Toistaiseksi kyse on ihan vaan ajatusleikistä. Mutta kun tässä ei enää ihan teinityttö ole, niin tällaisia tulee mieleen.
Eli minulla on ollut 13 vuotta kestänyt salasuhde naimisissa olevaan mieheen. Olen myös itse naimisissa.
100 % varmuudella kummankaan puolisoilla ei ole mitään tietoa asiasta. Molemmat avioliitot ovat tosi onnellisia (tiedän että tämä on monelle mahdoton yhtälö, joten ei tarvitse niitä "onnellisessa liitossa ei petetä" viestejä, kiitos).
Jos ajatellaan, että tämä salarakkaani kuolisi. Vaimolla olisi kova ikävä.
Tulisiko vaimolle parempi mieli jos lähettäisin hänelle nimettömän kirjeen, jossa kertoisin suhteesta? Voisin printata esim. satoja todella härskejä seksisähköposteja ja chatteja mukaan (toki niin että omat tietoni niistä olisi mustattu).
Ajattelin että ehkä se vähentäisi surua, kun paljastuisi että avioliitto on eräällä tavalla ollut valhetta?
13 vuoden salasuhde, mies kuolee
78
4300
Vastaukset
- Vaimo minäkin...
Miksi ihmeessä tunkisit itsesi vaimon elämään ja maailmaan, jonne et kuulu? Olet ilmeisesti erittäin pahansuopa ja itsekäs ihminen, olethan kyennyt onnellisesti avioliitostasi huolimatta, pettämään miestäsi vuosia.
Tee testi! Kerropa miehellesi kaikki ja testaa hänen reaktiotaan ja totea, että jos satut kuolemaan, miehesi ei kannata niin hirveästi surra vaimoaan koska sinähän olet ollut myös pettäjä (joskin ikävämpiäkin nimityksiä löytyy) - miehen muiston ja
veisit vaimolta oikeuden surra sitä miestä, jonka kanssa hän uskoo onnellisesti eläneensä pitkässä avioliitossa.
- elämä opetti
ilkeitä on tuomitsijat,eivät tiedä yhtään mitään.
Kukaan ei omista toista ihmistä,vaikka itsekkin jäin yksin,en ole katkera,enkä tuomitse.
Kun kolahtaa omaan nilkkaan,sitten muuttuu ääni kellossa.
- salarakas myös
itselläni sama tilanne eli pitkä salasuhde, täysin salassa molempien perheiltä. Lähinnä ajattelin, että jos salarakkaani kuolisi niin miten pystyisin suremaan, ei voisi näyttää tunteitaan kenellekään..eli nämä on niitä asioita jotka joutuisin kärsimään , koska tällaiseen leikkiin on ryhtynyt.
Missään nimessä minä en loukkaisi hänen vaimoaan , enkä muuta perhettä, heillä olisi kestämistä jo muutenkin. Tuollainen teko mitä sinä ajatusleikkinä ajattelet, voisi horjuttaa lesken psyykkistä tasapainoa tosi pahasti, et varmasti mitään hyvää siinä tekisi. Jollain tavalla vähän sadistista ajattelua. Miten pystyisit olemaan itse kotona normaalisti jos noin pitkä suhde olisi ja toinen kuolisi?- simpukantytär
En ikinä koskaan haluaisi loukata salarakastanikaan ja hänen vaimolleen kertominen itsensä kuoltuakin olisi loukkaus myös salarakastani kohtaan. Olen sitä mieltä, että jos tähän leikkiin ryhtyy pitää sitä salarakasta rakastaa niin paljon, että ei ikinä koskaan missään olosuhteissa paljastaisi suhdetta.
- ei siis
riitä enää tämä jännitys elämään, vaan pitää saada vähän extremeä kehiin? Voisitko ajatella löytäväsi riittävästi mielenkiihoketta jostakin muusta aktiviteetista kuin toisten ihmisten elämän pilaamisesta?
- mitä...
ihmettä päässäsi liikkuu, kun edes ajattelet tekeväsi tuollaista?!?!?!? Täysin pöyristyttävä ajatus! Aivan järjetöntä ajatellakaan tuollaista "lohduttelua"..!
Olen itse naimisissa oleva toinen nainen, suhde kestänyt muutaman vuoden ; tilanne myös se, ettei kummankaan puolisolla ole asiasta hajua. Tuossa juttelin samanlaisessa tilanteessa olevan ystäväni kanssa samantapaisesta tilanteesta, mutta toisin päin: miten kertoa salarakkaalleni mahd. huomaamattomasti, jos minusta aika jättää..? Olen päätymässä siihen, että jätän kaverilleni kirjeen, jonka hän toimittaa kirjattuna salarakkaalleni - olisi näin jäähyväiseni hänelle ja siinä olisi sanottuna kaikki, mitä ehkä muuten jää sanomatta. Mutta jos mies kuolisi ennen minua... Pitäisin huolen, ettei miehen leski edelleenkään tietäisi mitään. Ehkä kävisin haudalla hautajaisten jälkeen viemässä sen klassisen nimettömän ruusun, muuten olisi vain pakko jatkaa tarpomista elämässä eteenpäin "kuin ei mitään". - tiina*
sitten sinunkin avioliittosi valhetta? Jos on, niin miksi olet siinä ja jatkat tuota valetta(vieläpä noinkin pitkään)? Jos ei, niin miksi sitten rakastajasi liitto olisi valhetta?Keksitkö noita ajatusleikkejä siksi, että pääset hetkeksi pakenemaan todellisuutta?
- on pakko olla
provoa. Ei helvetissä voi olla 13 vuoden salasuhde ettei jommankumman puoliso saisi selville, tai sitten molemmat petetyt pitävät myös salasuhdetta. Onnellinen liitto, hah, ja paskat. Vaikka kielsit laittamasta tuosta asiasta mitään, niin väitteesi on aivan täyttä paskaa ja 100%. Jos kertomuksesi olisi totta niin salarakkaasi joutaisi kuolla, ja heti.
- mssj
Kyllä olet tyhmä. Itse sanot..meillä on onnellinen liitto jne. Haluisitko itse, jos kuolisit, että salamiehesi ottaisi yhteyttä mieheesi ja antaisi kaikki teidär höpöhärskit viestit luettavaksi. Ketä se enää hyödyttää? Sinä olet itse taivaassa tai helvetissä, mistä sitä tietää?? Miehesi jää kuitenkin elämään tänne, ja hänelle jää kaikki paskapyykkisi pestäväksi surun ohella. Kirjoitat kun joku teini=) Anteeksi vaan. Mieti vähän. Ehkä sun kuuluisi sanoa avioliitostasi, että nyt ollaan valeliitossa onnellisesti, ja kun salamieheni kuolee, minä tyhmä nainen menen ja kerron kaiken katkeruuttani, koska elän itse ihan valheessa kaiken aikaa. Kumpaa miestä mä oikein rakastinkaan. Elossa vai haudassa olevaa? Olempa mä tyhmä, kun en muista sitä??
- Nimetön
Ihminen nyt vaan on sellainen, että tuollaiset salaisuudet vääristää ajatusmaailmaa! Sen takia varmaan tulee tuollaisia järjettömiä ajatuksia mieleen. Jos toinen kuolee, niin haluaako sitä niinkuin synnintunnustuksen tehdä sen rakastajan vaimolle? Vai onko motiivi vain särkeä kaikki kauniit muistot, jota vaimolla on. Toisekseen.. en edes usko, että vaimo uskoisi sinun härskejä mailejasi etc. todeksi. Kaikki se koko lähettämäsi törky päätyisi varmasti roskakoriin, ja sinä joutuisit ihan turhaan vaan pettymään.
Aika sairaita ajatuksia.- jo sanoikin
että aloittajan juttu on provoa. 13 v. salasuhdetta eikä kummankaan puoliso muka tiedä mitään. Aivan keksitty juttu, ei mitään totuuden häivää ap.n viestissä.
- Imbi Piim
Mitäpä jos sinun miehesi kuolisi ja sinä saisit samankaltaista postia naiselta, johon miehelläsi on ollut suhde 20 vuotta? Tai nainen tulisi miehesi lapsen kanssa kyläilemään? Tulisiko niin hyvä mieli, että keittäisit kahvit?
Tai jos sinä kuolisit. Haluaisitko, että miehellesi kerrottaisiin suhteestasi? Dokumenttien kera. - GD.
Mahdat olla tai lähestyä jo kovaa vauhtia keski-ikää, kun ei näytä olevan muuta ajankulua kuin typerät ajatusleikit ja huvikseen salasuhteen pitäminen. KASVAISIT SAATANA JO AIKUISEKSI! Todella selkärangatonta touhua.
- Komppaan
kyllä kauniisti sanottu. Ei vaan auta enää ap:n kaltaista, paras ikä oppia on moiselta kusipäältä jo ollut ohi vuosikymmeniä.
- naimisissa
ja 13 vuotta onnellinen salasuhde..... no tuota ei usko vanha Erkkikään.
- ikävämpi miestä
tämän kuoltua kuin vaimolla.
- Tuleeko vaimolle parempi..
Kiitos vastanneille, sain todellakin ajattelemisen aihetta. Tottahan se on että en missään nimessä haluaisi että mieheni saisi jälkikäteen tietää tästä suhteesta, kun itse olisin jo kuollut. Tuskinpa se hänen suruansa helpottaisi.
Jotenkin ajattelin varmaan hieman kierosti että raivo ja viha ovat "helpompia" tunteita kuin suuri suru, niin että salarakkaani vaimo jotenkin hyötyisi siitä että saisi tietää totuuden. Mutta luultavasti se sittenkin lisäisi surua entisestään, plus olisi vielä se että ei olisi mitään mahdollisuutta puhua asioita selväksi.
En halua loukata salarakkaani vaimoa; kyse on kuitenkin ihmisestä jota minulle rakas ihminen kovasti rakastaa.
Ja teille epäilijöille: 13 vuotta tätä on todellakin kestänyt, eikä puolisoilla ole aavistustakaan. Asumme kaukana toisistamme joten tapaamme harvoin. Puhelin- ja sähköpostiyhteydessä olemme lähes päivittäin.- Mirkuntelijata
Tapa itsesi, niin maailma paranee. Tappamalla itsesi lunastat myös oikeuden tähänastiseen olemassaoloosi.
- sanoa,
Mirkuntelijata kirjoitti:
Tapa itsesi, niin maailma paranee. Tappamalla itsesi lunastat myös oikeuden tähänastiseen olemassaoloosi.
että sinä olet sairas.
- Sinun kirjoituksesi
on täyttä provoa. En usko vähääkään tuohon juttuun. 13v. salasuhdetta josta miehesi ei tiedä mitään. Älä unta näe, että joku onkin noin kova valehtelemaan, ja keksimään tarinoita.
Sinun kirjoituksesi kirjoitti:
on täyttä provoa. En usko vähääkään tuohon juttuun. 13v. salasuhdetta josta miehesi ei tiedä mitään. Älä unta näe, että joku onkin noin kova valehtelemaan, ja keksimään tarinoita.
Sinulla on oikeus mielipiteeseesi, enkä tietenkään mitenkään pysty todistamaan että en ole provo.
Itse kuitenkin parhaiten tiedän asian laidan, eli sen että kaikki kirjoittamani on 100 % totta. Maailmassa tapahtuu paljon asioita jotka sinusta varmasti vaikuttavat uskomattomilta!
Kuten sanoin, asumme sen verran kaukana toisistamme että tapaamme suht. harvoin. En siis joudu valehtelemaan enkä "keksimään tarinoita" (millä oletan että tarkoitat alibeja joilla pääsen tapaamaan salarakastani) kovin usein. Nämä tapaamiset eivät oikeastaan edes vaadi muuta kuin minimaalista totuuden muuntelua; olen työmatkalla jolla muutenkin olisin, ja kertoessani matkasta miehelleni jätän pois sen seikan että en viettänyt yötäni yksin.
Kun suhteemme alkoi, salarakkaani oli naimisissa mutta minä en. Olen tavannut mieheni näiden vuosien aikana ja mennyt naimisiin. Siinäkin mielessä tämä on ollut "helppoa", eli siis salarakkaani olemassaolo on ollut jotain joka on aina ollut. - pitää mennä
Tuleeko vaimolle parempi.. kirjoitti:
Sinulla on oikeus mielipiteeseesi, enkä tietenkään mitenkään pysty todistamaan että en ole provo.
Itse kuitenkin parhaiten tiedän asian laidan, eli sen että kaikki kirjoittamani on 100 % totta. Maailmassa tapahtuu paljon asioita jotka sinusta varmasti vaikuttavat uskomattomilta!
Kuten sanoin, asumme sen verran kaukana toisistamme että tapaamme suht. harvoin. En siis joudu valehtelemaan enkä "keksimään tarinoita" (millä oletan että tarkoitat alibeja joilla pääsen tapaamaan salarakastani) kovin usein. Nämä tapaamiset eivät oikeastaan edes vaadi muuta kuin minimaalista totuuden muuntelua; olen työmatkalla jolla muutenkin olisin, ja kertoessani matkasta miehelleni jätän pois sen seikan että en viettänyt yötäni yksin.
Kun suhteemme alkoi, salarakkaani oli naimisissa mutta minä en. Olen tavannut mieheni näiden vuosien aikana ja mennyt naimisiin. Siinäkin mielessä tämä on ollut "helppoa", eli siis salarakkaani olemassaolo on ollut jotain joka on aina ollut.ja olla naimisissa jos suhde jatkuu 13v? Ainakaan onnellinen liitto teillä ei ole, tuon asian tajuaa jo lapsikin. Tottakai sitten miehelläsikin saa olla salarakas jota miehesi nai teidän makuuhuoneessa sillä aikaa kun sinä petät miestäsi? Minusta se olisi erittäin tasapuolista.
pitää mennä kirjoitti:
ja olla naimisissa jos suhde jatkuu 13v? Ainakaan onnellinen liitto teillä ei ole, tuon asian tajuaa jo lapsikin. Tottakai sitten miehelläsikin saa olla salarakas jota miehesi nai teidän makuuhuoneessa sillä aikaa kun sinä petät miestäsi? Minusta se olisi erittäin tasapuolista.
Halusin naimisiin koska tapasin miehen johon rakastuin ja jonka kanssa halusin viettää loppuelämäni. Niin yksinkertaista, kuitenkin.
Salarakkaani kanssa en ole koskaan, yhtään minuuttia, haaveillut yhteiselämästä, en edes silloin kun olin vielä itse sinkku ja joskus mietin, jäänkö yksin loppuelämäkseni. Minulle on ollut alusta alkaen täysin selvää että hän ei tule vaimoaan jättämään, enkä ole sitä koskaan halunnut. En edes usko että meidän liitostamme tulisi kovin hyvää; suhteemme ei kestäisi arkielämää.
"Ainakaan onnellinen liitto teillä ei ole"
Väitän edelleen että meillä on onnellinen liitto. Teemme paljon asioita yhdessä, meillä on samanlainen elämänkatsomus, yhteisiä harrastuksia ja samankaltainen huumorintaju. Monta kertaa vain katselen miestäni ja mietin "Kiitos luojalle että olen onnistunut saamaan noin ihanan miehen; jotain hyvää minun on elämässäni täytynyt tehdä että minut näin on palkittu".
"Tottakai sitten miehelläsikin saa olla salarakas"
Jos asia tekisi hänen elämänsä paremmaksi, ei vaikuttaisi avioliittoomme mitenkään, enkä saisi siitä koskaan tietää enkä edes epäilisi, niin saisi olla. Nuo ehdot täyttyvät myös oman salasuhteeni kohdalla. - kun sanot
Halusin naimisiin koska tapasin miehen johon rakastuin ja jonka kanssa halusin viettää loppuelämäni. Niin yksinkertaista, kuitenkin.
Salarakkaani kanssa en ole koskaan, yhtään minuuttia, haaveillut yhteiselämästä, en edes silloin kun olin vielä itse sinkku ja joskus mietin, jäänkö yksin loppuelämäkseni. Minulle on ollut alusta alkaen täysin selvää että hän ei tule vaimoaan jättämään, enkä ole sitä koskaan halunnut. En edes usko että meidän liitostamme tulisi kovin hyvää; suhteemme ei kestäisi arkielämää.
Väitän edelleen että meillä on onnellinen liitto. Teemme paljon asioita yhdessä, meillä on samanlainen elämänkatsomus, yhteisiä harrastuksia ja samankaltainen huumorintaju. Monta kertaa vain katselen miestäni ja mietin "Kiitos luojalle että olen onnistunut saamaan noin ihanan miehen; jotain hyvää minun on elämässäni täytynyt tehdä että minut näin on palkittu".
Jos asia tekisi hänen elämänsä paremmaksi, ei vaikuttaisi avioliittoomme mitenkään, enkä saisi siitä koskaan tietää enkä edes epäilisi, niin saisi olla. Nuo ehdot täyttyvät myös oman salasuhteeni kohdalla."Kiitos luojalle että olen onnistunut saamaan noin ihanan miehen, jotain hyvää minun on elämässäni täytynyt tehdä että minut näin on palkittu". Helvetti mitä paskaa jauhat. Suorastaan oksettavaa. Kysy mieheltäsi mitä mieltä hän on sinun salarakkaasta.
- kaiken perusta
Jos asia tekisi hänen elämänsä paremmaksi, ei vaikuttaisi avioliittoomme mitenkään, enkä saisi siitä koskaan tietää enkä edes epäilisi, niin saisi olla. Nuo ehdot täyttyvät myös oman salasuhteeni kohdalla."meillä on samanlainen elämänkatsomus"
Vähän kyllä epäilen tuota. - kultasuonikas
Kun suhteemme alkoi, salarakkaani oli naimisissa mutta minä en. Olen tavannut mieheni näiden vuosien aikana ja mennyt naimisiin. Siinäkin mielessä tämä on ollut "helppoa", eli siis salarakkaani olemassaolo on ollut jotain joka on aina ollut.Mitä sä tänne kirjoitat, jos kerran olet niin tyytyväinen suhteeseesi ja kakkoseesi? Mene helvetti sinne hautajaisiin ja kerro kakkosvaimolle suhtestasi kun kakkosmiehesi kuolee. Siinä sulle "palkka", minkä olet ansaitusti ansainnut, miten hän sua sitten kohtelee. Kaiken olet itsellesi ansainnut. Niin makaa kun petaa. Röhkeyden huippu, kun haluat vielä ykkösvaimonkin kanssa seesteiseen "ystävyyteen", kun tunnontuskissasi haluat hänelle suhteestasi joskus kertoa, hänen kuolleeseen mieheen. Odotatko kenties, että saat vaimolta sitten "synnintunnustuksen" itsellesi? Voi hyvä jysäys mitä ihmisiä meillä on työelämässä tai lomalla? Rupee vaikka moottoripyörämekaanikoksi, niin saat muuta ajateltavaa. Pysyy ainakin ruuvit oikeissa paikoissa...tässä pyörivässä maailmassa=)
- ..............
Kun suhteemme alkoi, salarakkaani oli naimisissa mutta minä en. Olen tavannut mieheni näiden vuosien aikana ja mennyt naimisiin. Siinäkin mielessä tämä on ollut "helppoa", eli siis salarakkaani olemassaolo on ollut jotain joka on aina ollut.hyvinkin, että 13 vuotta tuon kaltainen salasuhde voinut jatkua. Enkä jaksa vaivata päätäni sillä onko kyseessä provo. Olisi muutenkin todella mautonta provoilla täällä, joten en jaksa vaivautua. Mutta tuli erittäin surullinen olo miehesi puolesta. Miehesi, jonka vaimo ei ole hetkeäkään ikinä ollut uskollinen miehelleen. Siitä nousi kysymys, että mitä sellaista tuo salasuhde sinulle antaa, jota et omasta liitostasi saa? Vai onko kyseessä läheisriippuvaisuus? Jotenkin senkin osaisi ainakin ymmärtää, vaikkei hyväksyisikään, että suhde muuttunut vuosien varrella ja hakee jotain salasuhteesta. Mutta sinä olet pettänyt miestäsi alusta lähtien. Aikuisen naisen kuvittelisi lähtevän suhteeseen vain ihmisen kanssa, joka on hänelle "tarpeeksi" eikä tarvitsisi lähteä vieraisiin ja siten aiheuttaa tulevaisuudessa mahdollisesti mielipahaa kanssaihmisille.
Tuleeko sinulle usein surullinen mieli miehesi puolesta? Jotenkin tuo tuntuu kamalalta, että hän ei ole ikinä sinulle riittänyt. Kun samaan aikaan puhut, että kummankin avioliitot ovat onnellisia. Vai onko tämä vain huvitusta teille ettekä välitä?
- ei ole tod.
terve. Oli sitten provo tai ei.
- Ap.nainen on
13 vuotta ollut salarakkaana varatulle miehelle. Ja hän itse vaihtaa omaa miestään kerran viikossa koska tämä varattu mies ei halua jättää omaa rakasta ihanaa eroottista kultavaimoaan. Kakkonen vain odottaa ja odottaa ja taas odottaa...ja taas vaihtuu oma mies rinnalla. Salarakas miehellä on vain sama vaimo vuodesta toiseen ja parempaa ei löydy koskaan, ei koskaan...
- viestia ap:lle
Anteeksi ensinkin, etta kirjaimisto on vajaa. Kirjoitan tata aurinkotannoilta, jossa talvehdimme mieheni kanssa.Olemme jaaneet elakkeelle hieman aikaisemmin kuin muut.
Tarinasi voi olla tosi, siina on jotain samallaista kuin meidan tarinassamme.
Olisi tasta oppia sinulle. Suhde oli samallainen, harvoin nakivat mieheni ja tama nainen. Nainen myos matkatyossa.
Suhde oli myos pitka. 15v. Tottakai se paljastui lopulta. Siita on jo vuosia.
En antanut miehen madella edessani.Mietin eroa ja tein suunnitelmat valmiiksi. Paadyimme kuitenkin toiseen ratkaisuun. Omaisuutta siirrettiin jo aikuisten lasten nimiin ja minuun nimiini, koska myos tama nainen oli tana aikana mennyt naimisiin ja tehnyt lapsen. Asiaa ei ole selvitetty, onko se omalle miehelle.
Mies sairastui, halvaantui jokin vuosi sitten., onneksi lievasti. Pystyy kavelemaan ilman tukea, puhuu selvasti, mutta ei esim pysty tanssimaan, josta mina taas pidan.
Se mika minua nyt harmittaa hiukan oli, etta kerroin naisen miehelle, kun paljastuksesta oli kulunut vuosi. Nainen sai aikaa paivan haipya yhteisesta kodista. Lapsi jai miehelle. Nainen on nyt sairastunut ja saneerattu. Keitin myrkkykeittoa mielessani ja toivoin pahaa. Aivan hirveita ajatuksia ajottain.
Nyt olen tasaantunut. Mies on herkka. Itkee paljon, kuuluu sairauteen. Pyytaa ja pyytaa anteeksi, vaikka ei enaa tarvitsisi. Kayn tanssimassa, mies on joskus mukana ja katselee. Mutta turistimiehet. Varsinkin, kun yksin olen liikkeella, kuiskivat korvaan ja pyytavat mukaan. Kaikki ukkomiehia.
Vaimot miettikaa onko jarkevaa paastaa miesta yksin reissuun. Matkustakaa yhdessa. Sinulle AP , toivon , etta kaikki ei paaty katasrofiin. Ainekset on. Petetyt ovatkin usein niita vahvimpia ja eivat anna anteeksi. Ja miksi loukata rakastamaansa ihmista?
Kysy muuten miehelta, mita mielta han olisi, jos vaimonsa toimisi kuin sina. Sanoisi luultavasti ettei olisi sellaisen naisen kanssa naimisissa. - simpukantytär
viestia ap:lle kirjoitti:
Anteeksi ensinkin, etta kirjaimisto on vajaa. Kirjoitan tata aurinkotannoilta, jossa talvehdimme mieheni kanssa.Olemme jaaneet elakkeelle hieman aikaisemmin kuin muut.
Tarinasi voi olla tosi, siina on jotain samallaista kuin meidan tarinassamme.
Olisi tasta oppia sinulle. Suhde oli samallainen, harvoin nakivat mieheni ja tama nainen. Nainen myos matkatyossa.
Suhde oli myos pitka. 15v. Tottakai se paljastui lopulta. Siita on jo vuosia.
En antanut miehen madella edessani.Mietin eroa ja tein suunnitelmat valmiiksi. Paadyimme kuitenkin toiseen ratkaisuun. Omaisuutta siirrettiin jo aikuisten lasten nimiin ja minuun nimiini, koska myos tama nainen oli tana aikana mennyt naimisiin ja tehnyt lapsen. Asiaa ei ole selvitetty, onko se omalle miehelle.
Mies sairastui, halvaantui jokin vuosi sitten., onneksi lievasti. Pystyy kavelemaan ilman tukea, puhuu selvasti, mutta ei esim pysty tanssimaan, josta mina taas pidan.
Se mika minua nyt harmittaa hiukan oli, etta kerroin naisen miehelle, kun paljastuksesta oli kulunut vuosi. Nainen sai aikaa paivan haipya yhteisesta kodista. Lapsi jai miehelle. Nainen on nyt sairastunut ja saneerattu. Keitin myrkkykeittoa mielessani ja toivoin pahaa. Aivan hirveita ajatuksia ajottain.
Nyt olen tasaantunut. Mies on herkka. Itkee paljon, kuuluu sairauteen. Pyytaa ja pyytaa anteeksi, vaikka ei enaa tarvitsisi. Kayn tanssimassa, mies on joskus mukana ja katselee. Mutta turistimiehet. Varsinkin, kun yksin olen liikkeella, kuiskivat korvaan ja pyytavat mukaan. Kaikki ukkomiehia.
Vaimot miettikaa onko jarkevaa paastaa miesta yksin reissuun. Matkustakaa yhdessa. Sinulle AP , toivon , etta kaikki ei paaty katasrofiin. Ainekset on. Petetyt ovatkin usein niita vahvimpia ja eivat anna anteeksi. Ja miksi loukata rakastamaansa ihmista?
Kysy muuten miehelta, mita mielta han olisi, jos vaimonsa toimisi kuin sina. Sanoisi luultavasti ettei olisi sellaisen naisen kanssa naimisissa.Itsellani on vastaava tilanne kuin aluperaisella, puolta lyhyempi suhde vain (6v). Olin sinkku kun varatun miehen tapasin ja avioiduin oman mieheni kanssa hiljattain.
Lainamieheni kanssa on useinkin keskusteltu siitä, että hän hyväksyisi vaimonsa sivusuhteen, jos vaimonsa sellaista syystä tai toisesta tarvitsee. Samoin minun vihitty aviomieheni hyväksyisi minulle sivusuhteen jos tarvitsisin (siis aviomieheni ei tiedä todellisuutta). Rakkaus kun ei omista. Kun rakastaa toista, hyväksyyn toisen omana itsenään, eikä vaadi muuttumaan toista itsensä kaltaiseksi.
Mitä taas varoittelusi vaimoille, etteivät laske puolisoitaan yksin matkoille. Haloo! Joka ei pysy sängellä, ei pysy säkissäkään - vanha sanonta. Olisiko parisuhde onnellinen, jos toista pitää vahtia ja kytätä aina, ettei vaan se karkaa. Ei hyvästä parisuhteesta karkaa pois, vaikka olisi sivusuhdekin.
Ja vielä, toisaalta ymmärrän, että monet ihmiset sinä mukaan lukien katkeroidut pettämisestä. Mutta rakkaus ei katkeroidu, eikä lue kärsimäänsä pahaa. Kahden ihmisen välinen onnellinen rakkaus, kiintymys ja välittäminen on vaan niin paljon enemmän kuin pelkkä irtaimen tavaran omistaminen. Ihmistä ei voi omistaa, eläimen voi omistaakin.
ps. Ne ääkköset ovat kyllä näppäimistössä kun vaan osaa ne sinne windowsista asentaa käyttöön. - taitava
simpukantytär kirjoitti:
Itsellani on vastaava tilanne kuin aluperaisella, puolta lyhyempi suhde vain (6v). Olin sinkku kun varatun miehen tapasin ja avioiduin oman mieheni kanssa hiljattain.
Lainamieheni kanssa on useinkin keskusteltu siitä, että hän hyväksyisi vaimonsa sivusuhteen, jos vaimonsa sellaista syystä tai toisesta tarvitsee. Samoin minun vihitty aviomieheni hyväksyisi minulle sivusuhteen jos tarvitsisin (siis aviomieheni ei tiedä todellisuutta). Rakkaus kun ei omista. Kun rakastaa toista, hyväksyyn toisen omana itsenään, eikä vaadi muuttumaan toista itsensä kaltaiseksi.
Mitä taas varoittelusi vaimoille, etteivät laske puolisoitaan yksin matkoille. Haloo! Joka ei pysy sängellä, ei pysy säkissäkään - vanha sanonta. Olisiko parisuhde onnellinen, jos toista pitää vahtia ja kytätä aina, ettei vaan se karkaa. Ei hyvästä parisuhteesta karkaa pois, vaikka olisi sivusuhdekin.
Ja vielä, toisaalta ymmärrän, että monet ihmiset sinä mukaan lukien katkeroidut pettämisestä. Mutta rakkaus ei katkeroidu, eikä lue kärsimäänsä pahaa. Kahden ihmisen välinen onnellinen rakkaus, kiintymys ja välittäminen on vaan niin paljon enemmän kuin pelkkä irtaimen tavaran omistaminen. Ihmistä ei voi omistaa, eläimen voi omistaakin.
ps. Ne ääkköset ovat kyllä näppäimistössä kun vaan osaa ne sinne windowsista asentaa käyttöön.netin kayttja. Sinun kirjoituksesi , sori vaan, osoittaa, etta et tieda elamasta kovin paljon.
Miehet puhuvat sivusuhteelle toista, mita todellisuudessa ajattelevat.
Ja usein vaimo saa kantaa miehen syyllisyyden vuoksi henkista vakivaltaa.
Hyvaksyyko sinun nykyinen miehesi elamasi ukkomiehen kakkosena. Oletkohan ihan rehellisesti sen kertonut. Usein sellaista asiaa ei kylla kunnioiteta.Joitakin miehia kummalla patologisella tavalla viehattaa aikansa ns huono nainen. Odota viisi vuotta. Kuulet menneisyydestasi. Muista ja usko. Muuten sinunkin kirjoituksestasi puuttuvat samat kirjaimet, eiko Windows toimi toisinpain. Heh! - tarvitse
simpukantytär kirjoitti:
Itsellani on vastaava tilanne kuin aluperaisella, puolta lyhyempi suhde vain (6v). Olin sinkku kun varatun miehen tapasin ja avioiduin oman mieheni kanssa hiljattain.
ps. Ne ääkköset ovat kyllä näppäimistössä kun vaan osaa ne sinne windowsista asentaa käyttöön.vahtia. Salasuhteen omaava mies vahtii tarkkaan vaimoaan. Vanha huora - madonna myytti.
- käy ukko pitää
tarvitse kirjoitti:
vahtia. Salasuhteen omaava mies vahtii tarkkaan vaimoaan. Vanha huora - madonna myytti.
poliisille tehdä rikosilmoitus. Miksi petit? Eikö olisi kannattanut olla uskollinen niin ei tarviisi vahtia?
- hyväksyy toisen omana
simpukantytär kirjoitti:
ps. Ne ääkköset ovat kyllä näppäimistössä kun vaan osaa ne sinne windowsista asentaa käyttöön.itsenään...hmm.... siinä jo itse kumosit omat väitteesi.
Eihän se sun miehesi tiedä mikä sinä olet omana itsenäsi.
Miehes rakastaa sitä kuvaa, minkä olet itsestäsi halunnut antaa.
Siinähän se katkera paikka tuleekin, kun huomaa totuuden.
Mietipäs nyt, teetkö oikein puolisoasi kohtaan?
Jos toista rakastaa, niin avoin suhdekin on mahdollista. Se vaatii kuitenkin avoimuutta ja paljon rohkeutta, toisin kuin salailu.
- elä...anna toisten elää......
Niin sanotaan että toistahan ei voi omistaa!! vaikkakin pettämine satuttaa jos yhteistä elämää takana jo vuosia.....niin minäkin elin vuosia avioliitossa jossa miehellä oli toinen nainen....vihelisin pelin poikki mieheni ja itseni väliltä joten ero tuli.....puhuimme asiat selviksi...nyt olemme kavereita...ja tämä nainen on myös hyvä naisystävä...eli annoin anteeksi...mikä minä olen tuomitsemaan toisia.....kerranhan täällä olemme ja elämä on lyhyt riitelylle........joten show must go on
- asennehan
juuri vastuutonta. Onneksi suurin osa on kantaa vastuuta toisista ja moraalista.
- Tuleeko vaimolle...
Enpä tiedä kiinnostaako tämä ketään; oletan että ei, mutta eräällä tavalla tunnen että haluan kertoa tilanteen tännekin. Ehkä se saa sen tuntumaan vielä todellisemmalta, ja pitää minut päätöksessäni (hullua sinänsä ajatella noin, kun tässä kerran täysin nimettömiä ja kasvottomia ollaan).
Olen kaksi viikkoa sitten lopettanut salasuhteeni. Päätös tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta; maaliskuussa kun näitä pohdiskelin, en vielä millään tasolla ajatellut että voisin näin tehdä. Jos asiaa mitenkään ajattelin, niin siten että minä ja salasuhteeni olemme aina, kuolemaan asti.
Mutta kaikkea elämässä tapahtuu. Sain todella konkreettisen muistutuksen siitä, miten fantastisen miehen kanssa olen naimisissa. Olen aina tiennyt että hän on poikkeuksellisen ihana mies, mutta jotenkin nyt olen sen todella ymmärtänyt. Ja yht'äkkiä minulle tuli jotain mitä en olisi koskaan uskonut tästä asiasta tuntevani, eli huono omatunto. Vaikka tiedän että mieheni ei koskaan tule saamaan tätä asiaa selville, aloin ajatella että teen sittenkin väärin.
Joten katkaisin välini salarakkaaseeni. Ikävä on hirveä, mutta toistaiseksi olen pysynyt päätöksessäni.
Elämä menee joskus kummallisella tavalla..- käräytät!
Totta kai käräytät pettävän äijän eukolleen!! On oikeus että eukkonsa saa tietää millaisen käärmeen ja petturin kanssa todellisuudessa elää! Ei muuta ku viestiä vaan menemään! Niin teen minäkin AINA! Sitten sanot vaan ukolle että SITÄ SAA MITÄ TILAA! Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön ja piste. Tulta munille vaan!
- menee
niin kummallisella tavalla; sen vielä huomaat. Sinun ihana miehesi antaa sinulle kenkää, kun saa tietää totuuden ja jonakin päivänä se tulee ilmi, sitä ennen kärvistele pelkosi kanssa.
Sitä saat , mitä tilaat. Harmittaa puolisosi ja sen huoraavan miehen puolison vuoksi. Toivon mukaan et ole äiti. - vai liekö
menee kirjoitti:
niin kummallisella tavalla; sen vielä huomaat. Sinun ihana miehesi antaa sinulle kenkää, kun saa tietää totuuden ja jonakin päivänä se tulee ilmi, sitä ennen kärvistele pelkosi kanssa.
Sitä saat , mitä tilaat. Harmittaa puolisosi ja sen huoraavan miehen puolison vuoksi. Toivon mukaan et ole äiti.maannut salarakkaan kanssa odottaessaan aviolastaan. Hyi helvetti!
- pohjasta
kaikkea pahaa sinulle aloittaja jolla on ollut tämä salasuhde toiseen mieheen. Ei helvetissä, ei voi yhtäkkiä tulla 13v. jälkeen tulla huoralla huonoa omaatuntoa. Ensin huijaat vuosia omien sanojesi mukaan fantastista miestäsi, ja sitten lopetat suhteen tähän toiseen mieheen. Miksi sinulle perkele, välähti se asia vasta nyt? Toivon mukaan miehesi saa sun huoraamiset selville, ja nussii jotain toista naista olan takaa. Sitä paitsi sinunlaisella naisella on ollut useampi suhde näinä vuosina, en voi uskoa että olisi jäänyt huoraamisesi tähän yhteen mieheen.
- Vaimo ja kakkonen
pohjasta kirjoitti:
kaikkea pahaa sinulle aloittaja jolla on ollut tämä salasuhde toiseen mieheen. Ei helvetissä, ei voi yhtäkkiä tulla 13v. jälkeen tulla huoralla huonoa omaatuntoa. Ensin huijaat vuosia omien sanojesi mukaan fantastista miestäsi, ja sitten lopetat suhteen tähän toiseen mieheen. Miksi sinulle perkele, välähti se asia vasta nyt? Toivon mukaan miehesi saa sun huoraamiset selville, ja nussii jotain toista naista olan takaa. Sitä paitsi sinunlaisella naisella on ollut useampi suhde näinä vuosina, en voi uskoa että olisi jäänyt huoraamisesi tähän yhteen mieheen.
Hienoa kun tähän kurjaan maailmaan riittää rakkautta ja hellyyttä, ja hienoa ettei sitä jätetä piiloon. On paljon ihmisiä jotka kituuttaa eteenpäin tietämättä
hellyyden ja läheisyyden tunteen voimasta. Sillähän jaksaa tarpoa eteenpäin ja jaksaa murheet ja harmit mitä elämässä tulee kaikille.
Rakkautta, hellyyttä, haleja ihminen tarvitsee jokapäivä.
Tuollaset huoraamis nimittelyt vaan osottavat ettei näitä hellyyden osotuksia ole kohdalle tullut siksi mieli on vaan täynnä apatiaa ja synkkiä ajatuksia.
Vaikka itselläkin on suhde ollut jo vuosia kodin ja oman avioliiton ulkopuolella silti jaksan halata ja suukotella omaakin ukkokultaa. Jos vaikka toisinaan halaan toistakin ei se vähennä läheisyyttä omalta puolisoltani.
Alusta alkaen olen tiennyt ja niin uskon miehenikin tienneen, etten ole yhden miehen nainen. Silti olemme onnellisesti avioliitossa olleet jo yli 25vuotta.
Nykyinen suhteeni toiseen mieheen on kestänyt jo 8vuotta. Hyvinä ystävinä tapailemme harvoin mutta postit kulkee sähköisesti useita kertoja viikossa.
Enemmän hyväksyntää ja tilaa erilaisille tavoille elää ja olla tähän maailmaan tarvitaan. - puhua, mutta
Vaimo ja kakkonen kirjoitti:
Hienoa kun tähän kurjaan maailmaan riittää rakkautta ja hellyyttä, ja hienoa ettei sitä jätetä piiloon. On paljon ihmisiä jotka kituuttaa eteenpäin tietämättä
hellyyden ja läheisyyden tunteen voimasta. Sillähän jaksaa tarpoa eteenpäin ja jaksaa murheet ja harmit mitä elämässä tulee kaikille.
Tuollaset huoraamis nimittelyt vaan osottavat ettei näitä hellyyden osotuksia ole kohdalle tullut siksi mieli on vaan täynnä apatiaa ja synkkiä ajatuksia.
Vaikka itselläkin on suhde ollut jo vuosia kodin ja oman avioliiton ulkopuolella silti jaksan halata ja suukotella omaakin ukkokultaa. Jos vaikka toisinaan halaan toistakin ei se vähennä läheisyyttä omalta puolisoltani.
Alusta alkaen olen tiennyt ja niin uskon miehenikin tienneen, etten ole yhden miehen nainen. Silti olemme onnellisesti avioliitossa olleet jo yli 25vuotta.
Nykyinen suhteeni toiseen mieheen on kestänyt jo 8vuotta. Hyvinä ystävinä tapailemme harvoin mutta postit kulkee sähköisesti useita kertoja viikossa.
Enemmän hyväksyntää ja tilaa erilaisille tavoille elää ja olla tähän maailmaan tarvitaan.Miten se pitäisi hyväksyä että on pettäjä ja valehtelija.
Liian kauniisti puhutaan ja jopa hyväksytään toiselle ihmiselle tehty vääryys.
Onnellisesta avioliitosta voit puhua niin kauan kun asiat menevät kuten sinä haluat,elät kaksoiselämää miehesi selän takana.
Kun paljastut ei enään ole onnellista avioliittoa sinulla eikä miehelläsi.
Tällä hetkellä järjestely on sinun kannaltasi sopiva, mutta oletko kysynnyt onko se miehesi kannalta sopiva?Hänhän ei ole osaansa voinnut valita, vaan sinä olet valinnut hänen puolestaan,hän ei tiedä elävänsä pettäjän kanssa,olet vain uskonut että miehesi tietää että et ole yhdenmiehen nainen,mutta oletko varma asiasta miehesi suhteen? - mieltä.
puhua, mutta kirjoitti:
Miten se pitäisi hyväksyä että on pettäjä ja valehtelija.
Liian kauniisti puhutaan ja jopa hyväksytään toiselle ihmiselle tehty vääryys.
Onnellisesta avioliitosta voit puhua niin kauan kun asiat menevät kuten sinä haluat,elät kaksoiselämää miehesi selän takana.
Kun paljastut ei enään ole onnellista avioliittoa sinulla eikä miehelläsi.
Tällä hetkellä järjestely on sinun kannaltasi sopiva, mutta oletko kysynnyt onko se miehesi kannalta sopiva?Hänhän ei ole osaansa voinnut valita, vaan sinä olet valinnut hänen puolestaan,hän ei tiedä elävänsä pettäjän kanssa,olet vain uskonut että miehesi tietää että et ole yhdenmiehen nainen,mutta oletko varma asiasta miehesi suhteen?Miten nämä ihmiset pystyvät katsomaan itseään peiliin ja läheisiään silmiin?
Jos jossain haastattelussa tällaiselta ihmiseltä kysytään että kuvaile itseäsi, niin rehellinen vastaus olisi tietenkin että olen: pettäjä, valehtelija, omatunnoton, itsekäs, muista välittämätön ym.
Mutta nämähän eivät ole rehellisiä missään eikä kenellekään, edes itselleen. - ajattelen.
mieltä. kirjoitti:
Miten nämä ihmiset pystyvät katsomaan itseään peiliin ja läheisiään silmiin?
Jos jossain haastattelussa tällaiselta ihmiseltä kysytään että kuvaile itseäsi, niin rehellinen vastaus olisi tietenkin että olen: pettäjä, valehtelija, omatunnoton, itsekäs, muista välittämätön ym.
Mutta nämähän eivät ole rehellisiä missään eikä kenellekään, edes itselleen.Varsinkin ap on luonnehäiröinen, astella kirkkoon ja jo pettää. Nämä narskut , niin mies kuin nainen eivät ajattele puolioitaan. Hellyttä riittää , puolustellaan, mutta kun pettäminen selviää, toinen voi murtua. Sekö on rakastamista. Samoin nämä huoraavat vaimot eivät ajatte sen huoraavan miehen vaimon tunteita, kun hänelle asia paljastuu. Itsekeskeistä ja sairasta. Käyttäytyminen on erikoista ja sairasta.
- he itse
ajattelen. kirjoitti:
Varsinkin ap on luonnehäiröinen, astella kirkkoon ja jo pettää. Nämä narskut , niin mies kuin nainen eivät ajattele puolioitaan. Hellyttä riittää , puolustellaan, mutta kun pettäminen selviää, toinen voi murtua. Sekö on rakastamista. Samoin nämä huoraavat vaimot eivät ajatte sen huoraavan miehen vaimon tunteita, kun hänelle asia paljastuu. Itsekeskeistä ja sairasta. Käyttäytyminen on erikoista ja sairasta.
menevät tolaltaan, jos petetty puoliso käy vieraissa. He eivät ymmärrä , jos heitä petetään. Se on heidän oikeus. Tiedän tapauksen , jossa tapapettäjä uhkaili itsarilla.
- en ole pitkään
Enemmän hyväksyntää ja tilaa erilaisille tavoille elää ja olla tähän maailmaan tarvitaan.aikaan nähnyt noin persemmäistä kirjoitusta. Valehtelet ja puhut täyttä paskaa koko ajan. Ennemmin maa repeää kuin huora häpeää. Olet pesunkestävä huora.
- Vaimo ja kakkonen
en ole pitkään kirjoitti:
aikaan nähnyt noin persemmäistä kirjoitusta. Valehtelet ja puhut täyttä paskaa koko ajan. Ennemmin maa repeää kuin huora häpeää. Olet pesunkestävä huora.
Olet siis pitkään selaillut pettämistarinoita?
Ei vaikuta ihan terveeltä harrastukselta. Voi häiritä hyviä yö-uniakin.
Huorahan on ihminen joka rahastaa omalla vartalollaan, eikö näin ole?
En rahasta puolisoani enkä koskaan ystävääni johon luultavimmin viittaat
huorittelullasi.
Kirjoituksessani arvelin juuri huorittelijoiden kärsivän hellyyden puutteesta.
Sinun kirjoituksesta se puute paistaa kauas.
Puhuin mahdollisimman rehellisesti ja suoraan, sitäkin on joskus vaikeaa ottaa vastaan varsinkin kun oma asenne puheenaiheeseen on erilainen. - Jos et ole
huorittelullasi.
Puhuin mahdollisimman rehellisesti ja suoraan, sitäkin on joskus vaikeaa ottaa vastaan varsinkin kun oma asenne puheenaiheeseen on erilainen.huora olet ainakin täysin moraalia vailla oleva nainen. Ei korkean moraalin omaava ihminen petä.
- vaan kaikki
huorittelullasi.
Puhuin mahdollisimman rehellisesti ja suoraan, sitäkin on joskus vaikeaa ottaa vastaan varsinkin kun oma asenne puheenaiheeseen on erilainen.neljä, vaimot ja miehet hellittelemään ympäriinsä. Perhe-elämä paranaa, lapset eivät häiriinny ja kaikkialla on iloa ja valoa. Ei pidä tuomita näitä " julkisesti" hellyyttään jakavia. Eivät he vauriota toisten puolisoita ja kyllähän leskenkin pitää ymmärtää, että hyväähän tämä ihminen hänelle tarkoittaa, vaikka ilmiannollaan murentaa pitkän avioliiton hyvätkin muistot. Miksi nämä pettureiden puolisot eivät tajua olla kiitollisia. Tyhmempikin tajuaa, että mies käy h..... jalkovälistä hakemassa vain voimaa. Muistetaan tästälähin kiittää hyväntekijää.
- Mr Man
huorittelullasi.
Puhuin mahdollisimman rehellisesti ja suoraan, sitäkin on joskus vaikeaa ottaa vastaan varsinkin kun oma asenne puheenaiheeseen on erilainen.Rehellinen ja suora ksekustelu? Hmm, miehesi kanssa? Kun kirjoitat täällä, älä
käytä sana rehellisyys. Sun toimintasi on kaukana siitä. Vai oletko rehellisesti
kertonut miehellesi? - rehellinen??????
huorittelullasi.
Puhuin mahdollisimman rehellisesti ja suoraan, sitäkin on joskus vaikeaa ottaa vastaan varsinkin kun oma asenne puheenaiheeseen on erilainen.Kun olette noin rehellisiä, kertokaa tietämättömille puolisoille. Jos puolisot hyväksyvät vuosien kusetuksen, on kaikki OK. Millään selittelyllä ei tuollaista toisen puolison selän takana tapahtuvaa toimintaa voi puolustella. Se on toisen ihmisen hyväksikäyttöä, halventamista. Sinä saat varmaan p..seen jakamisesikin näyttämään jalolta teolta. Häpeä ja paranna tapasi.
- Vaimo ja kakkonen
rehellinen?????? kirjoitti:
Kun olette noin rehellisiä, kertokaa tietämättömille puolisoille. Jos puolisot hyväksyvät vuosien kusetuksen, on kaikki OK. Millään selittelyllä ei tuollaista toisen puolison selän takana tapahtuvaa toimintaa voi puolustella. Se on toisen ihmisen hyväksikäyttöä, halventamista. Sinä saat varmaan p..seen jakamisesikin näyttämään jalolta teolta. Häpeä ja paranna tapasi.
En rahasta enkä vietä aikaa ystäväni kanssa kun omakin mies on kotona.
Hoidan kodin moitteettomasti samoin muutkin mieheni toiveet täytän ihan kuin muutkin vaimot, En ole moitteita saanut.
P...seen jakaminen ei ole minun sanastossa tuttu sana meillä on tarkotus helliä
toisiamme. Aion edelleen pitäytyä siinä.
Siihen kuuluu monta asiaa esim suukot kosketrelu läheisyys, p...seen jakelu ei edes mahdu listaani.
Rakastakaa toisianne! - olla totta.
En rahasta enkä vietä aikaa ystäväni kanssa kun omakin mies on kotona.
Hoidan kodin moitteettomasti samoin muutkin mieheni toiveet täytän ihan kuin muutkin vaimot, En ole moitteita saanut.
P...seen jakaminen ei ole minun sanastossa tuttu sana meillä on tarkotus helliä
toisiamme. Aion edelleen pitäytyä siinä.
Siihen kuuluu monta asiaa esim suukot kosketrelu läheisyys, p...seen jakelu ei edes mahdu listaani.
Rakastakaa toisianne!Oletko kaheli. Myös uskolliset vaimot hoitavat kodin, yleensä miehensä kanssa yhdessä, koska suurin osa käy ihan oikeasti töissä. Mitä sen per... jakeluun tulee, teet sitä. kuten ed. kirjoittaja kirjoitti, ei se kaunistelemalla muutu. Kaikkea se maa päällään kantaa. Olen miehenä pöyristynyt moisesta röyhkeydestä!
- Vaimo ja kakkonen
olla totta. kirjoitti:
Oletko kaheli. Myös uskolliset vaimot hoitavat kodin, yleensä miehensä kanssa yhdessä, koska suurin osa käy ihan oikeasti töissä. Mitä sen per... jakeluun tulee, teet sitä. kuten ed. kirjoittaja kirjoitti, ei se kaunistelemalla muutu. Kaikkea se maa päällään kantaa. Olen miehenä pöyristynyt moisesta röyhkeydestä!
Käytkö sinä leikisti töissä?
Ensimmäinen josta olen kuullut elät leikkirahalla ja leikit kotia.
Anteeksi vaan kun oon ilkee.
Käyn töissä samoin käy mieheni eletään yhdessä ja ihan kun muutkin yhdessä tehdään puutarhatöitä ja laitetaan kotia kun vaan ehditään.
Jakeletko sinä per...ttä?
Ei kaunistella niinkun sanoit, et varmaan pysty ihan rehdisti kertomaan että sillontällön sitä harrastat.
Jos rakastelua nimitetään sillä nimellä niin varmasti jaellaan suurinosa viikottain.
Edellinen kirjoittaja jonka kirjotukseen viittasit saattaisi olla ihan asiantuntija jakelu keskukselta.
Hellimiseen en ole koskaan sekottanu Pers...tä. Suukottelu on kohdistunut hiukan ylempään osaan ja halailu samoin.
Kahelista en tiedä muutakun että sinulla itsellä viiraa, en osaa astetta määritellä mutta kannattaa levätä kuitenkin sen työleikin välillä. - Olet väsy
Käyn töissä samoin käy mieheni eletään yhdessä ja ihan kun muutkin yhdessä tehdään puutarhatöitä ja laitetaan kotia kun vaan ehditään.
Ei kaunistella niinkun sanoit, et varmaan pysty ihan rehdisti kertomaan että sillontällön sitä harrastat.
Jos rakastelua nimitetään sillä nimellä niin varmasti jaellaan suurinosa viikottain.
Edellinen kirjoittaja jonka kirjotukseen viittasit saattaisi olla ihan asiantuntija jakelu keskukselta.
Hellimiseen en ole koskaan sekottanu Pers...tä. Suukottelu on kohdistunut hiukan ylempään osaan ja halailu samoin.
Kahelista en tiedä muutakun että sinulla itsellä viiraa, en osaa astetta määritellä mutta kannattaa levätä kuitenkin sen työleikin välillä.varmasti ylpeä sinusta kun esittelet näitä henkisen puolen tuotteitasi täälä nettipalstoilla. Aikuistenoikeesti, sinun ei kannata puhua rehellisyydestä tai toisten kunnioittamisesta mitään, koska elät valheiden verkossa oman napasi alustan ympäröimänä. Melkoinen siveyden sipuli olet kun et arvaa PERSE-sanaa kokonaan kirjoittaa, mutta haarovälitoiminta on kyllä muutoin mielekästä muidenkin kuin puolison kanssa. Meitin kylillä isot kölövit pruukaa kaltaisias sanoo huoriksi. Kauhistelit tuolla aiemmin jokun kielenkäyttöä kun puhuivat huoraamisesta. Isoa kirjaa kun luet, niin kyllä tuo toimintasi täyttää huoraamisen tunnusmerkit ihan osuvasti.
- Vaimo ja kakkonen
Olet väsy kirjoitti:
varmasti ylpeä sinusta kun esittelet näitä henkisen puolen tuotteitasi täälä nettipalstoilla. Aikuistenoikeesti, sinun ei kannata puhua rehellisyydestä tai toisten kunnioittamisesta mitään, koska elät valheiden verkossa oman napasi alustan ympäröimänä. Melkoinen siveyden sipuli olet kun et arvaa PERSE-sanaa kokonaan kirjoittaa, mutta haarovälitoiminta on kyllä muutoin mielekästä muidenkin kuin puolison kanssa. Meitin kylillä isot kölövit pruukaa kaltaisias sanoo huoriksi. Kauhistelit tuolla aiemmin jokun kielenkäyttöä kun puhuivat huoraamisesta. Isoa kirjaa kun luet, niin kyllä tuo toimintasi täyttää huoraamisen tunnusmerkit ihan osuvasti.
Minun mies, joka täällä samassa taloudessa asuu on varmasti ylpeä minusta ihan
muista syistä kun kirjoitustaidon vuoksi. Voin sen kysyä, voin kertoa täällä kirjoitteluista ihan rehellisesti. Omasta puolisostaan pitääkin olla ylpeä niin olen mi
Voitko sinä kertoa puolisollesi netissä notkumisesi??
Puolisostaan pitääkin olla ylpeä ja myös kertoa se hänelle.
Aina kannattaa puhua ja aina kannattaa kuunnella.
Isosta kirjasta varmasti löytää hyviä ohjeita elämiseen ihan jokainen, sinäkin .
Lue tarkkaan ja mieti miksi et itse pysty ihan omalla päälläsi päättelemään järkevää mallia elämiseesi. Miksi tarvitset kevennystä eloosi uskottomuus sivulta?
Jos oikein mietit otatko tosiaan ohjeet ja mallin tuhannen vuoden takaa?
Käytä järkeä jos sitä on.
Tämä sivu on vain ja ainoastaan täynnä ihmisiä joiden elämä pyörii oman navan alustan ympärillä.
Sehän on ihan luonnollista ja inhimillistä. - nyt se syyllisyys
Kahelista en tiedä muutakun että sinulla itsellä viiraa, en osaa astetta määritellä mutta kannattaa levätä kuitenkin sen työleikin välillä.tuli. Taitaa panta alkaa puristamaan. Eikö vain? Luulottelet, että toiset ovat jakelukeskuksia, kun sitä itse olet. Ymmärrät jossain mielen sopukoissasi tekeväsi väärin. Muistat sen joka kerta , kun katsot miestäsi. Ja onkohan tämä salaystäväsi alkanut näyttää kiinnostamattomuuden merkkejä. On huomannut, että miten tärkeää on, kun on uskollinen vaimo ja sinä olet mitä olet.
Kerro ihmeessä miehellesi. Kyllä hän sinun ylevät tarkoitusperäsi ymmärtää ja on ylpeä sinusta. Ja pyydä miestä kertomaan vaimolleen. Varmaan saatte luvan molemmilta, mieheltäsi ja tämän toisen petturin vaimolta tavata useammin. Hekin saavat ammentaa ihanasta, puhtaasta ystävyydestänne voimaa. He pysykööt teille uskollisina. Vain te riitätte heille.
Tiedätkö, että kun asia joskus paljastuu,todellisuudessa, olet sinä se heikoilla oleva. Tämä ystäväsi puoliso voi olla jalat maassa olevaa sorttia, joka osaa katsoa kokonaisuutta ja jättää sinut omaan arvoonsa. Ja miehesi antaa potkun siihen perseeseen, jota jakelet. - onkohan miehesi
Minun mies, joka täällä samassa taloudessa asuu on varmasti ylpeä minusta ihan
muista syistä kun kirjoitustaidon vuoksi. Voin sen kysyä, voin kertoa täällä kirjoitteluista ihan rehellisesti. Omasta puolisostaan pitääkin olla ylpeä niin olen mi
Voitko sinä kertoa puolisollesi netissä notkumisesi??
Puolisostaan pitääkin olla ylpeä ja myös kertoa se hänelle.
Aina kannattaa puhua ja aina kannattaa kuunnella.
Isosta kirjasta varmasti löytää hyviä ohjeita elämiseen ihan jokainen, sinäkin .
Lue tarkkaan ja mieti miksi et itse pysty ihan omalla päälläsi päättelemään järkevää mallia elämiseesi. Miksi tarvitset kevennystä eloosi uskottomuus sivulta?
Jos oikein mietit otatko tosiaan ohjeet ja mallin tuhannen vuoden takaa?
Käytä järkeä jos sitä on.
Tämä sivu on vain ja ainoastaan täynnä ihmisiä joiden elämä pyörii oman navan alustan ympärillä.
Sehän on ihan luonnollista ja inhimillistä.ylpeä siitä kun jakelet persettä toiselle miehelle? Lopeta jo tuo paskanjauhanta. Mitä enemmän selität täällä tekojasi sen tyhmemmäksi tulet. Puhut koko ajan läpiä päähäsi.
- Vaimo ja kakkonen
nyt se syyllisyys kirjoitti:
tuli. Taitaa panta alkaa puristamaan. Eikö vain? Luulottelet, että toiset ovat jakelukeskuksia, kun sitä itse olet. Ymmärrät jossain mielen sopukoissasi tekeväsi väärin. Muistat sen joka kerta , kun katsot miestäsi. Ja onkohan tämä salaystäväsi alkanut näyttää kiinnostamattomuuden merkkejä. On huomannut, että miten tärkeää on, kun on uskollinen vaimo ja sinä olet mitä olet.
Kerro ihmeessä miehellesi. Kyllä hän sinun ylevät tarkoitusperäsi ymmärtää ja on ylpeä sinusta. Ja pyydä miestä kertomaan vaimolleen. Varmaan saatte luvan molemmilta, mieheltäsi ja tämän toisen petturin vaimolta tavata useammin. Hekin saavat ammentaa ihanasta, puhtaasta ystävyydestänne voimaa. He pysykööt teille uskollisina. Vain te riitätte heille.
Tiedätkö, että kun asia joskus paljastuu,todellisuudessa, olet sinä se heikoilla oleva. Tämä ystäväsi puoliso voi olla jalat maassa olevaa sorttia, joka osaa katsoa kokonaisuutta ja jättää sinut omaan arvoonsa. Ja miehesi antaa potkun siihen perseeseen, jota jakelet.Keksit itseesi miellyttävän sadun.
Mieheni osaa asioista keskustella potkimatta ketään siksihän meidän avioliitto on kestänyt kaikkien vaikeuksien yli.
Uskollisuuden ja omistamisen korottaminen kaiken muun yläpuolelle aiheuttaa varmasti isoimman osan perhekriiseistä. Ei siis uskottomuus vaan luulo ja kuvitelma omasta ylitsemuiden kattavasta riittävyydestä.
Itse itsellemme uskotellaan satuja jotka ei koskaan toteudu.
Toivon todella etten kuvittele koskaan itseäni niin valtavan mahtavaksi ettei mieheni muita tarvitsisi.
Salaystävä on ihan todellinen ystävä myös miehelleni ei siis mikään sala.
Ne aiemmassa kirjotuksessa mainitut kölövit kylältä jätän omaan arvoonsa ihan niinkun muutkin bubien juorukerhot niitä on joka kaupungissa ja kylässä ihmisiä jotka ei keksi parempaa puuhaa kun höpöttäminen isoon ääneen sanomatta mitään. Nyt lähden töihin ihan oikeisiin töihin. - miehen ystävä
Keksit itseesi miellyttävän sadun.
Mieheni osaa asioista keskustella potkimatta ketään siksihän meidän avioliitto on kestänyt kaikkien vaikeuksien yli.
Uskollisuuden ja omistamisen korottaminen kaiken muun yläpuolelle aiheuttaa varmasti isoimman osan perhekriiseistä. Ei siis uskottomuus vaan luulo ja kuvitelma omasta ylitsemuiden kattavasta riittävyydestä.
Toivon todella etten kuvittele koskaan itseäni niin valtavan mahtavaksi ettei mieheni muita tarvitsisi.
Ne aiemmassa kirjotuksessa mainitut kölövit kylältä jätän omaan arvoonsa ihan niinkun muutkin bubien juorukerhot niitä on joka kaupungissa ja kylässä ihmisiä jotka ei keksi parempaa puuhaa kun höpöttäminen isoon ääneen sanomatta mitään. Nyt lähden töihin ihan oikeisiin töihin.Taidatte olla aika yksinkertaista porukkaa koko perhe. Olisi hauska tietää mitä ne sinun oikeat työt ovat. Luultavasti käyt jossakin päivätoiminnassa. Hyvä sekin. Terapian lisäksi.
- totta puhut?
Ne aiemmassa kirjotuksessa mainitut kölövit kylältä jätän omaan arvoonsa ihan niinkun muutkin bubien juorukerhot niitä on joka kaupungissa ja kylässä ihmisiä jotka ei keksi parempaa puuhaa kun höpöttäminen isoon ääneen sanomatta mitään. Nyt lähden töihin ihan oikeisiin töihin.Lähdet oikeisiin töihin! Kyllä respekti nousi kerralla. No niissä pubeissa jauhetaan paskaa samalla tavoin kuin sinä teet tällä palstalla.
- Sua kuskataan
Ne aiemmassa kirjotuksessa mainitut kölövit kylältä jätän omaan arvoonsa ihan niinkun muutkin bubien juorukerhot niitä on joka kaupungissa ja kylässä ihmisiä jotka ei keksi parempaa puuhaa kun höpöttäminen isoon ääneen sanomatta mitään. Nyt lähden töihin ihan oikeisiin töihin.korkeinta tasoa. Moitiskelet muita mielen ahtaudesta ja pörräät kuin ampiainen jonkun muun ollessa eriävää mieltä kanssasi siitä miten puolisoa tulisi kunnioittaa ja arvostaa. Heikois kantimis on itsetuntosi jos sillä perustelet huoraamistasi että miehesi arvostaa siivous- ja tiskaustaitojasi. Annat itsellesi oikeuden huorata sillä että teet kotityöt hyvin, aika heikko peruste.
Vai että miehesikin pitää salapanoasi hyvänä, heh, olisit heti kertonut että teillä on kolmen kimppa, niin olisit välttynyt mielipahaltasi. Eihän sulla mitään salarakasta ole jos ukkos Swantten bäksillä touhuaa samalla kun se reppana on sun selässäs.
Menisit peilin eteen katsomaan naamaa, joka höpöttää turhia isoon ääneen sisällöttömästi ja nostaa itsensä pilviin huoraamisen jalustalla. Et muutoin ole huomannut kuinka yksin olet täälä elämän "totuuksinesi". Tyhmempikin saattaisi keksiä olevansa jopa väärässä ja vaihtaa kaistaa. Ja sitten tuo kliimaksi, ihan oikeisiin töihin, älä ny ihmeessä. Kyllä se miehesi nyt varmasti repee onnesta kanssasi, niin mikä niistä? - Vaimo ja kakkonen
Sua kuskataan kirjoitti:
korkeinta tasoa. Moitiskelet muita mielen ahtaudesta ja pörräät kuin ampiainen jonkun muun ollessa eriävää mieltä kanssasi siitä miten puolisoa tulisi kunnioittaa ja arvostaa. Heikois kantimis on itsetuntosi jos sillä perustelet huoraamistasi että miehesi arvostaa siivous- ja tiskaustaitojasi. Annat itsellesi oikeuden huorata sillä että teet kotityöt hyvin, aika heikko peruste.
Vai että miehesikin pitää salapanoasi hyvänä, heh, olisit heti kertonut että teillä on kolmen kimppa, niin olisit välttynyt mielipahaltasi. Eihän sulla mitään salarakasta ole jos ukkos Swantten bäksillä touhuaa samalla kun se reppana on sun selässäs.
Menisit peilin eteen katsomaan naamaa, joka höpöttää turhia isoon ääneen sisällöttömästi ja nostaa itsensä pilviin huoraamisen jalustalla. Et muutoin ole huomannut kuinka yksin olet täälä elämän "totuuksinesi". Tyhmempikin saattaisi keksiä olevansa jopa väärässä ja vaihtaa kaistaa. Ja sitten tuo kliimaksi, ihan oikeisiin töihin, älä ny ihmeessä. Kyllä se miehesi nyt varmasti repee onnesta kanssasi, niin mikä niistä?Voinhan olla monessakin asiassa väärässä ja silti elän niinkuin elän.
Tämä viestiketju on aika paljon livennyt alkuperäisestä.
Olette keskittyneet vain esittämään parempaa ja viisaampaa kun kukaan toinen kirjoittaja ja varsinkin yksi.
Voitte olla hyvinkin fiksuja vaan se ei näissä kirjoituksissa näy.
Lähinnä vain lapsellinen kilpailu paremmuudesta kuka nyt eniten paheksuu ja kuka on sivein.
Eläkää elämäänne älkää keskittykö muiden tekemisiin. Voi jäädä jotain tärkeetä huomaamatta. Minun ja mieheni elämä on tasasen rauhallista mitään siihen lisäämättä tai siitä poistamatta. Hyväksytään toisemme ihan näillä eväillä.
Kaikki hyvin.
Minä tunnen hänet juurtajaksain samoin hän minut. Ei tarvitse esittää enää mitään.
Ensin puhe oli 13v salasuhteesta ja minun mielestä ei ketään mistään syystä aleta nimittelemään henkilökohtaisuuksilla. jokanen tekee suhteissaan omat ratkasut,
sitä ainoaa oikeaa kun ei vaan ole.
Oikeat työt taisi tulla kun joku viisasteli minulle että muutkin vaimot siivoaa ja käy oikein oikeissa töissä. En ole sen kummempi.
Tavallisia tallaajia ollaan kaikki. - sinulle jakaja
Voinhan olla monessakin asiassa väärässä ja silti elän niinkuin elän.
Tämä viestiketju on aika paljon livennyt alkuperäisestä.
Olette keskittyneet vain esittämään parempaa ja viisaampaa kun kukaan toinen kirjoittaja ja varsinkin yksi.
Voitte olla hyvinkin fiksuja vaan se ei näissä kirjoituksissa näy.
Lähinnä vain lapsellinen kilpailu paremmuudesta kuka nyt eniten paheksuu ja kuka on sivein.
Eläkää elämäänne älkää keskittykö muiden tekemisiin. Voi jäädä jotain tärkeetä huomaamatta. Minun ja mieheni elämä on tasasen rauhallista mitään siihen lisäämättä tai siitä poistamatta. Hyväksytään toisemme ihan näillä eväillä.
Kaikki hyvin.
Minä tunnen hänet juurtajaksain samoin hän minut. Ei tarvitse esittää enää mitään.
Ensin puhe oli 13v salasuhteesta ja minun mielestä ei ketään mistään syystä aleta nimittelemään henkilökohtaisuuksilla. jokanen tekee suhteissaan omat ratkasut,
sitä ainoaa oikeaa kun ei vaan ole.
Oikeat työt taisi tulla kun joku viisasteli minulle että muutkin vaimot siivoaa ja käy oikein oikeissa töissä. En ole sen kummempi.
Tavallisia tallaajia ollaan kaikki.Tavallinen perhe ette ole, ette siis tavallisia tallaajia. Harvassa avioliitossa hyväksytään vaimon huoraaminen. No teillä on näin. Toivon mukaan ette vahingoita tämän "ystävän" viatonta perhettä.
- enempää
kantaa asiaan, haluaisin kuitenkin tietää, että mitä sait siitä salasuhteestasi?? joku muukin sitä jo täällä kysyi, mutta ei tullut vastausta.
Siis kun tapasit ihanan miehesim ja menitte naimisiin, niin mitä enää tarvitsit tältä salarakkaaltasi????
Oliko se vain se seksuaalinen vetovoima, mikä teitä piti yhdessä? vai mikä...?
minua todella kiinnostaisi.
- ...joka viimeksi nauraa
Olet harvinaisen kylmä raaka ja tunteeton ihminen? Voihan se miehen vaimon ikävää hälventää jos saa tietää minkälaisen typeryksen kanssa oli naimisissa. Kerro ja varaudu siihen että vaimo kertoo miehellesikin. Vähintään sen hän voi tehdä, ehkä sinun miehesi ymmärtää yskän, ties vaikka rakastajasi vaimo vie hänet sinulta. Se olisi sinulle aivan oikein!
- voi käydä näin
Mistäpä tuon tiedät vaikka itse kuolet jo huomenna? Eiköhän olisi aika tehdä elämässäsi täysi käännös. Helvetissä ei himoja voi enää tyydyttää, on vain ikuinen himo.......josta tulee helvettisi.
- välillä...
täällä törmää tämän kaltaisiin kirjoituksiin... Se herättää kysymyksen, millainen ihminen seisoo sanojen takana, valmiina tuomitsemaan toisia..? Itse olen vain rippikoulun käynyt tapakristitty, joten suo anteeksi kommentointini vajavaisuus... Tulipa vaan mieleeni lause "älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi". Ehkä sinunkin pitäisi keskittyä omassa elämässäsi KAIKKIEN 10 käskyn noudattamiseen, niin sinulla olisi edes jonkinlainen oikeutus käydä täällä tuomitsemassa sen yhden rikkojia..?
- Raamattua myös lukenut
Kun et sinäkään pysty laskemaan elinpäiviesi määrää, et myöskään ole oikea henkilö arvioimaan syntiesi painoa. Helvettiäkään et ole vielä nähnyt vai oletko?
Sehän voi olla monella ihan omassa olohuoneessa tai kellarissa.
Oletko itse tehnyt niitä käännöksiä elämäsi aikana vai onko niin että omasta peilistä kaikki näyttää hyvinkin tahrattomalta?
Kannattaisi jättää sen lopullisen tuomion antaminen jollekkin kokeneemmalle tuomarille.
- sinun ihan
hoitoa hakea. Niin pitkäaikaisen puolison kuolemaan liittyvistä puolison ja lasten tunteista et älyä mitään.
Sadistista ajattelua. Ilmoita vaimolle nyt ,kun mies elää. Heillä on mahdollisuus käydä asiaa läpi. Haudan taakse ei keskustella. Samoin vaimolla on mahdollisuus ottaa mieheesi yhteyttä. Totta loisen osassa olisit jatkossa. Miehesi ei kunnioittasi sinua enää.
Eikä tämäkään toinen mies. Kaikkea sairaita suunnitelmia sitä lorton päässä syntyy. - No voivoi
Et tietenkään ilmoittaisi, oletpas täynnä vihaa salarakkaasi vaimoa kohtaan. Todennäköisesti vaimo tutkisi miehensä kännykkää ja soittaisi sinulle tiedon kuolemasta, tietämättä kuka olet. Itse olen joutunut miettimään samaa, mutta enpä koskaan ole halunnut tehdä noin! Ja miksi ihmeessä oman nimesi mustaisit, jos toisenkin sydämen särkisit?
- aika erikoinen
ketju tämä. Sain itse tietää mieheni uskottomuudesta hänen kuolemansa jälkeen.
Ei se kyllä surua helpottanut, eikä hyviä yhteisiä muistojakaan mustannut.
Kakkonen oli itse niin tyhmä, että paljasti asian ensin adressilla, jonka miesvainajani ja minun lapsenlapsi luki vilpittömästi muistotilaisuudessa. Hölmö ja sivistymätön ihminen.
Kun kaikki käytännön asiat oli hoidettu ja jokainen joka on puolison kuoleman elänyt, ja kokenut ja surrut, tietää sen uupumuksen ja hoidettavien asioiden suman. Niin sen jälkeen jäljitin tämän ihmisen. Hän yritti esittää ystävää minulle, niinkuin surumme olisi muka yhteinen. Vieläkin, vuosien jälkeen ajattelen, että hän oli ääliö.
Kohdallani on nyt kaikki hyvin. Olen kihloissa. Häät ovat elokuussa. Mutta tämä kirjoitus tälle aloittajalle.
- ...
Ajattele asiaa omalle kohdallesi... Jos miehesi kuolisi ja hänellä olisi ollu toinen nainen ja tämä toinen nainen tekisi sulle noin... Kun löydät vastauksen siihen, löydät EHKÄ vastauksen kysymykseesi. Tosin jokainen on erilainen. Toiset reagoi herkemmin... Mutta aina kannattaa miettiä miltä itsestä tuntuisi siinä tilanteessa
- .........
vaimo on rakkain ja läheisin miehelle,joten jos on ollut kakkosena,pitää jättää rauhaan koko perhe.
Hyvästit voi jättää mielessä ja jatkaa elämää,sillä ystävä voi olla kenen kanssa vaan.
Ystävä suree mielessään ja antaa miehen läheisten jatkaa omaa elämää,johon ei ole kuulunut kakkonen.
Jos miehellä ollut kakkonen,se on kakkosen ja miehen välinen ystävyysä ja jos mies ei eronnut,hän rakasti omaa vaimoa.
Turhaa mennä sotkemaan toisten elämää.Hyvää jatkoa kaikille. - täysin samaa
......... kirjoitti:
vaimo on rakkain ja läheisin miehelle,joten jos on ollut kakkosena,pitää jättää rauhaan koko perhe.
Hyvästit voi jättää mielessä ja jatkaa elämää,sillä ystävä voi olla kenen kanssa vaan.
Ystävä suree mielessään ja antaa miehen läheisten jatkaa omaa elämää,johon ei ole kuulunut kakkonen.
Jos miehellä ollut kakkonen,se on kakkosen ja miehen välinen ystävyysä ja jos mies ei eronnut,hän rakasti omaa vaimoa.
Turhaa mennä sotkemaan toisten elämää.Hyvää jatkoa kaikille.mieltä tässä.
Jos mies ei tuona aikana ole eronnut vaimostaan niin hän on ollut miehelle se tärkein.
Kakkonen on ollut vain pakoa arjesta ja tuonut jännitystä elämään.
Se "jännitys" ei ole riittänyt muuhun eikä saa sekoittaa jäljelle jäävien elämää.
Ap. vain haluaisi tehdä itsestään tärkeämmän kuin todellisuudessa on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854614Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103830Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1753620Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.582052Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291114
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882