ottaa. En yleensäkään puskajuttuihin ota kantaa kovin pitkälle jos ne menee itkupillin puolelle, antaisit mieluummin nähdä kuka olet koska selvästi olet puhunut kanssani aiemminkin.Loppujen lopuksi alkaa tuntua että olet nainen.Ja miten niin "eihän se sua auta jos mä kerron"? Hah. Ei tässä nyt MUN ongelmaan ratkaisua olla oltukaan hakemassa.

• disadora
        disadora kirjoitti:

jaksa kiinnostaa sun ongelma nyt. Puhu sille joka aloitti äskeisen keskustelun jos haluat asiaan kantaa ottaa. En yleensäkään puskajuttuihin ota kantaa kovin pitkälle jos ne menee itkupillin puolelle, antaisit mieluummin nähdä kuka olet koska selvästi olet puhunut kanssani aiemminkin.Loppujen lopuksi alkaa tuntua että olet nainen.Ja miten niin "eihän se sua auta jos mä kerron"? Hah. Ei tässä nyt MUN ongelmaan ratkaisua olla oltukaan hakemassa.

vielä että naisia mitenkään vähättelemättä, mulla vaan tuli mieleen että olet joko kiukustunut akka joka on jossain vaiheessa loukkaantunut mun sanoista tai sitten tavallistakin tavallisempi keskinkertainen kaappipoika joka on tympääntynyt naisiin sekä itseensä.

• jotain.
        disadora kirjoitti:

tyydytystä hyökkäävästä kirjoitustyylistäsi,oletko tärkeämpi kirjoittaja kun olet rekattu?

• disadora
        jotain. kirjoitti:

tyydytystä hyökkäävästä kirjoitustyylistäsi,oletko tärkeämpi kirjoittaja kun olet rekattu?

vähän tuttuja jos et ole aiemmin törmännyt ihmiseeen joka vitut välittää siitä mitä jokin tuntematon luulee sinusta tietävänsä.Mitäs sä mulla päätäs vaivaat???Pysy omassa piirissäs ja ole aukomatta mun juttuja jos se on noin vaikeaa.Mä en vastaa sulle tähän ketjuun enää yhtään mitään kun ei jaksa enää kiinnostaa.Plaah......

• nainen-

Missä on esimerkit?? Mitä tällä haetaan?, esim.jos mies pettää mua toisenkaa,niin olen pettynyt miehelle että sillä ei ole aivoja ja toimii vain impulssien avulla. Eli toisdin sanoin en seurausista vaan enemmän tekijästä.

• ei.....

tarjota enää,tosta saa mitään selvää.

• ei halua

valittaa itsestä.

• pointti.

...

Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2491
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe