ella bache

kala-69

Käyttääkö kukaan ella bachen tomaattirasvaa?Kosmetologini suositteli sitä pintakuivalle iholleni , heleyttää kuulemma sameaa ihoa. Sekä kosteuttavaa seerumia. Kalliita vain ovat, yli 100 € noi kaksikin.

6

2131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta vain

siitä mainitsemastasi tomaatti voiteesta elikkäs varsin sitkeää ja huonosti imeytyvää oli. Mutta eikö koko sarja ole uudistettu-liekö tomaattivoidetta enää siellä valikoimissa.

• sitten

...olin kosmonautiksi opiskelemassa mm.Ella Bachen tuotteilla ja kyllä tykkäsin melkein kaikista sarjan tuotteista kun ne oli jotenki ajattelevia ne tuotteet... Äh joo eli tommaatti oli hyvä kans en tiä myyäänkö enää...

• kala-69

vielä olemassa tomaattirasva nimittäin. Ihan hyvä rasva pintakuivalle iholle, mutta näyttää vähän siltä ettei se sovi minun iholleni couperosan takia!!No katotaan nyt oli sen verta kallista että vielä en luovuta!

• minä vain =)

voisitko kirjoittaa mitä kyseinen rasva sisältää.. itse olen hävittänyt sen pahvikotelon ja nyt kaipaisin todella kiperästi tieta voiteen sisältämistä aineista.

kiitoksia

• kala-69

ehdin jo heittää paketin pois...

• Nimetön

Creme Tomate on edelleenkin Ella Bachen myydyimpiä tuotteita ja sopii parhaiten pintakuivaille sekaiholle vaikka olisikin coupoerosaa. Kirkastaa ja vitaminisoi ihoa. Tuote löytyy Ellan herkän/punoittavan ihon linjasta joten ei pitäis kyllä mitään ihmeellistä aiheutta iholle. Jos iho on vähän rasvaisuuteen taipuvainen kesällä voide voi tuntu vähän tuhdilta. Ellalta on tulossa nyt lähihetkinä uusi luomutomaattivoide, oikeastaan emulsio joka sopii sit vähän rasvaisemmallekin iholle, tämä ei ole nin paksu kuin tuo perinteinen.

Itse kun käytin creme tomatea näin sen paremmaksi yökäytössä. Itselläki on pintakuivasekaiho nimenomaan. Jos on kuivempi iho menee varmasti hyvin myös meikin allakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2491
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe