Enkö pääse irti

Ikuisesti riutuva

Jo 6 vuotta olen rakastanut narsisti miestä,joka tulee ja menee.Välillä olemme kontaktissa,välillä taas parikin kuukautta ettei mitään yhteyttä.Hän elää yksin,mutta naisia-niitä on.Komea kun fan on mies ja hyvä"rakenteinen",joten tarjonta ylittää kysynnän.Olemme hyviä ystäviä.Meillä oli seksisuhde,jota en jatkanut kun hän kertoi käyvänsä maksullisilla naisilla ja lisäksi piipahti seksi lomalla etelässä siinä yhtäkkiä.Hän luulee että ei se minuun koske,että olen tosi reilu ,hyvä kaveri vaan.Tiedän et hän pitää minusta tavallaan-kovastikin.Tänään kun soitin kun ei olla juteltu kuukausiin,vastasi hän puhelimeen Thaimaasta.....oli ollut siellä jo hetken.Taas esitin vain reilua kaveria ja toivotin kivaa lomaa ja pitämään huolta itsestään,en näyttänyt kui sattui ajatus siitä että ei hän siellä nähtävyyksiä ole katsomassa vaan täysin seksi lomalla.Jumaliste että sattuu jostain syvältä!!!!Hän on vapaa tekemään mitä haluaa,ja minä kaunis,fiksu nainen...ei ole järkeä että tälläinen tuska tulee kun ajattelen sitä missä ja miten hän on...Ja kuitenkin tiedän et näiden lukuisten seksi seikkailujen jälkeen en yksinkertaisesti voi esim.mennä sänkyyn enäään hänen kanssaan,vaik kui haluaisimme,jos tästä jotain tulisi.Miksi rakastan tuota kaveria-miksi välitän???Miten kauan kestää tälläinen ja miten tapan tunteet.Meillä pitkä ystävyys ja tuttavuus-mutta miksi minä rakastuin!!Arvatkaa miltä tuntuu ajatella rakastamaansa henkilöä sängyssä toisten kanssa,maksullisten tai´muiden-se tuntuu KAMALALTA!Miten saisi muistinmenetyksen ko.henkilön kohdalla....sattuu välil liikaa.

6

741

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuota miestä

rakasta, vaan sitä miestä, jollainen toivoisit hänen olevan. Tuo mies, on se mies, joka ei välitä tunteistasi, ei välitä sinusta, juoksee maksullisissa naisissa ja seksimatkoilla ja viis veisaa kenenkään tunteista. Mies, joka ei kykene tuntemaan empatiaa toisia ihmisiä kohtaan ja joka kykenee välittämään vain itsestään.

Tuollaiseen mieheen ei kannata kenenkään aikaansa ja tunteitaan tuhlata. Heihin ei amatööripsykologin taidot riitä eivätkä heidän kanssaan pärjää aina kovin hyvin ammattiauttajatkaan.

Irrottaudu miehestä nyt heti. Älä ota enää yhteyttä, älä vastaa yhteydenottoihin. Ikävä tulee aika ajoin, mutta muista, että et ikävöi häntä, vaan mielessäsi rakentamaasi paranneltua versiota hänestä. Hän ei sinun ikävästäsi perusta.

• helppoa

Mitäpä tuota kaunistelemaan... pahassa pulassa olet. Se on positiivista että ymmärrät tilanteen, että se satuttaa sinua ja pilaa elämääsi ja haluat päästä siitä eroon. Edessä on vaan niin kivinen tie että siitä ei välttämättä yksin selviä. Suosittelen puhumaan asiasta ammattitukihenkilölle tai käymään jossakin tukiryhmässä kuuntelemassa/puhumassa. Tosiasia on kuitenkin se että joskus se on tehtävä jos haluat jatkaa elämääsi onnellisena...

• ikuisesti riutuva

Olette kyllä niin oikeassa.Tästä asiastatekee vaikean se,että olimme vuosia hyviä kavereita enne kuin hyppäsimme sänkyyn..kuulin miehestä kaiken,olin se reilu muija jolle voi puhua.Samalla aloin välittämään itse tuosta idiootista,joka tekee pönttö juttuja mutta on tavallaan hyvä tyyppi,kova tekeen töitä ja reilu kaveri huom=kaverina reilu,ei miesystävänä.Kyllä mä käytännössä olen irti,tunne tasolla en.Olen hyvässä ammatissa,mielestäni ihan asiallinen muija,itseäkin ihmetyttää miten sit tuollainen yksi miehen ketale saa järkeni sekoamaan ja tunteeni sekasin.Ehkä pidän varjokuvasta..en tiedä.Lopullinen irtautuminen tuttavuudesta tarpeen,itseni takia,mutta tiedän se vaikeaa.Ja jos mä jostain kärsin niin ajatuksesta siitä et mies maksaa jollekin seksistä-siis juuri tämä mies,muut tehkööt mitä lystää.Tämä oli kyllä niitti arkkuuun tälle suhteeelle tuo thaimaa,pistää niin vihaksi.Otan kyllä onkeeni,oli hyvä kun sain kirjoittaa ja kertoa ja siten ajatella asiaa.Piru periköön narsistiset,komeat itsekeskeiset miehet juu..:)

• LK.

"Välität" varmaankin juuri siksi, kun hän on niin ihanan komea, niin ihanan renttumainen, niin ihanan välinpitämätön... Siis teillä oli vain pelkkä seksisuhde ja sä olet nyt jo ihan kuin maasi myynyt? Sä varmaan fiksuna naisena tiedät, että hän ei välitä, eikä tule välittämäänkään sinusta samalla tavalla kuin sä välität siitä?

Mikä ihme jostain "komeasta" mutta säälittävästä, pippelinsä orjasta tekee noin mahtavan kingin, että sunlaiset neitoset itkee perään?

• ikuisesti riutuva

Tänne ei kyllä kai kannata olojaan vuodattaa kun vastaukset yleensä sellaisia et vain oma itsetunto luhistuu.Hyvä kai kun vastaukset realistisia,mutta lyödyn lyöminen harvemmin auttaa..,näin.Eli jos luit tarkkaan vuosia parhaat kaverit ja sitten joku tyhmä seksi yö-eli seksi ei saa minua kiintymään vaan se kiva kaveruus kun oli-näin.Joskinvseksi kivaa,kuten aina varmaan näiden seksi petojen kanssa,kun ei leperrellä vaan toimitaan.Ei muita kokemuksia ko.tyypeistä-onneksi.

• taakseen
        ikuisesti riutuva kirjoitti:

Tänne ei kyllä kai kannata olojaan vuodattaa kun vastaukset yleensä sellaisia et vain oma itsetunto luhistuu.Hyvä kai kun vastaukset realistisia,mutta lyödyn lyöminen harvemmin auttaa..,näin.Eli jos luit tarkkaan vuosia parhaat kaverit ja sitten joku tyhmä seksi yö-eli seksi ei saa minua kiintymään vaan se kiva kaveruus kun oli-näin.Joskinvseksi kivaa,kuten aina varmaan näiden seksi petojen kanssa,kun ei leperrellä vaan toimitaan.Ei muita kokemuksia ko.tyypeistä-onneksi.

Hei! Olen itse ollut samassa tilanteessa. Mutta koska oikeasti rakastin miestä, minusta ei ollut kaveriksi eikä olkapääksi. Sanoin irti suhteemme. Hän on se ihminen, jota en voi pitää mukana uudessa elämässäni. Olimme suhteessa mutta hänellä riittää naisia. Oloani on helpottanut suuresti se ettemme ole tekemisissä. Hän kyseli, miksi emme voi olla ystäviä, hän haluaisi olla yhteydessä. Sanoin että emme voi olla, emme ehkä koskaan. Tekee varmasti hänelle kipeää koska on yksi nainen joka ei lakoa hänen jalkojensa juureen. Hän rakasti minua kuten osasi muttei ollut valmis luopumaan muista, ja minä sanoin hänelle että häntä en jaa. Siihen päättyi suhde ja kaveriksi minusta ei ole. Erost on puolitoista vuotta, vieläkin riudun, kaipaan. Rakastin itse häntä suuresti. Kunnes hän paljastui petturiksi. Tai kaipaan vielä sitä tunnetta joka minulla oli hänen kanssaan eläessä. Mutta olisin hajottanut itseni jos olisin hänen verkkoonsa jäänyt. Minä rakastan minua enemmän!

Jaksamisia sulle! Muista, että sun ei tarvitse olla hänen kanssaan tekemisissä, ellet itse halua. Mutta jos se tekee vain sinulle pahaa, mieti miksi edes olet yhteydessä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      114
      7293
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      98
      5233
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3486
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3412
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2524
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1501
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1451
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      48
      1290
    Aihe