*Huokaus*
Minulla on ollut yksi ystävä, tai ainakin luulin hänen olevan ystäväni, jo monen monen vuoden ajan. Silloin kun oltiin kaikki kaverit sinkkuja, pidimme hauskaa ja tuimme toisiamme.
Nyt on asiat muuttuneet.
Olen menossa naimisiin ulkomaalaisen kanssa. Mikä tässä on ongelma: ystäväni on rasisti. Olen koittanut olla häneen yhteydessä kuten joskus ennenkin, mutta hän on hyvin vastahakoinen edes puhumaan kanssani.
Näemmä hänen vakaumuksensa meni pidemmälle kuin ystävyytemme.
...olitko edes koskaan oikeasti ystäväni?
Mietelmä menetetystä ystävyydestä
4
484
Vastaukset
- Ihmetyskummitus
Miksi ihmeessä haluaisit olla rasistin kaveri, jos olet kerran ulkomaalaisen puoliso? Oma puolisoni on suomalainen enkä silti hyväksy rasisteja ystäväpiiriini.
- V.R.
Ehkä hän ei vain yksinkertaisesti pidä tulevasta siipastasi.
- rasisti-eirasisti-rasisti-e...
V.R. kirjoitti:
Ehkä hän ei vain yksinkertaisesti pidä tulevasta siipastasi.
Tota rasimikorttia heilutellaan nykyään niin trendikkäästi joka välissä. Taitaa kokea, ellei jo olekin pahan inflaation.
Toi rasistiksiko syyllistäminenkö sitten auttaa, jos jollain vaikka sattuu olemaan ennakkoluuloja jostakusta?
- En tiedä...
Mutta toki jokaisen pitäisi saada mennä naimisiin kenen kanssa tahtoo!
Vastahakoisuus saattaa johtua myös,siitä jos hän on itse ihastunut/rakastunut sinuun?
Et tosin maininnut oletteko samaa vai eri sukupuolta,mutta solmitaanhan samaakin sukupuolta olevien suhteita nykyään.
Tai sitten hän vastustaa liittoanne,koska pelkää jäävänsä itsensä mielestä häiden jälkeen liian vähälle huomiolle,kun sulla koittaa kuherruskuukausi.
Mutta vilpittömät onnittelut avioliittosi johdosta sinulle.
Minua ei kukaan ole vielä huolinutkaan...johtuneeko epilepsiastani?
-joka tässä hiljan tosin leikattiin...
M32
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697