miehesi,,,

on kiimanen Sonni....

Et tiedäkään pikkuvaimo miten kiimanen Sonni sulla siellä kotona on!! Miten monta vuotta kuvittelit että komea,viriili miehesi tyytyy sun antamaan velvollisuus seksiin? Juttuhan on nyt niin että älä vedä hernettä nenuus jos nyt joku toinen miestäsi rakastaa/rakastelee! Ethän ole itse sitä viitsinyt tehdä! t.kiimasen miehesi Rakastajatar

21

1126

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomaa rivien

välistä että kärsit kovasti enemmän kuin vaimo. turha sanoa muuta. Vaimo tietää kaiken.

• on vapaa eikä

huoli sinua muuhun kuin tyhjennykseen...?Ei kait se ole entisen vaimon vika että mies pitää sinua piilossa. Luulisi sinua vituttavan vaikka muuta esität?

• huorien viestejä

he eivät kelpaa kenellekkään niin siksi ärsyttävät vaimoja. Ei pidä uskoa provojuttuja jotka ovat mielikuvituksen tuotetta.

• Sonniii

Voisiko paremmin asian ilmaista! Tänäänkin on mennyt koko ilta petipuolella ja hauskaa on kustannuksellasi. Toki ilman sinuakin asia hoituu paremmin kuin hyvin! Tämä on siltä hänen ns. petetyltä vaimoltaan. Luuletko sinä, että vaimot eivät tiedä asioita...väärä luulo ;D

• kokonaan itsellesi...?

Nimittäin vaimon kanssa ei ole edes sääliseksiä ei minkäänlaista. "Seksi" oli niin huonoa ja turhaa energian kulutusta että lopetettiin ekana "seksi" sitten koko parisuhde. Sinä luulet vain että vaimo kärsii miehen pettämisestä. Nyt mies saa elämänsä OPETUKSEN. Vaimo on tehnyt ratkaisun ja jättänyt miehen kun tietää että mies ei muutu muuta kuin pahemmaksi hautaan saakka. Ja exvaimo ei tarvitse miehensä kanssa "seksiä" enää. Sanoin miehelle että "ota nainen itsellesi". Mies vastasi että; "enkä ota kun sinä et sitten kävisi enää luonani.." Eli mitä tämä kertoo...? Säälittävä raukka koko jätkä eikä mikään MIES.

• siksi kun oma mies

ei riitä vaimolle ja vaimo ei halua satuttaa itseään rakastumalla johonkin mieheen. Kun rakastuminen ei sovi vaimon elämän tilanteeseen vielä vuosiin.

• ;-)))

Se Herra Elämään Väsynyt Tekokullin keksijä on varmaan ollut toisela nimeltään Impotetti.
        Ja kun on huomannu että alkaa uudestaan kone toimimaan keksi samalla Kakkosnaisen.
        Rauhanpalkintoa ei noilla keksinnöillä saa mutta kuitenkin hurjan maineen.
        Herra Pentti Impotentti Tekokullinkeksijä On ainakin osannut nauttia elämästään vaikka elämä ei selvästi ole ollut helppo Ykkös ja Kakkos Huorien kilpailua seuratessaan on voinut joskus mennä puurot ja vellit sekasin.
        Täällä lukiessa huomaa että miehet ovat viisaasti enimmäkseen hiljaa ja naiset tappelee tyhjästä.

• siksi heillä
        ;-))) kirjoitti:

Se Herra Elämään Väsynyt Tekokullin keksijä on varmaan ollut toisela nimeltään Impotetti.
        Ja kun on huomannu että alkaa uudestaan kone toimimaan keksi samalla Kakkosnaisen.
        Herra Pentti Impotentti Tekokullinkeksijä On ainakin osannut nauttia elämästään vaikka elämä ei selvästi ole ollut helppo Ykkös ja Kakkos Huorien kilpailua seuratessaan on voinut joskus mennä puurot ja vellit sekasin.
        Täällä lukiessa huomaa että miehet ovat viisaasti enimmäkseen hiljaa ja naiset tappelee tyhjästä.

on tekopenikset.Kukapa niitä tarvitsisi jos oma puoliso riittäisi?

• kakkoset vain
        ;-))) kirjoitti:

Vaimot kyllä tietää miehensä ja eivät mitää sille voi. Elämä joskus on...

• suomessakin
        kakkoset vain kirjoitti:

Vaimot kyllä tietää miehensä ja eivät mitää sille voi. Elämä joskus on...

vältyttäisiin jos pettäjät tajuaisivat ajoissa mitä menettävät petetyssä? Kun menee kaikki niin millään ei ole enää mitään väliä.

• yhteen..?

He olisivat sopiva pari toisilleen. Kakkonen tietää miehen pettäjäksi niin ei ainakaan tarvitse epäillä pettääkö mies ja missä ja miten mies pettää.

• maarit:)

Olin itse kakkonen vuosia ja lopetin suhteen.Olen erittäin tyytyväinen.Koko ajanhan kyllä olen tapaillut myös muita miehiä.Nyt hyvä omatunto ja vapaus.Sä olet pelkkä patja.Mitä oikein luulet itsestäsi?Mitä yleensäkään kakkoset luulette itsestänne?Älkää ainakaan liikoja.Terv;onnellinen vapaa nainen, entinen kakkonen

• jos vain pystyy

olemaan ja tyytyy osaansa eikä kuvittele muuta.

• 999

on hyvä että joskus saa täältä lukea että ns kakkonen on ymmärtänyt lopettaa suhteilun varattuun ihmiseen,säästyit varmmaan ikävältä yhteenotolta vaimon kanssa.ja totta tuo äskeinen,pelkkä patja eikö muuta tapaa ole nostaa itsetuntoaan kun sekoilemalla varattuun ihmiseen.nostan sinulle oikeasti hattua,itse kyllä keskustelin mieheni kakkosen kanssa ihan asiallisesti kun asiasta sain tietää sanoin hänelle silloin että kun mieheni saa tietää että minä tiedän kerron sinulle nyt että siihen jäät,ei oikein uskonut mutta niin kävi vielä vuoden päästä tämä naikkonen pisti viestiä miehelleni mutta siinä kävikin niin että mieheni näytti viestin minulle ja taas keskusteltiin.sen jälkeen olemme saaneet olla rauhassa ja yrittää korjata mitä korjattavissa on.siitä on nyt muutama vuosi ja kyllä aika hyvin menee.olen antanut itselleni luvan siihen että en yritä liikaa vaan jos tulee paha olla näytän sen myös mieheni kyllä on tosi paljon muuttunut ja yrittää kovasti että luottaisin mutta aikaa siihen menee eikä varmaan ihan samanlaiseksi tule kun on ollut.hyvää jatkoa sinulle,

• kakkonen
        jos vain pystyy kirjoitti:

olemaan ja tyytyy osaansa eikä kuvittele muuta.

Pelisäännöt vaan selväksi heti eikä niistä lipsuta. Puolin eikä toisin.

• olet saanut
        999 kirjoitti:

on hyvä että joskus saa täältä lukea että ns kakkonen on ymmärtänyt lopettaa suhteilun varattuun ihmiseen,säästyit varmmaan ikävältä yhteenotolta vaimon kanssa.ja totta tuo äskeinen,pelkkä patja eikö muuta tapaa ole nostaa itsetuntoaan kun sekoilemalla varattuun ihmiseen.nostan sinulle oikeasti hattua,itse kyllä keskustelin mieheni kakkosen kanssa ihan asiallisesti kun asiasta sain tietää sanoin hänelle silloin että kun mieheni saa tietää että minä tiedän kerron sinulle nyt että siihen jäät,ei oikein uskonut mutta niin kävi vielä vuoden päästä tämä naikkonen pisti viestiä miehelleni mutta siinä kävikin niin että mieheni näytti viestin minulle ja taas keskusteltiin.sen jälkeen olemme saaneet olla rauhassa ja yrittää korjata mitä korjattavissa on.siitä on nyt muutama vuosi ja kyllä aika hyvin menee.olen antanut itselleni luvan siihen että en yritä liikaa vaan jos tulee paha olla näytän sen myös mieheni kyllä on tosi paljon muuttunut ja yrittää kovasti että luottaisin mutta aikaa siihen menee eikä varmaan ihan samanlaiseksi tule kun on ollut.hyvää jatkoa sinulle,

Sinä olet saanut olla rauhassa, mutta mielenrauhaa et näytä saavuttaneen. Mistäpä tiedät, mitä miehesi puuhaa selkäsi takana. Yleensä käryn käytyä tulevat niin varovaisiksi, ettet uskoisikaan. Ja sen toisen naisenko vika se oli, että miehesi oli uskoton? Väkisin vietiin taas yksi viaton miesraukka.

• Nalli Kalliolla
        999 kirjoitti:

Niin vaan kävi että jäin yksin vaikka kyllä uskon uutta olevan pian kainalossa.
        Vaimo ja naisystävä soittelivat toisilleen ja minä jäin?
        En ymmärrä miksi?
        Piti vaan sopia asiat porukalla ja olihan se siihenkin asti sujunut vuorotellen.
        Naiset vaan ottivat ja yhteistuumin lähtivät ei ne ihan yhteen muuttaneet mutta ei ole kaukana.

• Maarit:)
        999 kirjoitti:

En väitä ettenkö kaipaisi häntä mutta maailma on täynnä ihanaia vapaita miehiä.Takaan etten ikinä enää ryhdy kenenkään patjaksi.Vaikka meidänkin suhde kesti 3 vuotta ja siinä oli rakkauttakin.Ihanaa olla vapaa kaikista kahleista ja ajatuksista.Ehkä se ihana vapaa mies tulee ihan pian vastaan:)Ihanaa kesää sinulle ja miehellesi.

• 999
        olet saanut kirjoitti:

Sinä olet saanut olla rauhassa, mutta mielenrauhaa et näytä saavuttaneen. Mistäpä tiedät, mitä miehesi puuhaa selkäsi takana. Yleensä käryn käytyä tulevat niin varovaisiksi, ettet uskoisikaan. Ja sen toisen naisenko vika se oli, että miehesi oli uskoton? Väkisin vietiin taas yksi viaton miesraukka.

mielenrauhaa ei varmasti voi heti odottaakaan,mielestäni ihan ymmärrettävää,enkä syyttänyt yhtä vaan molempia.kumma kun se kakkonen ei sitten kelvannut kun sitä eroa ehdotin.mieheni halusi jatkaa kanssani.mutta se ei tarkoita sitä että se liitto jatkuu niinkuin ei mitään olisi tapahtunut.ja voin kertoa että mieheni omasta halustaan lakkasi yksin kulkemiset.monta kertaa myös näissä tilanteissa kun asia tulee ilmi,pettäjä ei loppun asti asiaa ole ajatellut,vaan ajattelee sitten kun käry on käynyt.niin kauan kun asia pysyy salassa ei niitä ajatella.mutta niin se vaan on että käry käy aina ennen pitkää.

• 999
        Maarit:) kirjoitti:

En väitä ettenkö kaipaisi häntä mutta maailma on täynnä ihanaia vapaita miehiä.Takaan etten ikinä enää ryhdy kenenkään patjaksi.Vaikka meidänkin suhde kesti 3 vuotta ja siinä oli rakkauttakin.Ihanaa olla vapaa kaikista kahleista ja ajatuksista.Ehkä se ihana vapaa mies tulee ihan pian vastaan:)Ihanaa kesää sinulle ja miehellesi.

muistan vuosia sitten kun keskimmäinen tyttäreni soitti keskellä yötä ja itki että äiti onko hänessä joku vika kun kaikki suhteet loppuu löytääkö hän ikinä ketää.sanoin hänelle silloin ettei ne olleet häntä varten että kyllä se oikea sieltä tulee,hänet vihittiin viime joulukuussa.sanon sinulle ihan samat sanat,jokaiselle on tarkoitettu joku,olen siitä ihan varma.ja teille kateellisille sanoisin,että se laukun pakkaaminen ei vaadi ihmiseltä mitään,mutta se vaatii että haluaa antaa toisen mahdollisuuden,kuka meistä ei tekisi virheitä.en minä työkseni anteeksi antaisi,mutta yhden kerran sen voi tehdä

• selvät on
        kakkonen kirjoitti:

Pelisäännöt vaan selväksi heti eikä niistä lipsuta. Puolin eikä toisin.

Pelisäännöt on olleet selvät kuudetta vuotta. Niistä kiinni pitäen on hyvin pärjätty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6023
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2823
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe