on teidän mielestä parasta? om miehani on afrikasta eikä hänen keitoksiensa jälkeen suomalaiset mössöt maistu enää miltään.
minkä maalainen
5
515
Vastaukset
- nami nami
monen maalaisia ruokia. Mutta suomalaista kunnon kotiruokaa ei minkään muun maan ruoka voita.
Ihanaa kyllä maistella eri makuja jne. mutta voiton vie suomalainen kotiruoka. - ............
Suomalainen ruoka on puhdasta ja terveellistä. Täällä ymmärretään kolesterolien, lihan- ja rasvansyönnin olevan haitallista. Italialainen ruoka on myös hyvää, kasvispitoista ja maukasta. Pahinta ruokaa olen syönyt Ranskassa. Aivan liian rasvaista, epäterveellistä ja lihapitoista minun makuuni. Kaikki kakutkin äkkimakeita, eikä mitään raikasta ja hedelmäistä.
- ihan...
...täysin siitä kuka kokkaa ja minkälaista tilaisuutta varten :)
Italialainen ruoka on ehkä kokonaisuutena suosikkini. Kuitenkin olen syönyt todella maukkaita ranskalaisia, espanjalaisia, libanonilaisia, kamerunilaisia, thaimaalaisia ja japanilaisia ruokia. Useimmissa maissa, etenkin Etelä-Euroopassa, ruoka on suolaisempaa, rasvaisempaa ja sokerisempaa kuin Suomessa, ja suomalaisessa ruoassa käytetään hyvin pientä skaalaa mausteita, ja niitäkin aika säästeliäästi. Siitä varmaan johtuu se, että kun tottuu syömään esim. ulkomaalaisen miehensä kokkauksia, niin suomalainen ruoka tuntuu sen jälkeen mauttomalta...
Suomalainen perinneruoka (se jota mummi teki kun olin pieni) on tietenkin omaa luokkaansa sen suhteen, minkälaisia muistoja tutut vanhat maut voivat herättää. - sanat!
Eipä ole afrikkalaisen mieheni siskon kokkauksia voittanutta, varsinkin kasvisruokia! Pidän myös thaimaalaisista ruoista, tulisempi sen parempi.
- arabi
siis todella ainutlaatuisia makuastaan, kanattaa kokeila, mutta toki couscous lampaa lihalla oo luonolisesti suosikini.
if you know what i mean?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt444766Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.572605Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391044Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611025Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh71994- 120955
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72934- 137845
- 48820
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,52800