Ei voi uskoa kuinka voi aikuista miestä sattua kun nainen jättää... On pakko kirjoittaa tänne, kun ei ole ketään jolle voisi itkeä pahan olon pois. Toivottavasti uusi mies pitää hänestä yhtä hyvää huolta kuin minä.
Sattuu
6
1027
Vastaukset
- jätettyhylätty
Mies jätti mut muutama kuukaus sit toisen takia. Jätetyksi tuleminen sattuu ja loukkaa. Tuntee itsensä huonoksi ja miettii mitä tein väärin. On hyvä purkaa tuntojaan jolleki, puhua paha olo pois. Ajan mittaan helpottaa.
- Feg-
Ehkäpä sä pidit hänestä liian hyvää huolta. Sähän varmaan tiedät mitä naiset liian kilteistä miehistä tykkää? Välinpitämättömät rentut ovat edelleen haluttua tavaraa.
- jätettyhylätty
Pidin huolta miehestäni. Laitoin kodin ja passasin miestä. Meillä oli hauska elämä, harvoin riideltiin. Taisin olla liian kiltti...
- seuraavaksi mitä?
jätettyhylätty kirjoitti:
Pidin huolta miehestäni. Laitoin kodin ja passasin miestä. Meillä oli hauska elämä, harvoin riideltiin. Taisin olla liian kiltti...
Te kiltit lapatossut olette niiin väsyttäviä.Huuuuh
- entinen r-magneetti
seuraavaksi mitä? kirjoitti:
Te kiltit lapatossut olette niiin väsyttäviä.Huuuuh
juu onhan ne rentut vähän sellasia villinlaisia,puolikesyttömiä.aluks tosi karismaattisia ja hyvät kaveriporukat tuo yhteisöön aksonia joo.ajan kanssa huomasin että kaverithan vie tätä renttua,ja kapakat ovat niiden olohuoneita.selvinpäin osa aika tylsiä eikä osaa naisten kanssa oikein jutellakaan.mut kun puhelin piippaa ja frendit soittaa niin johan kaverista löytyy eloa,menee tenttaamaan humalass vetovoimaa ja äkkiäkös renttu samanhenkisen akan löytää vaikka samasta rapusta .yks asia jonka olen laittanut merkille että renttuja vie samanhenkinen yhteisö he ovat kaksinaamaisia eoäluotettavia roskasakkia.en huoli enää retkua vaikka kuin hyvä keho tai tatska...
- näinkin käy
entinen r-magneetti kirjoitti:
juu onhan ne rentut vähän sellasia villinlaisia,puolikesyttömiä.aluks tosi karismaattisia ja hyvät kaveriporukat tuo yhteisöön aksonia joo.ajan kanssa huomasin että kaverithan vie tätä renttua,ja kapakat ovat niiden olohuoneita.selvinpäin osa aika tylsiä eikä osaa naisten kanssa oikein jutellakaan.mut kun puhelin piippaa ja frendit soittaa niin johan kaverista löytyy eloa,menee tenttaamaan humalass vetovoimaa ja äkkiäkös renttu samanhenkisen akan löytää vaikka samasta rapusta .yks asia jonka olen laittanut merkille että renttuja vie samanhenkinen yhteisö he ovat kaksinaamaisia eoäluotettavia roskasakkia.en huoli enää retkua vaikka kuin hyvä keho tai tatska...
Ei se aina niin ole. Taitaa olla kovin nuoria nää kommentoijat. Sekoilee ne 50 miehetkin, varsinkin kun on aina ollut vahva ihminen rinnalla joka on aina tukenut ja hoitanut "työt" kun mies ei "jaksa" eli ei viitsi. On asioita jotka on pakko hoitaa taloudessa. Mutta jos miehellä ei ole itsetuntoa, velvollisuudentuntoa ja pahinta, että hän on riippuvainenpersoona, ei siinä auta mikään. Minulle tämä selvisi liian myöhään, yritin 12vuotta kohottaa hänen itsetuntoa,hallitseva isä ja voimakas ex-vaimo, pieleen meni, olin lomalla ja viikonpäästä löytyi "hyyssääjä", no nyt miehellä menee "lujaa" on niin kova käskijä että hän tuntee olevansa onnellinen ja rakastettu. Minä vain yritän unohtaa ja selvitä ja jatkaa elämää.....! Ehkä oma virheeni on se että olen aina liikaa huolehtinut rakkaistani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928