Kirjoitin sinulle vastauksen juuri lähettämääsi kysymykseen, mutta kun vastaus oli valmis, olitkin poistanut aloituksesi. Tässä kumminkin se vastaus pohdintaasi, jos vielä kiinnostaa:
En noista suomalaisista lehdistä tiedä, mutta brittilehtiä voinen kyllä kommentoida reilun parinkymmenen vuoden lukukokemuksella. Niissä on aika usein juttuja ja kyselyitä, joissa monen ikäiset miehet kertovat mielipiteistään ja mieliteoistaan esimerkiksi seksin ja muuten vain seurustelun kieppeiltä. Ihan suoraa ja yksityiskohtaisesti kuvailevaa tekstiä piisaa; olen nähnyt muun muassa monisivuisen, tuskallisen hyvin laaditun gallupin siitä, mitä miesparalle ei ikinä saisi sängyssä mennä tekemään. Auts.
Se, että tuollaisia artikkeleita ei ihan jokaisesta tai edes joka toisesta lehdestä löydy, on itsestään selvää: eivät nykytytöt enää pidä miesten miellyttämistä niin tärkeänä asiana, että siitä pitäisi joka lehdessä jauhaa. Hyvä sentään, että oppivat sen, mistä itse pitävät. Luulisi poikaystävien sitten täydentävän sen tiedon, mikä puuttuu. :)
Huhuu, Beefcake!
14
437
Vastaukset
- olivat vastanneet
hyvin herran lähettämään viestiin. Itse asiassa todella hyvin. Harmi kun ketju poistettiin..
Totean vain että kyllä miehille on omat lehdet joissa näkyy kuinka naisen tulisi käyttäytyä/miellyttää/palvella/tyydyttää ja miltä naisen tulisi näyttää, turha marista naistenlehdistä. Se hyväpuoli täs kirjautumisessa on, että voit ainakin poistaa postaukset jos ei jaksa katella sitä ininää aina. :)
Mutta jooh tosta itse aiheesta vielä, niin en ole yhtään yllättynyt että brittilehdissä varmasti pohditaankin asiaa tuolta kannalta. Tai siis että mieheltä on kysytty mitä nainen ei saisi tehdä. Suomessa en itse ainakaan ole vielä tälläisiä kirjoituksia nähnyt.
Onhan se jokin askmen.com tms sivustokin missä miehiltä kysellään eri asioita, mutta se taitaakin olla näitä jenkki/britti sivustoja.
Kulttuurierot varmaan osaksi syynä, eli suomalainen mies ei puhu asioistaan eikä niistä sitten spekuloida missään. Tai sitten suomalaista naista ei kiinnosta mistä mies pitää tai ei. Tiedä häntä. :)
Enitenhän mä ihmettelin sitä, että miksi on nykyään niin paljon juttuja siitä millainen miehen pitäisi olla. Mutta jooh enpä usko näihin saavani mitään vastausta.- tosin ainahan sä valehtelet
Älä viitsi valehdella taas!
"Enitenhän mä ihmettelin sitä, että miksi on nykyään niin paljon juttuja siitä millainen miehen pitäisi olla. Mutta jooh enpä usko näihin saavani mitään vastausta. "
Kyllä sä sait vastauksia, mutta kun ne ei miellyttänyt sua ja oli jälleen kerran perusteltuja, jokunen ainakin, sä poistit sen ketjun, ettei vaan muitten eriävät mielipiteet tule esiin.
Mutta edeleen: kyllä, sä todellakin olet yksin näkemystesi kanssa ja todella sokea, jos et ole huomannut, miten naisista luodaan erilaisia ihannekuvia, kerrotaan millainen pitäisi olla. Itse olin maininnut että lehdissä on, niinkuin onkin, aina kokkausvinkeistä suihinotto vinkkeihin ja kyllä pitää osata miellyttää. Jopa siitä, miten parisuhdeneuvoihin on nykyään lisätty ohjeeksi, että anna-vaikkei-huvittaisi-tai-olisi-riitaa ja vaikka sulla ois kuinka paha mieli, niin seksiin pitää olla valmis: muuten se on kiristystä!
Siitä, miten naisille luodaan paineita ihan ulkonäöstä seksitaitoihin ja taas painostetaan jäämään kotiin, kun nyt työssäkäyviä äitejä saa taas lyödä olan takaa...
Ihan turhaa inistä siinä, sun tarvii olla todella sokea, jos et muka ole nähnyt mitään muuta, kun miehiä neuvovia palstoja. Mutta sun kohdalla nyt ei ole yllättävää, että sä haluat vain oman mielipiteesi näkyviin ja otettavan huomioon.
Sinä reagoit juuri, niinkuin ne miehet, mistä olin lopussa kirjoittanut, siis, että kun naisella olisi mielipide ja hänelläkin oikeuss anoa se, pitää puolensa. Turpa kiinni. Niinkö? Ja sä haluat keskustella?
Tiesitkö, että ne miehet, kenellä on itsetunto, voivat keskustella asioista ihan hyvin?
Etpä tietenkään. Siihen, että tietäisi, millaista on hyvä itsetunto ja avoin keskustelu, pitäisi kestää se. Mullakin on miespuolisia ystäviä, ja heidän kanssa olen aivan hyvin voinut keskustella, myös näistä epätasa-arvoisista asioista, samalla tavalla miesten ja naisten.
Sitäpaitsi, vielä yksi sun valheesi: sä et ihmetellyt, miksi on niin paljon juttuja, vaan olit lukenut YHDEN lehden, joten äläpäs jauha paskaa. Sä olit lukenut yhden lehden, ja ahdistunut kun siinä oli artikkeli parisuhteista, missä kuulemma luki vain ohjeita miehille.
Totuus on se, että sinä olet pelkkää teennäistä p-askaa täynnä ja teeskentelijä. Sä olet valhe, todennäköisesti koko ihminen, mutta hei, toivottavasti se tekee susta onnellisen. tosin ainahan sä valehtelet kirjoitti:
"Enitenhän mä ihmettelin sitä, että miksi on nykyään niin paljon juttuja siitä millainen miehen pitäisi olla. Mutta jooh enpä usko näihin saavani mitään vastausta. "
Kyllä sä sait vastauksia, mutta kun ne ei miellyttänyt sua ja oli jälleen kerran perusteltuja, jokunen ainakin, sä poistit sen ketjun, ettei vaan muitten eriävät mielipiteet tule esiin.
Mutta edeleen: kyllä, sä todellakin olet yksin näkemystesi kanssa ja todella sokea, jos et ole huomannut, miten naisista luodaan erilaisia ihannekuvia, kerrotaan millainen pitäisi olla. Itse olin maininnut että lehdissä on, niinkuin onkin, aina kokkausvinkeistä suihinotto vinkkeihin ja kyllä pitää osata miellyttää. Jopa siitä, miten parisuhdeneuvoihin on nykyään lisätty ohjeeksi, että anna-vaikkei-huvittaisi-tai-olisi-riitaa ja vaikka sulla ois kuinka paha mieli, niin seksiin pitää olla valmis: muuten se on kiristystä!
Siitä, miten naisille luodaan paineita ihan ulkonäöstä seksitaitoihin ja taas painostetaan jäämään kotiin, kun nyt työssäkäyviä äitejä saa taas lyödä olan takaa...
Ihan turhaa inistä siinä, sun tarvii olla todella sokea, jos et muka ole nähnyt mitään muuta, kun miehiä neuvovia palstoja. Mutta sun kohdalla nyt ei ole yllättävää, että sä haluat vain oman mielipiteesi näkyviin ja otettavan huomioon.
Sinä reagoit juuri, niinkuin ne miehet, mistä olin lopussa kirjoittanut, siis, että kun naisella olisi mielipide ja hänelläkin oikeuss anoa se, pitää puolensa. Turpa kiinni. Niinkö? Ja sä haluat keskustella?
Tiesitkö, että ne miehet, kenellä on itsetunto, voivat keskustella asioista ihan hyvin?
Etpä tietenkään. Siihen, että tietäisi, millaista on hyvä itsetunto ja avoin keskustelu, pitäisi kestää se. Mullakin on miespuolisia ystäviä, ja heidän kanssa olen aivan hyvin voinut keskustella, myös näistä epätasa-arvoisista asioista, samalla tavalla miesten ja naisten.
Sitäpaitsi, vielä yksi sun valheesi: sä et ihmetellyt, miksi on niin paljon juttuja, vaan olit lukenut YHDEN lehden, joten äläpäs jauha paskaa. Sä olit lukenut yhden lehden, ja ahdistunut kun siinä oli artikkeli parisuhteista, missä kuulemma luki vain ohjeita miehille.
Totuus on se, että sinä olet pelkkää teennäistä p-askaa täynnä ja teeskentelijä. Sä olet valhe, todennäköisesti koko ihminen, mutta hei, toivottavasti se tekee susta onnellisen.pitää syödä eikä tunkea nenään. 5vuotiaat tekee vielä sitä, mutta sun ei pitäisi. :)
Siinä postissa oli tasan kaksi aihetta silloin kun sen poistin. Toinen oli sun huutamaa paskaa jostain feministeistä ja siitä kuinka naista alistetaan edelleen mikä on nykyään aika täyttä paskaa. Toinen oli joku tyylii kahden lauseen ihmettely taas kerran.
Näytä mulla nyt joku lehti missä lukee "Nainen, näin otat oikealla tavalla suihin". Missä helvetissä sä tollasen otsikon olet nähnyt koska itse en ole.
Silloin kun sä näytät otsikoita noista aiheista (eli linkki tänne tms) niin sitten voin pyytää anteeksi, mutta tällä hetkellä sulla ei ole mitään konkreettista näyttöä. Myöskään ei riitä kenenkään sovinistin nettiblogi missä hän sanoo kuinka naisten pitäisi ottaa suihin enemmän tms.
Ulkonöästä kyllä luodaan paineita sitä nyt en voi kiistää, mutta ei sekään ole enää pelkästään naisiin kohdistuvaa vaikka vielä onkin enemmän naisiin liittyvää. Muutenkin toi ulkonäköpaineet ovat suurimmaksi osaksi liioiteltua. Tai siis te naiset liioittelette niitä, koska te kiinnitätte paljon kriittisemmin huomiota jokaiseen pieneenkin asiaan (esim. onko hiukset nyt väärässä kulmassa kiinni vai eikö) mitä taas miehet eivät oikeastaan edes huomaa. (tai ainakaan itse en huomioi)
Treffeille jos mennään niin naiset aina vaivaavat päätänsä sillä miten pukeutua oikein jotta on tarpeeksi hyvä, kun taas miesten ainoa toivo treffeiltä on se, että nainen edes ilmestyy paikalle. Se onko pakkelit naamassa ja onko hame vai farkut jalassa on toissijainen seikka.
Tietenkin sulla on oikeus sanoa mielipiteesi ja pitää puoles jos siltä tuntuu, mutta ei mun tarvii sitä määkymistä katsella. Esim. tämän postin aloittaja teki hyvän ja asiallisen kirjoituksen joten vastasin siihen sitten. Sä taas tuut aina huutamaan tota sun paskaas jokaiseen postiin eikä mua kiinnosta sitä lukea. Jos sä pystyt kirjoittamaan yhtä asiallisen kirjoituksen kuin tämän postin aloittaja niin mielelläni keskustelen aiheesta.
Mä kyllä vahvasti epäilen että sulla on yhtään kenenkään ihmisen kanssa ollut ikinä mitenkään antoisia keskusteluita jos pitää yhtään näiden parin postauksen perusteella arvioida sun keskustelutaitojas.- sen hyvän, pitkän kirjoituksen
tosin ainahan sä valehtelet kirjoitti:
Totuus on se, että sinä olet pelkkää teennäistä p-askaa täynnä ja teeskentelijä. Sä olet valhe, todennäköisesti koko ihminen, mutta hei, toivottavasti se tekee susta onnellisen.kyseiseen ketjuun. Minulla oli ne muutamat rivit.
Jätkä sanoi että poisti ketjun koska ei jaksanut kuunnella ininää? Omaansako? Meillä oli kyllä ihan faktat kehissä.. no ei kaikki miehet kestä naisia joilla on omat vahvat mielipiteet. Osa on niin sokeita toisten ongelmille ja näkevät vain omat pikkuongelmat ettei voi kertakaikkiaan ymmärtää moista itsekkyyttä.
Ihmettelen vain kuinka sokea joku mies voi median luomille mielikuville ja odotuksille olla. Kyllä se on edelleen nainen, jolle ne odotukset luo kovempia paineita.
Joka ikinen lehti on täynnä laihdutusvinkkejä ja kuinka näytät seksikkäältä-vinkkejä yms. Eipä ole miehille vastaavanlaisia.
Totuus on se, että jos miehille luotaisiin yhtä kovat paineet ne eivät kestäisi sitä. Miehet on henkisesti naista paljon heikompia. Me naiset jaksetaan vaikka mikä olisi. Ei nämä miehet kestä meidän vastauksiakaan, miksi meidän pitää kestää joka ikinen "suomalainen nainen on läski ja ruma ja lutka ja paska"-viestit? JA niitä viestejä ei poista kukaan vaikka tekisi valituksenkin...naista saa kyllä haukkua mielin määrin. - aikaisempi
sen hyvän, pitkän kirjoituksen kirjoitti:
kyseiseen ketjuun. Minulla oli ne muutamat rivit.
Jätkä sanoi että poisti ketjun koska ei jaksanut kuunnella ininää? Omaansako? Meillä oli kyllä ihan faktat kehissä.. no ei kaikki miehet kestä naisia joilla on omat vahvat mielipiteet. Osa on niin sokeita toisten ongelmille ja näkevät vain omat pikkuongelmat ettei voi kertakaikkiaan ymmärtää moista itsekkyyttä.
Ihmettelen vain kuinka sokea joku mies voi median luomille mielikuville ja odotuksille olla. Kyllä se on edelleen nainen, jolle ne odotukset luo kovempia paineita.
Joka ikinen lehti on täynnä laihdutusvinkkejä ja kuinka näytät seksikkäältä-vinkkejä yms. Eipä ole miehille vastaavanlaisia.
Totuus on se, että jos miehille luotaisiin yhtä kovat paineet ne eivät kestäisi sitä. Miehet on henkisesti naista paljon heikompia. Me naiset jaksetaan vaikka mikä olisi. Ei nämä miehet kestä meidän vastauksiakaan, miksi meidän pitää kestää joka ikinen "suomalainen nainen on läski ja ruma ja lutka ja paska"-viestit? JA niitä viestejä ei poista kukaan vaikka tekisi valituksenkin...naista saa kyllä haukkua mielin määrin.Niinpä, sitä en ehtinyt lukea, oliko kirjoitukseen ehtinyt tulla paljonkin vastineita (joten en vooi tietää 100% varmuudella tarkoitatko minua), mutta beefcake nyt on sellainen yksinäinen nörtti, jonka itsetunto ei siis todella kestä mitään kovin erilaista. Sen lisäksi hän esittää aina, että haluaa keskustella järkevästi, mutta yritäpä ja ole erimieltä, hän joko lähtee ruikuttaen pakoon, tai alkaa hyökkäämään tms. koskei oikeasti osaa perustella mitään. En pitäisi häntä kovinkaan hyvänä miehien edustajana, koska tunnen parempia, siis sata kertaa, joille nämä aiheet ovat aiheita muiden joukossa. Täällä bc voi olla ja esittää mitä vaan, mutta muualla... No, niinpä niin, surullista sinänsä.
Joo, tämmöistä tämä, en osaa ottaa sinänsä kantaa yleisiin heikkouskysymyksiin, mutta tosiaan kyllä nuo ruikuttajat ja palstan pilaajat ovat heikkoja ja typeriä, luullen olevansa jotain muuta. Mutta toisaalta, kun elämme tosimaailmassa kuitenkin, he voivat olla täällä mitä vaan, oikeassa maailmassa tuskin mitään. - sama kuin aijemmmin
beefcake kirjoitti:
pitää syödä eikä tunkea nenään. 5vuotiaat tekee vielä sitä, mutta sun ei pitäisi. :)
Siinä postissa oli tasan kaksi aihetta silloin kun sen poistin. Toinen oli sun huutamaa paskaa jostain feministeistä ja siitä kuinka naista alistetaan edelleen mikä on nykyään aika täyttä paskaa. Toinen oli joku tyylii kahden lauseen ihmettely taas kerran.
Näytä mulla nyt joku lehti missä lukee "Nainen, näin otat oikealla tavalla suihin". Missä helvetissä sä tollasen otsikon olet nähnyt koska itse en ole.
Silloin kun sä näytät otsikoita noista aiheista (eli linkki tänne tms) niin sitten voin pyytää anteeksi, mutta tällä hetkellä sulla ei ole mitään konkreettista näyttöä. Myöskään ei riitä kenenkään sovinistin nettiblogi missä hän sanoo kuinka naisten pitäisi ottaa suihin enemmän tms.
Ulkonöästä kyllä luodaan paineita sitä nyt en voi kiistää, mutta ei sekään ole enää pelkästään naisiin kohdistuvaa vaikka vielä onkin enemmän naisiin liittyvää. Muutenkin toi ulkonäköpaineet ovat suurimmaksi osaksi liioiteltua. Tai siis te naiset liioittelette niitä, koska te kiinnitätte paljon kriittisemmin huomiota jokaiseen pieneenkin asiaan (esim. onko hiukset nyt väärässä kulmassa kiinni vai eikö) mitä taas miehet eivät oikeastaan edes huomaa. (tai ainakaan itse en huomioi)
Treffeille jos mennään niin naiset aina vaivaavat päätänsä sillä miten pukeutua oikein jotta on tarpeeksi hyvä, kun taas miesten ainoa toivo treffeiltä on se, että nainen edes ilmestyy paikalle. Se onko pakkelit naamassa ja onko hame vai farkut jalassa on toissijainen seikka.
Tietenkin sulla on oikeus sanoa mielipiteesi ja pitää puoles jos siltä tuntuu, mutta ei mun tarvii sitä määkymistä katsella. Esim. tämän postin aloittaja teki hyvän ja asiallisen kirjoituksen joten vastasin siihen sitten. Sä taas tuut aina huutamaan tota sun paskaas jokaiseen postiin eikä mua kiinnosta sitä lukea. Jos sä pystyt kirjoittamaan yhtä asiallisen kirjoituksen kuin tämän postin aloittaja niin mielelläni keskustelen aiheesta.
Mä kyllä vahvasti epäilen että sulla on yhtään kenenkään ihmisen kanssa ollut ikinä mitenkään antoisia keskusteluita jos pitää yhtään näiden parin postauksen perusteella arvioida sun keskustelutaitojas.Ikävä tuottaa pettymys, mutta en ole pätkääkään hermostunut asiasta, kaikki erimieltä olevat ei ole, toisin kun aina tunnut luulevan, mutta pysy asiassa: sä valehtelet niin paljon, että korvien viuhuna kuuluu tänne asti!
Mun postissa oli mm. sattumoisin suhteellisen hyvin perusteltu vastaus kysymykseesi: kysyit oletko yksin luulosi kanssa, että vain miehille jaellaan ohjeita, johon vastasin, että kyllä olet. Sen lisäksi kysyin, että oletko sokea, kun et näe maailmaa kun omalta kantiltasi ja muistaakseni lisäsin myös huomion siitä, että todella, tuntuu asia olevan mmikä tahansa, sä et koskaan tunnu näkevän kun oman kantasi ja ajatuksesi: ja vielä näät sen mitä haluatkin!
Mä olen nähnyt tämmöisiä suihinotto vinkkejä esim. reginassa. Kodin kuvalehdessä oli joskus neuvoja suostua vaikka et halua. Ja sun mielestä mitään kohua ei ole ollut kotiäitiydestä? Vaan miehiin on sekin paine kohdistettu? Jne. Näitä lehtiä/juttuja kyllä riittää... Sä et tietenkään ole sitä nähnyt, koska et haluakaan nähdä, se että tässä asiassa ois mitään muuta, pilais sun marttyyriuden. Niin, ja koska sulla pitäis olla joku nainen, kenen luona sä oisit sen lehden lukenu, mutta kun sulla ei oo ees ketään tuttua naista...
Mutta huom. sä et ole nimennyt sitä lehteä, missä se miesten neuvontapaketti oli, ja se oli sentään vain yksi lehti. Miksi mun pitäää lehti nimetä, kun sen englannissa lehden nähneen ei täytynyt? Kun sun ei täydy? Oisko taas niin, että erimieltä, pahaa mieltä?
Mä en ole väittänytkään, että paineet kohdistuu vain naisiin, vaan että edelleen, vahvasti naisiin. Sä olet inissyt siitä, että vain miehiä ahdistellaan tällä asialla.
Sä kerrot aina tota samaa virttä, miten naiset (te naiset) tuijottaa ulkonäköön niin ja niin paljon hiusten kulmasta lähtien, vaikka siitäkin on jo sulle sanottu miljoonasti, että ei todellakaan kaikki ja sun täytyy todella olla nuorien pissisten kanssa tekemisissä, jos et muuta nää. Todennäköisesti sä oletkin, kirjoituksista päätellen.
Mutta!"Tietenkin sulla on oikeus sanoa mielipiteesi ja pitää puoles jos siltä tuntuu, mutta ei mun tarvii sitä määkymistä katsella. Esim. tämän postin aloittaja teki hyvän ja asiallisen kirjoituksen joten vastasin siihen sitten. Sä taas tuut aina huutamaan tota sun paskaas jokaiseen postiin eikä mua kiinnosta sitä lukea. Jos sä pystyt kirjoittamaan yhtä asiallisen kirjoituksen kuin tämän postin aloittaja niin mielelläni keskustelen aiheesta. " Mun mielipiteet on aina perusteltuja, ja todella, ainoa "määkyminen" oli se, että me ollaan todella eri mieltä. Se mikä sua häiritsee on se, että mä en mielistele sua, sun mielestä asiallinen aloitus ei toki ole asiallinen, vaan sua mielistelevä.
Ja "aina"??? Aina, ikinä, koskaan, ikuisesti, just, just. Sä taidat tietää todella hyvin, mitä 5-vuotiaat tekee.
Mä en juurikaan puhu asiattomuuksia, vastaan vain sun ininääsi, koska niinhän sä haluat sulle puhuttavan. Mikä oikeus on mielipiteeseen se, että se sensuroidaan? Oletko ajatellut muuttaa pohjois-koreaan, ne ois sun kanssa samaa mieltä asiasta varmaan?
Sun ei tarvitse arvioida mun keskustelutaitoja, etkä sä pystykään, ja ikävä todeta sulle, mutta siinä kun sä olet yksin, ikisinkku ja nörtti (anteeksi suoruus, mutta näinhän se on: näin sä olet itse sanonut sen olevan, vai oletko sä valehdellut siitäkin?), niin mulla on ystäviä, mä olen seurustellut ja mulla on monipuolisesti ihmissuhteita. Joten, ymmärrätkö, asian voi nähdä niin monella tapaa. Eikä kaikkia erilaiset mielipiteet häiritse, jotkut osaavat todella keskustella, ja suorastaan pitävät sitä suotavana.
Mutta hei: äiti rakastaa sua! - Muttamuttamutta
beefcake kirjoitti:
pitää syödä eikä tunkea nenään. 5vuotiaat tekee vielä sitä, mutta sun ei pitäisi. :)
Mä kyllä vahvasti epäilen että sulla on yhtään kenenkään ihmisen kanssa ollut ikinä mitenkään antoisia keskusteluita jos pitää yhtään näiden parin postauksen perusteella arvioida sun keskustelutaitojas.Tuossa sulle linkki Mtv3:n Helmi-osioon, joka on naisten suosiossa. http://www.mtv3.fi/helmi/ihmissuhteet/artikkeli.shtml/801214?ihmissuhteet-parisuhde
Siellä voi lukea siitä, mistä mies tykkää ja siitä, mistä nainen tykkää ja kaikkea siltä väliltä. Osta ihmeessä lehtipisteestä esim. Cosmopolitan -lehti, niin huomaa, miten se on täynnä "näin miellytät miestäsi" -juttuja.
Itse en juuri noista välitä, koska kyllä mä tiedän, miten miestäni pidän hyvin ja mies kyllä kertoo, jos en jossain onnistu. Toimii myös toisten päin. Mutta jostainhan noittenkin toimittajien on leipänsä ansaittava ja lehtiin täytettä saatava. Surullista, että sinua häiritsee ennen kaikkea artikkelit, jossa kerrotaan miten miehen tulisi kohdella naista eikä artikkelit, joissa kerrotaan miten naisen tulisi kohdella miestä.
Jokainenhan luo omat kriteerit kumppanille, jota hakee riippumatta muista. Se on sitten toinen asia, saako sellaista kumppania vai onko mieluummin onnellisesti yksin. Jos on katkerasti yksin, voi miettiä pitäisikö laskea rimaa. - ------
sen hyvän, pitkän kirjoituksen kirjoitti:
kyseiseen ketjuun. Minulla oli ne muutamat rivit.
Totuus on se, että jos miehille luotaisiin yhtä kovat paineet ne eivät kestäisi sitä. Miehet on henkisesti naista paljon heikompia. Me naiset jaksetaan vaikka mikä olisi. Ei nämä miehet kestä meidän vastauksiakaan, miksi meidän pitää kestää joka ikinen "suomalainen nainen on läski ja ruma ja lutka ja paska"-viestit? JA niitä viestejä ei poista kukaan vaikka tekisi valituksenkin...naista saa kyllä haukkua mielin määrin.Musta näyttää, että nuo paineet alkaa nykyaikana tulla aika tasaisesti. Ei naiset kyllä millään lailla säästele kommenteissaan. Vähäpukeisia miehiä näkyy vähemmän mainoksissa, koska niillä ei myydä tavaraa ehkä niin hyvin kuin naisilla.
Tälläkin palstalla herja lentää molempiin suuntiin.
En toisaalta koe mitään hirveää painetta itse. sama kuin aijemmmin kirjoitti:
Ikävä tuottaa pettymys, mutta en ole pätkääkään hermostunut asiasta, kaikki erimieltä olevat ei ole, toisin kun aina tunnut luulevan, mutta pysy asiassa: sä valehtelet niin paljon, että korvien viuhuna kuuluu tänne asti!
Mun postissa oli mm. sattumoisin suhteellisen hyvin perusteltu vastaus kysymykseesi: kysyit oletko yksin luulosi kanssa, että vain miehille jaellaan ohjeita, johon vastasin, että kyllä olet. Sen lisäksi kysyin, että oletko sokea, kun et näe maailmaa kun omalta kantiltasi ja muistaakseni lisäsin myös huomion siitä, että todella, tuntuu asia olevan mmikä tahansa, sä et koskaan tunnu näkevän kun oman kantasi ja ajatuksesi: ja vielä näät sen mitä haluatkin!
Mä olen nähnyt tämmöisiä suihinotto vinkkejä esim. reginassa. Kodin kuvalehdessä oli joskus neuvoja suostua vaikka et halua. Ja sun mielestä mitään kohua ei ole ollut kotiäitiydestä? Vaan miehiin on sekin paine kohdistettu? Jne. Näitä lehtiä/juttuja kyllä riittää... Sä et tietenkään ole sitä nähnyt, koska et haluakaan nähdä, se että tässä asiassa ois mitään muuta, pilais sun marttyyriuden. Niin, ja koska sulla pitäis olla joku nainen, kenen luona sä oisit sen lehden lukenu, mutta kun sulla ei oo ees ketään tuttua naista...
Mutta huom. sä et ole nimennyt sitä lehteä, missä se miesten neuvontapaketti oli, ja se oli sentään vain yksi lehti. Miksi mun pitäää lehti nimetä, kun sen englannissa lehden nähneen ei täytynyt? Kun sun ei täydy? Oisko taas niin, että erimieltä, pahaa mieltä?
Mä en ole väittänytkään, että paineet kohdistuu vain naisiin, vaan että edelleen, vahvasti naisiin. Sä olet inissyt siitä, että vain miehiä ahdistellaan tällä asialla.
Sä kerrot aina tota samaa virttä, miten naiset (te naiset) tuijottaa ulkonäköön niin ja niin paljon hiusten kulmasta lähtien, vaikka siitäkin on jo sulle sanottu miljoonasti, että ei todellakaan kaikki ja sun täytyy todella olla nuorien pissisten kanssa tekemisissä, jos et muuta nää. Todennäköisesti sä oletkin, kirjoituksista päätellen.
Mutta!"Tietenkin sulla on oikeus sanoa mielipiteesi ja pitää puoles jos siltä tuntuu, mutta ei mun tarvii sitä määkymistä katsella. Esim. tämän postin aloittaja teki hyvän ja asiallisen kirjoituksen joten vastasin siihen sitten. Sä taas tuut aina huutamaan tota sun paskaas jokaiseen postiin eikä mua kiinnosta sitä lukea. Jos sä pystyt kirjoittamaan yhtä asiallisen kirjoituksen kuin tämän postin aloittaja niin mielelläni keskustelen aiheesta. " Mun mielipiteet on aina perusteltuja, ja todella, ainoa "määkyminen" oli se, että me ollaan todella eri mieltä. Se mikä sua häiritsee on se, että mä en mielistele sua, sun mielestä asiallinen aloitus ei toki ole asiallinen, vaan sua mielistelevä.
Ja "aina"??? Aina, ikinä, koskaan, ikuisesti, just, just. Sä taidat tietää todella hyvin, mitä 5-vuotiaat tekee.
Mä en juurikaan puhu asiattomuuksia, vastaan vain sun ininääsi, koska niinhän sä haluat sulle puhuttavan. Mikä oikeus on mielipiteeseen se, että se sensuroidaan? Oletko ajatellut muuttaa pohjois-koreaan, ne ois sun kanssa samaa mieltä asiasta varmaan?
Sun ei tarvitse arvioida mun keskustelutaitoja, etkä sä pystykään, ja ikävä todeta sulle, mutta siinä kun sä olet yksin, ikisinkku ja nörtti (anteeksi suoruus, mutta näinhän se on: näin sä olet itse sanonut sen olevan, vai oletko sä valehdellut siitäkin?), niin mulla on ystäviä, mä olen seurustellut ja mulla on monipuolisesti ihmissuhteita. Joten, ymmärrätkö, asian voi nähdä niin monella tapaa. Eikä kaikkia erilaiset mielipiteet häiritse, jotkut osaavat todella keskustella, ja suorastaan pitävät sitä suotavana.
Mutta hei: äiti rakastaa sua!Annan kyllä ilolla pari herenettä sulle myös jos lupaat syödä ne tällä kertaa? :)
Jos sä olisit sanonut tyyliin "Ei toi ei pidä paikkaansa, tässä sulle pari linkkiä missä naisilta vaaditaan kaikkea." niin eihän siinä sitten olisi ollut mitään. Mutta sitä ei näkynyt.
Mä puhun sitä mitä silmilläni näen, jos näen lehden missä joka kolmas kirjoitus on siitä millainen mun pitäisi olla jotta kelpaan naisille ja ei yhtään kirjoitusta siitä millainen naisen pitäisi olla jotta hän kelpaisi mulle niin tietenkin mä alan ihmettelemään että miksi asia on näin.
Hmm.. Regina, en oo kyllä edes tollasesta lehdestä ikinä kuullut, mutta kai siellä sit on jotain kirjoitettu. Kodin kuvalehteäkään en kyllä lue. Ehkä se on niin, että naistenlehdissä kirjoitetaan siitä millaisia naisten pitää olla ja muussa mediassa sitten kirjoitetaan siitä millainen miesten pitää olla? En faktaksi voi sanoa kerta en naisten lehtiä lue, joten tää on vain mutu.
Tietenkin siis jokaisesta asiasta on jossakin kirjoitettu jokaiselta eri kantilta asioita. Kyllähän jossain lehdessä varmasti kielletään ihmisen ikinä käyneen kuussa tai että holokaustia on ikinä tapahtunut.
Mä en vain ole ikinä nähnyt missään lehdessä noita suihinotto vinkkejä (pornolehdet lasketaan pois laskuista), mutta olen nähnyt paljonkin näitä "millainen pitäisi olla"-juttuja. Luen sitten varmaan vääriä lehtiä tj.
Vaikka mulla olisi nainen niin en mä niin alas vajoaisi että ikinä enää lukisin naisten lehtiä, kerran yksi ystäväni antoi sellaisen mulle luettavaks ja ei herran jumala mitä paskaa siellä oli. Ei yhtään ihme jos jotkut nuoret naiset kärsii pahoja itsetunto-ongelmia kroppansa takia.
Se oli iltalehti joten mee sieltä katsomaan, en muista mikä osio se oli mutta joku parisuhde/rakkaus jne kohta.
Miksi mä puhuisin siitä mitä 40v ikäisen naiset haluaa/katsoo miehestä kun ne ei ole lähelläkään sitä omaa ikäryhmääni? Mitä se hyödyttäisi vaikka 40 vuotiaat naiset tekisi mitä tahansa kun en kuitenkaan kuulu heidän ryhmäänsä. Tietenkin mä puhun niistä naisista jotka kuuluu mun ikäryhmään. Tietenkin ero on siinä, että näistä s24 palstoja surffaa miehet ikäryhmältään 18-30v ja naiset 35-70v tai ainakin tuntuu siltä.
"Oletko ajatellut muuttaa pohjois-koreaan, ne ois sun kanssa samaa mieltä asiasta varmaan?"
Ei mun tarvii, sieltä idästä kyllä tullaan meidän luokse. :)
Nörtti olen (ainakin osaksi), ikisinkusta en tiedä koska en omaa kristallipalloa jolla tietäisin tulevaisuuden, uskon kyllä vakaasti että tulen jatkamaan samaa linjaa sillä yksikään (taino ehkä yksi kyllä nyt kun tarpeeksi muistelen) nainen ei ole vakuuttanut mua tarpeeksi siitä, että mun pitäisi yrittää mitään vakavempaa naisten suhteen.
Vau olet seurustellut ja sulla on ystäviä, jippii my life is saved eiku. Onhan se tietenkin hyvä, että sä mittaat ihmisen elämänarvon sen mukaan kuinka paljon hänellä on ystäviä ja seurustelusuhteita, mutta kuten sanoit mielipiteitä on erillaisia ja ne kaikki pitää hyväksyä. :)
"Mutta hei: äiti rakastaa sua!"
Eikä unohdeta isää ja mummoa ja tätiä.- Aijempi taas.
------ kirjoitti:
Musta näyttää, että nuo paineet alkaa nykyaikana tulla aika tasaisesti. Ei naiset kyllä millään lailla säästele kommenteissaan. Vähäpukeisia miehiä näkyy vähemmän mainoksissa, koska niillä ei myydä tavaraa ehkä niin hyvin kuin naisilla.
Tälläkin palstalla herja lentää molempiin suuntiin.
En toisaalta koe mitään hirveää painetta itse.Saattaapi olla näinkin, kyllähän nykyään kuitenkin yritetään jo kaikkea myydä, tosin en ole kuullut tyttöystävästä, joka painostaisi miestään kauneusleikkaukseen, mutta miehistä (kyllä parista) jotka ovat painostaneet naistaan. Siis silikonit tietenkin. Ja tuntuu, että suuremmat paineet, niin kaikkeen suostumisen kanssa, kuin karvojen ajelusta rintoihin, olisi naisilla. Tosin, olet varmasti oikeassa siinä, että naisetkin varmasti kommentoivat aika avoimesti nykyään.
Ja se, että en ole kuullut jostain, ei tarkoita ettei sitä tapahtuisi: voi aivan hyvin tapahtua painostusta suuntaan ja toiseen, ja on jotenkin surullista, että kaikki on mennyt vain suorittamiseen: kauneus ja yhdessäolokin.
Onneksi itse en niin ajattele, enkä osaa tuollaisia vaatia. Kamalaa olisi, jos olisi kumppani, joka vaatisi. En jaksaisi. On niin ihanaa olla oma itsensä.
Mutta maailma muuttuu ja ihmisethän sitä muuttavat, niin miehet kun naisetkin, ja on siis kyse siitä, miten ostetaan, mitä ostetaan, mitä hyväksytään ja mitä ei. Mistä puhutaan ja mitä kritisoidaan, ja ennenkaikkea, miten toimitaan. Maailma kehittyy tasan tarkalleen siihen suuntaan, mitä enemmistö haluaa. Se ei välttämättä olisi kaikkien suunta, mutta silloin täytyy pitää avointa keskustelua yllä, että säilyy ajatukset ja vaihtoehdot. Näinhän se on. Ja uskaltaa olla erimieltä, myös rankasti. Lammaslaumana määkiminen on tietty helpompaa, mutta kannattaako se sitten loppupelissä..? Niinpä.
Mutta semmoista. Muttamuttamutta kirjoitti:
Tuossa sulle linkki Mtv3:n Helmi-osioon, joka on naisten suosiossa. http://www.mtv3.fi/helmi/ihmissuhteet/artikkeli.shtml/801214?ihmissuhteet-parisuhde
Siellä voi lukea siitä, mistä mies tykkää ja siitä, mistä nainen tykkää ja kaikkea siltä väliltä. Osta ihmeessä lehtipisteestä esim. Cosmopolitan -lehti, niin huomaa, miten se on täynnä "näin miellytät miestäsi" -juttuja.
Itse en juuri noista välitä, koska kyllä mä tiedän, miten miestäni pidän hyvin ja mies kyllä kertoo, jos en jossain onnistu. Toimii myös toisten päin. Mutta jostainhan noittenkin toimittajien on leipänsä ansaittava ja lehtiin täytettä saatava. Surullista, että sinua häiritsee ennen kaikkea artikkelit, jossa kerrotaan miten miehen tulisi kohdella naista eikä artikkelit, joissa kerrotaan miten naisen tulisi kohdella miestä.
Jokainenhan luo omat kriteerit kumppanille, jota hakee riippumatta muista. Se on sitten toinen asia, saako sellaista kumppania vai onko mieluummin onnellisesti yksin. Jos on katkerasti yksin, voi miettiä pitäisikö laskea rimaa.Mä oon kerran cosmopolitanin lukaissut läpi (toisaalta en muista siitä enää yhtään mitään) ja se jäi kyllä viimeiseksi kerraksi kun naistenlehtiä olen lukemassa. :)
Oli tuolla nyt jotain mitä nopeasti vilkaisin, mutta en mä kyllä löytänyt oikeastaan mitään, kumpaakaan sukupuoleen liittyviä "millainen pitää olla"-juttuja. Tai sitten en vain osaa etsiä joten tiedä häntä. :)
Eihän mua oikeasti kiinnosta mitä noissa lehdissä kirjoitetaan sillä sehän on aina vain sen toimittajan näkökulmasta kirjoitettu asia. Pisti vain mukavasti silmään ne iltalehden aika yksipuoliset otsikot.
Enkä mä halua että missään kerrotaan millainen naisen pitää olla, mutta en myöskään jaksaisi että ihmisiä aivopestaan uskomaan että miehen pitää olla juuri x tyyppinen koska näin lehdessä luki.
btw. tää oli aika hauska juttu mitä tossa luin ja tää nyt vihdoin auttoi mua ymmärtääm pari asiaa.
http://www.mtv3.fi/helmi2005/ihmissuhteet/?ihmissuhteet-seksi
"Naisten katseesta taas ei voi päätellä juuri mitään sillä naiset käyttävät yleensä saman sekuntimäärän kiinnostavien ja ei-niin-kiinnostavien miesten skannaukseen." :)- sama kun aijemmin
beefcake kirjoitti:
Annan kyllä ilolla pari herenettä sulle myös jos lupaat syödä ne tällä kertaa? :)
Jos sä olisit sanonut tyyliin "Ei toi ei pidä paikkaansa, tässä sulle pari linkkiä missä naisilta vaaditaan kaikkea." niin eihän siinä sitten olisi ollut mitään. Mutta sitä ei näkynyt.
Mä puhun sitä mitä silmilläni näen, jos näen lehden missä joka kolmas kirjoitus on siitä millainen mun pitäisi olla jotta kelpaan naisille ja ei yhtään kirjoitusta siitä millainen naisen pitäisi olla jotta hän kelpaisi mulle niin tietenkin mä alan ihmettelemään että miksi asia on näin.
Hmm.. Regina, en oo kyllä edes tollasesta lehdestä ikinä kuullut, mutta kai siellä sit on jotain kirjoitettu. Kodin kuvalehteäkään en kyllä lue. Ehkä se on niin, että naistenlehdissä kirjoitetaan siitä millaisia naisten pitää olla ja muussa mediassa sitten kirjoitetaan siitä millainen miesten pitää olla? En faktaksi voi sanoa kerta en naisten lehtiä lue, joten tää on vain mutu.
Tietenkin siis jokaisesta asiasta on jossakin kirjoitettu jokaiselta eri kantilta asioita. Kyllähän jossain lehdessä varmasti kielletään ihmisen ikinä käyneen kuussa tai että holokaustia on ikinä tapahtunut.
Mä en vain ole ikinä nähnyt missään lehdessä noita suihinotto vinkkejä (pornolehdet lasketaan pois laskuista), mutta olen nähnyt paljonkin näitä "millainen pitäisi olla"-juttuja. Luen sitten varmaan vääriä lehtiä tj.
Vaikka mulla olisi nainen niin en mä niin alas vajoaisi että ikinä enää lukisin naisten lehtiä, kerran yksi ystäväni antoi sellaisen mulle luettavaks ja ei herran jumala mitä paskaa siellä oli. Ei yhtään ihme jos jotkut nuoret naiset kärsii pahoja itsetunto-ongelmia kroppansa takia.
Se oli iltalehti joten mee sieltä katsomaan, en muista mikä osio se oli mutta joku parisuhde/rakkaus jne kohta.
Miksi mä puhuisin siitä mitä 40v ikäisen naiset haluaa/katsoo miehestä kun ne ei ole lähelläkään sitä omaa ikäryhmääni? Mitä se hyödyttäisi vaikka 40 vuotiaat naiset tekisi mitä tahansa kun en kuitenkaan kuulu heidän ryhmäänsä. Tietenkin mä puhun niistä naisista jotka kuuluu mun ikäryhmään. Tietenkin ero on siinä, että näistä s24 palstoja surffaa miehet ikäryhmältään 18-30v ja naiset 35-70v tai ainakin tuntuu siltä.
"Oletko ajatellut muuttaa pohjois-koreaan, ne ois sun kanssa samaa mieltä asiasta varmaan?"
Ei mun tarvii, sieltä idästä kyllä tullaan meidän luokse. :)
Nörtti olen (ainakin osaksi), ikisinkusta en tiedä koska en omaa kristallipalloa jolla tietäisin tulevaisuuden, uskon kyllä vakaasti että tulen jatkamaan samaa linjaa sillä yksikään (taino ehkä yksi kyllä nyt kun tarpeeksi muistelen) nainen ei ole vakuuttanut mua tarpeeksi siitä, että mun pitäisi yrittää mitään vakavempaa naisten suhteen.
Vau olet seurustellut ja sulla on ystäviä, jippii my life is saved eiku. Onhan se tietenkin hyvä, että sä mittaat ihmisen elämänarvon sen mukaan kuinka paljon hänellä on ystäviä ja seurustelusuhteita, mutta kuten sanoit mielipiteitä on erillaisia ja ne kaikki pitää hyväksyä. :)
"Mutta hei: äiti rakastaa sua!"
Eikä unohdeta isää ja mummoa ja tätiä.No, sehän selvensi, että kun sulle sanoo lehtivaihtoehdot reginasta-kodin kuvalehteen, niin sä et tajua, että siihen välille jää aika paljon kaikkea, ja että ei... Mutta se sun iltalehtes, eti itse: nyt se on tutkittu: naisesta ei saa selvää,
mies haluaa kodinhengettären, jne. Että kyllä sieltä löytyy ihan jopa sellainen, missä kysytään molemmilta, pässi. Sä todella näät asiat, miten ne omilla silmilläs näet. Ja niillä ei taida paljon nähdä?
Jokatoinen mies lukee naisten lehiä, salaa, jos ei muuten ja kaikki tyttöystävän omaavat heillä. Ettei se omituista ois ollut, paitsi tietty se, että sulla ois sellanen.
Mä en ole muuten tuominnut sua, vaan sinä ensin minut: sä kävit sanomaan, ettei mulla voi olla keskusteluja/ystäviä, koska mä olen sun kanssa erimieltä, joten kerroin vain, ilmeisesti tosiasiat todella, minkä takia sä tuskin olet mitenkään pätevä arvioimaan kenenkään keskustelutaitoja. Sä kyllä itse tuomitset muut, heittelet mitä sattuu, sensuroit ja syrjit, mutta sitten sua pitäis kohdella silkkihansikkain, kun muuten menee naama heti nyppyrälle ja hermosta savu alkaa nousta?
Sen lisäksi se sisälsi kuuman vinkin: ootko tullut ajatelleeksi, miten se vaan aina olet sinä, joka täällä yksinään pyörii ja kahnaa muitten kanssa, ja sitten niillä, ketä sä itse tuomitset ja arvostelet, kuitenkin sitten omaa niitä ihmissuhteita? Että onko käynyt mielessä, että siihen voisi olla joku syy? Ei..? Jaa, no ei sitten.
Että ei, varmaan on kaikki yhtä arvokasta, mutta kannattaisi ehkä vihdoin jo alkaa olemaan itselleenkin rehellinen siitä, miksi on yksin. Niin, sähän sitä olet usein kysellyt, että mitä pitäisi tehdä ja mitä sä teet väärin jne. Että siinä ois taas jotain vihjettä...
Sekin on hauskaa, että taas sä vakuutat, miten sä et ole muka vakuuttunut naisista, kun ne ei ole sua vakuuttanut, ja sitten kuitenkin: sä olet se, joka on itkenyt, ettei kelpaa kenellekään ja kun kukaan ei huoli. Yritä nyt olla edes itsellesi rehellinen, et sä mitään voi sillä parantaa, että valehtelet koko ajan. Sä voit laitella hymiöitä pehmentämään sun teeskentelyä ja kuvaamaan sun mahtavaa suvaitsevaisuutta ja huumorin tajua, mutta ikävä kyllä, se että kirjoituksessaan esittää olevansa jotain. - ja jotain, - ja jotain, ei muuta tosiasioita.
Mutta sehän on sun ongelmas.
Mutta.
Mistä vitun ikäryhmästä sä horiset? Kyllä sä ainakin osaa aiheesta poiketa, ettei sillä.
Kaikessa muussa mediassa siis kiusataan miehiä, paitsi naisten lehdissä? Okei... Koska sä olet iltalehdessä nähnyt ainakin pari miehiä käsittelevää otsikkoa. Wau.
Mutta sun yleistiedosta kertoo aika paljon, ettet tiedä, ettei pohjois-koreasta todellakaan tulla yhtään mihinkään, etkä ilmeisesti käsittänyt mihin se asia viittasi. Tiedätkö sä edes missä p-k on?
No joo, kiemuretele, valehtele, yritä olla ovela, teeskentele ja yritä esittää ihan mitä vaan, mutta niinhän se on, että mitään muuta jaettavaa sulla ei olekaan kun virtuaaliherneet jossain suomi24-palstalla, millä sä yrität hakea huomiota edes täältä. Onnea yritykseen. sama kun aijemmin kirjoitti:
No, sehän selvensi, että kun sulle sanoo lehtivaihtoehdot reginasta-kodin kuvalehteen, niin sä et tajua, että siihen välille jää aika paljon kaikkea, ja että ei... Mutta se sun iltalehtes, eti itse: nyt se on tutkittu: naisesta ei saa selvää,
mies haluaa kodinhengettären, jne. Että kyllä sieltä löytyy ihan jopa sellainen, missä kysytään molemmilta, pässi. Sä todella näät asiat, miten ne omilla silmilläs näet. Ja niillä ei taida paljon nähdä?
Jokatoinen mies lukee naisten lehiä, salaa, jos ei muuten ja kaikki tyttöystävän omaavat heillä. Ettei se omituista ois ollut, paitsi tietty se, että sulla ois sellanen.
Mä en ole muuten tuominnut sua, vaan sinä ensin minut: sä kävit sanomaan, ettei mulla voi olla keskusteluja/ystäviä, koska mä olen sun kanssa erimieltä, joten kerroin vain, ilmeisesti tosiasiat todella, minkä takia sä tuskin olet mitenkään pätevä arvioimaan kenenkään keskustelutaitoja. Sä kyllä itse tuomitset muut, heittelet mitä sattuu, sensuroit ja syrjit, mutta sitten sua pitäis kohdella silkkihansikkain, kun muuten menee naama heti nyppyrälle ja hermosta savu alkaa nousta?
Sen lisäksi se sisälsi kuuman vinkin: ootko tullut ajatelleeksi, miten se vaan aina olet sinä, joka täällä yksinään pyörii ja kahnaa muitten kanssa, ja sitten niillä, ketä sä itse tuomitset ja arvostelet, kuitenkin sitten omaa niitä ihmissuhteita? Että onko käynyt mielessä, että siihen voisi olla joku syy? Ei..? Jaa, no ei sitten.
Että ei, varmaan on kaikki yhtä arvokasta, mutta kannattaisi ehkä vihdoin jo alkaa olemaan itselleenkin rehellinen siitä, miksi on yksin. Niin, sähän sitä olet usein kysellyt, että mitä pitäisi tehdä ja mitä sä teet väärin jne. Että siinä ois taas jotain vihjettä...
Sekin on hauskaa, että taas sä vakuutat, miten sä et ole muka vakuuttunut naisista, kun ne ei ole sua vakuuttanut, ja sitten kuitenkin: sä olet se, joka on itkenyt, ettei kelpaa kenellekään ja kun kukaan ei huoli. Yritä nyt olla edes itsellesi rehellinen, et sä mitään voi sillä parantaa, että valehtelet koko ajan. Sä voit laitella hymiöitä pehmentämään sun teeskentelyä ja kuvaamaan sun mahtavaa suvaitsevaisuutta ja huumorin tajua, mutta ikävä kyllä, se että kirjoituksessaan esittää olevansa jotain. - ja jotain, - ja jotain, ei muuta tosiasioita.
Mutta sehän on sun ongelmas.
Mutta.
Mistä vitun ikäryhmästä sä horiset? Kyllä sä ainakin osaa aiheesta poiketa, ettei sillä.
Kaikessa muussa mediassa siis kiusataan miehiä, paitsi naisten lehdissä? Okei... Koska sä olet iltalehdessä nähnyt ainakin pari miehiä käsittelevää otsikkoa. Wau.
Mutta sun yleistiedosta kertoo aika paljon, ettet tiedä, ettei pohjois-koreasta todellakaan tulla yhtään mihinkään, etkä ilmeisesti käsittänyt mihin se asia viittasi. Tiedätkö sä edes missä p-k on?
No joo, kiemuretele, valehtele, yritä olla ovela, teeskentele ja yritä esittää ihan mitä vaan, mutta niinhän se on, että mitään muuta jaettavaa sulla ei olekaan kun virtuaaliherneet jossain suomi24-palstalla, millä sä yrität hakea huomiota edes täältä. Onnea yritykseen.Jätän ton lehtiaiheen nyt pois kun en jaksa siitä puhua (siksi sen postinkin poistin).
Mutta pari asiaa mihin pitää kiinnittää huomiota.
Ensinnäkin sanoit että sä et tuominnut mua vaan mä tuomitsin sut. Tää on täyttä paskaa. Aloita vaikka lukemaan tätä ketjua ja katso kumpi syyllisti ensin kumpaa.
Mä poistin ketjun jonka jälkeen tuli tää ketju jossa sitten sanoin yleisesti "en jaksa kuunnella ininää" ilman että sanoin juuri sua tarkoittaen. Mihin sulta tulee hieno vastaus "olet valehteleva, sokea, teennäistä paskaa täynnä oleva teeskentelijä". Mä en missään kohtaa hyökännyt sua vastaan kunnes sä aloit huutamaan tota sun mantraas.
Toisekseen mistä mä edes juuri sulle olisin voinut valittaa kun sieltä puskista huutelet?
Ikäryhmistä puhuin siksi, koska kysyit multa minkä ikäisten seurassa pyörin ja vastasin että nuorten ja nuoret naiset ovat yleisesti todella ulkonäkökeskeisiä kuten varmasti miehetkin.
Idällä tarkoitin ideoligista suuntausta. Jos mä sanon "itä" se ei tarkoita vain yhtä valtiota, kuten jos sanon "länsi" se ei tarkoita ruotsia, ymmärrätkö? Idällä tarkoitin kommunistista aatetta ja jos tiedät miten kommonistiset valtiot toimii niin se vastaakin suoraan sun kysymykseen siitä, että tajusinko mihin viittasit.
"millä sä yrität hakea huomiota edes täältä. Onnea yritykseen."
Niih, jos mä hakisin huomiota niin voisi sanoa, että aika hyvin olen siinä onnistunut jos vaikka katsoo tuota palstaa ja niitä viimeisimpiä kirjoituksia. :)
Mutta nyt jätän tän aiheen, koska tässä ei oikeastaan ole ollut edes mitää "aihetta" mistä olisi puhuttu joten en odota tän homman etenevän mihinkään. Katsellaan uusiksi jossain toisessa postissa jos vaikka koittaisit jonkun tietyn nimimerkin alla kirjoittaa jotta tietää millon sitä tekstiä sieltä tulee. :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996013
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282823Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764